:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياريت تدخلوا من فضلكوا

غزل خالد
Amal7
GOGO.M
Nour Malak Rohy
hend gamal
reporty
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا
علم بلادك : ياريت تدخلوا من فضلكوا Female31

ياريت تدخلوا من فضلكوا Empty
مُساهمةموضوع: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:23 am

ياجماعة فى خبر سخيف مكتوب فى موقع زمالك نى فى ان يارا نعوم هى سبب تاجيل اتفاق الاهلى مع متعب على العقد الجديد وانه يمضى الاهلى وكاتبين ان الاهلى طلب منه يحدد علاقته بيها سواء يتجوزها اويسبها ياعنى نفس الخبر اللى كان مكتوب على موقع سوبر كورة انا عاوزا اعرف رايكوا انتوا مصدقين الموضوع ده ولا لا ويارب اسمة يعرف يسال متعب عن الموضوع ده لان الاسف مظم الناس مصدقة انه لى علاقة بيارا وبيغلطوا فيه جامد ويارب فعلا يطلع يوضح زى ما نادر قال
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:26 am

والاهلى ايه داخلة انه يتجوزها او يسبها يعنى ؟

على فكرة انا تعبت منالموضوع ده وياريت بجد متعب يطلع يوضح
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:28 am

هو و الخبر صح يبقى هما قصدهم انه علشان سمعة النادى ياعنى وكاتبين كمان ان متعب هدد بالانتقال للزنالك لو فضلوا يتدخلوا فى حياتوا الشخصية
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:36 am

لالالالالالالالالالالالالالا ماعتقدش ان متعب يهدد بالانتقال للزمالك ابداااااااااااااااا

وحقيقة الموضوع ده مع متعب مش فى ادينا احنا Exclamation
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:43 am

بصى يا ريبورتى انا لا يمكن اصدق الموضوع اصلا كان هدى بس لما متعب ويارا اتقبلوا فى الحفلة الخيرية دى شعلل الموضوع تانى يعنى متعب كل ذنبة انة بيعمل خير وبعدين الزمالك بيعمل كدة عشان يشوشر على موضوع متعب مع الاهلى ومش يمضى انا مش فاهمة الناس دى عايزة اية اكتر من ان يارا بنفسها طلعت وكذبت الاشاعة دى

عدل سابقا من قبل جوليت في الأحد أغسطس 29, 2010 3:45 am عدل 1 مرات
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:44 am

لا طبعا يا جماعة الكلام دا كلام اطفال والله بجد وسبحان الله صحافة واعلام معندوش اي فكرة وملوش فيها بس كسابنين عشان بيلاقو ناس تصدقهم بصي انا معرفش ليه علاقة بيها ولالا وميهمنيش كمان اعرف لان دي حاجة خاصة بيه بس اللي متأكدة منه ان استحالة يكون الحوار دا دار بين الاهلي ومتعي ومش معقولة يا جماعة هنصدق كل خبر ينزل كل 5 دقايق انا بالظبط النهاردة من الصبح سمعت يجي 15 خبر تخيلو بالمعدل دا ينفع اي واحد فيهم يكون صح وبالذات لو صاحب الشأن مش بيتكلم اصلا الاهلي عمره ما هيتكلم في حاجة زي دي ببساطة لانه نادي كبير ومحترم ومش هينزل مستوى الحوار للشكل دا واهم حاجة عنده ان عماد يروح تدريباته منتظم وميعملش مشاكل مع زمايله او مع مدربه ويسمع كلام الجهاز الفني ولما يلعب الماتشات يلعب بتركيز دا اعتقد الطبيعي جدا لكن كلام من دا وحاجة شخصية وحاجات كدا دا خبر تعبان اوي .... وبعدين احنا صبرنا كتير اوي كلها بالكتير اسبوع واكيد هيطلع يتكلم وهيقول كل حاجة ولازم نكون متأ:دين من الكلام اللي قاله من خالد الدرندلي امبارح والراجل دا محترم جدا ان اخلاق عماد متعب كبيرة جدا وهو شخص محترم جدا واللي ميعرفهوش ممكن يقول غير كدا بس لازم كمان نعرف نميز بين اللي نصدقه او يدخل العقل وبين اللي لا يعني هادي خشبة اتكلم وقال متعب معانا وخالد الدرندلي وكمان كابتن حسام البدري قال احنا محتاجينه جدا ياترى بعد كل دا هنصدق خبر انهم موقفين التعاقد لغاية ما يتأكدو من طبيعة علاقة يارا وعماد دا كلام مش عملي ابدا ولا كلام شغل خالص دا كلام سوري 2 قاعدين على قهوة او 2 عند الكوافير وبيسلو نفسهم وبيطلعو اشاعات واحنا اكتر بلد في العالم بتحب تألف وتطلع اشاعات وسوري اني طولت عليكو بس حبيت اقلكو ان مهما كان الحوار دا مش هيدور بين الاهلي ومتعب واطمني يا ريبورتي يا قمر
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 4:05 am

يارب يا جوجو يكون كلامك صح هو كلام منطقى طبعا ومقنع بس انا اللى منرفزنى فى موضوع يارا ده ان معظم الناس مصدقة وشغالين غلط فى متعب وطبعا الحفلة الخيرية كمان ثبتتلهم الفكرة اكتر والموضوع ده مش هيتقفل الا لما متعب يصرح ويقول الحقيقة لان بجد الموضوع اوفر اوى مفيش سيرة غير متعب بجد حرام عليهم
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 4:18 am

هيتقفل ان شاء الله انا كمان زهقت وتعبت من كل المواضيع مش بس من يارا ويارب يطلع يتكلم سواء كان مرتبط بيها اولا عشان بجد في اي حالة هنرتاح بقى بدل الحيرة دي مع انها من يومين يعني قايلة ان مفيش علاقة وعلى موقع المفروض انه محترم
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 4:23 am

هو فعلا موقع محترم بس مش معقول تكون راحت الحفلة بالصدفة ياعنى بصراحة مش قدرة اقتنع الا بقى لو كان منظم الحفلة عرف بالموضوع فقال يجمعهم مع بعض انا طبعا بتريق بس اصلى خلاص كرهت نفسى من كتر ما الناس اتكلمت فى الموضوع ده يارب يطلع يصرح علشان نبقى فاهمين الموضوع الغامض ده
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 4:25 am

هو ذنبة ان راح حفلة خيرية ولاقها هناك يا جماعة متعب ويارا كذبوا الاشاعة وبكرة متعب يطلع ع التلفزيون ويقولها بلسانة بس اللى انا متاكدة منة انة حتى بعد ما يطلع ويكذب برضو هيفضلوا يتكلموا علاج متعب الوحيد انة يجوز ويستقر عشان نخلص من الاشاعات دى انا واللة نفسى من قلبى يلاقى بنت الحلال بقى اللى هتريحة وتريحنا من الاشاعات اللى كل يوم والتانى تتطلع علية واللة انا مش عارفة لية متعب بالذات اللى بيطلعوا علية الاشاعات دى مع انة مش العاذب الوحيد فى الوسط الكروى لية دايما متعب اللى واخدين بالهم منة وعلى فكرة انا قريت فى اكتر من حوار ان متعب بيقول انة فى الاول الاشاعات دى كانت بتاثر فية بس دلوقت مش عاد بيلتفت للاشاعات اللى بيروجوها اصحاب القلوب الضعيفة يبقى احنا بقى هنلتفت ليها انا نفسى واللة ربنا يهد الناس دى دا احنا فى رمضان هو فى اطهر من شهر رمضان ومع ذلك وبعد كل اللى بقولة هرفع شعار ولا حياة لمن تنادى
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 4:31 am

اه فعلا فى ناس كتير مش متجاوزين ااقصد لاعيبة ياعنى ونجوم بردوا شيكابالا مثلا هو طبعا مش فى نجومية متعب بس مبيطلعش عليه اشاعات بالشكل ده مع ان متعب لما كان قده ااقصد من كام سنة ياعنى مكنش معروف زى دلوقتى كان برده بطلع عليه اشاعات فعلا حاجة غريبة الواحد مش لاقيلها تفسير وبعدين هو خلاص مصر كلها مبقاش فيها مواضيع تتناقش غير موضوع متعب وزفتة دى ده فعلا شى غريب جدا نحل مشاكلنا الاول وبعدين نبقى نشوف موضوع زى ده
Amal7
عاشق برونزىعاشق برونزى
Amal7

انثى
البلد : قلب فلسطين
علم بلادك : ياريت تدخلوا من فضلكوا Female56

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 6:25 am

دي ناس تافهة ماورها اي شي بتلت وبتعجن كتير ما بعرف ليه خلاص بقى هما مغيوظين انه رجع للاهلي
غزل خالد
عاشق شغااالعاشق شغااال
غزل خالد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 6:31 am

واللهى فعلا تعبنا من الموضوع ده وانا عن نفسى واكيد انتوا ياجمهور متعب مش مصدقين ده لكن الصحافه والناس اللى بتتكلم ع الفاضى زى ماالصحافه تقول هما يمشوا وراها وبعدين متعب لازم يوضح ده كله ويقول اسباب تسكت الناس دى لان فعلا تعبنا

ثانكس ع الخبر
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 2:56 pm

الحل الوحيد ان متعب يتجوز بقى هههههههههههههههههههههه

عشان نرتاح من كل يوم اشاعة وخبر والناس تصدقة
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : ياريت تدخلوا من فضلكوا Female49

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:05 pm

هو كلشي من متعب
هو يعني مابروح الا بالمكان الي فيه يارا
يتحمل بقى ونتحمل احنا كمان معاه
el_helwa
عاشق مميزعاشق مميز
el_helwa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:13 pm

ايه السخافه دى هما مالهم بتجوز ولا يصاحب ماكل واحد حر فى حياته
على اعتبار ان الكلام اللى بيقوله دا ممكن يكون صح اصلا
هما ليهم ايه عند متعب غير ادائه فى المباريات واكيد محدش هيختلف على اداء متعب
لكن اى موضوع تانى ملهمش انهم يتكلمو فيه ولا حتى احنا لينا الحق اننا نتدخل فى حياته الشخصيه
يعنى من الاخر محدش له دعوة بحياة متعب غير متعب نفسه ولا ابه!!!!!!!!!
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : ياريت تدخلوا من فضلكوا Female49

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:15 pm

[quote:56c4="هنودة"]الحل الوحيد ان متعب يتجوز بقى هههههههههههههههههههههه

عشان نرتاح من كل يوم اشاعة وخبر والناس تصدقة [/quote]

وانا هيك بتمنى
عالآقل ترتاح الصحافة وتخفف عنو
ونحنا كمان نرتاح معو
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

مُساهمةموضوع: الزكاء الخارق   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:39 pm

ياسلااااااااااااااااااااااااااااااااااام يا سبحان الله شوفو الزكاء الخارق يا جماعة انا علي فكرة مش فاهمة اشمعني يارا نعوم بالزات اللي بيتكلموا وبيقولو انها راحت للمرة التانية نفس المكان اللي هوة فيه طب ماهما لوركزو شوية وخادو بالهم ولوعندهم حتي ريحة الضمير شوية هايلاقوا ان هبة السيسي بردو كانت في حفلة ملكات جمال مصر وبردو كانت موجودة في الحفلة الخيرية معني كدة انه كان متفق مع الاتنين (ههه)دي حاجة غريبة والله وفي ناس كتييييير مستغربة ان ازاي هية تروح حفلة بردو هوة موجود فيها وهوة انتو مش شايفين حد غير يارا نعوم دي استغفر الله العظيم يارب لا حول ولا قوة الابله (حسبي الله ونعم الوكيل فيهم)يا جماعة متعب دة بانيادم خفو عليه شويه بقة حرام عليكم هوة مافيش غير والحوار دة مش صحيح خالص بالمرة وللمرة المليون يا جماعة ماحدش يكتب الاخبار دي خالص يعني الاخبار بتاعت البنات والاشاعات دي خالص غير لما متعب يطلع ويتكلم واظن كلنا شوفنا متعب مع كابتن مصطفي يونس لما قال مافيش حد في حياتي وفسخت خطوبتي وفي انتظار حاجة جديدة انشاء الله يعني متعب لو كان يعرفها من ساعتها ومن زمان زي ماهما بيقولوا كدة ازاي طيب وهوة كان خاطب وهوة معقول يعني متعب يعرف واحدة غير خطيبته وهوة خلاص كان هايتجوز يعرف واحدة تانية ولدرجة كمان انه ممكن يفسخ خطوبته علشانها ماتبطلو تخاريف بة والله العظيم والله العظيم والله العظيم انا يا جماعة عايشة في كابوس بسبب البنت دي مايعلم بيه غير ربنا ماترحمونا بقة شوية (ارحمو عزيز قوما زل) وللمرة المليون وانا قولتها90مرة قبل كدة انشاء الله متعب هايطلع وهايقول انه مافيش حد في حياته ومافيش جواز زي ماقال مع مصطفي يونس وبطلب منكم يا جماعة تعضو مع نفسكو كدة وتجيبو الموضوع من الاول هتلاقو ان اللي بيحصل دة شيء عادي وبالصدفة وانه ما لهوش علاقة بيها ويارب متعب يطلع تاني يارب ويكدب الكلام دة زي ماعمل مع كابتن مصطفي يونس ومتعب بنفسه قالهاله (القافلة تسيير )انت وحشتني اوي يا متعب ياحبيب قلبي والله (مهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول)(بحبك مكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت با متعب).اسفة لو كنت طولت عليكوم اصلي بجد مخنوقة اوييييييييييييييييييييي.
shymaa
عاشق مميزعاشق مميز
shymaa

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: ياريت تدخلوا من فضلكوا   ياريت تدخلوا من فضلكوا I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 3:44 pm

انا مش عارفه ايه الغلاسه دى هما مالهم هوه مفيش غير متعب ولا ايه

ياريت تدخلوا من فضلكوا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ياريت الكل يخش و يقول راية مهم جداااااااااااااااااا
» ياريت الكل يخش
» ياريت حد يساعدنى
» طلب ياريت الكل ينفذه
» ياريت نتفق على حاجه