:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هي صدمة فعلا

*&~!AMR!~&*
مريومة الاهلاوية اوى
the moon light
فرحF
jero met3b
Mariam egyptus
GOGO.M
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 1:50 am

انا بجد مستغربة معقولة اللي بيحصل دا؟ انا بجد مصدومة ومش مصدقة بس مش من متعب من اللي الناس بتعمله ومحدش يقلي ان متعب هو اللي ادا فرصة لا طبعا فرصة ايه واحد خد خطيبته راح بيها الاستاد خطيبته دي مين ميخصناش في حاجة ولو اتفقت معاكو انه غلط دا يستاهل يتعمل جروبات على الفيس بوك والفاظ والله العظيم انا ما اقدر اكررها تتقال عليه وعليها ونقوله لا انت اللي بتعمله دا غلط يا متعب طيب واللي بيتقال دا مش غلط مش حرام مش عيب مش غيبة وقلة ادب الدين مقلناش نقول كدا انا مش بتكلم على الاعضاء اللي في المنتدى انا بتكلم على اللي بيحصل في المنتديات التانية والفيس بوك انا مش مستوعبة اللي بيحصل حقيقي ايه دا كله؟ وزي ما قلتلكو لو افترضنا انه غلط يستاهل كل دا انا بجد من كتر صدمتي من المجمتع اللي بقينا عايشين فيه مش قادرة اوصف انا حاسة بايه لانه حتى لو مش موافقين على ارتباطه بيارا وحتى لو مش موافقين على تصرفه دا ميدناش الحق نقول الالفاظ دي ابدا والله يا جماعة بجد الفاظ مبسمعهاش في الشارع من سواقين الميكروباص هو دا المجتمع الشرقي المسلم اللي بتتكلمو عليه .... والله انا خايفة عماد يعند ويحس انه ميستاهلش كل اللي بيحصل دا ويقول هرتبط بيها برضه لان الضغط بيولد الانفجار والحالات دي العند فيها بيبقى رد فعل طبيعي جدا على اللي بيحصل بجد حرااااااااااااااام سيبكو من متعب ومن يارا حرام اي حد يقول عن حد كدا بجد كفاية ليه يعني حصل ايه الكارثة اللي حصلت الناس مش لاقية تاكل والكهربا بتقطع كل يوم والناس حالها وقف فيه ناس مش لاقية تتعالج وناس عايشة تحت خط الفقر مشفتش كمية الجروبات والعنف دا تجاه اي حاجة بتحصل ما هو لو كان فيه تصرف ايجابي تجاه كل حاجة سلبية مكانش دا حالنا احنا اتحركنا بس لما شوفنا لاعب كورة بنحبه عايز يتجوز واحدة شايفنها مش مناسبة بذمتكم دي مش تفاهة دول حتى سابو خسارة الاهلي وفرصته الضعيفة في الصعود ومسكو في متعب ويارا وكأ،نهم كانو بيلعبو بدل 11 اللي كانو بيلعبو ويارا كمان هي اللي حطت الخطة وخلت الاهلي يخسر ايه دا عقولنا راحت فين مبقاش ورانا غير الكيبورد والنت وخلاص نشتم في خلق الله وناخد ذنوب ... انا اسفة جدا لاني طولت عليكو واسفة لو كلامي مش مرتب بس بجد مش عارفة اقول ايه
Mariam egyptus
عاشق ملكىعاشق ملكى
Mariam egyptus

انثى
البلد : Egyptus
علم بلادك : هي صدمة فعلا Female31

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 2:06 am

بجد مجتمعنا بقا فاضى مين اجوز مين طلق مين ومين

لو ل واحد قدم نصيحة بأدب وذوق وقال خلاص انا عملت اللى عليا وفكر فى الغلط اللى بيعملوه هو وفكر انو يفيد نفسه وبلده

ويشوف الخيبة اللى الشعب بقا فيها

يفكر فى لاعب اجوز مين ولا لابس ايه هيافة والله ما تتسمى الا هيافة
jero met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
jero met3b

انثى
البلد : مصر هى أوضتى

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 2:11 am

[color:d21a=black]bgad
[b] no comment[/b]
7asbi allah wa ne3m el wakil
rbna ma3ak ya met3b
we lazm a7na nb2a awel nas to2af m3ah fi el aiam di
mish nnta2do
ana mish 3arfa el nas 3awza eih min ba3dha
kol wahed free we ye3mel elly how 3awzo
we kfaya awiiiiiiiii keda
how 5alas ra7 m3aha el stad ya3ny 5alas el kol yoskot wy y3raf ano bihbha
we mis 3awzik kalam ktir ba2a
[/color]
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 2:16 am

فاضي اوي يا مريم مش مصدومين من المناظر اللي بنشوفها في الشارع كل يوم ومصدومين من ان متعب حب يارا وعايز يتجوزها لو كل واحد من الشباب الفاضي اللي قاعد على النت دا دور على حاجة مفيدة يعملها ولا فكر في حل لاي مشكلة عنده بدل ما هو طالق لسانه ونازل شتيمة في ناس ميعرفهاش كان زمانا اتغيرنا كتير اوي ولو بطلنا نتدخل تدخل غير طبيعي ومنطقي في حياة بعض حالنا برضه هيتغير وهنحب كمان بعض اكتر لكن كدا وبالمنظر دا محدش يقلي مسلم وشرقي الاسلام مش كله محصور في اللبس اه دي حاجة من الاسلام اننا نلتزم في لبسنا بس انتو شايفين ان هو دا بس الاسلام؟ لا الاسلام اخلاق وتسامح وعفو عند المقدرة وحاجات كتير اوي انا اقل بكتير من اني اتكلم عنها لاني مش واحدة من الشيوخ اللي كل شوية يكتبو ويحللو ويحرمو زي ما هما عايزين وكمان الاسلام لسان نضيف واللي بنسمعه دا بعيد تماما عن النضافة ارجوكو فوقو بقى وبطلو
فرحF
عاشق جامدعاشق جامد
فرحF

انثى
البلد : ارض الكنانه

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 10:27 am

حسبى الله ونعم الوكيل
الى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب
وقبل مايتكلموا على متعب ياريت ينظروا
لنفسهم اكيد هيلاقوا نفسهم اوحش بكتير
حاكم الناس الوحشين كده عايزين يشوهوا منظر كل الناس علشان يبرروا تصرفاتهم
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر
البلد : zagazig

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 10:35 am

[quote:36a9="فرحF"] حسبى الله ونعم الوكيل
الى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب
وقبل مايتكلموا على متعب ياريت ينظروا
لنفسهم اكيد هيلاقوا نفسهم اوحش بكتير
حاكم الناس الوحشين كده عايزين يشوهوا منظر كل الناس علشان يبرروا تصرفاتهم[/quote]

كل واحد عنده عيوبه وكل واحد عنده تصرفات غلط زى اى حد بس لما يكون نجم كل حاجه وكل تصرف محسوب عليه دى تمن النجوميه والجماهير الى عملت عماد ليها الحق انها لما تشوف حاجه غلط بتحصل تقول عليها لانهم خايفين عليه وربنا يوفقه ف الى جاى
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 10:58 am

لا تعلييييييييييييييييييييييييييييييق
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 11:34 am

يا جماعه ده متوقع لان فى ناس بتكرهه كتير من جماهير متعصبه هما طبعا مش اهلاويه واحنا عارفين كويس هما بيشجعوا مين
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 12:11 pm

الناس دلوقتى بقت حقودة جدا وكل بيغير من بعض خلى كل واحد يكتب اللى هو عاوزه ويشتموا براحتهم وهو كل ما يشتموا متعب ياخد حسناتهم وباذن الله انا متاكدة ان متعب هيستغل الهجوم اللى عليه ده علشان يكون عامل ايجبى يخلى يرجع احسن من الاول وعمتا متقلقيش كلها يومين وتتطلعلهم حاجة تانية يكلموا فيها وينسوا الموضوع ده وانا مش هعلق لا على الموضوع المصور ولا نزول الملعب ولا الحاجلات دى لان اكيد فى تفاصيل احنا منعرفهاش وبعدين هانت كلها كام يوم ومتعب يطلع فى اى برنامج ويرد على كل الاسئلة دى والحقيقة تظهر ولما هينتظم فى التدربيات مه الاهلى ويلعب ماتشات ودية وكده صدقنى الموضوع ده هيتنسى خالص احنا كده كل كاميوم نمسك حد ودول يومين متعب وبعدين احنا المفروض نكون اتعودنا برده ايام موضوع الظابط ده كانت الناس بنفس الطريقة ااقولك على حاجة تريحك متقريش التعليقات على اى موضوع يخص متعب هتسنريحى والله
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : هي صدمة فعلا Female49

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 4:20 pm

[color:6c96=white]انا مابعرف ليش ماني متفقة بأي موضوع عم تنزلوه
الظاهر العيب فيني ...المهم مو مشكلة

انا لما بشوف أي موضوع سواء هون او بالمنتدى تاني
وفي هجوم عن متعب انا برد وبهاجم متعب كمان وبكون مع صاحب الموضوع شو ماقال
بس اكيد مابجرح فيه
عم هاجمو بالكلام عادي مافيه أي اساءة
لانو شئ الي عملو متعب غلط وتقولو شو ماتقولو او تنزلو أي موضوع بدكم تنزلوه ماراح أقتنع بحدا

ومع احترامي الك يا جوجو
كل كلمة قلتيها استغربت فيها
مابعرف ليش عم تغمضو عيونك عن كلشي بصير
وبتحاولو تحكو عن شئ فاضي

وصح معك حق يارا بنت محترمة وملتزمة وبنت خلوقة وعلى طريق ربنا
هو انتو سمعتو عنا شئ ولا شفنا منا شئ
بجد نحنا ناس ظالمة وكل كلامنا عنا مابزيد غير الذنوب
ربنا يغفر لنا ويرحمنا
ويعطيكي العافية عالموضوع [/color]

GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 5:53 pm

كريكورية انا بتكلم عن بلاوي بتحصل حوالينا كل يوم وفي كل مكان وحاجات سلبية كتير بنحصل ومحدش بيتحرك ومحدش بيتكلم ولو اتكلمو كلمتين وبيسكتو اشمعنى موضوع متعب اللي سايبين كل حاجة خلصو كل حاجة في ايدهم ووحلو مشاكلهم ومشاكل القريبين منهم وتفرغو لعماد متعب ولا ايه انا مش بقول كلام خارج نطاق العقل انا بتكلم في اننا كبشر لو خدنا بالنا من نفسنا ومن اللي حوالينا وحاولنا نصلح احوالنا ونتقي ربنا هنكون احسن بكتير بدل النظر لتصرفات الناس اللي منغرفهاش ونشغل بالنا بيها ونقعد ليل ونهار ملناش حكاية غيرها مع انها في الاول وفي الاخر مش هتأذينا ولا هتفيدنا وسايبين مشاكل كتير بتأذينا وبدمرنا ومش بنعمل عليها كدا انتي شايفة ان دا معقول ومنطقي اننا اتفرغ لشئ واحد وهو مهاجمة شخص قرر يرتبط بواحدة الجماهير شايفاها مش مناسبة وناقص كمان شوية مظاهرات تطلع من التحرير وصلاح سالم هو دا العقل والمنطق؟
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 5:56 pm

مهو برضه العقل والمنطق ميقولوش ان متعب يرتبط بواحده زى دى وكمان رايح معاها الاستاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 6:01 pm

طيب يا ميرو لو اتفقت معاك وقلنا اه مينفعش وهو بيحبها وشايفها انسانة كويسة وهي بتحبه فيه حد هيقدر يمنعه مش شايفة انها صعبة شوية انه يسيبها؟ احنا خلاص قلنا رأينا ووضحناه وهو حواليه اهله واصحابه وناس كتير قريبين منه يقدرو يفيدوه وينصحوه واكيد عارفينها هي شخصيا برضه يبقى كدا خلاص الموضوع مش في ايدنا وملناش حق التدخل اكتر من كدا ومش هنسيب كل حاجة في ايدنا وهننسى انه في الاول وفي الاخر لاعب كورة ليه المعلب وتدريباته وبس انا عارفة ان الكل بيتكلم من العشم الزيادة في متعب وبنقول رأينا بعصبية شوية عشان بنحبه اوي بس فيه مثل بيقول ومن الحب ما قتل ياريت نهدى ومحدش عارف الجاي هيحصل فيه ايه وندعيله ولو ليه نصيب فيها والله لو حصل ايه هياخدها ولو ملوش نصيب لو حصل ايه برضه مش هياخدها لو فكرنا بالمنطق دا ممكن نرتاح شوية
هدير الاهلاوية مووووت
عاشق مميزعاشق مميز
هدير الاهلاوية مووووت

انثى
البلد : ALEX

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 7:29 pm

ميرسى ياقمر وعندك حق بصراحة
زائر
زائر

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 02, 2010 2:28 pm

ميرسى على التوبيك
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour

هي صدمة فعلا Empty
مُساهمةموضوع: رد: هي صدمة فعلا   هي صدمة فعلا I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 02, 2010 10:57 pm

شكرا على كلامك الجميل ده ميرسى بجد

سيبكوا بقى من اى حاجه لو بتحبوه ادعوله واتمنوله الخير مش تبقوا شدوا بقولكوا هوه غلط

لأ هوه ماغلطش وزى ما قولت قبل كده متعب عارف مصبحته اكتر من اى حد واكتر منى ومنك ومن اى حد ياريت التفاهات دى تسيبوكوا منها بقى

( حبيبى يا متعب ربنا يديك ... هافضل اكتبلك لحد ما اموت وانا شايف عينيك )

هي صدمة فعلا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بجد يامتعب انت ررررررررائع فعلا
» متعب فعلا طلع مظلم
» فعلا متعب اجمد واحد!!
» هنا كل حلقات متعب فى برنامج اجمد واحد
» صدمة لـ'متعب' بعد تجميد قرار مشاركته في المباريات