:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع

تولين
سمر109
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سمر109
عاشق مميزعاشق مميز
سمر109

انثى
البلد : مصر
علم بلادك : مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع Female31

مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع Empty
مُساهمةموضوع: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 12:32 pm

انا امبارح متبعتش برنامج مدحت شلبي (حصاد الاسبوع) فيا ريت الي شاف الحلقة امبارح يقولي لو جابوا اي حاجة على عماد متعب او اتكلموا في الموضوع بتاعوا ؟؟
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 12:42 pm

انا كمان مشفتهوش والله يا سمر
اللي شافوا يقولنا
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 1:54 pm

انا نسيت خالص اشوفه بجد
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 6:58 pm

مش عارف انا تابعته بس مش من اوله

بس مااتكلمش على متعب خالص

كل كلامه كان على جدو
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 7:39 pm

انا تابعت الحصاد امبارح يا شريف بس مش كلة انا كل اللى سمعتة انهم اتكلموا عن التفاوض مع النادى البلجيكى عشان المبلغ اللى هيدفعة متعب هو كلام مش جديد بس فى حاجة حصلت كدة دايقتى امبارح اتصل عمرو ذكى وسألة مدحت شلبى عن عرض تتونهام فرد علية عمرو وقال لا انا رفضت العرض دة عشان انا ملتزم بعقدى مع الزمالك وراح قايل ايمن يونس وهو اصلا ذملكاوى صميم انابحب اللعيب اللى يحترم تعاقدة مش يمضى وبعدين مش ينفذ عقدة فعرفت ان الكلام على متعب فحاجة غريبة انت بتتكلم مع عمرو مالك ومال متعب وقاعدوا بقى يحيوا عمرو ذكى على موقفة من العرض طب مش عمرو دة اللى راح اتفذلك على المدرب فى ويجان ومشى من انجلترا ذى فردة الشبب الزنوبة وراح هال سيتى وفشل ولا دلوقتى بقى عسل يا استاذ ايمن يونس انت ومدحت شلبى حاجة غريبة واللة
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 8:15 pm

معلش انى قلت على عمرو ذكى فردة شبب بس انا واللة كان محروق دمى امبارح من تحيز ايمن يونس انا عارفة ان عمرو لاعيب كورة كبير بردو ولية محبية
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 8:16 pm

معلش انى قلت على عمرو ذكى فردة شبب بس انا واللة كان محروق دمى امبارح من تحيز ايمن يونس انا عارفة ان عمرو لاعيب كورة كبير بردو ولية محبية
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 8:21 pm

متعب دلوقتى هو الى وحش ؟؟

انا بجد مش فاهمة ايه ده؟
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع   مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 9:47 pm

ياااااااااااااااااااااااسلام دة على اساس اصلا انه جاله عرض من توتنهام
وملتزم بعقدة ايه اذا كان ساب الزمالك السنه اللى فاتت فى نص الموسم وهو ضايع فى المركز الاخير وراح هال سيتى
الحكايه دى بقى اسمها هروب مش مش التزام
وبعدين خلاص دلوقتى هو اللى هيبقى على الحجر وهيقلبوا على عماد

ربا معاك ياعماد وينصرك يابنى على كل ظالم

مدحت شلبي في برنامج حصاد الاسبوع
صفحة 1 من اصل 1