:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟

SHEHAB
مريومة الاهلاوية اوى
clever
elghreeb
N.D
mido-randa
mayada9
sherif met3b
12 مشترك

هل توافق ؟
نعم اوافق
هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_vote_rcap54%هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_vote_lcap
 54% [ 7 ]
لا اوافق
هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_vote_rcap46%هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_vote_lcap
 46% [ 6 ]
مجموع عدد الأصوات : 13

كاتب الموضوعرسالة
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ Female31

هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ Empty
مُساهمةموضوع: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 11:09 pm

بعد تألقه وفعله ما بوسعه لآسعاد جماهير ناديه الذى ينتمى اليه شارك برأيك :

1\ هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟
2\ هل يوجد بالأهلى من يستطيع ان يكون بديل لمتعب ؟

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

منقول

sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ Female31

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 11:14 pm

[center]الموضوع ده شاغل كل الاهلاويه اكيد

وبجد الله يكون فى عونك يامتعب

بس انا رائى ان متعب يحترف احسن فى انجلترا او اسبانيا

وفى انديه تلعب فى بطولات دوليه اوروبيه

يحترف مش يفضل لان متعب حقق كل حاجه

ممكن لاعب يحلم بيها واعتقد محدش قدر يعمل اللى عمله متعب

خد الدورى 5 مرات وكاس افريقيا وكاس مصر وكاس الامم للمنتخب الاول 3 مرات

وهداف الدورى واحترف وخد بطوله الدورى السعودى مع الاتحاد

ومنتخب الشباب خد معاه بطوله الامم وخد الهداف ولعب كاس عالم

يعنى حقق كل حاجه ممكن تحقق واى لاعب يحلم بيها

ومش فاضل غير حاجه واحده ان متعب يحترف فى نادى يليق بيه وبتاريخيه العظيم

فيارب تحترف ياعمده[/center]
mayada9
عاشق مميزعاشق مميز
mayada9

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 12:14 am

انا راى يكون عماد فى الاهلى لو معرفوش يجيبة مهاجم متعب زى عماد
عشان عماد اساسا اى نادى يتمنة
mido-randa
عاشق مميزعاشق مميز
mido-randa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 2:22 am

[b]انا رايى انه يحترف ويجرب ده حلم حياتى
بس لو هيروح نادى صغير ومش هيعرف يقدره
فنيا وماديا يبقى يفضل مع اهله وجماهيره
وناديه اللى هويعتبر يقى رقم واحد فيه
وربنا معاك ياعمدة ياحبيبنا[/b]
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 2:35 am

انا رايى يحترف ويكمل مشواره بره لانه مش اقل من اللى احترفوا بره بالعكس ده احسن منهم مليون مره وحقق اللى هما معملهوش انا نفسى يحترف بس عشان يكون حقق امنيته اللى عاش طول عمره يحلم بيها بشرط انه يكون فى نادى محترم يليق بيه وباسمه وميكونش درجة تانية لانه اعلى من كده بكتير
ربنا يوفقك ياعمدة ويهديك للقرار الصح اللى يريحك ويسعدك
ربنا معاك ويكرمك وترجعلنا بسرعة ويمنع عنك شر الاصابات
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
elghreeb
عاشق شغااالعاشق شغااال
elghreeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 2:37 am

يارب يحترف بس فى ريق يليق بية وباسمة يارب يحترف فى اسبانيا
elghreeb
عاشق شغااالعاشق شغااال
elghreeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 2:42 am

هيحترف يعنى هيحترف لازم

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 5:34 pm

اولا :انا اوافق على رحيل عماد متعب على شرط ان يكون فى احد النوادى الاوربيه المعروفه
ثانيا:مافيش حد زى متعب
بس اظن اظن يعنى ممكن جمال حمزه يعمل حاجه مع الاهلى
clever
عاشق ملكىعاشق ملكى
clever

ذكر
البلد : EGYPT Forever

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 5:37 pm

ياعم احسن عايزين يطلع شويه من الاهلي ده
http://algil.yoo7.com/
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالأحد مايو 16, 2010 8:38 am

ههههههههههههههههه العيال المنفسنة بعد ما عماد قطع لسانتهم باهدافه الجميلة لما صدقوا يفتحوا بوقهم تانى بحجة قال ايه متعب بيماطل الاهلى

على فكرة يا جماعة العيال المنفسنة ديه اهلاوية وعلى فكرة فى زملكاوية محترمين عنهم بيحبوا متعب رغم اهدافه العشرة فى الزمالك

انا كنت الاول بضايق منهم بس دلوقتى بضحك عليهم حنعمل ايه بقى النفسنة وحشة اوى

و بقول لمتعب ادلع يا كايدهم

اما عن راى فى ان متعب يجدد ولا يحترف فى الحالتين يهمنى الخير لمتعب فايارب اللى فيه الخير اكتبه لمتعب يا رب
و يا رب ربنا يرشدك للصواب
SHEHAB
عاشق جديد
عاشق جديد
SHEHAB

ذكر
البلد : مصر حببتى ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 11:45 am

ايوا طبعا موافق على الاحتراف بس يكون نادى يليق بعماد متعب
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 12:10 pm

انا اكيد نفسي متعب يحترف في نادي كويس يليق بيه وبالاهلي عشان متعب يستحق ده بس بس انا بدأت احس ان ربنا مش كاتب لمتعب انه يحترف يعني لو رجعنا بالذاكرة ايام ساترن الروسي لما الموضوع باظ عشان الاختبارات الفنية وموضوع بريستول سيتي باظ عشان ماتش الزمالك وغير كده الاصابة بتاعة جدة جت في وقت كان متعب قرب فيه جدا من انجلترا حسب كلام نادر شوقي بس كل بالرغم من كل ده كنت بقول عادي شئ طبيعي واكيد ربنا شيلك حاجة كبيرة لكن اللي خلاني احس ان متعب فعلا مش هيحترف لما رجع من الاصابة متألق وجاب اجوان مع الاهلي من كل شكل ولون وجاب في الطلائع هدفين بعد الماتش علطول راح معسكر المنتخب عشان ماتش انجلترا وكلنا كنا متوقعين ان متعب هيكسر الدنيا عشان يجيله عرض كويس واقعدنا ندعيله كتييييييير ولكن طبعا كلنا شوفنا المستوي اللي متعب ظهر بيه بس طبعا الذنب مش ذنب عماد لوحده لان اصلا مكنش في كور بتوصله خالص بل هو كمان كان بيحاول ينزل يستلم من نص الملعب لكن بلا جدوي ولكن متعب رجع اقوي من الاول وبدع مع الاهلي وخلاني انسي الاحساس العجيب ان ربنا مش كاتب له الاحتراف لكن جت الام الظهر دي اللي اكيد كلنا عارفين انها هتهدد فرص احترافه بس ان شاء الله يا متعب هتتغلب علي كل الظروف وتحقق حلمك وتحترف واحنا هنفضل ندعيلك علي طوووووووووووول
the star
عاشق مميزعاشق مميز
the star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 12:35 pm

ايوه طبعا بس يكون نادى كويس
لكن مفيش حد زى متعب فى الاهلى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 5:54 pm

يا جماعه انا هاتكلم على نفسى انا مش اهلاوى انا متعباوى وانا بحب الفريق الى بيلعب فى متعب لو متعب لو يعنى ودة مستحيل راح الزمالك هبقا زملكاوى لان متعب لبس الفنلة دى انا اتمنه ان متعب يحترف وفى الاخر هايرجع لى الاهلى علشان دة بيته
ولو بدورو على حد زى متعب الى زى متعب قليل جدا بس اظن زى ما الاهلى اعد سنه من غير متعب يعد كمان كام سنه من غيرو
غزل خالد
عاشق شغااالعاشق شغااال
غزل خالد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 6:37 pm

مش مهم يكون هنا او برة بس المهم ان انا هكون معه واشجعه فى اى مكان يروحه دى المهم بس لو هيحترف بره الله يوفقه ولو فضل هنا برده الله يوفقه بجد متعب يستاهل كل الخير متعب وبس
حبيب الملايين متعب ياتاعب الكل معك
m.ashor
عاشق مميزعاشق مميز
m.ashor

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟   هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟ I_icon_minitimeالسبت يوليو 31, 2010 2:31 pm

روح بالف سلامه يا عمده وربنا معاك

هل توافق على رحيل متعب لتحقيق حلمه اللى بيتمناه فى الاحتراف؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لجنة الكرة توافق على رحيل متعب بمليونى يورو
» لجنة الكرة توافق على رحيل سعيود إلى ليرز البلجيكى
» متعب وافق على الاحتراف فى ساندر ليج
» خاص: متعب على أعتاب الاحتراف .. هل يكون متعب أغلى لاعب في تاريخ بريستول سيتي؟(معلومات عن النادي) !!
» قصه متعب من " أ " الى " ى " هى دى الحقيقه و بس ده الكلام اللى قاله اخو متعب