:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بايع نفسه ؟؟

reporty
snow white
فاتن
soooka
Asmaa Arif
Ana Darsh
the moon light
Menna 9
*&~!AMR!~&*
sherif met3b
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 Female31

بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 7:07 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[center]السلام عليكم جميعا

ازييييييييييييييييكم عاملين ايه

كنت بتفرج على ستاد مصر يوم الخميس

وشوفت كابتن ايمن يونس بيتكلم على هجوم الاهلى

فبيقول الاهلى كان عنده احسن 2 راس حربه فى افريقيا

دلوقتى مش عنده واحد اتباع اللى هو فلافيو

وواحد بايع نفسه اللى هو متعب

انا اتضايقت جدا من كلمه بايع نفسه دى لانها تقيله شويه

فاانتوا ايه رايكم فى كلامه ده فعلا متعب بايع نفسه ولا ايه

انا من رائى مشغول حبه بس مش بايع نفسه ولا حاجه[/center]

كاتب الموضوعرسالة
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 9:22 pm

طلعت فين مرات فتحى برقبتها ولبسها الضيق

ملهاش غير صور الفرح وكمان بالحجاب محترم

مفيش حاااجه اسمها لبسها كده وتبقى من جوه كويسه

ههههههههههه سورى مش مقنع اطلاقاااا

ويا ريت بعد اذنك نقفل الموضوع عشان احنا بجد اتكلمنا فييييييييييييه 400000 مره

the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر
البلد : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 9:53 pm

[quote:e4e1="snow white"][color:e4e1=darkblue]انا رأيي ان متعب محدش بقى فاهم له حاجة انا بس مضايقة انه ناسى انه انسان شرقى
وكل شوية صورة له هو ده اللى ممكن يخلى الناس تقول عليه كده[/color][/quote]

يعنى ايه انسان شرقى وبعدين الصور عاديه جدا عايز افهم الصور دى مالها يعنى ولا احنا بنحب الرغى الكتير وخلاص وياريت ع راى عمرو نقفل كلام ف الموضوع دا لانه بقا دمه تقيل ومفيش حد بيكلم فيه الا احنا فياريت خلاص ونقفل كلام ف الموضوع دا
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 10:15 pm

ما احنا قولنا نقفل الموضوع بس ازاى صور عاديه يا احمد الناس مصدومه من ده عشان متعوده على متعب بتاع زماااان الى بيتكسف ووشه بيجيب الوااان لما كان بيتكلم على خطيبته

بس انا بقولهم يا ريت تتعودوا على متعب الجديييد
وتنسوا القديم بقااااا

ونقفل الموضوع على كده
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 1:26 am

بعيدا عن رأيى فى اللى بيحصل ماينفعش كلمه زى دى تخرج من واحد بحجم ايمن يونس هو كان اول حد بينكلم حلو عن عماد عالرغم من انه زملكاوى
وعموما ربنا يهدى عماد ويرجعه لعقله ويوفقه ويفضل دايما هداف مصر الاول ويسعدهدايما يا رب
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 8:54 am

مرات فتحى طلعت اول ما تجوزوا فى برنامج على النيل للرياضة وطلعت من اسبوعين مع مهيب فى نجوم الملاعب وكانت لابساه ضيق وعمالة الطرحة سبنش وليها صورة من فرح ابن احمد شوقى برده لبساه ضيق بس عمتا هى مش موضوعنا دلوقتى وبعدين انت عمرك ما شفت ناس متدينة ومربية دانها وبيعمله ذنوب بالهبل وحاجات مينفعش واحد مسلم يعملها ولا عمرك شفت واحدة ماشية لبساه حجاب بس المتربجة احسن منها فى الاخلاق لايمكن تكون مشفتوش ياعنى تبقى مش فى الدنيا
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 2:11 pm

اكيد شفت بس عمرى ما شفت بالطريقه دى بصراحه
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 2:13 pm

[quote:2ad7="MIRO ADMIRE MET3EB"][quote:2ad7="menna met3b"]لا مش حكايه انه زملكاوى ولا اهلاوى المشكله انه مينفعش يقول الكلمه دى من الاساس لان زى ماقولت معناها كبير
وكبير اوى
ولو عايز يقولها يبقى لما يكون عماد يحقله انه يلعب ومبيروحش يدرب وضاربها طناش زى ما الناس مابتقول
دى الحاله الوحيدة اللى ممكن نقول عنده حق فيها

ومعلش بقى ماعبدالمنصف متجوز لقاء الخميسى ليه محدش بيتكلم عليه ولا واخد باله من تصرفاته زى مابيعملوا مع عماد

انا اه مكنش ابدا اتمنى انه يخطب وحدة زى دى لكن خلاص الكلام لاهيودى ولا هيجيب
يبقى منعدلوش ع السقطة واللقطه ونقول هو بيعمل ايه ومبيعملش ايه
ولو الناس مش قبلاها يبقى متدخلش وتعد تدور وتدعبس على صورها علشان يطلعوه وحش وغلطان ونعد نقول ازاى وليه والكلام اللى خلاص بقى مبيجبش همه
يبقى ليه تتعبوا نفسكوا وتتعبوا الناس معاكوا وتعدوا تقولوا كلام يحزن ويوجع اكتر ما الواحد مهموم وموجوع
لكن بالطريقه دى الناس هى اللى وصلت عماد للى هو فيه دلوقتى سواء فى التصريحات او حتى كمان فى بعض تصرفاته

[/quote]

بس لقاء مهما كان عمرها ما لبست بالطريقه البشعه دى ولا بتترمى فى احضان الرجاله بالطريقه دى[/quote]

ياراجل انت مبتتفرجش على مسلسلات ولا ايه

بس بردوا زى ماقالت ريبورتى احنا مالناش نتكلم على مراتات الاعيبه وبيعملو ومبيعملوش ايه
ولو انتو مش راضين بيها يبقى ليه بتدخلوا وتعدوا تدوروا على صورها
انا اه مش راضيه بيها عشان كدة مريحه دماغى مش بشوف اى صور ليها ومش عايزة اشوف حتى لو صور مع عماد
يبقى انتو ليه تتعبوا نفسكوا وتشوفوا
ياريت بجد احنا مش عايزين نتكلم فى الموضوع دة تانى ومش اى حاجه عماد يعملها نقوم حشرين اسمها فيها ونقول هى ومش هى

وياريت بقى كل يوم الصور المستفذة اللى بتنزل على المنتدى تشوفولها حل عشا كدة كتير وكتير اوووووووووووووووووووووووووى
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 2:35 pm

لا بصراحهمش بتفرج هيا اصلا اخر مره عملت مسلسل امتى دى بقالها اكتر من 6 سنين مش بتقدم الا راجل وست ستات هى اه بتلبس ساعات مش كويس بس مهما كااان مش كدخه خااااالص

انا بقا نسيت صورهم هما الاتنين سواء مع بعض حتى ولا لوحدهم

بس يا ريت حد يشوف حل فى المشكله الزفت دى كل واحد ولا واحده يدخلوا جداد يفتحوا ام الموضوع من تانى واديكى شايفه الصور الزفت بتاعتها
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 4:46 pm

[quote:ee07="MIRO ADMIRE MET3EB"]فى لاعيب محترم هيسهر مع بنات فى مارينا

وبعدين هو فتحى عمل ايه يا ريت توضحى

اما الناس دى كلها مهما كان صوره ولا اتنين لازواجهم وبيبقوا بالكتير مثلا لابسين فستان زفت

بس مش صورهم ماليه كل المواقع بالطريقه الزفت دى ومرميين فى احضان ناس تانيه[/quote] لعيب محترم هيسهر روح مارينا واتفرج اغلب لاعيبة ومدربين بيسهرو رقص وغنا انا بكلم على خاجة شوفتها يا ميرو طب بلاش كدة ناس بقيمة حسن حمدى وصلح سليم وحسن شحاتة مصطفى يونس ومجدى عبد الغنى اتفرج على زوجاتهم عمالين ازاى اتفرج على فساتنهم لما تيجى تشوف يارا هتقول عليها محترمة كمان دى ناس ليها مبادئها واخلاقها طبعا انت عارف انا بقول كدة عشان قصدى ان دة مش مقياس هرجع واقول ايمن يونس مكنش قصدة الى انت فهمتوة قصدة على 6 شهولر الى ضيعهم كدة عندة حق بالنسبة احمد فتحى اتفرج على مراتة طالعة مع مهيب لابسة ضيق جامد ةاخر حاجة اصلن هية واخدة البرنامج من احمد سبيكم من متعب ويارا مدخلوهاش فى كل حاجة حنا ملناش دعوة بيها هية حلوة وحش لية ةليها احنا مالنا هما حرين مع بعضهم
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 4:52 pm

[quote:6616="the moon light"][quote:6616="snow white"][color:6616=darkblue]انا رأيي ان متعب محدش بقى فاهم له حاجة انا بس مضايقة انه ناسى انه انسان شرقى
وكل شوية صورة له هو ده اللى ممكن يخلى الناس تقول عليه كده[/color][/quote]

يعنى ايه انسان شرقى وبعدين الصور عاديه جدا عايز افهم الصور دى مالها يعنى ولا احنا بنحب الرغى الكتير وخلاص وياريت ع راى عمرو نقفل كلام ف الموضوع دا لانه بقا دمه تقيل ومفيش حد بيكلم فيه الا احنا فياريت خلاص ونقفل كلام ف الموضوع دا[/quote] فعلن عندك حق اموت واعرف الصور دى فيها اية واحد وخطبيها عايزينهم يصوروا ازاى الصور بتاعتهم جميلة وعادية مش عملين حاجة اوفر بعكس لذيذ اوى بس احنا الى اوفر اووووووووووووووووى ياريت نبطل دور المدينة الفاضلة دة الى عايشين فية قفلو بقى على الموضوع دة
sohaelanasr
عاشق شغااالعاشق شغااال
sohaelanasr

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 5:06 pm

[quote:09c5="reporty"]مرات فتحى طلعت اول ما تجوزوا فى برنامج على النيل للرياضة وطلعت من اسبوعين مع مهيب فى نجوم الملاعب وكانت لابساه ضيق وعمالة الطرحة سبنش وليها صورة من فرح ابن احمد شوقى برده لبساه ضيق بس عمتا هى مش موضوعنا دلوقتى وبعدين انت عمرك ما شفت ناس متدينة ومربية دانها وبيعمله ذنوب بالهبل وحاجات مينفعش واحد مسلم يعملها ولا عمرك شفت واحدة ماشية لبساه حجاب بس المتربجة احسن منها فى الاخلاق لايمكن تكون مشفتوش ياعنى تبقى مش فى الدنيا[/quote]
انا موافقه جدا على الكلام دة يعنى ياشباب لو انتم فى جامعات او بتشوفوا البنات الى على الكورنيش اى كان انا من اسكندريه وتعالوا شوفوا كورنيش البحر والله العظيم منقبات ومحجبات وشوفوا المناظر فى عز الظهر
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى
البلد : مصر-إنجلترا

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 5:44 pm

لا تعليق!
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 6:05 pm

والله مالكوش حل فى الخناق والمواضيع اللى مابتزهقوش منها دى
وانتوا مالكوا انتوا تاعبين نفسكوا ليه ومتعصبين اوى كده ليه وعمالين تردوا على بعض وتتخانقوا وتزهقوا
مايعمل اللى هوه عاوزه وخلاص واحنا مالنا
بتحسسونى ان متعب يعنى شيخ الأزهر
ايه يا جماعه فى ايه فككوا بقى من المواضيع اللى مالهاش اى لازمه دى
هوه حر يعمل اللى عاوزه ويلبس خطيبته ويتصور اللى هوه عاوزه هوه احنا هانشاركوا
وكمان انتوا بجد مشئ بتحرموا والله من الكلام ده
وعمالين تتكلموا كتير ع الفاضى فى مواضيع مالهاش اى لازمه
زى اللى عمل توبيك ويقولك ده متعب مظلوم فى الترتيب
انا قولت مثلا ترتيبه فى القاره من ناحيه الى مهاجم ولا حاجه
لا كاتب مظلوم فى ترتيبه من ناحية اوسم لاعيبه مصر وهوه رقم 8
لأ ازاى يبقى 8 ده هوه وهوه
بصراحه انتوا اووووووووووفر اوى
وتاعبين نفسكوا اوى

بس بعد كل ده بقى هوه انتوا بتحبوا متعب من ناحية ايه
بعد كل الكلام ده اتضح ليا اللى بيحب متعب عشانه هوه _ شخصه يعنى )
واللى بيقول ده امور وبحبه
واللى يقول ده لاعيب كوره بجد وبحبه عشان كده
واللى يقول ...........
واللى يقول..........

ايه فى ايه
كل اللى يهمنا لو بنحبه ك لاعب فعلا زى ما بتقولوا انه يبقى فى الملعب ايه وبس
يعمل بقى اللى هوه عاوزه
سيبوه بقى وارحموا نفسكوا انتوا مش هاقولكوا ارحموه هوه
لأ بقولكوا ارحموا نفسكوا من اللى عمالين تقولوه وتتخانقوا عليه ده
وكفايه بقى لحد كده اللى بتعملوه ده لأنه مايفيدش بآى حاجه
دلوقتى اللى مخنوق من خبر ولا اعلامى وكتب اى حاجه عن لاعب هوه بيحبه يروح عامل توبيك ويقولك ازاى
من حقك ان انت تعمل كده فعلا وتقول رآيك
بس مش كده
مايبقاش بالطريقه المستفزه دى
والتوبيكات تبقى بالشكل الهجى ده
وخناق
وزعل
و.و.و.و
ومش بقول على حد والله وربنا يعلم
بس يعنى نخف شويه
واللى شايف ان كلامى ده فيه حاجه غلط يعرفنى يمكن انا اللى اكون غلطان مش اللى بيتكتب ده
ساعتها اغير وجهه نرى واقول ان متعب مظلوم بقى فى الترتيب زى ما بتقولوا
شكرا ليكوا كلكوا
clever
عاشق ملكىعاشق ملكى
clever

ذكر
البلد : EGYPT Forever

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 6:18 pm

[center][i][color:3f6c=White]لما يرجع يلعب تاني هنعرف اذا كان باع نفسه ولا لاء

قشطه
[/color][/i][/center]
http://algil.yoo7.com/
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 7:06 pm

انا متفقة مع كلامana darsh جدااااااا انتوا فعلا شغلين نفسكوا اوى بالموضوع ده وانا قلت نفس الكلام ده قبل كده وبعدينفى حكمة بتقول"انت حر ما لم تضر"وما اظنش انوا ضر اى حد فينا باللى هو عمله وكلكه حياتكوا ماشية عادى ياعنى موقفتش علشان خطب يارا وللا حتى لما يتجوزها فياريت بقى تنفضوه شوية واللى مش عجبه موضوع ميعلش عليه وخلاص
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر
البلد : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 06, 2010 7:31 pm

اشطه عليك يا درش هوا دا الكلام ناس فاضيه بقا
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 07, 2010 12:01 am

صح كدة يا درش قولت المفيد
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:57 am

انتوا دخلتوا فيارا ليه هههههههههههه
انا بقوللكم بايع نفسه ولا لا ولا مشغول
لقتكم دخلتوا فى موضوع يارا

بس عندك حق يادرش موضوع بقى ملهوش لازمه
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 07, 2010 7:08 pm

ما احنا قولنا مليووون مره منفتحش الموضوع تانى عمالين برضه تقولوا معرفش مرات فتحى ولا مرات حد تانى يا ريت بجد بقا ننسى الموضوع ده وكفاايه كده

بايع نفسه ؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» السيد علاء مبارك:هذا هو متعب يضع مصر قبل نفسه
» متعب يُسلم نفسه للأهلي بعد فسخ عقده رسمياً مع ستاندرليج
» خاص - البدري : لا أجد ما أرد به على سالم ويكفي إننا رفضناه عندما عرض نفسه على الأهلي
» متعب "يضارب" نفسه: أحترم تعاقداتي وسألعب في بلجيكا .. ولو اختلفت التفاصيل سأعود
» مرتجى:بركات مثل زين الدين زيدان والكاف ظلم نفسه بالحكم وننتظر حماية أبو ريدة