:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف Female31

متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف Empty
مُساهمةموضوع: متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف   متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف I_icon_minitimeالإثنين فبراير 01, 2010 7:08 pm

فى اول تصريحاته أكد نجم هجوم المنتخب والنادى الاهلى عماد متعب انه سعيد جدا بالفوز باللقب السابع فى تاريخ افريقيا وانه يهدى البطوله للجماهير المصريه التى وضعت ثقتها الكبيرة فى اللاعبين.

واضاف" كانت بطولة قويه ونجحنا فى تحقيق الهدف المطلوب وبالنسبة لى فقد اجتهدت قدر طاقتى لاحراز الاهداف او تسهيل مهمة زملائى واكد انه سعيد جدا لزميله محمد ناجى جدو بتحقيقه لقب هداف البطولة وان جدو لاعب خلوق ويستحق ذلك وان هذا يعد مكسب للمنتخب ككل وتمنى ان تستمر المساندة القوية من الجميع للمنتخب فى الفترة القادمه.

كما حرص متعب على توجيه الشكر للقيادة المصريه التى ساندت المنتخب طوال رحلته واكد ان هذا ليس جديدا على المسئولين الذين لا يتخلون عن دعم المنتخبات الوطنيه فى كل مناسبه.
هايدى
عاشق ملكىعاشق ملكى
هايدى

انثى
البلد : EL MANSORA

مُساهمةموضوع: رد: متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف   متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف I_icon_minitimeالإثنين فبراير 01, 2010 7:31 pm

مبرووووووووووووك ياعمدة
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف   متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف I_icon_minitimeالإثنين فبراير 01, 2010 10:56 pm

ميرسي كتير 3 الخبر
وبجد هي دي اخلاق عماد اللي احنا متعودين عليها
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

مُساهمةموضوع: رد: متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف   متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 02, 2010 12:39 pm

طبعا ما هو ده النجم وده اساسا بيبان فى لعبه مش انانى و بيفضل مصلحة الكل على مصلحته
انا بحبك كتير يا متعب اساسا بسبب كدة ده بخلاف مهاراتك

متعب: انا سعيد لفوز جدو بلقب الهداف
صفحة 1 من اصل 1