:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هجوم شديد على متعب

برنسيسة مصر
AHLAWYA3TOL
the moon light
شوشتى
مريومة الاهلاوية اوى
اسامة متعب
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world
علم بلادك : هجوم شديد على متعب  Female31

هجوم شديد على متعب  Empty
مُساهمةموضوع: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 10:18 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ده لينك المقال اللى نزلته مريومه

وفى هجوم شديد على المتعب فى التعليقات الكل يخش ويدافع عن متعب

مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 10:28 am

انا دخلت يا اسامة امبارح وعلقت وللاسف واحد بس اللى اتفق معايا والواحد حتى بالامارة اسمه سامح واتهاجم هو كمان وقالوا عليه زملكاوى هو اللى يقول الحق يبقى زملكاوى و مينفعش يبقى اهلاوى

هل حبى للاهلى يمنعنى انى اقول لادارته انك غلطانة ؟!

امبارح على ميديا سبورت صفقة معتصم سالم فشلت تصدق فرحت اول مرة افرح فى الاهلى للاسف بس ادارته هى اللى دفعتنى لكدة ولا ابراهيم المنيسى مقدم البرنامج كان كل همه ان اللاعب ميمضيش مع الزمالك اصراحة سلوك ادارة النادى الاهلى فى تفريغ الفرق من عناصرها الاساسية لمجرد ان تجيب لاعب و تركنه ده مش احتراف ده احتراق للكورة فى مصر

ادارة الاهلى رفضت تقيم ابنها وتديلله حقه عشان تنفذ سياستها الجشعة
وصاحب المقال الاستاذ محمد مصطفى عايزنا تقول امين ليها فى كل حاجة لا ما هو مينفعش
شوشتى
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
شوشتى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 10:36 am

بصراحة كده انا مش كنت عايزة اعلق
بس المقال استفزنى جداااااااااا
ايوه انا اهلاوية بس الادارة بقت وحشة اوى فى السنين اللى فاتت
فى واحد من التعليقات هاجم متعب بصورة بشعة جدااااااااا
ده واحدمش بيفهم حاجة لا هو ولا كاتب المقال
وبجد انا اتعصبت جدا ولوكنت مش ماسكة اعصابى شوية
كنت رديت رد تانى
بجد نادى وادارة مستفزين رايحين يجيبوا جدو وزفت على ايه
جدو الاجوان اللى جابها جابها حظ وتوفيق ربنا
ومتعب كان احسن بكتير ولا هو خطف لعيبة من الزمالك وخلاص
يارب ارحمنا من دى ادارة ومن دول صحفيين
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 11:48 am

شباب الحقوا الصفحة اتقفلت هاهاهاى
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 11:59 am

لا مريومه لسه متأفلش
الكل يخش يدافع عن عماد
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:02 pm

ايوة اه انا دخلت تانى بس اللى يغيظك بقى انه مفيش غير انا وانت وواحد تالت الى دافعوا عن متعب
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر
البلد : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:04 pm

[quote:c2e7="مريومة الاهلاوية اوى"]انا دخلت يا اسامة امبارح وعلقت وللاسف واحد بس اللى اتفق معايا والواحد حتى بالامارة اسمه سامح واتهاجم هو كمان وقالوا عليه زملكاوى هو اللى يقول الحق يبقى زملكاوى و مينفعش يبقى اهلاوى

امبارح على ميديا سبورت صفقة معتصم سالم فشلت تصدق فرحت اول مرة افرح فى الاهلى للاسف بس ادارته هى اللى دفعتنى لكدة ولا ابراهيم المنيسى مقدم البرنامج كان كل همه ان اللاعب ميمضيش مع الزمالك اصراحة سلوك ادارة النادى الاهلى فى تفريغ الفرق من عناصرها الاساسية لمجرد ان تجيب لاعب و تركنه ده مش احتراف ده احتراق للكورة فى مصر

وصاحب المقال الاستاذ محمد مصطفى عايزنا تقول امين ليها فى كل حاجة لا ما هو مينفعش [/quote]

مفيش حد هيعرف مصلحه النادى اكتر من مجلس الادارة

ومجلس الادارة دة هوا الى كان موجود واحنا بناخد كل البطولات اشمعنا دلوقتى بقت ادارة جشعه
وافرضوا يا جماعه متعب طالب مبالغ ضخمه والاهلى مش هيقدر عليها الاهلى يلعمله ايه يعنى مش فاهم انا
واله الواحد زهق من الكلام ف الموضوع دة احنا عايزين متعب يطلع ويقول مش هفضل ف الاهلى ويخلصنا من وجع الدماغ دة ولو عايز يفضل ف الاهلى برضوا يعرفنا
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:07 pm

[quote:bf68="the moon light"][quote:bf68="مريومة الاهلاوية اوى"]انا دخلت يا اسامة امبارح وعلقت وللاسف واحد بس اللى اتفق معايا والواحد حتى بالامارة اسمه سامح واتهاجم هو كمان وقالوا عليه زملكاوى هو اللى يقول الحق يبقى زملكاوى و مينفعش يبقى اهلاوى

وصاحب المقال الاستاذ محمد مصطفى عايزنا تقول امين ليها فى كل حاجة لا ما هو مينفعش [/quote]

مفيش حد هيعرف مصلحه النادى اكتر من مجلس الادارة

ومجلس الادارة دة هوا الى كان موجود واحنا بناخد كل البطولات اشمعنا دلوقتى بقت ادارة جشعه
وافرضوا يا جماعه متعب طالب مبالغ ضخمه والاهلى مش هيقدر عليها الاهلى يلعمله ايه يعنى مش فاهم انا
واله الواحد زهق من الكلام ف الموضوع دة احنا عايزين متعب يطلع ويقول مش هفضل ف الاهلى ويخلصنا من وجع الدماغ دة ولو عايز يفضل ف الاهلى برضوا يعرفنا [/quote]

بالله عليك انت راضى باللى حصل ده
شوشتى
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
شوشتى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:16 pm

انا عايزة اساله اذا كان راضى عن اللى قاله ده ولا لاء
بقى بالذمة متعب طالب مبالغ ضخمة
متعب اللى كان بياخد 300 الف جنيه وماتكلمش
بقى دلوقتى بيطلب مبالغ ضخمة
سبحان الله
ان لله فى خلقه شؤون
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:24 pm

ااااااااااااااااااااة رااضى عن كل كلمه بقولها
شوشتى
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
شوشتى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:37 pm

طيب مادام رديت كويس كده
ليه مش رديت على سؤالى
متعب كان بياخد 300 الف جنيه
بقى دلوقتى هياخد مبالغ ضخمة وبيورط الاهلى؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:43 pm

يا جماعة اهدو بس بلاش خناق
مريومة احنا اكيد مضايقين من الادارة شوية بس مش ينفع نقول انها بتفرغ اللاندية وكده
وكمان يا استاذ the moon light هفترض معاك ان متعب طالب ال15 دول ازاي الاهلي مش قادر يدفعهم وراح رمي 20 مليون في سي جدو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احنا كلاهلاوية قبل ما نكون متعباوية عارفين ان ديما اداره الاهلي بتعمل صفقات مش بتفيد الفريق الا كل فين وفين عشان كده لاعيبتنا الكبار اجهدوا ولولا البدري والناشئين بتوعه كنا رحنا في داهية
ممكن كدا حد يقولي اخر صفقة ناجحة الاهلي عملها مفيش غير شريف عبد الفضيل بسسسسسسسسس والباقي بقي كله مقلب زي فرانسيس وكتير غيره اترمي فيها ملايين

بصوا بقي احنا مش هنقعد نتخانق هنا ونسيب الناس تاكل في متعب
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:47 pm

هههههههههههههههههه

مفيش خناقه ولا حاجه وزى مانتوا بتحبوا عماد انا بموووت فيه بس القصه ان الموضوع رخم اوووى وبقا دمه تقيل

ولو عايزة تعرفى الصفقات الجديدة جدو مش صفقه كويسه وبعدين جدو مش هياخد 20 مليون دا جاى ب 5 مليون بس وعقدة هيكون زى اى لاعب ف الفريق

وكمان جدو لسه مالعبش عشان نحكم عليه انه لاعب كويس ولالاء

وانا اتمنى ان عماد ياخد الى هوا عايزة بس يقعد ف الاهلى بس
شوشتى
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
شوشتى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:49 pm

عندك حق والله
وياريت ندافع عن متعب
وانا اسفة اذا كنت اتعصبت
بس ده والله من حبى فى الاهلى ومتعب
ومفيش ورى كلامى اى مصلحة او اى حاجة تانية
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:50 pm

الحمد لله انكم هديتم يلا بقي ادخلوووووووووووووووووووووو دفعوا عن متعب

شوشتى
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
شوشتى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 12:53 pm

طبعا هندخل وندافع ونوقف كل واحد عند حده وهنعرفه مقامه
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 2:09 pm

صح كده احنا اعضاء منتدى واحد وكلنا بنحب متعب و اغلبنا اهلاويه ولازم ندافع عن متعب او حتى نقول الخق
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 2:58 pm

الله يولع فيهم اللى بيهاجموووووووووووووووووووه ربنا ينتقم من الظالم اللى كتب المقال
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:52 pm

انا والله بحب الاهلي اوي انا في ماتش الاهلي والاسماعيلي الموسم اللي فات اخر ماتش في الدوري مكانش متعب موجود بس كنت بشجع بجنون وكان عندي امتحانات وقاعدة من الصبح مستنية الماتش وعمالة ادعي الاهلي وعرفت متعب من خلال الاهلي وانا مش بقول اي حاجة غير ان اللي بيتكتب على موقع الاهلي عيب اوي هو لاعب احترف بعد ما عقده خلص ولعب لاخر دقيقة ومتعب قال انا بحب الاهلي ودا بيتي بس حلمي الاحتراف عايزة اعرف ليه ادارة الاهلي متتمناش التوفيق لمتعب وتقول دا بيته في اي وقت والموضوع ينتهي بمنتهى الاحترام من غير اي خلاف ومتعب على فكرة يعني وقع وقال انه رايح خلاص بلجيكا بس هما اللي مش عايزين يصدقوه هو مقالش اي حاجة تسئ للاهلي هو دا الاحتراف يا جماعة انا مش عارفة ليه الهجوم هو مهربش ولا نيم الادارة والجمهور وجه في الاخر وقال مش هجدد لا يا جماعة دا كان واضح وصريح معانا واحترم عقولنا ومضحكش علينا..... وليه لما ادارة الاهلي بتجيب لاعب عليه مشاكل كتير او لاعيبة الاسماعيلي اللي كل ما واحد فيهم يجي الاهلي تقوم حرب والادارة والاعلام الاهلاوي كان بيطلع يصرح ان هو دا الاحتراف وان مادام العقد صحيح وبرضا الاعب يبقى مفيش حاجة غلط اشمعنى في الحالة دي سمعنا وشفنا كل المشاكل دي عايزة اعرف لييييييييييييييييييه بجد حاجة غريبة اوي
اهلاويه شقيه
عاشق جامدعاشق جامد
اهلاويه شقيه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 4:50 pm

شكرا يااسامه
انا دخلت الموقع ولقيت كتير مساندين عماد
بجد حرام كل ده يتعمل فى عماد
meda
عاشق مميزعاشق مميز
meda

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 5:55 pm

ya gma3a ana el awl aslam l2ne awl mara ashark el 7war kolo ban f 7l2t ana el kahra ma3rfosh etsrafo sa7 wrag3o nadmo lma l2o 7`at el hgom kolo wla wa7d feah zae met3b bas ana lsa 3ande aml ano estana wla aeh
غزل خالد
عاشق شغااالعاشق شغااال
غزل خالد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 9:15 pm

حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى هيجى على متعب ومتعب مش يستاهل كده من النادى هو ده اللى يستاهلوا منه واللهى حرام عليهم
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هجوم شديد على متعب    هجوم شديد على متعب  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 11:29 pm

مرسى جدا على الردود

هجوم شديد على متعب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هجوم على العمده شديد فى احد المواقع بسبب اتصاله مع شلبى ادخل ودافع عنه
» صحيفة : مستقبل "متعب" في خطر شديد
» متعب يقود هجوم مصر أمام مالاوى
» الجهورية :ارتياح شديد بعد عودة متعب للاهلى
» عماد متعب جاهز لقيادة هجوم الأهلي