:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت

Amal7
برنسيسة مصر
sherif met3b
hend gamal
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا
علم بلادك : انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت Female31

انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت Empty
مُساهمةموضوع: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 11:42 pm

السؤال ده بجد يا جماعة نفسى الاقيله جواب مقنع confused

ليه عماد متعب ماراحش نادى (جنوة الايطالى)

وكان فى الدورى الممتاز

وكمان هو الى كان بيقول يا انجلترا يا اسبانيا يا ايطاليا

يا المانيا

وهو كان بيقول انامش طموحى انى العب فى لبجيكا وتركيا

وقال طموحى اروح حته احسن واعلى

فا ليه هو مراحش نادى جنوة الايطالى ده

ياريت الى عارف الاجابة يجاوبنى عشان ماتجننش قريب ههههههه

يلا مستنية ردودكم bounce
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت Female31

انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 11:48 pm

هههههههههههههههههه انا كمان نفسى اعرف

بس ممكن يكون العرض مكنش جاد اوى او متعب حس انه لو راح ممكن فرصته فى المشاركه متبقاش زى ستاندرلياج
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 11:53 pm

احتمال برده هههههههههههههه

بس ليه ماكنش جاد ماهوكان عرض رسمى
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 11:59 pm

ههههههههههههههههههههه والله ده كمان السؤال اللى محيرنى يمكن يكون كانت مجرد مفاوضات او النادى غير رأيه بعد الكلام عن اصابة متعب ماهو فى اغبية من الصحفيين اذوه لما قالوا بعد الشر انه عنده مرض مزمن فى ظهره ومتعب قال فى واحد من الناس ان فى اندية كلمتنى وسألتنى انت عندك ايه وقال بجد اللى كتبوا كده اذونى لأن مش معقول حد عاقل يسيب مهاجم زى متعب من غير سبب عاقل

متععععععععععععععععععععععب بحبببببببببببببببببببببببك ياواحشنى وانت عنى بعيد هموت واخدك فى حضنى يا حبييى انا كل همى انت عايش ازاى فى بعدى نفسى بس لو مرة اطمن عليك

يلا مبروووووووووووك عقد الجديد وطبعا كلنا هنتفرج عليه ونشجعه هو و النادى من غير نقاش وانا طبعا اول واحدة ده يا حبيبى شاف كتير الفترة اللى فاتت دى واتعذب اوى فديييييييييييييييييييتك يا عمرى
Amal7
عاشق برونزىعاشق برونزى
Amal7

انثى
البلد : قلب فلسطين
علم بلادك : انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت Female56

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 7:09 am

خلاص يا هند المهم دلوقتي هوا في النادي البلجيكي ولازم كلنا ندعيله انه ربنا يوفقه وانشاء الله ينتقل لدوري افضل ولازم كمان ندعي للنادي الأهلي إنه ربنا يوفقه لانه غياب عماد رح يأثر كتير.
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 8:14 am

ما انا كمان الموضوع ده محيرني جدا بس ممكن يكون جنوة فضل الانتظار لبعد المونديال وده مش هينفع
سمر109
عاشق مميزعاشق مميز
سمر109

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 13, 2010 10:10 am

اعتقد انه العروض التانية مكنتش جادة عشان كده ممكن يكون راح بلجيكا بعد موقف النادي الاهلي على اساس انه برده ممكن يكون بوابة للاحتراف
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 13, 2010 10:26 am

احنا جاوبنا من زمان
وقلنا احنا مع متعب فى اى مكان
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

مُساهمةموضوع: رد: انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت   انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 13, 2010 10:35 am

[quote:c897="SheriF Met3B"]هههههههههههههههههه انا كمان نفسى اعرف

بس ممكن يكون العرض مكنش جاد اوى او متعب حس انه لو راح ممكن فرصته فى المشاركه متبقاش زى ستاندرلياج[/quote]

بالظبط كدة عماد لو كان راح جنوة كان قعد احتياطى هو ده السبب عماد ذكى وافق على ستادلاندليج عشان مدربه و لله الحمد بيحبه وواثق فيه فا ان شاء الله متعب يتالق فى النادى ده و منها يروح اكيد حتة احسن ان شاء الله وفى حاجة كمان الدورى الايطالى او الكورة الايطالية عامة كورة دفاعية يعنى خط الهجوم هو نمرة 2 بعد الدفاع عكس الكورة فى بلجيكا او ممكن كانت امكنيات متعب مش تظهر فيه

انا عارفة ان الموضوع خلص ومتعب مضى خلاص بس بجد نفسى حد يجاوبنى على السؤال الى هايجننى ده؟يااااااريت
صفحة 1 من اصل 1