:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب

orkid
بيكهام
هندمتعب
مجنوووووووووونة متعب
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى
البلد : مصر
علم بلادك : الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب Female31

الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب Empty
مُساهمةموضوع: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 10:31 pm

ازيكم يا جماعة ادخلوا على الصفحة دى فى موقع الاتحاد وشوفوا بيتقال على متعب ايه وشوفوا كمان الردود ولازم تسجلوا وتردوا عليهم والله ماهسكت وربنا ماهسك ده كمان بيهزئوا المصرين لو وصلت انى اروح لعماد الندى والله لرحلو وده الموقع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

عدل سابقا من قبل مجنوووووووووونة متعب في الأحد مارس 01, 2009 10:43 pm عدل 1 مرات
هندمتعب
عاشق مميزعاشق مميز
هندمتعب

انثى
البلد : القاهرة
علم بلادك : الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب Female32

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 10:35 pm

فين لينك الصفحة ياجميل
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 10:41 pm

اه معلش واللله من كتر التوتر والله مش عارفة انا بعمل ايه هيتحط دلوقتى 
بيكهام
عاشق جديد
عاشق جديد
بيكهام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 10:59 pm

[size=24]دي لازم تسجل هو انتي بتعملي اعلان ولا ايييييييييييه[/size]
بيكهام
عاشق جديد
عاشق جديد
بيكهام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:01 pm

[size=24]فين الكلام اللي بتقوليه ده[/size]
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:03 pm

لالالالا انا مابعنلش اعلان انا بس عايزاكوا تشوفو التهزئ بعماد متعب وبالمصرين 
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:03 pm

موجود الكلام فى اللينك دهيا بيكهام 
orkid
عاشق جامدعاشق جامد
orkid

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:05 pm

معلش اسمحولى

التوبيك ده فى عصبية

وده مش ينفع

اى لاعب بيتعرض لهجوم سواء من اهل بلده او غيرهم

واحنا ياما قلنا وهاجمنا لاعيبة زى فلافيو مثلا ودلوقت هو حبيبنا

مش لدرجة نرد بعنف وكمان نروح لغاية هناك

ربنا يوفقك يا متعب

وعلشان انت كبير بس بتلاقى هجوم

ولو كنت حد عادى ماكنش حد عبرك بكلمة

الكبيييييييييييير......كبيييييييييييييييييييييير

وياريت كلامى مايزعلكيش ده رائى
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:07 pm

اكيد طبعا مايزعلنيش يا اميرة وانا بحترم رايك 
هندمتعب
عاشق مميزعاشق مميز
هندمتعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:31 pm

اية الكلام دة ماكل البلاد فيها محترفين وبيبقوا مش باينين اصلا مع فرقهم وجمهورهم مابيهجموهمش كدة وعماد ممتاز بس هو عشان متوفقش في مباراة يتعمل فيه كل دة بس بجد الجمهور عيب عليهم عماد لاعب كبير وكأنهم مستنينلة غلطة وان شاء الله ربنا يوفقك يا عمدة وتعدي موسم الاحتراف علي خير
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 11:36 pm

شكرا ليكى يا هند على ردك والمشكلة انهم مش على عماد وبس ده على المصرين وبيقولو ان المصرين كل الى همهم الفلوس والعربيات وبس وان احنا مالناش امان انا هتتتتتتتتتتتتتتتتجن شكرا ليكى يا قمر 
ITTIHAD
عاشق جديد
عاشق جديد
ITTIHAD

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 4:51 pm

بتضحكو على نفسكو انا عضو في هدا الموقع فين الكلام الي بتقولو انا لاشايف سب ولا شتم في المصرين ليه ما تاخدو الكلام الحلو الي بيتقال على العمدة نفسي اعرف ليه
هندمتعب
عاشق مميزعاشق مميز
هندمتعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 8:10 pm

مع احترامي ليك يااتحاد بس دي مش اول مرة يتكتب الكلام دة عن عماد وبجد قرأنا كلام جارح عنه ودة اكيد رد فعل مننا طبيعي لأننا بنحب عماد والمنتدي زي مابنقول الكويس لازم برضة نقول السئ بس الي نقصدة الي ينقد يبقي نقد بناء مش (شتيمة) دة برضة لاعب كبير وبجد كان له تأثير مع اتحاد جدة
dr dina
عاشق برونزىعاشق برونزى
dr dina

انثى
البلد : مصر-المنصوره

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 11:06 pm

كل لاعب ليه مؤيدين ومعارضين انا شايفه ان متعب يسبه من الكلام دا ويركز فى المعلب وخلاص وافضل رد على الناس دى يكون من خلال الملعب
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 11:27 pm

[quote:e4d7="ITTIHAD"]بتضحكو على نفسكو انا عضو في هدا الموقع فين الكلام الي بتقولو انا لاشايف سب ولا شتم في المصرين ليه ما تاخدو الكلام الحلو الي بيتقال على العمدة نفسي اعرف ليه[/quote]ومين قالك  بس انى مابخدش الكلام الحلو الى على عماد انت لو شفت الردود الى انا بردها على الاعضاء الى بيشتموا عماد هتلاقى بنتقدهم وفى اعضاء بتقول كلام كويس جدا عنه وبشكرهم جدا على ردودهم الكويسة وانا مش ظالمة ولا بفترى عليهم لكن شتيمة المصرين بالاسلوب ده وشتيمة عماد بالمنظر حاجة تضايق وزى ما قالت هند احنا بنحب متعب ولازم ندافع عنه
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 11:28 pm

اشكرك جدا جدا يا هند على كلام بجد الجميل جدا والصح جدا واشكرك جدا يا دكتورة دينا على كلامك ورايك 
هندمتعب
عاشق مميزعاشق مميز
هندمتعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 12:58 am

ميرسي ياجميل هو بجد موضوع مهم جدا وكلنا متفقين معاكي شكرا ياقمر
احمد المتعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
احمد المتعب

ذكر
البلد : الشرقيه

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 8:46 am

والله العظيم فريق الاتحاد فريق افشل من الفشل والله

وارجع يا عماد وسيبط من الناس الى مش بتفهم فى الكورة دى امال بقى لو مش كنت مدخل ليهم عشر جوان كانوا عملوا فيك ايه والله قمه الغباء
عاشقه العمده متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
عاشقه العمده متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 2:33 am

ربنا يوفقك يامتعب يارب ويبعد عنك الحساد والحاقدين
ITTIHAD
عاشق جديد
عاشق جديد
ITTIHAD

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب   الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 8:16 am

[quote:87b6="مجنوووووووووونة متعب"][quote:87b6="ITTIHAD"]بتضحكو على نفسكو انا عضو في هدا الموقع فين الكلام الي بتقولو انا لاشايف سب ولا شتم في المصرين ليه ما تاخدو الكلام الحلو الي بيتقال على العمدة نفسي اعرف ليه[/quote]ومين قالك بس انى مابخدش الكلام الحلو الى على عماد انت لو شفت الردود الى انا بردها على الاعضاء الى بيشتموا عماد هتلاقى بنتقدهم وفى اعضاء بتقول كلام كويس جدا عنه وبشكرهم جدا على ردودهم الكويسة وانا مش ظالمة ولا بفترى عليهم لكن شتيمة المصرين بالاسلوب ده وشتيمة عماد بالمنظر حاجة تضايق وزى ما قالت هند احنا بنحب متعب ولازم ندافع عنه[/quote]
يعني انتو ما شتمتو السعودين وقلتو مبيفهموش كورة وبتوع جلاليب وعبط وغير واحنا ما زعلان وقالنا لكم احنا عرب وفي كل بلد في الوحش وفي الحلووو

الله يخليكوا ادخلو بسرعو لمصلحة متعب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لكل عشاق متعب ادخلو بسرعه
» بخصوص عماد(الله سبحانه وتعالي ينادي هل من داعي استجاب له )ادخلو بسرعة من فضلكم لو سمحتم
»  اخيرا و بعد طول انتظار: متعب على قناة الاهلى بكرة ان شاء الله
» الليثى: متعب نازل التمرين السبت القادم إن شاء الله.
» الله عليك تسلم رجليك يا متعب