:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب القاتل

sherif met3b
snow white
Ana Darsh
Menna 9
kokokoko
buty
مرام البربرية
فيوريلا 91
hend gamal
*&~!AMR!~&*
the star
rosana
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

الحب القاتل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 02, 2010 11:13 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم
في البداية ازيكم يا احلي اعضاء000000000
الموضوع اللي بقالنا فترة بنتكلم فيه وبرده منتهاش والا عمره هينتهي طول ما عماد مع يارا
هو عماد للاسف يا جماعة مش قادر يفهم ان الناس اللي بتنصحه انه يبعد عن يارا دول عايزين مصلحته هو فاكر ان ده اقتحام لحياته الشخصية لكن هو لو بص هيلاقي ان لو واحد عزيز عليه جه يخطب وهو شايف ان خطيبة صاحبه فيها حاجة اكيد ان هيقول لصاحبه كنوع من الخوف عليه ونصيحته ولو صاحبه مستجبش لنصيحته اكيد عمادهيضايق المفروض يحط نفسه مكان صاحبه ويعتبر جمهوره اللي بتحبه اصدقاءهويحاول يفهم كلامهم
واكيد يا جماعة ان في ناس كتيير عارضوا عماد في موضوع خطوبته من يارا وهو عاند معاهم تحت مسمي الحب مع انه لو فكر في الموضوع بعقله هيعرف ان يارا متنفعلوش زي الناس ما بتقوله في كل حتة وغير كده عماد اتغير اوي الفتره حوراته اللي شوفناه وسمعناها بتدل انه شخص متدين جدا ومحترم جدا وهادي جدا مش معقولة اتغير فجأة كده وبقي عصبي ومش عايز حد ينصحه الا اذا كان عليه ضغط شديد الفترة دي ومش حكاية الاعلام دي اللي مضيقاه كده لو لاحظنا هنلاقي ان عماد بقي بيربي دقنه كتير مع انه مكنش بيربيها الااذا كان زعلان او عنده مشكله وكمان عماد ربي دقنه قبل حكاية الاعلام دى خالص وبالنسبة لفلوس اللي دفعها لاستندرليج من حسابه الاهلي قال هيرجعهاله يعني مفيش مشكله انه يضايق وعماد مكنش بيحب يجيب سيرة خطيبته في اي حتة وايتن مثال قريب مشفنهاش والا مره وكان بينحرج يقول اسمها دلوقتى كل ما يتكلم بلاحظ انه بيتعمد يجيب اسم يارا وصورهم اللي بقت في كل المواقع وكفايه تعليقات الناس علي صور يارا خصيصا والله كل ما فكر اشيل يارا من دماغي واقول بكرة تعقل وتتغير تصادف ان انا اشوف صوره ليها ازعل تاني علي عماد ولما احنا نطالب عماد انه يحجب يارا لاننا فعلا خايفين عليه من عقاب ربنا لو اتجوزها هيتحاسب علي لبسها وشعرها يبقي احنا بنحبه مش بندخل في حياته عموما من الواضح ان الفترة دي عماد مش قادر يفكر بسبب الحب القاتل اللي بيجمعه بيارا لكن لما يرجع المعسكرات والتدريبات هيعمل ايه وهو دلوقتي مبيقدرش يبعد عنها ربنا يهديك يا عماد
وبالنسبة للناس اللي بتقول حتي لو يارا اتحجبت هيفضل ماضيها انا بقولهم لو عماد مصمم بالمنظر ده علي يارا يبقي يحجبها ويلبسها زي محترم واعتقد ساعتها الناس هتنشغل بحجاب يارا وهتنسي صورها القديمة ولو فتحوها مش هيعلقوا التعليقات بتاعة دلوقتي علي الاقل هيخدوا ذنوب وهي هتاخد حسنات واحنا مفيش في ايدينا حاجة غير ان احنا ندعيلك
وربنا يهديك يا عماد ويهديلك اللي بتحبها ويوفقك داخل لملعب وخارجه ويقدملك اللي فيه الخير
معلش طولت عليكم بس احب اسمع ردودكم
(بنحبك يا احلي عماد ويارا معاك بالحجاب)

كاتب الموضوعرسالة
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:02 pm

اولا انا ولد

هو متعب مش لاقى واحده من جواها كويس ولبسها كويس فى نفس الوقت ولا دول اتلغوا من الدنيا وبالنسبه لزيدان حتى لو كان ليه عشاق للدرجه دى هما بالنسبه لهم عادى جدا لان زيدان متربى بره من زمااان يعنى عادى انما متعب اصلا كان بيتكسف لما كان حد يكلمه عن خطيبته وكان وشه بيحمر
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى
علم بلادك : الحب القاتل - صفحة 2 Female31

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:08 pm

بس هى دى اللى حبها ياميرو هيعمل ايه دا نصيب
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:21 pm

مهو كمان حب ايتن وسابها الحب بيروح وييجىجات على دى وهتقف
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:37 pm

هو حبها خلاص احنا مالنا بقى وادينا هانششوف الى هايحصل فى الاخر
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:54 pm

[quote:f35a="MIRO ADMIRE MET3EB"]مهو كمان حب ايتن وسابها الحب بيروح وييجىجات على دى وهتقف[/quote] واللهى دا بتاع ربنا مش بي اداه الحب والزواج قسمه ونصيب و اللى ربنا كتبه هيصير سواء مكتوب لهم يكملوا ولا لا
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 10:53 pm

اشكركم علي ردودكم بس علي فكره عماد احنا عارفينه كويس وعارفين انه مش شخصية متحرره لانه الي حدما متمسك بالعادات والتقاليد ومعتقدش ان شخصية زي متعب ممكن تنسي ده كله بسهولة وتتحرر فجأة وبالنسبة للحجاب والله لما نروح لربنا ساعتها عماد مش هيقوله انها من جواها كويسة ومش هيقوله انا مليش دعوة بلبسها او عدم حجابها لا ده بالعكس هو هيتحاسب علي لبسها وعدم حجابها قبلها انا مقلتش تلبسه مجبرة انا قلت تلبسه عشان تنجي هي وعماد من النار وذنوب ملهاش لزمة وطول ما هي مش محجبه هتفضل تلبس لبس مش كويس هو لما تلبس بلوزة كت تبقي لابسة كويس واما تلبس فستان فوق الركبة يبقي كويس هتسئ لعماد قبل ما تسئ لنفسها وبالنسبة لموضوع التمثيل لسا عماد بيلعب كورة لما يجي وقته مش يمكن يغير رأيه اما احنا في يارا اللي بالفعل بتمثل انا متأكدة ان الكلام اللي انتوا بتكتبوه بتحاولوا تقنعوا بيه نفسكم لكن مش مقتنعين بيه تمام الاقتناع وبالنسبة لصورها عتقدش انها متفبركة قديمة جديدةاللي يهمني عماد وراحته وبس ويهمني اخرته قبل دنيته عموما الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية
snow white
عاشق مميزعاشق مميز
snow white

انثى
البلد : elmansoura

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 1:07 am

[color:eb2a=cyan]يا روزانا انا مقدرة اقتناعك التام بالحجاب بس نهاية الموضوع ان عماد مش صغير و زى ما قولتلك لو بيحلم بواحده محجبة هيحب يارا ليه
بس راحة عماد اللى انتى عايزاها مش هتيجى بكلامنا ده بالعكس الكلام ده يضايق
تخيلى واحد كل الدنيا بيقولوا لبس خطيبتك مش كويس و انها مش محجبة و انت راضى بكده ازاى تفتكرى هينبسط و كل الدنيا محسساه انه لاغى شخصيته كأنه طفل او مش عارف خطيبته عاملة ايه
خلاص هو عايز كده ربنا يوفقه ده اللى نعمله ندعيله و نشجعه بدل ما نجرح فيه و نجرح فى بنت مهما كان ليها سمعتها اللى كل الدنيا بتخبط فيها دلوقتى و ناسيين انها بنت و كمان خطيبة عماد يعنى ندافع عنهم ماداموا بقوا مرتبطين رسمى مش نبقى احنا و الدنيا كلها عليهم ده اللى اقصده
و لو حجابها فيه الخير يقدمه ربنا بس مش هيقف عليه جوازة اتنين بيحبوا بعض
و اكيد رأيك كلنا بنحترمه و عارفين انك خيفة ع عماد بس هو اكيد عارف الكلام اللى انتى بتقوليه ده و عارف هو بيعمل ايه كويس [/color]
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى
البلد : مصر-إنجلترا

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 4:45 am

يا جماعة اهتفوا معايا يلا 123

الحجاب الحجاب لا حل الا الحجاب ....... الحجاب الحجاب لا حل الا الحجاب

مبتئولوش لية وراية يلا اولو!!!
علوا صطكم مش سامعة!!!Twisted Evil
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 8:24 am

فعلا لا حل الا الحجاب
وبالنسبة لموضوعك يsnow whiteمعلش معرفش اسمك الحقيقي انا معاكي ان عماد هيحس انه ملغي شخصيته بس مش يمكن يعقل ويتحرك وربنا ينورله قدام عنيه ويعرف ان يارا بالمنظر ده متنفعلوش انا بدعيلها بالهداية ولبس الحجاب والله بس خايفة ميحصلش وفي الحالة دي هخاف علي عماد اكتر من دلوقتي بس اصل انا بخاف عليه جدا يمكن يكون ده اللي مخليني مش شايفة الا ان يارا تبقي ملتزمة بدين الاسلام وربنا يهديهم ويوفقهم وميرسي علي ردودكم
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 8:26 am

فعلا لا حل الا الحجاب
وبالنسبة لموضوعك يsnow whiteمعلش معرفش اسمك الحقيقي انا معاكي ان عماد هيحس انه ملغي شخصيته بس مش يمكن يعقل ويتحرك وربنا ينورله قدام عنيه ويعرف ان يارا بالمنظر ده متنفعلوش انا بدعيلها بالهداية ولبس الحجاب والله بس خايفة ميحصلش وفي الحالة دي هخاف علي عماد اكتر من دلوقتي بس اصل انا بخاف عليه جدا يمكن يكون ده اللي مخليني مش شايفة الا ان يارا تبقي ملتزمة بدين الاسلام وربنا يهديهم ويوفقهم وميرسي علي ردودكم
snow white
عاشق مميزعاشق مميز
snow white

انثى
البلد : elmansoura

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 10:52 am

[color:b84c=cyan] الحل اننا نهدى شوية و نسيبها بجد كده تجريح جامد ناقص تعملوا اعتصام فى الاستاد و قدام النادى الاهلى و بيت عماد بالمرة علشان حجاب يارا [color:b84c=black](كده موضوع ميخصناش و اخدت اكبر من حجمه )[/color]
انا واحده من الناس ميلزمنيش حجاب يارا اللى لازمنى من الحوار ده ان عماد مبسوط بيها و خلاص و ده اللى انا شايفاه
[color:b84c=black]و عموما الاختلاف فى الرأى لا يفسد فى الود قضية[/color][/color]
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 2:11 pm

كلام روعه

ميرسى ليكى
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 2:26 pm

[quote:eb4c="snow white"][color:eb4c=blue]انا مش معاكى بصراحة فى الرأى
و بجد لاحظو ان عماد لما بيتكلم فى الاعلام بيبين انه بيضايق من الصحافة لما تكتب عن خطيبته شوفوا بقه اللى احنا عاملينه فى منتدى عشاقه اللى المفروض ميقدروش ع زعله و مضايقته
[color:eb4c=black]ثانيا[/color] انا عايزة اسأل كل اللى رد سؤال بس بجد من غير زعل
لو عماد شاف التوبيكده هيبقى شعوره ايه ؟ و هيقول اننا بنحبه ؟
[color:eb4c=black]ثالثا[/color] احنا مين علشان ننتقد يارا احنا كلنا اخطاء و متهيألى ان عماد واحد شرقى عارف ان سمعت خطيبته من سمعته و اكيد هيكون عارف زاى اختارها
و ع فكرة كلامنا عن يارا ده دلوقتى بقى بيمس سمعت عماد نفسه
[color:eb4c=black]رابعا[/color] [color:eb4c=white]و دى وجهة نظر شخصية[/color]
ان الحجاب مش كل حاجة للبنت ياما بنات محجبات او حتى منتقبات و تصرفاتهم عار على الاسلام كله و بنات مش محجبات و ممكن الناس تحكم عليهم غلط و بيكونوا احسن من مليون محجبه بعقلهم و تصرفات موزونة و شخصية
و ازاى بتقولو لواحد حجب خطيبتك كأنه طفل مش عارف ان خطيبته مش محجبة ما تفرضو هو عايزها كده
ع فكرة اللى انا شايفاه بجد اننا فى كل التوبيكات اللى بقة عن يارا و عماد بنجرح فى سمعت بنت شرقية مهما كانت البنت دى و ده اكبر غلط بنرتكبه
بجد متزعلوش منى كفاية كده حرام و خطوبة عماد مش مجال للنقاش الا فى مستوى عيلته (ده المفروض )
حاجة اخيرة انا عايزة اقولها ليه محدش عمل زى المنتدى بتاعنا كده لما زيدان ارتبط بواحدة دينماركية مع ان ناس كتير بتحبه و الدنيمارك غنية عن التعريف
و ياما لعيبة كورة اتجوزا من بنات مش محجبات ما احنا بنشوف صورة حسام غالى و مراته مثلا و ميدو و شادى محمد ع كده بقة انتو شايفين كل دول وحشين
آ’سفة انى طولت بس حبيت اقول رأيي[/color][/quote] بجد برافو عليكى كلامك حلو جداااااااااا ومنطقى بالنسبة لموضوع الحجاب انا واحدة من الناس مش محجبة هل انا كدة ابقى بنت مش كويسة الحجاب مش مقياس للصح والغلط بس احنا بقينا عندنا حجاب على العقل مفكرين ان كل واحدة محجبة تبقى شيجة لا ياما ناس ماتلتزمين هما بيعملوا حاجات زى الزفت على راى الاغنية ياما البدل بدراى سلطة محدش دارى
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 3:07 pm

طيب يا فاتن حتى لو مش محجبه لازم يبقى لبسها محتشم شويه ومتعملش افلام للاسف مش كويسه
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 4:04 pm

انا يهمني ان عماد يبقي مبسوط ده الاكيد انا متكلمتش في اخلاق يارا انا يهمني ان عماد يدخل الجنة مش يهمني حاجة تانية وعماد لو اتجوز يارا هيتحاسب علي لبسها وشعرها وانا يهمني ان عماد يبقي مبسوط في الاخرة قبل الدنيا والله الي كلنا نعرفه ان ربنا فرض الحجاب الحجاب مش سنة ان هي تختاره او لا الحجاب فرض علي كل مسلمة وانا مقلتش ان كل اللي مش محجبة مش كويسة انا بتكلم علي يارا ويهمني انها تكون محجبة عشان عماد ميتحاسبش بسببها واحنا مش هنروح نعتصم قدام بيته والا اي حاجة احنا بندعيله هو وهي وبس واحنا خايفين عليه بس وعلي مصلحته وبس
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 5:12 pm

[quote:fd4b="MIRO ADMIRE MET3EB"]طيب يا فاتن حتى لو مش محجبه لازم يبقى لبسها محتشم شويه ومتعملش افلام للاسف مش كويسه[/quote] ماشى يا ميرو طبعا عندك حق بس انا بكلم على موضوع الحجاب مطلعين البنات الى مش محجبين كانهم شيطانين انا اصلن مش بكلم على يارا خالص انا الى مضايقنى الكلام
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 5:18 pm

اكيد لا فى ناس كتير مش محجبين ومحترمين ولبسهم محتشم
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 09, 2010 1:30 am

انا عارفة ان في ناس كتيييييييييييييييير مش محجبة ومحترمة جدا
وناااااااااااااااااااااااااااااااس محجبة ومش محترمة خااااااااااااااااااااااالص
احنا بس بنقول قرآن ربنا قال ايه لكن لكل بنت حريتها الشخصية في
ارتداء الحجاب او خلعه واحنا مش ربنا هنحاسب العباد احنا كل
اللي طلبناه ان عماد يحجب يارا عشان ميتحسبش عليها يوم القيامه
وعلقنا علي لبسها وعدم ارتدائها للحجاب ولم نشكك في اخلاقها
او نشكك في اخلاق اي بنت مش محجبة وانا متأسفة لو كنت وصلتلك المعلومة خطأ في موضوع الحجاب لكن ارجع واقول ان مش كل بنت محجبه محترمه ومش كل بنت مش محجبة قليلة الادب وميرسي علي ردودكم واهتمامكم بالموضوع
Mi$$ Nanosty
نائب المدير
Mi$$ Nanosty

انثى
البلد : (mn bald agmal character fy l koun(l 3omda

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 09, 2010 2:30 am

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooops

plz plz plz plz plz plz plz plz

ممكن نقفل الكلام فى الموضوع ده بقى لو سمحتم

المنتدى مش معمول علشان قضية متعب خطب يارا او متعب هيتجوز يارا

وبس

احنا لازم نقلل الكلام فى الموضوع ده بقى لو سمحتم

لازم نركز فى تشجيعنا لمتعب

فى اننا نديله الثقة انه يرجع زى الاول واحسن فى مستواه فى الملعب

بجد احنا اللى لازم نقف جنبه احنا اللى لازم نشجعه

لان اى تقصير لا قدر الله لمتعب فى المدرجات

انتوا عارفين اقل حاجة ساعتها ممكن تتقال ايه فى المدرجات او فى الاعلام .....etc

و دى حاجة مش هنقبلها ابدددددددنز

for sake GOD
for sake met3eb

نبتدى نرجع متعب ثقته فى الملعب بتشجبعنا

وندعيله ان ربنا يهديه ويوفقه يااااااااااااااااااااااااارب
ويهديله يارا ويقدمله اللى فيه الخير

و متعب مش صغير هو عارف هيعمل ايه

فبلاش ندخل فى ال p.lبتاعته

مش ممكن ده يقلب معاه بعند

خلينا احنا نركز بجد فى تشجيعه

ممكن؟؟ Smile

promise me plz

Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 09, 2010 10:12 pm

عندك حق والله يانانوسه وياريت دة بجد اللى يحصل

وفينك بقالك فترة مش بتدخلى مفتقدينك
الدلوعه
عاشق فضىعاشق فضى
الدلوعه

انثى
البلد : مصر ارض المحبه والسلام

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 09, 2010 9:01 pm

ميرسى ليكى
Asmaa Arif
عاشق مميزعاشق مميز
Asmaa Arif

انثى
البلد : مصر أم الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 10, 2010 2:49 am

إحنا عايزين أي حاجه علشان نتكلم فيها عن متعب ويارا إحنا عارفين إن الحجاب فرض بس مافيش مشكله لو بدأت خطوه خطوه ياعني أهو بدأت بأعتزالها عن التمثيل والفن وحتى الأعلانات وفي لعيبه كتير أزوجهم مش محجابين وبيمثله كمان ولبسهم تقريبا زي يارا ياعني مش عايزين ندخل في التفاصيل وبعدين باين على يارا إنها بتعمل اعمال خير كتير ياعني من داخلها كويس قوي وبعدين عماد قعد وتكلم معاها وقرب منيها ياعني فهمها وسبحان الله إمكن هيا كويسه بس عايزه حد يساعدها على كده وإحنا بنحكم على الناس بالمظهر الخارجي وهو داه عيب الناس كلها وإحنا مانملكش ليهم غير الدعاء ليهم بالهدايه وربنا يسعدهم ويوفقهم يارب ومرسي قوي على الموضوع وعلى المتابعه عاشقة متعب
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour

مُساهمةموضوع: رد: الحب القاتل   الحب القاتل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 10, 2010 11:32 am

سبحان الله
بجد عجب عليكوا اوى
بجدمش عارف اقول ايه
كل اللى اقدر اقوله كلكم
صلوا على النبى اللى احسن منى ومنكم ومن عماد ويارا
اظن ان ده ممكن يهديكوا شويه

الحب القاتل
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» هدف متعب القاتل ف مباره الجزائر
» هو القاتل يامحبى متعب @بدموع عينى ياحبيبى @الفرعون العاشق
» بسبب هدف متعب القاتل.. مشجع مصري فى السعوديه يفارق الحياه والأعداد تتصاعد فى الجزائر
» متعب ينضم إلى بيكام وزيدان أصحاب أهداف "الوقت القاتل"
» انت الحب ولكن................ دون امل