:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسالة الي الكابتن عماد

فيوريلا 91
ميمو2020
*&~!AMR!~&*
Nour Malak Rohy
el_helwa
AHLAWYA3TOL
الساحر
MEMO10
shymaa
dana
14 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dana
عاشق جديد
عاشق جديد
dana

انثى

رسالة الي الكابتن عماد Empty
مُساهمةموضوع: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 3:40 pm

اولا انا كنت ناوية ماتكلمش تاني في موضوع حياة الكابتن عماد الشخصية بس حسيت ان كلامنا ممكن ياثر فيه ويرجعه اللجمهور اللي بيحبه بجد و خايف عليه وعلي مصلحته و مالهمش اي مصلحة غير انهم بيحبوك بجد و انا عارفة ان كل اللي في المنتدي هنا من النوع ده بيحبوك بجد و خايفين عليك اكتر من نفسهم وهقولك حاجة واحدة لو والدتك موافقة علي الموضوع ده و علي البنت فكمل والف مبروك لكن لو مش موافقة ارجوك راجع نقسك لان والدتك تستحق كل خير وده من كلامك عنها اللي خلانا حبيناها انت قلت انك ماشي بدعاها فازاي ممكت تستغني عن دعاها و افتكر انك قلت انها ضحت بالدنيا عشانك و اكيد انت ممكن تضحي عشانها بص ياكابتن انت ترضي ربنا ووالدتك واكيد ربنا هيهديك للصح و ياريت تعمل عمرة الفترة دي قبل الانضمام للاهلي يمكن الناس تقول ان كلامي مش هياثر بس انا واثقة انه حياثر لانك حساس جدا و ده مش كلامك او كلامنا دي مواقفك هي اللي بتقول كده عشان لما اتسال عنك كابتن ابو تريكة قال انك انقي قلب في الفريق و ده حقيقي و كلنا شفنا دموعك في مستشفي سرطان الاطفال في المنصورة و و انت بتسلم علي الاطفال ذوي الاحتياجات الخاصة في اتحاد جدة و مواقف تانية كتير فاكيد الحنين كده مع الاغراب هيكون احن بكتير مع اهله و هيضحي عشانهم يارب يكون كلامي مس قلبك لانه والله طالع من قلبي و قلبنا كلنا و ماتفتكرش ان احتا كده بنعين نفسنا اوصياء عليك و علي تصرفاتك لا ده كله من حبنا ليك و خوفنا عليك لانك انت مش متخيل انت بالنسبة لنا ايه و كبير اوي عند كل جمهور الاهلي اللي بيحبك و بيخاف عليك زي اخ او ابن او حتي صديق عزيز انا اسفةياجماعة علي الاطالة ياريت تشاركوني و لو غلطانة قولولي
ومهما يحصل بره بنحبك جدا
shymaa
عاشق مميزعاشق مميز
shymaa

انثى
البلد : مصر
علم بلادك : رسالة الي الكابتن عماد Female31

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 3:49 pm

تسلم ايدك معاكى فى كل اللى قولتيه
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 3:54 pm

عندك حق يا دانا و الله وانا رأى من رأيك يا رب يقرا كل الكلام ده واكيد هايأثر فيه إن شاء الله يا رب
الساحر
عاشق ملكىعاشق ملكى
الساحر

ذكر
البلد : مصر&طنطا
علم بلادك : رسالة الي الكابتن عماد Male_a10

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 4:17 pm

وانا كمان مع رائيك يا دانا
يا رب يقرا كل الكلام ده واكيد هايأثر فيه إن شاء الله يا رب
http://www.3madmet3b.com
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 4:45 pm

عندك حق في كل كلمة قولتيها وانا كنت لسه هعمل توبيك زي ده بس مش عارفة حاسة ان الكلام ده مش هيأثر في متعب عشان ملااية الحب عمياه خالص ومخلياه مش مقتنع بكلام اي حد حتي كلام والدته وكلام شوبير وحسن شحاته وكل الناس
el_helwa
عاشق مميزعاشق مميز
el_helwa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 5:13 pm

كلامك كله صح والله يا دانا وياريت انه يقرائه
وربنا يهديه للطريق الصح
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 5:35 pm

كلامك جميل يا دانا بس انا حاسة انة اتاخر خلاص هو خلاص هيعمل اللى هو عايزة وهيعلن خطوبتة اول او تانى ايام العيد يعنى لو والدتة مش موافقة على الجوازة دى كان تراجع لكن يبدو انها موافقة وبعدين بدام هى موافقة يبقى اللى بيعملة صح لان مفيش حد هيعرف مصلحتة اكتر من والدتة هى الوحيدة اللى هتعرف مصلحتة اكتر من نفسة كمان واظن احنا كلنا دعنالة انة يبعد عنها لكن هى كل مدى عمالة بتقرب كنت اتمنى ان كلامنا يوصلة لكن يبدو انة مش شاف غير اللى هو عايز يشوفة انا عن نفسى بحمد ربنا ع الجوازة هتقولولى ازاى هقلوكوا اة انا بحمدربنا فعلا ع الجوازة دى لان متعب لو انسان كويس ربنا عمرة ما هيضلة واكيد هو دة الطريق السليم اللى ربنا كتبهولة احنا فى النهاية نظرنا على قدنا بنشوف 5اللى قدامنا وبس لكن ربى وربنا كلنا علام الغيوب البصير السميع بينظر لاشياء ابعد من اللى احنا بنشوفها عشان كدة لو ربنا تمملة بخير انا وانتوا لازم نقول الحمد للة لان اللة بيحب الشاكرين لة فى السراء والضراء
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 5:59 pm

كلامك كلو صح يا دانا

ميمو2020
عاشق جديد
عاشق جديد
ميمو2020

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 11:49 pm

ياااااااه كل كلامك فى قمه الصحه انتى على فكره خدتى الكلام من على لسنا كلنا انامش متخيله اصلاازاى عمادشايف فى ديه ام لعياله انتى فعلاعندك حق بس ياه لويقرا الكلام ده الدنياومفيهابس للاسف اللى بيعمل حاجه وحاسس انهاصح اى حديقوله غلط يبقى بيكرهه ولا ايه رايكم بس اكيدعمادفى الاخرهاعارف اننا بنحبه ميمو
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 11:57 pm

اكيد امه موافقه بطلوا تكبير للموضوع وانا متاكده ان ربنا هيوفقه لانه طيب جدا
كريمه متعب
عاشق فضىعاشق فضى
كريمه متعب

البلد : EgYpt_Cairo

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 12:06 am

كلامك حلو اوي يادانا وفعلا عماد انقى واطيب واحن قلب لانه مبيعرفش يزعل من حد فتره طويله اول مابيقبله او يكلمه بينسى اي حاجه عاملها وضيقته بس الكلام ده المفروض جد قريب من عماد وليه كلمه عليه هو الي يقوله علشان يعمل بيه فعلا وربنا يهديه ويعدي الايام الي جايه على خير يارب
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 4:45 am

والله كلامك كله صح بجد
انا قولتها قبل كدة وهقولها تانى عماد من الشرقيه عنى راجل فلااح يعنى ابن بلد ازاى يقبل ان مراته تبق متصورة مع طوب الارض وبتلبس شورتات وعريان ازاى تبقى مراته الى هتشيل اسمه وازاى تبقى ام عيااله انا والله مش بهاجمه انا بس بعتب علييه
وبشكرك ع التوبيك ده يا دانا
مجنوووووووووونة متعب
عاشق شغااالعاشق شغااال
مجنوووووووووونة متعب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 4:45 am

والله كلامك كله صح بجد
انا قولتها قبل كدة وهقولها تانى عماد من الشرقيه عنى راجل فلااح يعنى ابن بلد ازاى يقبل ان مراته تبق متصورة مع طوب الارض وبتلبس شورتات وعريان ازاى تبقى مراته الى هتشيل اسمه وازاى تبقى ام عيااله انا والله مش بهاجمه انا بس بعتب علييه
وبشكرك ع التوبيك ده يا دانا
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 8:37 am

ربنا يوفقه ويهديه يارب
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 8:39 am

[quote:9598="AHLAWYA3TOL"]عندك حق في كل كلمة قولتيها وانا كنت لسه هعمل توبيك زي ده بس مش عارفة حاسة ان الكلام ده مش هيأثر في متعب عشان ملااية الحب عمياه خالص ومخلياه مش مقتنع بكلام اي حد حتي كلام والدته وكلام شوبير وحسن شحاته وكل الناس[/quote]
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الي الكابتن عماد   رسالة الي الكابتن عماد I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 8:41 am

اهم حاجة ميزعلش والدته, رضا الام يا عمده اهم من اى حاجة

رسالة الي الكابتن عماد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رسالة الكابتن عماد متعب لعشاقه ولجماهيره
» رسالة صوتيه من الكابتن "عماد متعب" لجماهير النادى الأهلى وجماهير مصر
» حوار مع الكابتن عماد متعب
» صور اصابه الكابتن عماد متعب
» رسالة الي عماد متعب