:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

معاك ياعمدة

m.ashor
GOGO.M
soooka
hend gamal
reporty
AHLAWYA3TOL
*&~!AMR!~&*
هدير الاهلاوية مووووت
meda
فيوريلا 91
rosana
فاتن
Menna 9
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 2:49 pm

اولا سلامى لاحلى واجمد اعضاء لاجمد لاعبى فيكى يامصر

احنا اكيد يعنى كلنا عارفين كل اللى حصل الايام اللى فاتت ايام استغفر الله العظيم يعنى ايام سودة
الله لا يرجعها تانى (رغم انى متوقعه اللى جاى هيبقى اسود من اللى راح بس ربنا يستر)
احنا من يوم ما حبينا عماد وهو واقع فى مشاكل كتيرة جدا رغم انه مكنش السبب فى المشاكل دى
ومع ذلك قلنا معاك ياعمدة لاننا بجد حسينا انه بيبقى مظلوم ودايما الناس بتيجى عليه عشان مابيتكلمش ولما بيتكلم الناس بتقوم عليه زيادة لانه بيقول كل اللى جواه اللى بيبقى كله حزن ومرارة وبيبقى متعصب لدرجه انه ممكن يزعل ناس كتير اوى
والفترة اللى فاتت دى كلها واضح اوى انه بيمر بفترة صعبه اوى ومعندوش اتزان خالص فى كل حاجه ومش قادر يتحمل دة اذا كان احنا اللى جمهوره مش قادرين نتحمل يبقى هو يعمل ايه عشان كدة هو بيبقى فى حاله غضب لما بيتكلم مع اى حد وزى ما قولت ساعات بيزعل منه ناس كتير قوى واللى منهم بصراحه انا بس والله عشان خوف عليه مش اكتر لانى مش مستحمله اسمع او اقرا اى كلمه عليه
ورغم برده ان لسه انا زعلانه شويه منه بس بجد مش قادرة انساه ومش قادرة برده اكرهه ولاحتى قادرة انى انزله من نظرى زى ما ناس كتير قالو وللاسف كانو هنا فى منتداه منتدى عشاقه وجماهيره
دة انا النهاردة شوفتله على قناه الاهلى شويه اجوان ليه مخصوص مش قادرة اقولكو على السعادة اللى كنت فيها واتاكد ساعتها انى مش ممكن اكرهه ابدا وهفضل اشجعه وادافع عنه وادعيله كمان واظن ان دة دورنا كلنا تجاهه احنا جمهوره هو اه ممكن كلامنا ميوصلوش بس كفايه ان احنا نحس دة ان احنا بنحب لاعب وانسان برضوا ولازم نفضل جمبو والا مايبقاش اسمنا جماهيره وعشاقه
اللى يحب حد بيبقى معاه على الحلوة والمرة وياريت ننسى كل اللى فات ومنقفلوش على غلطه ونسانده دايما لحد مايرجع ينورنا تانى فى الملاعب اللى بجد ملهاش طعم من غيره
ولا ايه يامحبى وعشاق العمدة مستنيه ردودكم لسه بتحبو العمدة ولا زهتقوا منه

طلب اخير ياريت بجد كلنا ندعيله من قلبنا ان ربنا يعديه من الفترة دى على خير ويرجعلنا سالم غانم
عشان بجد وحشناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اوى
ومعلش لو طولت عليكو بس بجد عايزة اعرف رايكوا ايه ايه اذا كنتو بتحبوه لفترة قليله ولا لسه مكملين معاه لحد مايعتزل بعد عمر طويل ان شاء الله وحتى بعد الاعتزال
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 4:01 pm

كلامك حلو اوى يا منة عندك حق فى كل الى قولتية والى بيحب حد بيبقى معاة على حلوة والمرة بصى هقولك حاجة وقت الاهلى ماطلع من بطولة افريقيا سنة 2008 تانى يوم نزلت مجلة الاهلى كاتبين مانشيت ولللة لما شوفتة عيط عشان كنت مقهورة اوى بصى قالين اية الجماهير التى تعشق الاهلى بطولاتة انها لاتحب الاهلى لكنها تحب البطولات اما شوفتة زعلت عشان وقت الماتش الجماهير قعدت تشتم فى الجهاز ولاعيبة انا عارفة ان دة مش موضوعنا بس من ساعتها عرفت الى بيحب حد مبيهجموش ولا بيشتمة يشد علية بس يفضل مساندة ومعاة ورارة لحد مايشد حيلة عايزة اقولك ان متعب دة جبل واحد غيرة على المشاكل الى هو اتعرضلها كان زمانة وقع من زمان كان زمانة موصلش فى الى هو فية كمان انتى قولتى حاجة كويسة ان متعب بيتعرض لفترة اضطراب نفسى فظيع من كل الناس بصى فاكرة لما عماد كان مع مصطفى يونس فى الحلقة لما مجمد عبد الوهاب كان بيكلم شوفتى متعب كان سرحان ازاى وبيفكر وقتها ماما قالتى هو بيفكر فى عمرة الى ضاع مع ناس مقدرتش دة ساعتها تحسى عماد كان بيعيد شريط عمرة كلة وللة دة مادفاع وخلاص بس لو عماد متهم فكروا هو متعب اتغير كدة لية متعب حاسس الخيانة من كل الناس اولهم الاهلى وجماهيرة طبعا هو كان شايف كل الى بيحصل ان ناس بتبهدلة مع انة المظلوم عشان كدة رجع لما لقى الاهلى مش فارق معاة الجماهير برضة مش فارق معاة فرحنين بلاعيبة الجديدة وخلاص نسوا فهو قرر ان احلى حاجة ان هو يرجع ويكمل ياخد حقة برضة معنوى ومادى دة الى انا حسيتة والحاجة التانية ايتن الى عملتة معاة من لاخر كرهة الدنيا بناس الى فيها عشان كدة هقول تانى ان متعب حاسس بخيانة من كل الناس الى هو بيعملة دة رد فعل طبيعى لما عماد هيرجع التدريبات مع الفريق ويخش فى المباريات تانى يرجع للناس الى هو بيحبوة بجد هينسى كل الى كان حاصل وهيفكر صح زى ما انتى قولتى دورنا ان احنا ندعيلة عشان ربنا يلهمة الصواب اسفة انى طولت بس كان نفسى ان اعرفكوا احساسى عشان كان فية اعضاء بيقولو انى بدافع وخلاص ميرسى يا منى على كلامك كان حلو اوى
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 5:36 pm

مرسى يافاتن على ردك وكلامك انتى الاجمل والله
وفعلا اللى بيحب حد مش بسهوله هيقدر يسيبه
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 9:17 pm

بص انا بحب عماد جدا ومش ازعل منه ولو للحظه واحدة لان اللي بيحب مش ممكن يكره واللي بيحب بجد بيضحي عشان حبيبه وانا بصراحة بحب عمده بجد عشان كده بتأثر بكل اللي بيحصله سواء فرح او حزن او عصبيه واحنا فاهمين عماد كويس وعارفين اخلاقه وعمرنتا مزعلنا منه احنا بس بنزعل عشانه والموضوع الاخير اللي هو ماشى فيه ده نهايته مش حلوة لان افتكروا كده عماد اللي عرفناه اول ما طلع ولغاية وقت قريب كان خجول جدا ومتدين جدا وهادي عماد فيه حاجة مش مظبوطه زهقان علي زعلان من كل الناس اللي حوليه غير كده فين عماد الهادي دلوقتي بيتعصب بسرعةوده بيأثر عليه في حياته وبجد احنا مش عارفين ايتن عملت ايه خليته شارد الذهن مشتت الافكار كفايه انه خسر4مليون بدون سبب في موضوع احترافه وبعدها حب واحدة مش علي عادته وتقاليده ومش محجبه ولبسها عاري وصورها بالمايوه في كل حتة وبعدين ينزل لهم صور مع بعض في كل حته ويحط ايده عليها وهما مش مرتبطين بس احنا حاسين بعماد انه مكسور وتعبان ونفسيته مش مظبوطه مش مهتم بمظهره بيربي دقنه كتير ومشاكله كترت وهما دايما مظلوم وهما محبوب من الناس كلها حاسة انه مهزوز عايز حد يبقي جنبه في الفتره دي يرعاه ويشغله عن التفكير في مشاكله بس متنفعش الشخصية دي تبقي يارا لانها مش فاهماه كويس والمشاكل كلها بسببها بس برده احنا ورا عماد مهما حصل وان شاء الله يخرج من اللي فيه ويارب احميه وخليه وابعد عنه كل مكروه وشر وتهديه ولو هيتجوز شخصية مش محجبه يحجبها ويلبسها زي محترم لان انا بصراحه بفكر في مصلحة عماد وفي اخرته قبل دنيته واحنا بنحبك وهنقف جنبك لحد ماتعدي من ازمتك وتخرج منها وان شاء الله تعود افضل من الاول وميرسي يا منة

فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى
علم بلادك : معاك ياعمدة Female31

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 9:46 pm

واللهى انا مش شايفه متعب غلط فى حاجه هو الحاجه الوحبده اللى غلط فيها انه اتكلم باسلوب مش كويس عن الصحفيين بسبب عصبيته زغم انه كان ممكن يقول نفس الكلام باسلوب احس بس ياجماعه كلنا بشر وكانا بنغلط وخصوصا لما نكون متعصبين
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 9:54 pm

[quote:1c64="rosana"]بص انا بحب عماد جدا ومش ازعل منه ولو للحظه واحدة لان اللي بيحب مش ممكن يكره واللي بيحب بجد بيضحي عشان حبيبه وانا بصراحة بحب عمده بجد عشان كده بتأثر بكل اللي بيحصله سواء فرح او حزن او عصبيه واحنا فاهمين عماد كويس وعارفين اخلاقه وعمرنتا مزعلنا منه احنا بس بنزعل عشانه والموضوع الاخير اللي هو ماشى فيه ده نهايته مش حلوة لان افتكروا كده عماد اللي عرفناه اول ما طلع ولغاية وقت قريب كان خجول جدا ومتدين جدا وهادي عماد فيه حاجة مش مظبوطه زهقان علي زعلان من كل الناس اللي حوليه غير كده فين عماد الهادي دلوقتي بيتعصب بسرعةوده بيأثر عليه في حياته وبجد احنا مش عارفين ايتن عملت ايه خليته شارد الذهن مشتت الافكار كفايه انه خسر4مليون بدون سبب في موضوع احترافه وبعدها حب واحدة مش علي عادته وتقاليده ومش محجبه ولبسها عاري وصورها بالمايوه في كل حتة وبعدين ينزل لهم صور مع بعض في كل حته ويحط ايده عليها وهما مش مرتبطين بس احنا حاسين بعماد انه مكسور وتعبان ونفسيته مش مظبوطه مش مهتم بمظهره بيربي دقنه كتير ومشاكله كترت وهما دايما مظلوم وهما محبوب من الناس كلها حاسة انه مهزوز عايز حد يبقي جنبه في الفتره دي يرعاه ويشغله عن التفكير في مشاكله بس متنفعش الشخصية دي تبقي يارا لانها مش فاهماه كويس والمشاكل كلها بسببها بس برده احنا ورا عماد مهما حصل وان شاء الله يخرج من اللي فيه ويارب احميه وخليه وابعد عنه كل مكروه وشر وتهديه ولو هيتجوز شخصية مش محجبه يحجبها ويلبسها زي محترم لان انا بصراحه بفكر في مصلحة عماد وفي اخرته قبل دنيته واحنا بنحبك وهنقف جنبك لحد ماتعدي من ازمتك وتخرج منها وان شاء الله تعود افضل من الاول وميرسي يا منة

[/quote] كلامك حلو اوى يا روزنا وصح جدا دة انا الى حاسة بية بس اقولك عارفة لما عماد يرجع تانى التدريبات ولعب يخش المباريات هينسى كل دة هيرجع لعقلة هيتخطى الحاجات الى مزعلة هيحس ان الى حصل كلة كان غلط انتى قولتى عماد مكسور اوىىىىىىىىىىىىى دة انا قولتة فى تعليقى انة زعلان من الناس كلها كارهم بس لما يرجع هيلاقى الناس الى بتحبة وصاحبة الى بيحبوة هينسى هيفكر صح يارب الهمة للصواب
meda
عاشق مميزعاشق مميز
meda

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 28, 2010 10:16 pm

بجد انتوا ناس حلوين اوى انا بجد سعيدو وطايرة من الفرح ان ف ناس جميلة كدة بيحبوا عماد ويارب يكرموا ويعلية عشان الناس الحلوه دى تفرح ادعولوا وسيبوا البافى على ربنا
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 12:29 am

مرسى لردودكو كلكو وعندك حق ياميدا الواحد بيفرح اوى لما يشوف الناس بتحب عماد
ويارب ان شاء الله يرجعلنا بسرعه ويعدى الايام دى على خير
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 12:50 pm

انا عايزة اسأل سؤال ازاي اعمل موضوع اواحط صور علي المنتدي ارجو الاجابه وشكرا
هدير الاهلاوية مووووت
عاشق مميزعاشق مميز
هدير الاهلاوية مووووت

انثى
البلد : ALEX

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 6:34 pm

ميرسى ياقمر واكيد كلنا بندعيله
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 7:15 pm

انا بعشقه ومستحييييييييييييل اكرهه بس فى اول الموضوع بتاع يارا ده مكنتش مصدق زعلت منه اووووى ولما كنت بشوفه بيتكلم وكمان لما طلع على قناه الاهلى مشوفتش الحلقه لكن دلوقتى الزعل راح شويه بس حاسس انى مش بحس نفس الاحساس بتاع زمان لما كنت بشوفه او بسمع اسمه او لما كان بيطلع فى قناه زمان كنت بعمل طوارئ فى البيت
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 10:39 pm

[quote:679c="MIRO ADMIRE MET3EB"]انا بعشقه ومستحييييييييييييل اكرهه بس فى اول الموضوع بتاع يارا ده مكنتش مصدق زعلت منه اووووى ولما كنت بشوفه بيتكلم وكمان لما طلع على قناه الاهلى مشوفتش الحلقه لكن دلوقتى الزعل راح شويه بس حاسس انى مش بحس نفس الاحساس بتاع زمان لما كنت بشوفه او بسمع اسمه او لما كان بيطلع فى قناه زمان كنت بعمل طوارئ فى البيت[/quote]

وانا والله نفس الاحساس بتاعك دة
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 10:41 pm

[quote:a073="rosana"]انا عايزة اسأل سؤال ازاي اعمل موضوع اواحط صور علي المنتدي ارجو الاجابه وشكرا[/quote]
بصى ياروزانا ادخلى على القسم اللى انتى هاتكتبى فيه الموضوع وهتلاقى من فوق مكتوب كلمه م.جديد بس دورى عليها كويس عشان ممكن ماتخديش بالك منها
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 5:59 pm

لسه بحبه ههههههههههه للاسف لسه شوية بس هنساه غصبن عني وعن قلبي هنساه لان بجد متعب المحترم الخجول الهادئ اللي كلامه قليل وفعله كتير اللي كنت بحبه ومستعدة اضحي بأي حاجة عشان اشوفه اكتر انسان ناجح في الدنيا واللي كنت بدافع عنه بكل قوتي واللي كان كلامي عليه مش بيخلص واللي كان في نظري احسن لاعب الكون وكان ملاك برئ بجد انا بعتبره ماااااااااااات ايوه ماااااااات انا عارفة ان الكلمة صعبة اوي بس والله عليا اصعب بكتر بس اعمل ايه في نيو متعب اللي وصلني لكده اعمل ايه لنيو متعب اللي كل تصرفاته غلط في غلط وكلامه كلامه اتبدل 180 درجة حتي اسلوله في الكلام وفي التفكير بقي غريب وبقي متهور مش بيحسب خطواته وبقي حد تاني انا معرفهوش عشان كده انا خلاص اقتنعت ان متعب اللي عرفته زمان مات وانا هعيش علي ذكراه لكن نيو متعب فانا ميلزمنيش اني اعرفه واتابع اخباره خلاااااااص

انا عارفة يا مةع انك مصدومة ما ردي لكن انا صدمتي في متعب اللي وصلتني لكده وانا عارفه ان اللي بيحب بيسامح وعشان كده سامحت متعب كتيييييييييير واقول اعديديله يمكن يتصلح ودعيتله كتير لكن مفيش فايدة و كل مدي بيسوء زيادة وبحس انا بيقولي انتي يا عبيطة لسه بتحبيني وبتحترميني علي ايه انا اصلا حد اي كلام فوقي بقي عشان كده انا قررت اني انسي نيو متعب ولكن هدعيله يرجع تاني متعب بتاع زمان وان كنت فقدت الامل

ياريت بجد الرد ده ميتمسحش لان انا مغلطش في حد ودي وجهة نظري
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 6:14 pm

بصى يا اهلوية موت انا متابعة ردودك من زمان من اول موضوع متعب وستاندرليج وبعديم موضوع خطبته وكلها ردود قوية جدا ومبتعجبنيش ومبتعجبش ناس تانية كتير لكن بنحترم وجهة نظرك لكن لما توصل لكلمة مات والاكلام الغريب ده اللى محدش هيبقبل بيه يبقى كفاية اوى لحد كده واصلا انتى لو فعلا متعب مات بنسبالك مكنتش اهتمتى انك تدخلى على منتداه وتبعى اخباره لدرجة دى عمتا انتى حرة تحبى اولا لا ده شى يرجعلك بس من غير ما تقولى كلام جامد زى كده واللى لازم تعرفى ان احنا لما حبينا متعب حبناه بجد علشان كده عمرنا ما هنقدر ننساه او نقول عليه كلمة زى اللى قولتيها دى وهنفضل وراه ديما علشان متعب شخصية محترمة ومتستهلش منينا غير الحب والاحترام والتشجيع
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 7:04 pm

[quote:6e47="AHLAWYA3TOL"]لسه بحبه ههههههههههه للاسف لسه شوية بس هنساه غصبن عني وعن قلبي هنساه لان بجد متعب المحترم الخجول الهادئ اللي كلامه قليل وفعله كتير اللي كنت بحبه ومستعدة اضحي بأي حاجة عشان اشوفه اكتر انسان ناجح في الدنيا واللي كنت بدافع عنه بكل قوتي واللي كان كلامي عليه مش بيخلص واللي كان في نظري احسن لاعب الكون وكان ملاك برئ بجد انا بعتبره ماااااااااااات ايوه ماااااااات انا عارفة ان الكلمة صعبة اوي بس والله عليا اصعب بكتر بس اعمل ايه في نيو متعب اللي وصلني لكده اعمل ايه لنيو متعب اللي كل تصرفاته غلط في غلط وكلامه كلامه اتبدل 180 درجة حتي اسلوله في الكلام وفي التفكير بقي غريب وبقي متهور مش بيحسب خطواته وبقي حد تاني انا معرفهوش عشان كده انا خلاص اقتنعت ان متعب اللي عرفته زمان مات وانا هعيش علي ذكراه لكن نيو متعب فانا ميلزمنيش اني اعرفه واتابع اخباره خلاااااااص

انا عارفة يا مةع انك مصدومة ما ردي لكن انا صدمتي في متعب اللي وصلتني لكده وانا عارفه ان اللي بيحب بيسامح وعشان كده سامحت متعب كتيييييييييير واقول اعديديله يمكن يتصلح ودعيتله كتير لكن مفيش فايدة و كل مدي بيسوء زيادة وبحس انا بيقولي انتي يا عبيطة لسه بتحبيني وبتحترميني علي ايه انا اصلا حد اي كلام فوقي بقي عشان كده انا قررت اني انسي نيو متعب ولكن هدعيله يرجع تاني متعب بتاع زمان وان كنت فقدت الامل

ياريت بجد الرد ده ميتمسحش لان انا مغلطش في حد ودي وجهة نظري[/quote]

اهدى شويه انا احساسى قريب منك بس مش بالتعبير ده يا ريت تهدى نفسك

hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 7:23 pm

[quote:a1ba="menna met3b"][quote:a1ba="MIRO ADMIRE MET3EB"]انا بعشقه ومستحييييييييييييل اكرهه بس فى اول الموضوع بتاع يارا ده مكنتش مصدق زعلت منه اووووى ولما كنت بشوفه بيتكلم وكمان لما طلع على قناه الاهلى مشوفتش الحلقه لكن دلوقتى الزعل راح شويه بس حاسس انى مش بحس نفس الاحساس بتاع زمان لما كنت بشوفه او بسمع اسمه او لما كان بيطلع فى قناه زمان كنت بعمل طوارئ فى البيت[/quote]

وانا والله نفس الاحساس بتاعك دة [/quote]

والله نفس الاحساس بالظبط كانى انا الى كتبت الكلام ده
ان بحبه اه جدااااااااا كمان وبتابع اخباره وكل حاجة فى الدنيا بس برده مش زى زمان كنت لما يجى فى اى برنامج بخلى كل الى فى البيت يقعدوا ساكتين هههههههههههه

دلوقتى بقى جريىء شويه ومش خجول زى زمان

بس برده بمووووووووت فيه طبعا ده متعب cheers
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 7:28 pm

ممكن اكون عذراه شويه الايام دى عشان عصبيته يعنى
وموضوع يارا ه الاول زعلت جداااااااااااااا بس بعد كده قولت خلاص بقى هو حر وممكن يغيرها ان شاء الله
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 7:39 pm

ahlawya3alatool

انا شايفة ان متعب متغيرش كتيير
المشكلة بالنسبة ليكى انك كنتى شايفاه ملاك, شايفاه بصورة مش واقعية
و دى للاسف مشكلتك انتى مش مشكلة متعب.
مأدركتيش ان مافيش فينا حد ملاك احنا كلنا بشرر
يعنى كلنا بنغلط و معرضيين للغلط.
ليه كل واحد بيشوف نفسه هو الصح وبس وينصب نفسه قاضى وحكم ويشوف تصرفات الناس غلط بالعافية لان وجهة نظره كدة.
الرؤية بالنسبلنا مكانتش واضحة الاول لأننا كنا فاكرينة ماشى معاها كدة من غير قراية فاتحة او خطوبة و انا كنت فعلا زعلانه منه اووى اوى بسبب كدا ,لكن خلاص دلوقتى عرفنا انهم كانو قاريين فاتحة يعنى كانت خطيبته.
خلاص يا جماعة متعب حب واحدة وخطبها خلاص
هى مش عجبانا اه
لكن مين عارف مش ممكن بكرة ربنا يهديها وتتغير وتبقى واحدة تانية ...

hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 7:43 pm

يارب تتغير معاه وياسلام بقى لو اتحجبت تبقى قمررررر
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 7:51 pm

[quote:a05d="soooka"]ahlawya3alatool

انا شايفة ان متعب متغيرش كتيير
المشكلة بالنسبة ليكى انك كنتى شايفاه ملاك, شايفاه بصورة مش واقعية
و دى للاسف مشكلتك انتى مش مشكلة متعب.
مأدركتيش ان مافيش فينا حد ملاك احنا كلنا بشرر
يعنى كلنا بنغلط و معرضيين للغلط.
ليه كل واحد بيشوف نفسه هو الصح وبس وينصب نفسه قاضى وحكم ويشوف تصرفات الناس غلط بالعافية لان وجهة نظره كدة.
الرؤية بالنسبلنا مكانتش واضحة الاول لأننا كنا فاكرينة ماشى معاها كدة من غير قراية فاتحة او خطوبة و انا كنت فعلا زعلانه منه اووى اوى بسبب كدا ,لكن خلاص دلوقتى عرفنا انهم كانو قاريين فاتحة يعنى كانت خطيبته.
خلاص يا جماعة متعب حب واحدة وخطبها خلاص
هى مش عجبانا اه
لكن مين عارف مش ممكن بكرة ربنا يهديها وتتغير وتبقى واحدة تانية ...

[/quote]

يا سوكا اللى يشوف تصرفات متعب قبل كده لازم يعشقه لكن لو عمل حاجه تانيه اكيد هتزعل منه اوووووووى بس هى اصلا مش موافقه عليها من الاول سواء صحاب او خطوبه وانا كمان مش موافق عليها خالص بس بمسك نفسى شويه لكن هى متعصبه اووووى
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:03 pm

و لا انا موافقة عليها يا ميرو عشان تبقى عارف و قولت كدا كذا مرة و بتمنى انه ميرتبطش بيها
بس هتعمل ايه هو حبها و مش شايف اى حاجة ادامه غيرها
مافيش حاجة غير اننا ندعيلة بالهداية.

انا كنت عايزة اقول انه ماكنش ماشى معاها فى الخفا لأ ادام الناس و بعلم اهلة
دى الحاجة اللى مهونه عليه شوية لحد ما يفووق ويعرف انها متناسبهووش خاااالص
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:10 pm

[quote="AHLAWYA3TOL"]لسه بحبه ههههههههههه للاسف لسه شوية بس هنساه غصبن عني وعن قلبي هنساه لان بجد متعب المحترم الخجول الهادئ اللي كلامه قليل وفعله كتير اللي كنت بحبه ومستعدة اضحي بأي حاجة عشان اشوفه اكتر انسان ناجح في الدنيا واللي كنت بدافع عنه بكل قوتي واللي كان كلامي عليه مش بيخلص واللي كان في نظري احسن لاعب الكون وكان ملاك برئ بجد انا بعتبره ماااااااااااات ايوه ماااااااات انا عارفة ان الكلمة صعبة اوي بس والله عليا اصعب بكتر بس اعمل ايه في نيو متعب اللي وصلني لكده اعمل ايه لنيو متعب اللي كل تصرفاته غلط في غلط وكلامه كلامه اتبدل 180 درجة حتي اسلوله في الكلام وفي التفكير بقي غريب وبقي متهور مش بيحسب خطواته وبقي حد تاني انا معرفهوش عشان كده انا خلاص اقتنعت ان متعب اللي عرفته زمان مات وانا هعيش علي ذكراه لكن نيو متعب فانا ميلزمنيش اني اعرفه واتابع اخباره خلاااااااص

انا فعلا اتصدمت من ردك مكنتش متوقعه ابدا ان انتى بالذات تقولى الكلام دة
انا معاكى ان هو ممكن يكون اتغير شويه لكن مفكرتيش في ايه ممكن يكون اللى غيره اوى كدة
لو انتى نفسك حصلك اللى حصله دة وكل من هب ودب بيقول اى كلام من غير مايعرف الحقيقه ويتهمك باصعب التهم كان ايه هيبقى ردك عليه ساعتها
انا عارفه انك اتصدمتى لانك مكونتيش متوقعه انه فى يوم من الايام يحصل دة ولا حتى اكتر واحد بيكره عماد يتوقع ان دة يحصل وانا بقول انه يتحمل جزء كبير من اللى حصله دة
لكن اى حد يحصله اللى حصله كان لازم يتغير 360 درجه عشان يعرف ياخد حقه كويس

انتى عارفه من ساعه ماقولتى انك مابقتيش تحبى زى الاول والكلام اللى انتى قولتى قبل كدة زعلت
لكن لما كنت بلاقيكى بتردى على بعض المواضيع كنت بفرح اوى بقول لنفسى اكيد مش هتقدر تكرهه وهتفضل تشجعه ودة الدليل انها لسه بتدخل منتداه وبتعرف اخباره وبترد كمان
واقول لنفسى بجد اللى بيحب حد مش سهل يكرهه عشان كدة كتير مننا مش موافقين على تصرفاته اليومين دول بس برده عشان دة حبيبنا مش قادرين نكرهه
بس مش لدرجه انه يكون ماااااااااااااااات بالنسبه لنا

وشكرا لردك اللى احزنى جدا

soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:12 pm

انا مش زعلانه من متعب على اد ما انا زعلانه عليه
انا حاسة ان اللى هو فيه ده غصب عنه , بدعى ربنا انه يفووووق منه قبل فوات الاوااااان.
بس ساعات بيكوون فيه تعليقاات بتضايقنى اووى زى تعليق اهلوية
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

معاك ياعمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:16 pm

[quote:91ea="soooka"]انا مش زعلانه من متعب على اد ما انا زعلانه عليه
انا حاسة ان اللى هو فيه ده غصب عنه , بدعى ربنا انه يفووووق منه قبل فوات الاوااااان.
بس ساعات بيكوون فيه تعليقاات بتضايقنى اووى زى تعليق اهلوية[/quote]

وانا كمان مش زعلانه منه اد مازعلانه عليه
عارفه ليه لانه بجد مايستهلش كل اللى بيحصله دة
وبدعى ربنا دايما انه يهديه ويرشده لصوابه
ويبعده عن الناس اللى تضره ويقرب منه اصحابه اللى بجد اللى ينصحوه
النصيحه اللى تفيده

معاك ياعمدة
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تتعوض ياعمدة
» كل سنة وانت طيب ياعمدة