:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. Empty
مُساهمةموضوع: فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.   فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 10:54 pm

يا جماعة جوليت قالت حاجة جميلة اوي ان احنا كل يوم قبل الفجر ندعي لمتعي دعاء جماعي انه يسيب البنت دي ويارب يسيبها واحنا بجد دعائنا قوي جدا واكيد ربنا هيستجاب ومش بس لواحد فينا دة احنا كلنا بندعي ربنا دعوة واحدة وبنتمني امنية واحدة بس وهية ان متعب يبعد عن البنت دي وان شاء الله يستجيب يارب ياريت تردوا عليا وتقولو رايكم.بحبك موووووووووووووت يا متعب والله العظيم ثلاثة واحنا مش هانصدق اي حاجة وحشة عليك الا لما انت تقولها بنفسك وان شاء الله يكدب اشاعةارتباطه بيها ويقول انها مجرد صديقته وبردو يسيبها بس اهو اما تكون صديقته ويسيبها احسن ماتكون خطيبته وتجيبله الكلام وبعدين انا زهقت من البنت دي بقة نفسي في مرة ادخل المنتدي والاقي خبرحلو وان متعب سابها يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه مش قادرة اوصفلكم هبقي مرتاحا قد ايه والله العظيم يا جمخاعة ماوصفلكوش انا زعلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة جدا اوي خالص من الموضوع دة وبجد كرهت اسم يارا وبنت اخوية علشان اسمها يارا بقيت كل اما بشوفها بتخض بس اعمل ايه ياربي اخويا ساب كل اسامي البنات اللي مافيش اكتر منها ومن دون الاسمي دي كلها يسميها يارا وربنا يهديها يارا نعوم دي وتبعد عن عماد لان بجد مش طايقاها دة كل من هب ودب بيتكلم عليه دلوقتي والاستاز شوبير اللي ماشي بمبدا (معاهم معاهم عليهم عليهم )يا جماعة عماد بشر ولحم ودم وبيحس زينا وانا قولت قبل كدة ان دي مجرد ازمة وهاتعدي ان شاء الله زي الزوبعة في الفنجان وزي ماانتو قولتو يا جماعة انا فعلا محروقة ودمي محروق من البنت دي اللي يارب لو ربنا ماهداهاش ولو حتي ربنا هداها تبعد عنه وتسيبه في حاله وتسيبنا في حالنا لان بجد خسااااااااااااااااارة اوووووووووووووووووووووووووووي ان عما الخلوق المحترم الخجول لدرجة ماتتوصفش خسااااااااااارة جدا الحلااااااااااااااااوة دي كلها تاخدها يارا دي في الاخر بس ارجع واقول متعب ان شااااااااااااء الله هيسيبها.بحبك موووووووووووووووووووووت يا متعب وبجد بجد عمري ماهاسيبك وعمري ماهبطل احبك وعمريك ماهتقل من نظري ابد وهاتفض كبير في نظري علي طول.(ومهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول)(بحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب).
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour
علم بلادك : فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. Female31

مُساهمةموضوع: رد: فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.   فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 11:09 pm

شكرا على كلامك يا نورهان بس ممكن تعليق صغير اوى

انا عندى حل ليكى يا نورها بجد هايريحك ويريح متعب اكتر

عارفه ايه

ان انتى تسيبك من الموضوع ده متعب يا نورهان عارف هوه بيعمل ايه

اكيد مش هايعمل اى حاجه تضره او تسىء بسمعته

ياريت يا جماعه ندعيله فعلا على طول مش عشان الموقف ده

هوه بنى آدم زينا يحب زى ماهو عاوز

اى ان كانت مين بقى القلب ومايريد

ده لو الكلام ده صحيح انه هايخطبها

سورى يا نورهان مش موافقك على الفكره دى غير الدعاء بس

ياريت ترتاحى وتسيبك من الموضوع ده

هوه عارف مصلحته اكتر منى ومنك ومن اى حد اكيد مش هايعمل حاجه تضره

( حبيبى يا متعب ربنا يديك ... هافضل اكتبلك لحد ما اموت وانا شايف عينيك )
lolla met3b
عاشق جديد
عاشق جديد
lolla met3b

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.   فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 11:35 pm

كلامك صح جدا يا نور وانا موافقاكي تماما وعلي فكره انا حاسه بكل كلامك عشان انا زيك كده بس الحمد لله مش اعرف حد اسمه يارا
انا هدعي قبل الفجر والمغرب لان دعاء الصايم وقت الافطار مستجاب ان شاء الله
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.   فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 3:55 am

بدعيلوه والله
ربنا معاه
~*~GHADA~*~
عاشق ملكىعاشق ملكى
~*~GHADA~*~

انثى
البلد : أم الدنــــــــــــــيـــــــــــــا مـــــــصــــــر

مُساهمةموضوع: رد: فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.   فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا. I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 4:06 am

[quote="^MosTaFa^aDMIRe^MeT3eB^"]شكرا على كلامك يا نورهان بس ممكن تعليق صغير اوى

انا عندى حل ليكى يا نورها بجد هايريحك ويريح متعب اكتر

عارفه ايه

ان انتى تسيبك من الموضوع ده متعب يا نورهان عارف هوه بيعمل ايه

اكيد مش هايعمل اى حاجه تضره او تسىء بسمعته

ياريت يا جماعه ندعيله فعلا على طول مش عشان الموقف ده

هوه بنى آدم زينا يحب زى ماهو عاوز

اى ان كانت مين بقى القلب ومايريد

ده لو الكلام ده صحيح انه هايخطبها

سورى يا نورهان مش موافقك على الفكره دى غير الدعاء بس

ياريت ترتاحى وتسيبك من الموضوع ده

هوه عارف مصلحته اكتر منى ومنك ومن اى حد اكيد مش هايعمل حاجه تضره

تمام كده يامصطفى

فكرة كويسة جدا (دعاء جماعي )ادخلوا يا جماعة بسرعة جدا.
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخلوا بسرعة
» ادخلوا صوتوا لمتعب بسرعة
» راى حسن شحاتة فى احتراف عماد متعب ادخلوا بسرعة
» ادخلوا بسرعة صوتوا لمتعب واكتبوا الرد لو بتحبوه
» كله يخش يا جماعة