:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)

فيوريلا 91
Nour Malak Rohy
moody4ever
Menna 9
hend gamal
MARY
sherif met3b
فاتن
*&~!AMR!~&*
بسكوته الحلوة
نورهان كارم محمود
15 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) Empty
مُساهمةموضوع: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 5:40 pm

يا جماعة انا نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات علشان وحشني اوي جدا مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت خالص والله العظيم ثلاثة ويا سلام لوربنا استجاب لدعايا وعماد راح الماتش ياربيييييييييييييييييييييي يالهوييييييي ساعتها اول ماهشوفه علي الشاشة هاتجنن وهاكسر الشاشة واطلعه منها ولو طولت اني انط جوة الشاشة هانط يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يحضر الماتش يااااااااااااااااااااااارب \يارب ترجعلنا بالسلامة يامتعب يارب ونشوفك تاني بقة ادعو معايا والنبي يا جماعة بحبك موووت يا متعب والله (مهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طوووول)(بحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب اويييي جدا خالص مووووووووووووووووووووووووت)
بسكوته الحلوة
عاشق جديد
عاشق جديد
بسكوته الحلوة

انثى
البلد : مصر
علم بلادك : نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) Female31

نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) Empty
مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 5:49 pm

ياريت والله لانى بجد كلنا عاوزين نشوفه
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر
علم بلادك : نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) Female31

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 5:58 pm

يا ريت ده وحشنى اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

مُساهمةموضوع: يارب يروح   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 6:04 pm

ياااااااااااااااااارب يروح يا جماعة والله دة وحشني اوي دة هاينور المدرجات وكمان وشه هايبقي حلو علي الاهلي يااااااااااااارب يروح ياارب (مهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول)(بحبك موووووووووووووووووووووووووووت يامتعب) :قلب 1:
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 6:47 pm

ياريت دة واحشنى اوىىىىىىىىىىى موووووووووووووووووووووووت نفسى اشوفة بيضحك فرحان يارب
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 7:47 pm

ان شاء الله يروح
MARY
عاشق جامدعاشق جامد
MARY

انثى
علم بلادك : نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) Female56

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 7:56 pm

يااااااااااارب يحضر...ويرجع تاني يا نورهان
ميرسي يا عسل
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 8:06 pm

يارب يروح
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 8:06 pm

يارب يروح
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 8:08 pm

انا عايزة انا اروح الماتش ده وياسلام بقى لو عماد جه عشان اروح اسلم عليه
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 9:58 pm

يااااااااااااااااااااااااه لو راح هاتبقى ضربه معلم منه عشان كدة هيخرس كل لسان زملكاوى وقالهم قدام تمانين مليون انا اهلاووووووووووووووووووووووووى

وطبعا يعنى اكيد نفسنا نشوفه ينور الملعب حتى لو مش بيلعب
moody4ever
عاشق فضىعاشق فضى
moody4ever

ذكر
البلد : عروسه البحر المتوسط

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 10:03 pm

[color:538b=brown]ولله فكره حلوه وياريت تحصل بجد [/color]
https://www.facebook.com/mohamed.ahmedabdelaziz
moody4ever
عاشق فضىعاشق فضى
moody4ever

ذكر
البلد : عروسه البحر المتوسط

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 10:05 pm

[quote:add3="menna met3b"]يااااااااااااااااااااااااه لو راح هاتبقى ضربه معلم منه عشان كدة هيخرس كل لسان زملكاوى وقالهم قدام تمانين مليون انا اهلاووووووووووووووووووووووووى

وطبعا يعنى اكيد نفسنا نشوفه ينور الملعب حتى لو مش بيلعب[/quote]
https://www.facebook.com/mohamed.ahmedabdelaziz
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 10:14 pm

ياريت واللة بس لو راح المدرجات انا مش هشوفة لاننا مش عندنا الجزيرة الرياضية وكمان مش عندنا التلفزيون الارضى طب اعمل انا اية بقى ؟ بس الفكرة جميلة شكرا يا نورهان
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 11:43 pm

ياريت والله لانى بجد كلنا عاوزين نشوفه
shymaa
عاشق مميزعاشق مميز
shymaa

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 12:00 am

ياااااااااااااااااااااااااااارب لانه وحشنى موووووووووووووووووووووووووت
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 1:45 am

ياريت انا هبقي في الاستاد ونفسي اشوفوه بقي
د.هبه
عاشق مميزعاشق مميز
د.هبه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 1:58 am

أنا كمان نفسي أشوفه بجد والله وحشني مووووووووووووووووووت
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) Female49

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 2:55 pm

انا كان نفسي يكون موجود بالملعب ويجيب اهداف ويفرح الجماهير
متل الآتحاد الليبي ...بس يا خسارة
ان شاء الله يجي ويكون وشو خير على الاهلي ويكسبو
يسلموووو عالموضوع
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 6:53 pm

ياريت يروح بجد

لانى هبقى فى الاستاد ولو راح اكيد هشوفوه واتصور معاه [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)   نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم) I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 7:18 pm

انا ممكن اجى الاستاد يارب اشوفه يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

نفسي عماد يروح ماتش الاهلي والشبيبة علشان نشوفه في المدرجات (بحبك اوي جدا موووووت يا متعب والله العظيم)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عماد متعب: والله العظيم لن أفرط في حقي
» والله العظيم بحبك
» رأيك فى أداء عماد متعب فى ماتش الترجى بالجولة الأخيرة من دورى الأبطال
» بحبك أكتر من نفسي يا عماد
» متعب يواصل هوايته ويسجل هدفه الخامس بقميص العميد