:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)

ayosha
توتة10
اسامة متعب
Eng/SaSo
Ψ Just Ahly Ψ
hend gamal
مصطفي علي
sherif met3b
د.هبه
Menna 9
soooka
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 22, 2011 5:15 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[center][url=https://www.youtube.com/watch?v=Nb7sv_-oZnU][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[color:f65f=blue][b]اينعم كلام متعب عن الرئيس السابق واولادة نرفزنى وعصبنى إلا انه لو كان قال كلام تانى عكس دة مكنتش هحترمه لأنه كان هيبقى ساعتها منافق.[/b][/color][/center]

كاتب الموضوعرسالة
soooka
عاشق جامدعاشق جامد

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 5:09 am

[center][b]hend gamal[/b][/center]
[right]

[color:143b=navy][b]اولا: انا مش مع المقولة "العين بالعين والسن بالسن وبالبادى اظلم" لما نستخدمها فى الرد بالغلط او بالشتايم او بإهانة الاشخاص, فى قاضى يحكم فى الدنيا ورب يحاسب فى الآخرة.

إنما ممكن استخدمها "العين بالعين والسن بالسن" لو بحكم بين اتنين عشان اضمن الحياد بينهم....دى وجهة نظرى

ثانيا: لو اتفقنا على مفهوم كلمة نفاق ممكن ساعتها توافقينى فى الرأى...النفاق هو ان الانسان يبقى بوشين يظهر كل وش حسب الموقف اللى بيواجهه...[/b][/color][color:143b=navy][b]لما متعب يكون فى وقتها مش مع الثورة (وهو اللى قال كده بنفسه) وييجى دلوقتى يقول انا كنت مع الثورة عشان جماهيريته تزيد ويبين انه مع الشعب هو ده النفاق بعينه...وده اللى متعب معملهوش.

ثالثا: اكيد هو حاليا مع الثورة ونتائجها بعد ما شاف الفساد اللى فى البلد, مفيش حد فى مصر دلوقتى ضد الثورة إلا بقى لو متعب من فلول النظام السابق واحنا منعرفش Laughing.

[/right]
[/b][/color]
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 1:04 pm

ياهند هو قال انه ملوش ف السياسه ومش مع الثوره ولا ضدها
وقال ان الثوره كشفت حاجات كتير وفساد كتير وقال انه ملهوش ف السياسه
رغم انه كان هيكسب حب الناس لو قال انا طبع الثوره وكنت بنزل التحرير وفضل يتكلم ع النظام السابق وحش
بس اكيد هيجى يوم والناس هتقول ده كداب لانه مااتعرضش لاى فساد ف نظام مبارك
وكلنا شايفين كان مهتم اوى بالكوره وبيرحلهم معسكرات ووراهم ف كل حته
هو اتكلم باللى كان عايشوه واتكلم على معامله الرئيس ليه وقال انا معاه انه يتحاسب لانه اكتشف فساد كتير بعد مااتشال وده تمام بس طبيعى يزعل عليه لانه ف يوم من الايام كان ليه علاقه بيه اللى عايز اوصلهولك انه مش مع ولا ضد الثوره ومع الرئيس انه يتحاسب لكن مش مع انه يتهان وده ناس كتير معاه وده الصح اصلا متعب ملبسش وش وقال اللى جواه واحنا احترمناه
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا
علم بلادك : حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 1:37 pm

[b][color:a8f8=#000080]ثانيا: لو اتفقنا على مفهوم كلمة نفاق ممكن ساعتها توافقينى فى الرأى...النفاق هو ان الانسان يبقى بوشين يظهر كل وش حسب الموقف اللى بيواجهه...لما متعب يكون فى وقتها مش مع الثورة (وهو اللى قال كده بنفسه) وييجى دلوقتى يقول انا كنت مع الثورة عشان جماهيريته تزيد ويبين انه مع الشعب هو ده النفاق بعينه...وده اللى متعب معملهوش.[/color][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=darkorchid]بصى انا اختلف معاكى بس بحترم وجهك نظرك[/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]اولا متعب ماظهرش بوشين هو طبيعيى كان هايفرح ان الريس كان بيجى يسلم عليه وكده[/color][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]واحنا نفسينا كنا متعاطفين معاه ساعت الخطاب الى قبل التنحى ده بس بعد كده انا فكرت وقولت انا ازاى تعاطفت مع واحد بيمثل وحرمى وكده اوك؟ واهو دلوقتى بيتحاكم ف قضيه قتل المتظاهرين كمان مش سرقه بس!![/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]بعد مالثورة كشفت كم الفساد الى ظهر بغبااااااء مصر كانت ف ايدهم هما بس كانوا سرقنها اساسا[/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]لا لو قال انا مع الثورة ومع مطالب الشعب والله ماهايبقى منافق مادى الحقيقه فى ايه؟؟[/color][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]متعب اصل عنده جماهيريه كبيرة جداا مش دى الى هاتخلى جماهيرته تزيد[/color][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]النفاق ده زى عمرو مصطفى كده [/color][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]قال ف اول اتصال لى ع القناه الاولى قعد يعيط وقال دول شباب مضحكوك عليهم انتوا مش فاهمين حاجه ولازم يروحوا بيتهم دلوقتى وابونا ومش ابونا والكلام المستفز ده[/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]بعد الثورة ماخلصت بقا[/color][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]طلع على اون تى فى قال انا من اول يوم وانا مع شباب التحرير (انا مش ناسيه الكلمة دى)[/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]بعد كده قال انا هاعلم ولادى يحبوا الريس ههههه[/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]ده هو الى مناااااااااااااافق جدااا وماشى تبع الموجه [/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]مش اى حد يبقى منافق وماشى تبع الموجه[/color][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc][color:a8f8=#000080]ثالثا: اكيد هو حاليا مع الثورة ونتائجها بعد ما شاف الفساد اللى فى البلد, مفيش حد فى مصر دلوقتى ضد الثورة إلا بقى لو متعب من فلول النظام السابق واحنا منعرفش Laughing.[/color]
[/color][/b]

[b][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc][color:a8f8=darkorchid]طيب لما هو حاليا مع الثورة ليه ماقلش كده بلسانه؟ هو قال انا مش مع او ضد[/color][/color][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]ازا يعنى ماهى يا دى يا دى[/color][/b]

[b][color:a8f8=#9932cc]لو مع الثورة يبقى انت كده تمام وعايز الحقوق ترجع ومطالب الشعب ترجع ونقضى ع الفساد والفاسدين الى هما ف السجن وزعل عليهم جداا!![/color][/b]

[b][/b]

[b]
[/b]
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 1:43 pm

اهانه ايه ياشريف

هى فين الاهانه طيب دى؟؟

ماهو بيحاسب اهو دلوقتى فين الاهانات فييييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متعب بيقول كل شويه يتحاسب بس براحه بس براحه هو فى ايه؟؟ يعنى نقعدهم ف كافيتريا وهما بيتحاكموا ولا ايه ؟ واخدين راحتهم ع الاخر كمان

انا من وجهه نظرى لو كان قال الحقيقه الى كل مصر شايفاها كده عمره ماهايبقى منافق بالعكس هحترمه اكتر واكتر انه شاف بعينه الناس عايشه ازاى وفهم الحقيقه الى كانت مستخبيه 30 سنة
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 2:02 pm

فى فرق كبييييير

بين انى ادور ع الحقيقه وامشى وراها ....كده مش هابقى منافق

وبين انى امشى ورا الموجه......كده هابقى منافق
motz
عاشق شغااالعاشق شغااال
motz

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 2:03 pm

مبيتكلمش ع المحاكمه
بيتكلم ع الناس كل شويه يطلعو يقولو ده حرامى وده كذا وكذا
دى مش اهانات
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 2:11 pm

[quote:42f5="motz"]مبيتكلمش ع المحاكمه
بيتكلم ع الناس كل شويه يطلعو يقولو ده حرامى وده كذا وكذا
دى مش اهانات[/quote]

ع فكره انا اللى رديت بس دى عضويه واحد صاحبى
المهم دى مش اهانات Very Happy
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 3:56 pm

لا طبعا مش اهانات

كمان كلمه ده حرامى مش عايزانها؟ !!!!!!!

ده كده قمه الادب اما يقولوا ده حراااااااااامى اومال لو قالوا قتل شعبه يبقى ايه بقا؟؟؟

اوك انا عرفت ان انت الى رديتSmile
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 4:03 pm

احنا عملنا الثوره عشان يمشى واهوه مشى وقولنا يتحاكم واهوه بيتحاكم
اللى عايزينه اتعمل
لكن مش نفضل نشتم فيه
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 4:06 pm

ده من الغل الى عند الناس وغل من اهالى الناس الى ماتت مش قادرين يعملوا اى حاجه غير انهم يشتموا فيه عايزهم يعملوا ايه ؟؟؟

دى اققل حاااجه
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 4:23 pm

والشتايم بتريح من امتى ؟
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 4:30 pm

!!!!!!!!!

هاساْلك سؤال

لو حد من قرايبك نزل التحرير وقت الثورة وبعد الشر بعد الشر مات

كان هايبقى موقفك ايه

هاتقعد تقول بلاش اهانات وبلاش شتايم !

احنا مش حاسين بالناس الى ماتت والله
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 6:10 pm

متعب كان بيتكلم على نفسه واتكلم فى نقطه معينه
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 7:49 pm

يا حبيبتى والله هو بيتكلم فى جزء معين وطبعا صعبان عليه الشهدا بس هو بيتكلم على محاكمة الريس وقال لو غلط يتحاسب يعنى هو مع الحق ومش بيقول مايتحاسبش بيقول بلاش اهانات فى فرق كبير بين الكلمتين هما اللى بيشتموه دول هيستفادوا ايه ما هو هيتحاكم وخلاص مالهاش لازمة الكلام ده

ايه بقى لو كان قال كذا وقال كذا هو قال اللى قاله وخلاص وده رأيه احنا مش هنتحكم فيه ونقوله قول كدة عشان الناس وشعبيتك بالعكس بيدجات كتير اووووى على الفيس بوك واراء ناس كتير اووووى عاجبهم كلام عماد ومحترمينه وقليل اللى مش عاجبهم وهو قال الحق والصدق وماكنش منافق عشان

يرضى الناس مافيش اسهل من الكلام كان يقدر بسهولة يقول انا مع الثورة

اهم حاجة انه كان صادق فى كلامه ادام ربنا وصادق مع نفسه وقال اللى جواه واللى يرضى نفسه مش اللى يرضى الناس دى حاجة حلوة اووووى وزى ما قلت كان ممكن يريح دماغه ويقول انا مع الثورة وخلاص والكلام مافيش اسهل منه

الموضوع مش مستاهل والله كل واحد ليه رأيه ولازم يحترم هو لو حد سأله على الشهدا هتتوقعى انه يتكلم وحش ولا هيعزى فيهم اهاليهم وهيتعاطف معاهم لكن هو ما اتسألش عليهم هو فى جزء معين اتسأل فيه

احنا كل شوية هنقعد نتكلم ما كفاية بقى يا جماعة تقطيع فيه هو اذنب لما قال رأيه ولا ناقص تتطلعوه متورط فى موقعة الجمل ولا حاجة وتقدموا فيه بلاغ ضد النائب العام

كفاية بقى مش مستاهلة والله صلوا على النبى كدة وروقوا بالكوا احنا فى ايام مفترجة كل سنة وانتم طيبين
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 8:12 pm

وانتى طيبه Razz
بس احنا بنتناقش عادى
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 8:30 pm

والله مش بتحكم ف رائيه ولا بقطع فييييييه ولا اذنب ولا حاجه

انا قولت كذا مره هو حررر

انا بقول رائى انااااااااااا والى شيفاه

عليه الصلاه والسلام

وزى ماقال شريف احنا بنتناقش عادى

بس مش رديت على سؤالى برضه ياشريفSmile Smile
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 9:30 pm

[quote:4788="hend gamal"]!!!!!!!!!

هاساْلك سؤال

لو حد من قرايبك نزل التحرير وقت الثورة وبعد الشر بعد الشر مات

كان هايبقى موقفك ايه

هاتقعد تقول بلاش اهانات وبلاش شتايم !

لا والله حاسين اووووى بالناس وعايزينه يتحاكم عشان اهى حاجة تشفى حرقة قلبهم شوية وتخفف عنهم

انا عن نفسى والله فى المواقف دى الناس مابتقدرش تقول غير حسبى الله ونعم الوكيل والكلام كله بيبقى مكتوم فى قلوبهم ولو حتى عملوا فيه ايه وعدموه برضه هيفضلوا فى حرقة على ولادهم

يعنى ده لو حتى اتعدم مش اتشتم واتهان هيبقى ولا حاجة بالنسبة للى جواهم واحنا موقفنا كلنا طبعا انه يتحاسب وياخد عقابه وربنا يصبر اهالى الشهدا يا رب ويعوضهم ان شاء الله

احنا مش حاسين بالناس الى ماتت والله[/quote]
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 9:34 pm

اوك يا توته
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 9:37 pm

تمااااااااااااااااااااااااام كدة يا جميل
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 9:40 pm

ههههههههههه

بس برضه مغيرتش كلامى يعنىSmile
ayosha
عاشق شغااالعاشق شغااال
ayosha

انثى
البلد : مصر حبيبتي أم الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 10:18 pm

[quote:fc55="hend gamal"]بس متعب كان قاعد عادىSmile[/quote]

مش عادي اووي يعني مش عارفة حاسة انو مش مرتاحVery Happy و حاطط ايده الاثنين علي بعض طول الحلقة ههههههههه
ayosha
عاشق شغااالعاشق شغااال
ayosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 10:42 pm

[quote:e45a="توتة10"]يعنى ايه مش عايش فى مصر ليه كان عايش فين ولا هو منين

ومش صعبان عليه الشهدا هو مين فى مصر ماصعبش عليه الشهدا واهاليهم ليه هو انتى تعرفى اللى جواه ولا ناقص كمان يبقى هو اللى داس ع المتظاهرين بالعربيات

وبعدين هو بيتكلم فى جزئية معينة اللى هى محاكمة الرئيس بما انها هى الحدث اللى بيحصل دلوقتى لكن ماتكلمش بالتفصيل عن الثورة

وبعدين امثال احمد حسن ووائل جمعة كانوا مع النظام ايام الثورة وقالوها بالبنط العريض وبلسانهم ع الهوا وقالوا كفاية مظاهرات ولا انتوا ماشفتوش مكالمات وائل جمعة واحمد عيد عبدالملك واحد سمير فرج ومراته وغيرهم كتير فى عز الثورة قالوا كدة وبرضه ده رأيهم ويحترم

لكن عماد ماهاجمش الثورة وهو كلامه صح ومش منافق لانه بيتكلم عن راجل على المستوى الكروى كان بيساند المنتخب فهو مش مضرر فى حاجة وكان لازم يبقى متعاطف شوية معاه مش اكتر

متكبروش الموضوع[/quote]

انا مش مكبرها وللا حاجة ده رأيي و احنا بتنقاش و متفقة مع هند في كلامها و بالذات في حوار النفاق ده انت مفهمتيش قصدي و انا في الاخر كتبت اننا نحترم رأيو يعني مش متحاملين عليه و لا الكلام ده و انا فاهمة قصدك انو هو اتكلم بصراحة بس كمان عادي في حاجات في كلامو مش عجباني و كتبت التعليق عليه
و هدي نفسك يا توتة الموضوع مش مستاهل ههههههه
ayosha
عاشق شغااالعاشق شغااال
ayosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 24, 2011 10:48 pm

[quote:074f="hend gamal"][b][color:074f=#000080]ثانيا: لو اتفقنا على مفهوم كلمة نفاق ممكن ساعتها توافقينى فى الرأى...النفاق هو ان الانسان يبقى بوشين يظهر كل وش حسب الموقف اللى بيواجهه...لما متعب يكون فى وقتها مش مع الثورة (وهو اللى قال كده بنفسه) وييجى دلوقتى يقول انا كنت مع الثورة عشان جماهيريته تزيد ويبين انه مع الشعب هو ده النفاق بعينه...وده اللى متعب معملهوش.[/color][/b]

[b][color:074f=darkorchid]بصى انا اختلف معاكى بس بحترم وجهك نظرك[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]اولا متعب ماظهرش بوشين هو طبيعيى كان هايفرح ان الريس كان بيجى يسلم عليه وكده[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]واحنا نفسينا كنا متعاطفين معاه ساعت الخطاب الى قبل التنحى ده بس بعد كده انا فكرت وقولت انا ازاى تعاطفت مع واحد بيمثل وحرمى وكده اوك؟ واهو دلوقتى بيتحاكم ف قضيه قتل المتظاهرين كمان مش سرقه بس!![/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]بعد مالثورة كشفت كم الفساد الى ظهر بغبااااااء مصر كانت ف ايدهم هما بس كانوا سرقنها اساسا[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]لا لو قال انا مع الثورة ومع مطالب الشعب والله ماهايبقى منافق مادى الحقيقه فى ايه؟؟[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]متعب اصل عنده جماهيريه كبيرة جداا مش دى الى هاتخلى جماهيرته تزيد[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]النفاق ده زى عمرو مصطفى كده [/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]قال ف اول اتصال لى ع القناه الاولى قعد يعيط وقال دول شباب مضحكوك عليهم انتوا مش فاهمين حاجه ولازم يروحوا بيتهم دلوقتى وابونا ومش ابونا والكلام المستفز ده[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]بعد الثورة ماخلصت بقا[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]طلع على اون تى فى قال انا من اول يوم وانا مع شباب التحرير (انا مش ناسيه الكلمة دى)[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]بعد كده قال انا هاعلم ولادى يحبوا الريس ههههه[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]ده هو الى مناااااااااااااافق جدااا وماشى تبع الموجه [/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]مش اى حد يبقى منافق وماشى تبع الموجه[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc][color:074f=#000080]ثالثا: اكيد هو حاليا مع الثورة ونتائجها بعد ما شاف الفساد اللى فى البلد, مفيش حد فى مصر دلوقتى ضد الثورة إلا بقى لو متعب من فلول النظام السابق واحنا منعرفش Laughing.[/color]
[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc][color:074f=darkorchid]طيب لما هو حاليا مع الثورة ليه ماقلش كده بلسانه؟ هو قال انا مش مع او ضد[/color][/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]ازا يعنى ماهى يا دى يا دى[/color][/b]

[b][color:074f=#9932cc]لو مع الثورة يبقى انت كده تمام وعايز الحقوق ترجع ومطالب الشعب ترجع ونقضى ع الفساد والفاسدين الى هما ف السجن وزعل عليهم جداا!![/color][/b]

[/quote]

يااااااااااااااااا اخيرا لاقت حد فاهم وجهة نظري في انو مكانش هيبقي منافق و لاحاجة قولتي كل اللي نفسي فيه و ريحتيني من الكتابةVery Happy
شكرااااا
mrmr met3eb
عاشق جامدعاشق جامد
mrmr met3eb

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 12:21 am

[quote:3331="توتة10"]مش فاهمة انتوا متحاملين عليه كدة ليه الموضوع مايستاهلش يعنى واحد وقال رأيه ايه اللى فيها يعنى

عماد مش بتاع شعارات وهو اعترف انه مالوش فى السياسة واحنا زيه مش اوى يعنى كنا بنتابع بس احوال البلد عشان بلدنا وهو عشان مانزلش التحرير يبقى ضد الثورة عماد مالوش فى الحاجات دى

اما ابو تريكة بقى الله اعلم باللى جواه بس هو نزل بعد الريس ما تنحى وكان عادى بيتكلم كويس عليه لما كان فى الحكم وكلهم كدة اللى يغير رأيه هو اللى يبقى منافق شوفى شوبير ومقدمين البرامج كلامهم كان عامل ازاى بعد التنحى

وللمرة المليون اللى قاله ده الصح ولو قال غير كدة ماكنش حد هيصدقه عشان كان هيبقى بيكدب حلجات الناس كلها شايفاها وكان وقتها هيبان انه منافق وبيرضى الناس وماشى مع الموجة[/quote]

مفيش حاجة تانية تتقال بعد الى انتى قلتيه

وبعدين مش المفروض ان الثورة قامت علشان الديمقراطية!!!!!
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 12:39 am

صح يا مرمر عشان الديموقراطيه

وكل واحد قال رائيه وكل واحد حر ف رائيه
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)   حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21) - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 12:01 pm

هند مردتش على سؤالك لان متعب مااتكلمش فى الجزئيه اللى سالتينى فيها دى

حلقة متعب فى برنامج العاصمة....وكلام فى السياسة ..(21)
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية