:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا من تحقد على متعب حبيبى...........................

مرام البربرية
AHLAWYA3TOL
برنسيسة مصر
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى
علم بلادك : يا من تحقد على متعب حبيبى........................... Female31

يا من تحقد على متعب حبيبى........................... Empty
مُساهمةموضوع: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 12:20 am

انظر الى الأمس لأنه ماضى يؤلمك

انظر الى الحاضر لأنه واقع يتعبك

انظر الى المستقبل لأنه قادم يقلقك

ليه تعيش متعذب؟ روح اتعالج وارتاح وبطلوا مرض وحقد بأة على الناجحين خليى الناس تعرف تعيش مرتاحه

عدل سابقا من قبل برنسيسة مصر في الثلاثاء يونيو 22, 2010 12:26 am عدل 1 مرات
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 12:23 am

عندك حق والله وصفة كويسة لاعداء النجاح عشان يرتاحوا ويريحونا
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 12:28 am

[quote:1470="AHLAWYA3TOL"]عندك حق والله وصفة كويسة لاعداء النجاح عشان يرتاحوا ويريحونا[/quote]

ما هم والله تعبونى من كلامهم عليه وتعبوا نفسهم من كتر ما هم حطينوا فى دماغهم يبقوا يتعالجوا اريح لينا كلنا
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : يا من تحقد على متعب حبيبى........................... Female49

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 12:31 pm

بجد الكلمات روعـــة
يسلمووو برنسيسة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 5:19 pm

عالم مريضة فعلا ضميرهم ميت بجد عشان مش قادرين يتعبو نفسهم شوية ويدورو على الحقايق في القرف اللي بيكتبوه ......ز التوبيك جاااااااااااااامد جدا يا قمر
tato met3b
عاشق شغااالعاشق شغااال
tato met3b

انثى
البلد : حببتى ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 22, 2010 6:18 pm

العين متكرهش الا الاحسن منها هما لازم يقولوا عليه علشان هو ناجح ومهما الناس تقول هيفضل متعب على طول
pato
عاشق جامدعاشق جامد
pato

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالإثنين يونيو 28, 2010 1:36 pm

انت بصراحة رديتى الرد الصح

اللى انت يا متعب يا حبيبى بتقوله جوايا وكان نفسى تقوله انا نفسى فى حياتى محدش يسكن غيرك يا متعب عمرى بطوله انا روحى اتخلقت علشانك يا متعب ومكانى فى الدنيا مكانك و بصراحه هموت انا على اليوم ده اللى هكو ن فيه أنا فى حضنك انت يامتعب يا حبيبى شايف فى عينى ضعفى وشوقى وكل حنينى أدامك يا متعب يا أبو احلى حيون يا اللى عشانك عمرى يهون
ويوم ورا يوم حبك يا متعب بيزيد كل يوم وعشانك ما بدوقش النوم خليك يا متعب بين ايدى ما تسبنيش لحظة يا متعب يا حبيبى انا هلغى حياتى ومواعيدى انا هلغى حياتى ومواعيدى

الكلام دة فى قلبى انا كمان والله ويمكن اكتر
بس بصراحة جااااامد
pato
عاشق جامدعاشق جامد
pato

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالإثنين يونيو 28, 2010 1:39 pm

انت بصراحة رديتى الرد الصح

اللى انت يا متعب يا حبيبى بتقوله جوايا وكان نفسى تقوله انا نفسى فى حياتى محدش يسكن غيرك يا متعب عمرى بطوله انا روحى اتخلقت علشانك يا متعب ومكانى فى الدنيا مكانك و بصراحه هموت انا على اليوم ده اللى هكو ن فيه أنا فى حضنك انت يامتعب يا حبيبى شايف فى عينى ضعفى وشوقى وكل حنينى أدامك يا متعب يا أبو احلى حيون يا اللى عشانك عمرى يهون
ويوم ورا يوم حبك يا متعب بيزيد كل يوم وعشانك ما بدوقش النوم خليك يا متعب بين ايدى ما تسبنيش لحظة يا متعب يا حبيبى انا هلغى حياتى ومواعيدى انا هلغى حياتى ومواعيدى

الكلام دة فى قلبى انا كمان والله ويمكن اكتر
بس بصراحة جااااامد
Ψ Just Ahly Ψ
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ψ Just Ahly Ψ

ذكر
البلد : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: يا من تحقد على متعب حبيبى...........................   يا من تحقد على متعب حبيبى........................... I_icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 5:16 pm

ميرسى

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حبيبى تعالى
» حبيبى يا متعب
» متعب حبيبى
» متعب حبيبى ونور عنيه
»  يارا نعوم:اعتزلت الفن من اجل حبيبى وخطيبى متعب