:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

متعب فى بورتسموث

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ياسمين رجب
عاشق شغااالعاشق شغااال
ياسمين رجب

انثى

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 7:17 am

اولا انا معرفش متعب هيروح بور تسموث ولا اه بس سمعت ناس بتقول كلام غريب وحسسونى ان متعب لو راح تبقى جريمة يستحق عليها الاعدام وانه لو راح هيخسر جمهوره ومحدش هيشجعه بصراحة التفكير ده رجعى اوى لان مش من المفروض لما يبقى فى اسرائيلى فى المكان نسيب المكان ونمشى العكس احنا المفروض نفضل فى المكان ده ونثبت ان احنا الاحسن ومش المفروض ان متعب يضحى بحلمه والفرصة الى جياله عشان خاطر اسرائيلى ده متعب المفروض يروح والمفروض احنا نشجعه وتكون مصر كلها وراه علشان يثبت نفسه ويكون احسن من الاسرائيلى الى معاه ويخلى العالم كله بشوف ان احنا الاحسن فى كل حاجة واكيد كلنا متاكدين ان متعب راجل وبيحب بلده وانه لو حس لحظة ان فى حد بيهينه او يهين بلده فو اكيد مش هيسمح بكده وهيسيب النادى ويمشى علطول بليز قولولى انتو موافقنى ولا اه[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى
علم بلادك : متعب فى بورتسموث Female31

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 8:34 am

يثبتله ايه بالظبط يثبتله انه لاعب ممتاز حياخد فريقه واللى بيدربه لمراكز افضل يعنى وبكدة يبقى بيكافئ مدير فنى اسرائيلى ها ايه رايك
ياسمين رجب
عاشق شغااالعاشق شغااال
ياسمين رجب

انثى

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 10:13 am

بصى انت كلامك صح بس لما عمرو زكى نجح فى ويجان المشجعين كانوا بيشيلوا علم مصر ويهتفوا باسم عمرو زكى يعنى لو متعب اصلا راح وربنا وفقوا فالنجاح الاكبر لمصر ولمتعب مش للمدرب
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 10:50 am

بالتاكيد هتكون جريمة بس الناس زعلت من احمد شوبير لما راح للجزائر ومتعب رايح لليهودى
وكمان الناس فى فلسطين بيشلو صور ابوتريكة وبيعتبرونا اخوتهم اما لو متعب راح هيضوسو على صورة برجليه دة اكد وعشان كدة انا مش عايز متعب يروح دة غير ان عماد لو راح هيفقد كتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتير اوى من جمهورة
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 10:52 am

ولية دايما نستنا لما نتهان ممكن تقولى لو اتهان هيرد كرمتة ازاى ولا هياجد الشنطة ويرجع مصر سعدها هم هيقولو فى 60................
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 10:57 am

بصى عماد لو شايف ان نجاح بلده و رفع علمها وهى بتشجع فريق فيه اسرائيلى يبقى كدة نبقى انانيين ومش فارقة معانا فلسطين ومشاعرهم والله يمسيه بالخير ابو تريكة
اه بالحق انا بدات كلامى بلو يعنى الافتراض
ومعتقدش عماد يعمل جاجة زى كدة
وعن احنا بنقول حنكرهه لو عمل كدة انا مش حاقدر انا بس هو حيبقى صعبان عليا لو عمل كدة فى نفسه
وسام الالفى
عاشق شغااالعاشق شغااال
وسام الالفى

انثى

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 1:12 pm

ليه كل التوقعات دى انا شايفة ان الموضوع اسهل من كده ايه يعنى لما عماد يروح واكيد اى انتصار لعماد هيبقى انتصار لمصر واحنا عمرنا ماهنكره عماد فى اى قرار هياخده
w.rooney
عاشق ملكىعاشق ملكى
w.rooney

ذكر
البلد : مصر
علم بلادك : متعب فى بورتسموث Male_a10

متعب فى بورتسموث Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب فى بورتسموث   متعب فى بورتسموث I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 2:01 pm

انا بضم رائى مع وسام الالفى

متعب فى بورتسموث
صفحة 1 من اصل 1