:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب

باتشوكا
fulla
N.D
midolove
mido-randa
nour mohey
سمسمة الاهلوية
sherif met3b
مرام البربرية
amiragabr71
مريومة الاهلاوية اوى
the moon light
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر
البلد : zagazig
علم بلادك : قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب Female31

قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب Empty
مُساهمةموضوع: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 9:48 am

قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب وتؤكد: النادى أكبر منه و"مش هيقف عليه"

فتح الاعلامى محمد الليثى النار على عماد متعب مهاجم النادي الاهلى بسبب رفض الأخير تجديد عقده مع القلعة الحمراء .

وقال الليثى في برنامج ميديا سبورت الذي يذاع على قناة الاهلى أن نادر شوقي وكيل أعمال متعب خرج علينا بتصريح اهانة واضحة وصريحة للاهلى حين قال رغم أن الأهلي لن يكون من حقه الحصول على أي مقابل مالي من جراء رحيل متعب إذا لم يجدد الأخير عقده الذي ينتهي بنهاية الموسم الجاري، إلا أن متعب طالب بضرورة التحدث مع الأندية التي تنوى التعاقد معه بشأن دفع مبلغ من المال للاهلى حتى يستفيد الأخير من الصفقة.

واضاف الليثى "الاهلى مش مستني فلوس من متعب او غيره الاهلى اكبر من اى لاعب مهما كان حجمه او اسمه .

وتابع " الاهلى مش هيقف عليك يا متعب والى بيخرج من النادي هو إلى بيخسر حتى اسأل خالد بيبو وشادي محمد وغيرهم كتير اى لاعب في الدنيا يتمنى يعدى بس من جانب سور القلعة الحمراء "

وقال الليثى "متعب خرج علينا بتصريحات عديدة يؤكد فيه تمسكه بالبقاء في الاهلى الحكاية مش كلام وبس لازم يجدد عشان يثبت ولائه للاهلى .
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 9:58 am

ايه هو فيه ايه
amiragabr71
عاشق شغااالعاشق شغااال
amiragabr71

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 11:25 am

هو فيه ايه
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب Female49

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 11:52 am

[color:852a=blue]يعني دا هو جزائو لعماد متعب[/color]
[color:852a=blue]ازا انتو بالذات يا اهلاويين ماوقفتو معه وساندتوه[/color]
[color:852a=blue]فمين بقى حيوقف معو .....الزمالك ...أو ...الحاقدين [/color]
[color:852a=blue]والله لو كان متعب بيلعب بالزمالك لكان جمهور الزمالك ساندوه ووقفو معو أكتر منكم[/color]
[color:852a=blue]عنجد هيدا الموضوع نرفزني كتير والي عصبني أكتر لما شفت بعض ردود من الآهلي[/color]
[color:852a=blue]الكل ضدو وكلام فاضي وخارج عن الاخلاق عنجد صدموني [/color]
[color:852a=blue]مشان هيك عم قول لو متعب كان بالنادي الزمالك والله لكان لقى حب وكلام حلو بحقو من جمهور الزمالك أكتر من جمهور اللآهلي [/color]
[color:852a=blue]سوري من كل جمهور الآهلي بس والله بعض ردود الآهلاويين بعصب الواحد[/color]
[color:852a=blue]وخصوصا مش اي لاعب عادي ده عماد متعب نجم الي فرح 80 مليون مصري[/color]
[color:852a=blue]وغير بقى عن الوطن العربي [/color]
[color:852a=blue]وخوصا لما علاء الدين مبارك بنفسو قال ده عماد متعب الي شرف مصر [/color]
[color:852a=blue]يعني كل كلامكم حقد وغيرة [/color]

[color:852a=blue]عنجد انكم ناس فاضية [/color]
[color:852a=blue]هو متعب كل قصدة يرد الجميل لفريقو الي بحبو[/color]
[color:852a=blue]بس انتو الله يشفيكم [/color]
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 12:04 pm

بس كريكورية المغربية على فكرة ديه واحد من القناة و مش جمهور الاهلى

وانا لما قولت هو فى ايه كان الكلام موجه للليثى مش للعمدة طبعا
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 1:00 pm

[color:c763=blue]حبيبتي مريومة أنا ما بحكي عنك [/color]
[color:c763=blue]بالعكس كل الآعضاء المنتدى مذوقين وأخلاقكم عالية [/color]
[color:c763=blue]انا شفت هيدا الموضوع بأحد المنتديات وشفت ردود الآهلاويين [/color]
[color:c763=blue]وكانت ردودهم مش منيحة وبتعصب الواحد [/color]
[color:c763=blue]والي عصبني أكتر وأكتر انو هيدا الكلام بيطلع من جمهور الآهلي[/color]
[color:c763=blue]مع انو لازم هن يوقفو معو ويساندوه[/color]
[color:c763=blue]وهن بيعرفو انو عماد ابن الآهلاوي وكل الناس بتعرفو لعماد و مدى حبو لفريقو[/color]
[color:c763=blue]وبكل اللقاءات بيحكي عن حبو الكبير لنادي الآهلي وقالها كزا مرة أنا راح ظل بالنادي الآهلي[/color]
[color:c763=blue]ومش راح انظم لآي نادي أخرغير الآهلي مش متل بعض الاعبين مرة مع الزمالك [/color]
[color:c763=#0000ff]ومرة مع لآسماعيلي [/color]
[color:c763=blue]وخصوصا انو هيدا متعب الي جاب الهدف التعادل يوم الخميس [/color]
[color:c763=blue]والي معودنا باهدافو الحلوة بكل المبارايات[/color]

[color:c763=#0000ff]وسوري ازا فهمتيني غلط [/color]
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 1:10 pm

نعمممممممممم ايه ده بالذمه دى قناه تدافع عن شعار الاهلى ولاعبيه
والا تنتقد اللاعيبه بالذمه ده كلام
والله الواحد قرف منهم وامشى يامتعب علشان تريح دماغك

وبجد لاتعليق على القناه
سمسمة الاهلوية
عاشق جديد
عاشق جديد
سمسمة الاهلوية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 1:33 pm

[/size]انامستغربة عليكم بجد لان الاهلوية بيحبو عماد متعب جدا عشان كدة هما مش عايزينه يمشى لكن مش بيحربوه ابدا واذا خرج متعب للاحتراف برده جمهور الاهلى ها يشجعوه لانهم بيحبوه ولان متعب ابن الاهلى ودة من عشمهم فيه يعنى انا اتمنى وجود متعب مع الاهلى لكن لو ففل الاحتراف هفضل احبه واشجعه هو وكل المصرين المحترفين بالخارج ولا اييييييييييييييييييييييييههههههههههههههههههههههه[/size]
nour mohey
عاشق شغااالعاشق شغااال
nour mohey

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 1:45 pm

يا جماعه انا شوفت البرنامج دا وبجد المذيع كان بيتكلم بطريقه مستفزه جداااااا
الى هو مش بيدافع عن التصريحات لا دا كأنه قاصد الهجوم على متعب
وبعدين مين قال ان الكلام دا صح ما يمكن يكون كلام عادى زى الاشاعات الرخمه الى بيطلعوها
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 2:20 pm

كريكورية المغربية انا اللى سورى لانى فهمتك غلط
بس انا مش فاهمة الاهلاوية اللى بيهاجموا متعب يمكن عشان عشمهم فيه انه يجدد للاهلى عشان الاهلى يستفيد منه ماديا
بس انا شايفة انه كفاية ان الاهلى راح يستفيد من متعب فنيا اظن ده كفاية.
mido-randa
عاشق مميزعاشق مميز
mido-randa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 3:05 pm

[center][b]يا جماعة حرام ده مهما كان ابن النادى ومينفعش يعملوا معاه كدة[/b][/center]
midolove
عاشق جديد
عاشق جديد
midolove

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 3:26 pm

انا مش فاهم ازاى واحد زى محمد الليثى ده اللى لا راح ولا جه يتكلم كده ده انتماء ايه اللى بيكلم عليه الاهلى ممش بيفكر غير فى نفسه وبس الاهلى مش عايز متعب يحترف وبعدين بيقول متعب لازم يجدد عشان يثبت ولائه هو عماد لسه هيثبت ولائه هو نسى ان الاهلى هو اللى منع عماد من الاحتراف الاهلى مش عايز مصلحة اللاعب وهو ده اللى خلى الحضرى يعمل كده انا مش عارف ايه السياسه دى وبيتظاهروا ان هم اداره محترفه هو ده الاحنراف على العموم عماد لازم يحترف وانا بقول لازم المننتدى كله يقف مع عماد وضد كل من يفكر يسوء لعماد ومنهم محمد الليثى ده اللى فاكر نفسه اعلامى وهو اصلا بيقول الكلام ده عشان هو بيشتغل فى الاهلى وبعدين لما كاكا ساب ميلان ورنالدو ساب مانشستر كان ده اسمه ائتمان ده اسمه احتراف وبعدين الاهلى عايز فلوس وخلاص ده مش احتراف
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 4:10 pm

ببساطة عقليتة المزبع زى الجزمة الى هو لابسها
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 5:28 pm

على فكرة لو كان ماحدش اتكلم فى الموضوع دة انا كنت هااعمل موضوع عشان كدة لان انا اتفرجت على الحلقة دى ومن ساعيتها انا كاره القناة ةاللى بيشتغله فيها القناة دى المفروض انها قناة النادى الاهلى يعنى اللى بتدافع عن ولاد النادى قبل اللى جايين من بره والاستاذ اللى اسمه محمد الليثى(انا اسف انى بقول اسمه لان اسمه ما يستحقش انه يتقال فى منتدى محترم للاعب اكثر احتراما غصب عن الجميع)يقول عليه الكلام اللى قاله ده وهو مشاقل من ابوتريكه وبركات واحمد حسن عشان يقول يروح يتعلم منهم لا ياليثى لا احد يقدر يشكك فى انتماء عماد للنادى ومش انت اللى هاتخلينا نغير حبنا ونظرتنا لعماد وعماد هيفضل كبير رضيت او مارضيتش واذا كان عماد عايز يعمل كده لانه متاكد انه لو جدد مش هيحترف وانا كمان متاكد من كده

ملحوظة:قناة الاهلى اكتر قناة بتهاجم عماد حتى المواقع الاهلوية اللى المفروض يدافعوا عن كل لاعيب فى الاهلى حتى فى اهلوية كمان بيهاجموا (مش كلهم) دول حتى مافكروش يدافعوا عنه بعد ماتش الحرس واكتفوا بمهاجمة الحكم
كمان دة حتى مافكروش يهنؤه بعيد ميلاده زى ما بيعملوا مع بقيت اللعيبة
محدش بيجيب حق عماد ولا بيدافع عنه غير شوبيروهو الوحيد اللى جابوا بعد كاس الامم
لك الله ياعمدة وربنا يوفقك ويكرمك باللى فيه الخير ليك واللى يحققلك كل امانيك
ويساعدك على محاربة الحاقدين عليك اللى هما من بيتك واهلك

بجد حاجة تحزن اللى بيهجموك هما بيتك واهلك
ميرسى كريكورية على تعاطفك ودفاعك لعماد لانه بجد يستاهل كل خير
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 8:10 pm

دول معمالوش مع بركات كدة لما كان مش عايز يجدد انا مش عارف ادارة ايه دى وسياسة ايه دى وعماد مش اقل من اى لاعب فى الفرقة ولازم ندافع عنه لاخر لحظة ونفضل وراه ونساندوه فى اى حاجة يعملها وياريت نوصل كلامنا للى اسمه الليثى ده بنى ادم مستفذ ومتخلف
fulla
عاشق شغااالعاشق شغااال
fulla

انثى
البلد : المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 9:32 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة لية الغلط والاساءة للمتعب المفروط نشكرة ونقولةشكرا ولازم نعطى الفرص لاى لاعب للاحتراف ونشجع كل لاعب يفكر فى الاحتراف وطبعا قناة زى قناة الاهلى قناة محترمة نتكلم على الاعيبة بكل ادب وذوق زى ما اتعودنا وانل بشكر متعب واتمنالة الازدهار والتفوق والانتماة لنادية الا هلى حبيب الملايين
باتشوكا
عاشق شغااالعاشق شغااال
باتشوكا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 10:01 pm

سيبووووووووووووووووووووووووووه فى حاله بقى وارحموووووووووووووووووووووووووووووه شوية
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 9:41 am

يا جماعه انا مش فاهم ف ايه بس المفروض متعب مش يحترف الاهلى واقع ع الاخر يعنى لازم متعب يقف جنب النادى الى بيقول انه ابن من ابنائه مش ييجى لما الاهلى يقع يسيبه ويمشى ويقول يحترف ويعنى الاحتراف هيعمل ايه انا كنت بحلم ان متعب يحترف وف اكبر الانديه كمان بس دلوقتى متعب ماينفعش يمشى من الاهلى بعد المستوى بتاع الفرقه دى ويعنى ابو تريكه مش هيطلع احسن من متعب ابو تريكه ساب الملايين دى كلها عشان حب الجماهير وعشان النادى الاهلى مع انه مش من ابنائه مع انه لعب حوالى خمس سنين او ست سنين بس وماضحاش بالاهلى عشان افلوس وكمان متعب ووكيل اعماله لما خرجوا مع مدحت شلبى ع مودرن كل واحد بيقول كلام مش مفهوم يعنى ايه ف اخر الموسم لازم الاهلى ياخد فلوس مادام متعب حر ومفيش عقد مع الاهلى مين النادى العبيط الى هيرضوا يدفع لعماد والاهلى مع انه متعب من حقه الفلوس كلها والاهلى مالهوش حاجه

انا شايف ان الكلام مافهوش حاجه وكل الهجوم دة ع متعب من كتر حبنا فيه لانه بجد ماينفعش يسيب الاهلى
وان شاء الله متعب مش هيسيب الاهلى
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 9:46 am

[quote:e280="samy10"]ببساطة عقليتة المزبع زى الجزمة الى هو لابسها[/quote]

محمد اليثى احسن من مذيعيين كتير وافضل منهم كمان ولما هاجم متعب هاجمه من كتر حبه ليه مش عشان مصلحه شخصيه يعنى ؟؟؟

وماينفعش الكلمه دى عقله زى الجزمه الى لابسها بجد ماينفعش
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 12:17 pm

أول شئ بدي أتشكر عبد الرحمان
وطبعا نحنا كلنا راح نظل ورا متعب
والي يهاجمو اكلو بسناني متل ماقال محمد حماقي
وانا متفقة معك كانو لازم يعيدوه بعيد ميلادو بس يا خسارة
وتانيا بدي قولthe moon lightكلامك على عينا وراسنا
وكلشي حكيتو مزبوط بس لو كانو بحبوه لعماد متعب ليش لحتى يهاجموه بهيدا الآسلوب
لازم يهاجموه بكل أدب واحتراااام ولازم يقولو كلام حلو الي بيستحقو عماد
والله لو كان حدا ثاني غير متعب لكان ساب الآهلي اليوم قبل بكرا
بعد الهجوم والكلام البديئ الي حكيوه
بس ده عماد متعب ابن المخلص الآهلي والي كلنا بنعرفو
ومش بحاجة نعيد ونحكي عن مدى حبو لناديه
وبعدين عم تحكو وكأنو متعب خلاص ساب الآهلي
ماهو لسه مبارح لعب وجاب هدفين
ومش بهيدي الطريقة راح يخلو متعب يظل بالنادي
بالعكس بهيدي الطريقة راح يستفزوه ويترك النادي
لازم يوجهولو كلام بكل أدب ويعبرولو عن مدى حبهم لآلو ويطلبوه بالبقاء بالنادي
على الآقل لحد مايخلص الدوري بس مابيعرفو انو هن بهيدي الطريقة المستفزة
راح يخسروه وازا خسروه فراحو فيها كلياتهم
لانو متعب نجم متألق وجاب 3 أهداف بمباراتين ...يعني لو ماكان متعب مبارح بالملعب
كانو النادي الاهلي خسرو مية بالمية
وخصوصا كلنا شفناه لمتعب لما وصل عالمرمي كان بسهولة يسجل هدف
بس هو أعطى فرصة سهلة كتير لآحمد حسن يسجل بس أحمد حسن ضيعها وكلنا شفناه
والحمد لله انو عماد كان هونيك ودغري سجل الهدف
يعني بدي قول لقناة الآهلي ولكل الآهلاويين متعب مش نجم عادي ده نجم كبير
وياريت تعرفو قيمتو مشان هو كمان يعرف انو حرام يترك كل هالجمهور الي بحبوه ويظل بالنادي عالآقل لحدما يخلص الدوري
بس بهيدا الآسلوب الي انتو عم تستعملوه صدقوني ماراح يجيب أي فائدة
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 3:38 pm

والله انا معرفش ليه قناة الاهلي مكبرة الموضوع اوي كده ده بدل ما يقدروه انه فعلا ابن النادي ومش كلام يا استاذ ليثي لا ده فعل وان متعب فعلا نفسه يفيد ناديه اللي اتربي فيه لكن برضه لازم يدور علي مصلحته الشخصية ومن الاخر متعب لو جدد يبقي ينسي انه يحترف ودي الحقيقة اللي فعلا لازم نقتنع بيها لان الاندية دي بتتعامل باحترافيةوليه يدفعوا فيه دلوقتي كتير بدال هيخدوه بعد نهاية الموسم بمبلغ اقل انا لما فكرت في الموضوع ده اضايقت جدا لاني حسيت ان متعب ملهوش اسم في اوربا اصل لو الاندية اللي بره دي فعلا عايزة متعب كانت دفعت اي مبلغ زي ما اتحاد جدة عمل وطلب متعب اكتر من مرة وكل مرة متعب يرفض والاتحاد ييجي تاني ويعلي العرض لغاية ما متعب راح والاتحاد عمل كده عشان متعب ليه اسم واسم كبير كمان في افريقا واسيا والدول العربية لكن للاسف في اوربا ما لهوش بس ده مش ذنب متعب ولا ده معناه انه لاعب صغير لالالالالالالالالا طبعا متعب لاعب كبير وكبير اوي كمان لكن مأخدش فرصته في اوربا عشان كده انا شايفة انه ميضيعش الفرصة من ايده المرة دي ويحترف ويضحي كمان عشان يحترف خصوصا ان بجد متعب الفترة دي من وجهة نظري بيعيش ازهي فتراته الكروية احسن كمان من اول موسم طلع فيه واخد الهداف لان متعب دلوقتي والحمد لله بيجمع بين الخبرة والاهداف الحلوة كمان مش اهداف والسلام
وبجد متعب ده خسارة انه ميحترفش بجد انا بتحسر لما بشوف زكي وميدو في انجلترا ومتعب لا مش علشان هما لاعيبة مستواها وحش لا بالعكس هما مهاجمين كويسين لكن مش بيعرفوا يتعاملوا مع مشاكل الاحتراف وهما اللي بيفتعلوا مشاكل لكن متعب والحمد لله بيتعامل باحترافية شديدة ولما كان في الاتحاد الحمد لله معملش مشاكل بالعكس ده كان بيتجنب المشاكل اللي الناس بتحاول تحطوه فيها يعني مثلا لو كان ميدو ولا زكي مكان متعب يوم ماتش الهلال لما محمد نور بصق متعب اكيد كانوا كبروا الموضوع وقلبوا الدنيالكن متعب حل الموضوع باحترافيةشديدة
مى*
عاشق جديد
عاشق جديد
مى*

انثى
البلد : مصر(ام الدنيا)

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 7:21 pm

ايه ياليثى انته مفكر نفسك ايه بالقناة الفاشلة دى عماد متعب ياما اعطى الاهلى انته قولى بتقبض كام من القناة ياليثى متعب هو اللى شايل الاهلى الوقتى وممنوع اى حد يجيب سيرة متعب يجدد ما يجددش هو حر ده مستقبلة يابتوع الاعلام الفاشل والقناة الفاشلة
مى*
عاشق جديد
عاشق جديد
مى*

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 7:45 pm

لما قناة النادى الاهلى تهاجم متعب بهذا الاسلوب تبقى سابة ايه للقناوت والبرامج الاخرى اللى بتهاجم الاهلى هو متعب عمل ايه عشان كل ده واحب اقول لليثى متعب هو اللى شايل هجوم الاهلى يااستاذ ليثى وبعدين متعب بيحب الاهلى اكتر منك وده ابن النادى الاهلى انته بتحب الاهلى بس عشان شغال فى القناة ياعنى عشان اكل عيشك بس
متعب ابن الاهلى البار ولا نسينا ماتش الزمالك فى الموسم الماضى لما صمم انه يشارك عشان الاهلى وجمهورة وفشل احترافه فى بيرستول كل ده من اجل حبة للاهلى وبعدين ما الاهلى استفاد من اعارة عماد متعب لاتحاد جدة السنة اللى فاتت هو الاهلى هيشحت من اللعيبة وقاعدين يضيعوا فلوس النادى فى لعيبة ماتلعبش فى الدرجة التانية مش النادى الاهلى انا مش هاقول اسماء عشان دى لعيبة مهماتكون فى الاهلى واحب اقول ان عماد متعب اذا ماحترفش السنة دى هيحترف امته لما يكون عندة اربعين سنه ومتعب الان فى افضل حالاته واحب اقول لليثى ماتعملش نفسك انك بتحب الاهلى اكتر من متعب على اساس انك متطوع فى القناة وشغال ببلاش طيب ياسيدى تيجى نحاسب القناة على الخسائر اللى فيها من يوم مافتحت ماتعملش ادام جمهور الاهلى انك بتحب الاهلى اكتر من متعب ومش عايزين نتكلم اكتر من كدة
هيفضل متعب هو حبيب الاهلوية مهما عمل الليثى او قناة الاهلى الغريبة ياريت قناة الاهلى تهتم بالبرامج والديكورات بدل الديكورات التعبانة دى وتهتم بالمراسليين وتشوف شغلهاوتشيل عماد متعب من دماغها وخلاص ياراجل دى لو قناة الزماك ماكنتش عملت كده وبحبك يامتعب مهما يقولوا وسيبك منهم يافنان
ادهم الشناوي
عاشق شغااالعاشق شغااال
ادهم الشناوي

ذكر
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 8:02 pm

حرام عليهم بس
مى*
عاشق جديد
عاشق جديد
مى*

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب   قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب I_icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 2:12 pm

قناة الاهلى تهاجم متعب دى مش قناة الاهلى دى قناة فاشلة فشل زريع لما فعلا تكون قناة الاهلى نهتم بالموضوع لكن دى قناة artوالاهلى مالوش فيها حاجة واحب اقول لليثى خليك فى شغلك والبرامج التعبانة بتاعتكم دى وقناتكم الفاشلة اللى ضيعت سمعة النادى الاهلى دى افشل مشروع اتعمل فى تاريخ النادى الاهلى والله يرحم المايسترو صالح سليم والحمد لله انه ماشفش القناة الفاشلة دى قناة تفكرك بايام الابيض والاسود من برامجها الهايفة وديكوراتها التعبانة ومراسيلنها الفاشلييين واحب اقول لمتعب كبر دماغك من القناة الفاشلة دى

قناة الأهلي تشن هجوما حادا على عماد متعب
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» نادر شوقي وكيل عماد متعب يشن هجوما على إدارة اتحاد جدة ويصفهم بأنهم تعاملوا مع إصابة متعب بعدم المبا
» عماد متعب على قناة ......يوم الجمعه القادم ؟
» عماد متعب جاهز لقيادة هجوم الأهلي
» عماد متعب ويارا نعوم يقدمان كابلز على قناة الحياه
» عماد متعب على قناة دريم الان مع خالد الغندور يقول!! (افرحوا ياجمهور الاهلي)