:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى

GOGO.M
هدى موسى
برنسيسة مصر
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى
علم بلادك : لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى Female31

لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى Empty
مُساهمةموضوع: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:10 pm

شباااااااااااااااب ماسكين متعب فى موقع الأهلى مبهدلينه لازم نعمل حاجة الله لا يوفقهم واحد رايح يحقق حلمه ومين ده متعب ابن النادى المفروض يدعموه لأ عايزين يجبروه انه يكمل معاهم فيقوموا يعملولوا مشاكل ليه كده يا اراة الأهلى بجد نزلتى من نظرى يعنى ده مقال يكتب فى موقع الأهلى وقال عدس قال لما واحد زى متعب اللى ادانا وادى الأهلى كتييييييييييييييييير اوى يتهاجم ده مش عدس دى كوسه

يعنى الزمالك اغراه ورفض يغدر بالأهلى هى دى جزاته يا أهلى ؟ هى دى اخرتها الاشاعات والهجوم والقوة والاجبار؟

الله ينتقم من اى حد ظلمه كلام او فعل لأن اللى يظلم انسان زى متعب يبأة مش انسان ده خلاص تبع مملكة الحيوان

حسبى الله ونعم الوكيل حسبى الله ونعم الوكيل حسبى الله ونعم الوكيل حسبى الله ونعم الوكيل

لينك جروب مساندين متعب ادخلوا ردوا وسعدونا انا وميادة ماسكين الجروب ووقفوا جنبه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

عدل سابقا من قبل برنسيسة مصر في الخميس يوليو 01, 2010 3:31 pm عدل 2 مرات
هدى موسى
عاشق برونزىعاشق برونزى
هدى موسى

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:26 pm

حسبى الله ونعم الوكيل بجد

انا هشوف الموقع ده وهدخله دلوقتى

وبجد اللى بيتكلم على عماد ربع كلمه ويهاجمه يبقى شخص متخلف ومش فاهم حاجه وماشى ورا اعلامنا الجميل
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:40 pm

انا مش عارفة مادام الوضع كدا موقع الاهلي مبيهاجمش جمال حمزة وجدو ليه اللي قضى عمره كله في الزمالك واهو راح المنافس الوحيد في مصر للزمالك بس الموقع بيشجعه وبيدعمه وربنا معاك يا جيمي تخيلو معايا كدا لو متعب هو اللي كان راح الزمالك مش بعيد كنا سمعنا ان حد قتله وهو مروح بيته انا مش بقول ان عماد يروح الزمالك انا كنت هزعل منه جداااااااااااااا لو حصل بس عيب اوي الازدواجية والتعامل بوشين ونشوف الاشخاص وحشين ومعندهمش اصل مش عشان هما كدا لا عشان هما اختلفو معانا ونشوف الاشخاص اللي فعلا معندهمش اصل حلوين وعليهم سكر عشان هما عندنا وبيضحكو علينا في الاعلام بكلمتين محفوظين مشكلة عماد متعب انه احترم عقول المشاهدين واتكلم بوضوح وصراحة واللي بيقول ان عماد بيصرح اي تصريح يبقى كداب لان متعب من اقل الاعيبة في تصريحاته وهادي جدا في ردود افعاله ومش هنحاسبه على ناس بتنسب حاجات لاسمه بس المفروض اننا عندنا عقل نفرق بيه بين ايه اللي ممكن يقوله وايه اللي منسوب ليه
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:41 pm

[quote:b459="هدى موسى"]حسبى الله ونعم الوكيل بجد

انا هشوف الموقع ده وهدخله دلوقتى

وبجد اللى بيتكلم على عماد ربع كلمه ويهاجمه يبقى شخص متخلف ومش فاهم حاجه وماشى ورا اعلامنا الجميل [/quote]

معاكى حق يا هدى هو ده الكلام المضبوط
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:44 pm

[quote:682f="GOGO.M"]انا مش عارفة مادام الوضع كدا موقع الاهلي مبيهاجمش جمال حمزة وجدو ليه اللي قضى عمره كله في الزمالك واهو راح المنافس الوحيد في مصر للزمالك بس الموقع بيشجعه وبيدعمه وربنا معاك يا جيمي تخيلو معايا كدا لو متعب هو اللي كان راح الزمالك مش بعيد كنا سمعنا ان حد قتله وهو مروح بيته انا مش بقول ان عماد يروح الزمالك انا كنت هزعل منه جداااااااااااااا لو حصل بس عيب اوي الازدواجية والتعامل بوشين ونشوف الاشخاص وحشين ومعندهمش اصل مش عشان هما كدا لا عشان هما اختلفو معانا ونشوف الاشخاص اللي فعلا معندهمش اصل حلوين وعليهم سكر عشان هما عندنا وبيضحكو علينا في الاعلام بكلمتين محفوظين مشكلة عماد متعب انه احترم عقول المشاهدين واتكلم بوضوح وصراحة واللي بيقول ان عماد بيصرح اي تصريح يبقى كداب لان متعب من اقل الاعيبة في تصريحاته وهادي جدا في ردود افعاله ومش هنحاسبه على ناس بتنسب حاجات لاسمه بس المفروض اننا عندنا عقل نفرق بيه بين ايه اللي ممكن يقوله وايه اللي منسوب ليه[/quote]

أحلى حاجة فيكى يا جوجو حماسك فعلا ربنا معاك يا جيمى ويوفقك هههههههههه بجد بكون مش قادرة امسك نفسى من الضحك لكن متعب يقول هحترف يبأة لأ تقعد غصب عن عنيك وكأننا فى مجزرة و بهدلوا اشاعات وكلام فارغ لأنه كان صريح مع انا الزمالم اغراااااااه اكتر من مرة كان ناقص يبوسوا رجليه لكن رفض احتراما لبيته اللى بيحبه بجد ربنا يهدى الأدارة من اول ما حسام حسن مسك الزمالك واعصابهم تعبانة اوى
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:46 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الينك ادخلوا ردوا
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:57 pm

ربنا يخليكي يا برنسيسة يا قمر بس والله انا مش بقول كدا عشان بس بحب متعب عشان الحقايق واضحة اووووووووووي ومش عارفة الناس اللي مش شايفها اتعمو ولا ايه واضح اوي ان متعب مغلطش ولا ارتكب جريمة وواضح اوي الازدواجية اللي موجودة في الموضوع دا عايزة اعرف بس ليه مش بيقارنو بين الحالتين ويشوفو مين فعلا الاصيل انا مش بقول ان جمال حمزة قليل الاصل بس لو كان جمال مش قليل الاصل مرة يبقى متعب اصيل مليون مرة وعيب اوي بجد اننا نعمل كدا في حد بالظلم والله انا حتى لو مش بحبه كنت قلت الكلام دا لان الظلم باين اوي في الموضوع دا
هدى موسى
عاشق برونزىعاشق برونزى
هدى موسى

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:59 pm

ربنا يخليكى يا قمر

ميرسى اوووووووووى
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 4:04 pm

[quote:124c="GOGO.M"]ربنا يخليكي يا برنسيسة يا قمر بس والله انا مش بقول كدا عشان بس بحب متعب عشان الحقايق واضحة اووووووووووي ومش عارفة الناس اللي مش شايفها اتعمو ولا ايه واضح اوي ان متعب مغلطش ولا ارتكب جريمة وواضح اوي الازدواجية اللي موجودة في الموضوع دا عايزة اعرف بس ليه مش بيقارنو بين الحالتين ويشوفو مين فعلا الاصيل انا مش بقول ان جمال حمزة قليل الاصل بس لو كان جمال مش قليل الاصل مرة يبقى متعب اصيل مليون مرة وعيب اوي بجد اننا نعمل كدا في حد بالظلم والله انا حتى لو مش بحبه كنت قلت الكلام دا لان الظلم باين اوي في الموضوع دا[/quote]

معاكى حق و كان جمال مش قليل الاصل مرة يبقى متعب اصيل مليون مرة وعيب اوي بجد ان حد يهاجمه من الأهلى ده رفض الزمالك بعد ما كانوا هيبوسوا ايديه
اهلاويه شقيه
عاشق جامدعاشق جامد
اهلاويه شقيه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 4:48 pm

ميرسى ع الخبر
انا فعلا دخلت الموقع وقرأت المقال
وبجد حرااااااااااام اللى بيتعمل فى عماد ده
حسبى الله ونعم الوكيل فيهم
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 8:02 pm

اهو يا جماعة بيقولو ان جمال طالب فسخ عقده مع النادي يارب بقى الناس تلاقي حاجة تانية تتكلم فيها غير متعب اهو ينشغلو شوية عنه ويسيبوه في حاله ويعرفو الفرق بين اللي كان واضح وصريح قرارته حتى لو اختلفنا معاه واللي اتكلم وفي الاخر طالب بفسخ العقد وعموما جمال حمزة لاعب موهوب رغم كل شئ اتمناله التوفيق
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 8:28 pm

اصلا الموقع ده انا بكرهه والمفروض اسمه يتغير الي التاليف دوت كوم

واحنا الحمد لله بنرد علي الناس دي وهنفضل نرد لاخر دقيقة في عمرنا
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالسبت يوليو 03, 2010 12:37 pm

حسبى الله ونعم الوكيل

ربنا ياخدهم فى يوم واحد
pato
عاشق جامدعاشق جامد
pato

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى   لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى I_icon_minitimeالسبت يوليو 03, 2010 9:31 pm

ميرسى ليكى يا برنسيسة والله لازم ابهدله دلوقتى والله عندك حق يا شريف ربنا ياخدهم هو كل واحد فاضى وعايز يتشهر يشتم عماد متعب

لازم نتصرف ليه كده يا ادارة الأهلى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (خاص) بسبب مباراة مصر و الجزائر: تأجيل اجتماع مجلس ادارة الأهلى الى الغد !
» فين ادارة المنتدى؟
» رد على ادارة موقع الاهلى
» ادارة النادي البلجيكي لم تعلق على القرار
» لازم دا يحصل