:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود

AHLAWYA3TOL
اسامة متعب
sherif met3b
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود Female31

مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود Empty
مُساهمةموضوع: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 2:55 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نجم هجوم مصر الأول
متعب
وصلت المفاوضات بين الأهلي ونجمه عماد متعب إلي طريق مسدود بعدما فاض الكيل بلجنة الكرة في النادي من كثرة مراوغات اللاعب الذي بدأ المماطلة بشأن التجديد منذ قدومه من الإعارة بالسعودية.
لم تعد تصريحات اللاعب تجدي لدي مسئولي الأهلي بعد أن تيقنوا من مماطلة اللاعب في مفاوضاته مع القلعة الحمراء حيث تم الاتفاق معه أكثر من مرة وبالشروط التي طرحها ووافق عليها ولكنه رفض توقيع العقد.
ناقشت لجنة الكرة بالنادي الأهلي خلال اجتماعها الأخير آخر ما وصلت إليه المفاوضات مع متعب والتي يتولاها هادي خشبة مدير الكرة بالنادي وتأكد الجميع من أن متعب اتفق مع وكيل أعماله نادر شوقي علي المماطلة حتي نهاية الموسم ليرحل من الأهلي دون أي استفادة للنادي أو يفرض شروطاً جديدة علي النادي الأهلي في حالة عدم وجود أي عروض من الخارج.
كان خشبة قد عرض من قبل علي متعب تجديد العقد وتوصل الطرفان إلي اتفاق يقضي بحصول اللاعب علي مليوني جنيه في الموسم وعلي توقيع العقد قبل السفر إلي أنجولا للمشاركة مع المنتخب الوطني في كأس إفريقيا ولكنه رفض التوقيع وطلب الانتظار لحين العودة من أنجولا ويبدو أنه كان يتمني البحث عن عقد احتراف خارجي كبير لكنه لم يوفق فماطل مجدداً في التوقيع بعد العودة من أنجولا للانتظار حتي نهاية الموسم للرحيل من الأهلي دون مقابل للقلعة الحمراء أو لفرض مزيد من الشروط من أجل التوقيع.
ما يزيد من شعور المسئولين في النادي بأن اللاعب اتفق مع وكيل أعماله علي الرحيل أن وكيل أعماله عرض علي الأهلي 50 ألف استرليني "نحو 400 ألف جنيه فقط" لرحيل اللاعب إلي بورتسموث بدلاً من رحيله في نهاية الموسم بلا مقابل وهو ما رفضه الأهلي تماماً.

المصدر:جريده الجمهوريه

زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 6:06 am

يا جماعة اناشايف انى متعب غلطان عشان الاهلى عايز يستفيد منه لما يحترف لكن كده من غير ما يجدد الاهلى مش هيستفيد.......شكراا ع الخبر
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 6:59 am

يا جماعة متعب اة لعيب كبير بس فى مصر اما فى انجلترى اقوى دورى فى العالم هو مش معرف ازاى نادى يدفع ملايين و حد مش معروف وبعدين العرض بتاع برتثموث كان اعارة ولو متعب نجع كانو هيدفعو للاهلى اللى هو عايزة يعنى الافر ماكنش وحش المبلغ دة فى خمس شهور بس
والاهلى هو اللى طلب من عماد انة يستفيد منة فى الملعب مش بالفلوس وهما دول الحجتين اللى ممكن اى نادى يستفيد من اللاعب فيهم وكدة متعب وافق وقال مدام مش هيفيد الاهلى ماديا يفيدة فى الملعب وينفعش يدى كل حاجة .........
عموما ربنا مع متعب و يوفقة
ومسى شيفااااا على الخبر
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 11:47 am

بجد الموضوع ده بقي محير جدا احنا اكيد نفسنا ان متعب يحترف وبرضه نفسنا انه يجدد عشان الاهلي يستفيد منه ماديا ومحدش يقول انه ضيع حق الاهلي والكلام الكتير اللي هنسمعه ساعتها بس متعب قالها بصراحة ان اندية الدوري الانجليزي اللي عايزاه بتتعامل باحترافيه فليه يدفعوا في متعب دلوقتي كتير بدال ممكن بعد 6شهور يدقعوا اقل فعشان كده هو قال انه لما قال للقيعي كده قاله خلينا نستفيد منك كرة الفترة دي بس هل بقي لما متعب هيمشي اخر الموسم وهو freeالناس اللي حاطة متعب في دماغها هتسكت بس برضه الاحتراف عايز تضحية عشان كده اكيد متعب محتار وهو قالها مع شوبير انا نفسي العب في الاهلي وارضي الجماهير واحترف في نفس الوقت بس مينفعش اخد كل حاجة واعتقد ان متعب خلاص اخد قراره لانه لما شوبير سأله تقول ايه لجماهير الاهلي قال بصوت واطي وبجد كنت حاسه قد ايه هو متعذب وهو بيقول هقولهم انا هسيبكم بس برضه متعب عنده حق لانه خلاص هيتم 27 السبت الجاي يعني هيروح امتي بقي انجلترا اعتقد ان دي اخر فرصة ليه
بجد يا متعب ربنا يوفقك في المكان اللي تختاره واحنا هنفضل وراك مهما كان وهندافع عنك علطول
ميرسي 3 الخبر
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 5:51 pm

انا نفسى الجرايد تبطل تكتب فى الموضوع دة لحد ما نعلف الموضوع هيخلص على ايه هما عايزين يقوموا الناس عليه وخلاص متعب اه نفسه يحترف وده حقه لكن اللى انا متاكد منه ان شاء الله ان متعب يضيع حق الاهلى فيه وكلنا سمعنا كلامه فى الموضوع ده واد ايه هو كان صادق فى كلامه
ويااااااااااااااااارب يا متعب تجدد علشان تخرس كل الالسنة

ربنا معاك ويوفقك ويكرمك

وكل شنة وانت طيب happy birthday ya 3omda[url][/url]
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 5:53 pm

متاكد ان متعب لن يضيع حق الاهلى فيه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 6:14 pm

مرسى على الخبر
انا من رائى ان عماد يستنى لحد اخر الموسم
وممكن لو جدد للنادى
وجالو عرض مش كويس او الفلوس الى هددفع مش كويسة ممكن النادةى الاهلى ميوفقش
ويبقى ضيع على عماد فرصة هو بيحلم بيها
انا شيفة ان عماد كدة ماشى صح
وياريت ربنا يوفقة
ويبعد عنة الصحافة اليومين دول علشان يركز
ويلعب فى النادى ويادى علشان يجيلو عروض كويسة
amiragabr71
عاشق شغااالعاشق شغااال
amiragabr71

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 16, 2010 10:38 pm

نفسي يبطلوا اشاعات بقي علي متعب ومتعب اكيد هيجدد
happy birthday emad met3ab
mero moro
عاشق جامدعاشق جامد

انثى
البلد : مصرية 100%

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 17, 2010 10:38 am

يا ريت يخلص فعلا الموضوع دة
مشكورر يا شريف على المتابعة والنقل الحصرى
radwamet3b
عاشق شغااالعاشق شغااال
radwamet3b

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود   مفاوضات الأهلي ومتعب.. في طريق مسدود I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 17, 2010 3:08 pm

لا متعب مش هيجدد وها يمشي يحترف

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فشل مفاوضات متعب نع ساترن ومتعب جاهز لمباراه الزمالك
» الأهلي يتجاهل مفاوضات الزمالك مع متعب
» صحيفة- بوجلبان: أبوتريكة ومتعب وبركات وراء عدم تألقي مع الأهلي!
» الأهلي يواصل استعداداته للقاء الإنتاج الحربي الودي.. ومتعب يتدرب منفرداً
» خاص..القيعي ناويها في الصيف.. الأهلي لم ينسحب من مفاوضات عبد الملك بأمر من جوزيه