:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايزة اطلب طلب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رضوى
عاشق مميزعاشق مميز

انثى

عايزة اطلب طلب Empty
مُساهمةموضوع: عايزة اطلب طلب   عايزة اطلب طلب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 12:04 am

ياريت اى حد يعرف مواعيد لماتشات اتحاد جدة طبعا عشان نطمن على مستوى عماد متعب وانا عرفت ان هيشارك فى ماتش ودى يوم 25 من الشهر وذللك يوم 29 من نفس الشهر فياريت اى حد يعرف يقول عشان نشوفه ونسانده حتى لو احنا مش معاه واكيد هو محتاجلنا هناك اكتر من هنا واكيد هيكون فرصة اكبر انه يدخل المنتدى عشان يشوف حب جماهير الاهلى له ومساندينه ولا ايه رايكم؟
sam
عاشق برونزىعاشق برونزى

ذكر
البلد : المنصورة

عايزة اطلب طلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزة اطلب طلب   عايزة اطلب طلب I_icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 12:10 am

طبعاااااااا لازم نساندة وانا هحاول اجيب المواعيد انشاء اللة

عايزة اطلب طلب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ممكن اطلب طلب
» لما تجيب الجول اطلب العمده على التليفون
» انا عايزة اغير اسمى
» عايزة اعرف ارائكم
» متعب: لن اهدر حق الاهلى.. ولم اطلب شرطا جزائيا قبل التجديد.