:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب

buty
mido-randa
hend gamal
kimovilla
Nour Malak Rohy
radwamet3b
heba_met3be
MEMO10
reporty
GOGO.M
ميمو2020
soooka
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب Empty
مُساهمةموضوع: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 1:23 am

انا اتفرجت على برنامج ياسر ايوب النهاردة, بهدل عماد, مدة الحلقة ساعة, فضل ساعة الا ربع كاملة يتكلم عن عماد و يقطع فيه.
فى بداية الحلقة جاب منشيتين من جريدتين المصرى اليوم والى كاتب الخبر محمد الشرقاوى
و الجريدة التانية الدستور و اللى كاتب الخبر بسام ابو بكر طبعا المانشيتات كانت عن التصريح اللى صرح به امبارح عماد للصحفيين اللى هو لو حد اتكلم فى حياتى الشخصية.....
فضل يتكلم عنة و يقطع فية بعد كده جاب على التليفون محمد الشرقاوى و بسام ابو بكر و طلب منهم يأكدو للجمهور ان الخبر صح و انهم سمعوه بنفسهم و كل واحد اقعد يشرح عماد قال اية بالظبط ,و طلب منهم يتضامنو معاه عشان يدافعوا عن الصحافة و الصحفيين ولازم متعب ياخد جزائة لأن اللى عملة ده فعل فادح من وجهة نظرة, و ان الصحفيين معملوووش حاجة تستاهل كل ده, بعد كده جاب على التليفون ايمن ابو عايد رئيي رابطة النقاد الرياضيين
و قاله الموضوع ده مش هيمر مرور الكرام و هيتحاسب حساب عسير, و احنا هنعرف ازاى ناخد معاه موقف و لازم يعرف ان الاعلام هو اللى عمله ولمح انهم مش هينزلو صوره ولا اسمه فى الصحافة. وانتقده انه جاب معاه يارا نعوم و هى ولا خطيبته ولا زوجته بل هى صديقته و دى مش عادات ولا تقاليد المجتمع الشرقى وكمان اتقد النادى الاهلى صاحب القيم والمبادئ انه اتعاقد مع عماد تانى لما لاعب يساوم ناديه و يسيب ناديه يجرى وراه ده يبقى اسمه ايه و كمان قال كان لازم النادى الاهلى ياخد نفس الموقف اللى اخده مع الحضرى و ابراهيم سعيد (والله العظيم حرام عليك). و بعد كده ياسر ايوب قاله انا اول واحد متضامن معاك فى كل اللى بتقولة و لازم نرجع هيبة الصحافة تانى

يا جماعة انا كان هاين علية اعيط وانا بتفرج على الحلقة, يمكن كان عندى احساس ان ده هيحصل من امبارح بعد ما شفت التصريح بتاع عماد
انتو ايه رايكو فى الكلام ده, انا بجد ابتديت اخاف على عماد اووووووووووى اووووووى
تفتكرو المرحلة دى هتعدى على خيرررر ان شاء الله ؟؟
ليه يا متعب تحط نفسك فى المشاكل اللى ملهاش اول من اخر دى, ليه يا عماد كده ليه تسبنا نموووت من الخوف عليك ؟؟؟
;

كان ايه لازمتها تاخدها معاك الاستاد يا عماد و انت لسه مأعلنتش خطوبتك عليها,؟؟؟؟؟
هى ده الغلطة اللى انت غلطها وادينا شايفين عواقبها اهو

عدل سابقا من قبل soooka في الإثنين سبتمبر 06, 2010 3:27 am عدل 5 مرات
ميمو2020
عاشق جديد
عاشق جديد
ميمو2020

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 1:39 am

حبيبى عمادانامش عارفه ليه كده هى ياراحسبى الله ونعم الوكيل من اول ماعرفهاوالمشاكل بتتحدف عليه بس لوسمحتى تفصيل اكترللمكالمه
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 1:47 am

انا برضه كنت خايفة بس ليه يعني عماد يتحاسب والكلام الي اتقال محدش يتحاسب عليه والكلام في الشرف والدين والاخلاق محدش هيتحاسب عليه ياربي بقى هو احنا منقعدش يوم كامل منسمعش فيه خبر وحش وبعدين انا عايزة اعرف هو ياسر ايوب دا بينه وبين متعب طار ولا حاجة هو سايب اخبار الرياضة كلها ومتفرغ لعماد ليه وصحافة ايه وهيبة ايه اللي بيتكلم عنها مش لما تبقى صحافة اصلا واعلام هي الصحافة تتكلم في شرف الناس وتدي لنفسها الحق تقطع فيهم وتحاسبهم بدون وجه حق وعشان كل واحد معاه قلم يستغل الفرصة دي ويتحكم في عقول الناس عشان يصدقوه ويشوه سمعة اي شخص هو عايزه يارب ارحمنا بقى وعدي الموضوع دا كمان على خير
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 1:51 am

يا ريت تقراو الموضوع تانى لانى ضفت حاجات تانية افتكرتها و زعلتنى
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 1:53 am

[quote:4e62="ميمو2020"]حبيبى عمادانامش عارفه ليه كده هى ياراحسبى الله ونعم الوكيل من اول ماعرفهاوالمشاكل بتتحدف عليه بس لوسمحتى تفصيل اكترللمكالمه[/quote]

انا ضفت تفاصيل اكتر افتكرتها
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 1:54 am

[quote:347e="GOGO.M"]انا برضه كنت خايفة بس ليه يعني عماد يتحاسب والكلام الي اتقال محدش يتحاسب عليه والكلام في الشرف والدين والاخلاق محدش هيتحاسب عليه ياربي بقى هو احنا منقعدش يوم كامل منسمعش فيه خبر وحش وبعدين انا عايزة اعرف هو ياسر ايوب دا بينه وبين متعب طار ولا حاجة هو سايب اخبار الرياضة كلها ومتفرغ لعماد ليه وصحافة ايه وهيبة ايه اللي بيتكلم عنها مش لما تبقى صحافة اصلا واعلام هي الصحافة تتكلم في شرف الناس وتدي لنفسها الحق تقطع فيهم وتحاسبهم بدون وجه حق وعشان كل واحد معاه قلم يستغل الفرصة دي ويتحكم في عقول الناس عشان يصدقوه ويشوه سمعة اي شخص هو عايزه يارب ارحمنا بقى وعدي الموضوع دا كمان على خير[/quote]

اللى بيغيظنى انه بيهاجمه و بعدين يقولك انا بحب عماد متعب جدا
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:10 am

هو عايز ايه بالظبط عايز ايه اكتر من اعلانه انها خطيبته هي الخطوبة تلبيس دبل ولا ايه مش المفروض انها اعلان وهو اعلنها للناس كلها عايز ايه وضوح اكتر من كدا ومقارنة ايه اللي بيقارنها بالحضري وابرهيم سعيد الحضري اللي هرب في نص الموسم من غير ولا كلمة وهما في اشد الحاجة ليه ولا متعب اللي قال قبلها ب6 شهور واستنى لما عقده خلص واداهم فرصة يجهزو البديل ... ابراهيم سعيد اللي كل يوم صابغ شعره لون شكل ومش بيحضر تدريبات وشايف نفسه احسن من الكل ولا متعب اللي بيعمل كل حاجة لدرجة ان اي مدرب بيلعب معاه مش بيطلعو من التشكلية الاساسية متعب اللي بيتحامل على نفسه وبتوصل لانه يلعب وهو مصاب وعمره ما عمل مشكلة مع مدرب ولا زميل ولا منافس مفيش وجه مقارنة يا استاذ ياسر مع احترامي ليهم وعلى فكرة انا بحب الحضري جدااااااااااااااااا بس مينفعش اقارنه بمتعب لان متعب عمره ما كدب واحسبوها كدا هتلاقو ان معظم مشاكله عشان هو صريح زيادة ولا اتلاعب بحد بالعكس طول الوقت صريح حتى لو بنزعل بس مبيكدبش علينا وبيخدعنا الاهلي مرضاش يرجع الحضري مع انه محتاجه اكتر من متعب ودا لان الاهلي نادي كبير وعارف الفرق عارف الفرق بين لاعب اتعرض عليه من الزمالك 26 مليون غير دفع الغرامة ورغم كدا قال الاهلي وبس وهكمل في الاهلي متعب جالنا ورغم كل اللي بيقتال اللي يرفض العرض الجبار بتاع الزمالك دا المفروض نحطه فوق راسنا حتى لو اختلفنا معاه على حاجات استاذ ياسر ايوب عايز يعمل نفسه حامي الديار وبيدافع عن المهنة المحترمة اللي هي بالفعل محترمة في الاصل بس هما اللي بوظوها بالكلام عن شرف الناس واعراضها ودينها اتقال كلام مش من حق اي حد انه يقوله لما حد يتكلم عن شرفي تبقى الكلمة دي كتيرة عليه؟ قبل ما تحاسب متعب وتعلقله المشنقة روح حاسب الناس اللي ياريتهم ادخلو بس في حياته وخلاص لا اتكلمو عن شرفه وعرضه واهله ودينه هي دي الصحافة المحترمة اللي بتدافع عنها؟ هما دول اللي صعبانين عليك انهم يضربو بالجزمة .؟ انا مكنتش عايزة متعب يقول كدا ابدا مش عشان غلط لا عشان هو معاه حق ومكانش المفروض يتعصب عشان حقه ميضعش زي ما ضاع دلوقتي وطلع هو الغلطان في الاخر العصبية ساعات والتهور بيضيعو حق البني ادم واسفة جدا اني طولت بس دمي محروق والله عشان بجد كفاية جدا يروحو يشوفو فيه مشاكل لا ليها اول ولا اخر ويبعدو عن متعب شوية الرحمة حلوة
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا
علم بلادك : ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب Female31

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:25 am

على فكرة اصلا مش هيعرفوا يعملوا حاجة لان متعب لو رفع عليهم قضية هيكسبها مية فى المية لان فى الكلام اللى هما قالوا عليه مكتوب فى كل الجريد ومن حقه يرفع قضية سب وقذف وباذن الله هيكسبها بصوا سيبكوا هما بيرغوا وخلاص القافلة تعوى والكلاب تسير وبعدين ياعنى هو الاستاذ ياسر ده والبهوات اللى معاه سابوا المنتخب ومنظره اللى زى الزفت والبلاوى دى ومسكوا فى متعب وبعدين احنا اعلام متناقض علشان لو تفتكروا لما جوزيه قال تصريح على الحضرى وقال انوا يبيع اهله علشان الفلوس النقااد كلهم شتموا فى جوزيه ووقفوا مع الحضرى وقالوا دى اعراض ناس لكن دلوقتى الموضوع بقى عادى واللهى هبل فى هبل وبعدين هو متعب مذكرش اسماء حد ياعنى مفيش حاجة ضده متقلقوش بسيطة خليهم يقولوا لللى هما عاوزينه وربنا هياخد للمتعب حقه
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:26 am

سورى يا جماعة ااقصد الكلاب عوى والقافلة تسير معلش من استعاجالى اتلغبطت
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:31 am

الحمد لله على كل حال وعموما عماد عنده حق بس لو كان أهدى شويه ماكانش هايقولها بالطريقه دى ومهما يقول العزول هانفضل نحبك علطووووووووووووووووول يا ملاك
heba_met3be
عاشق شغااالعاشق شغااال
heba_met3be

انثى
البلد : ام الدنيا طبعا

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:34 am

ياريت تقروا رايى لانى لو حطيته فى توبيك
هالقيه ممسوح
اصلى مش عارفة اللى بيقول الحق......................

ياجماعة عماد غلط
ولا عشان احنا هنا المنتدى بتاعه يبقى ندافع عنه سواء صثح او غلط
وهو اللى جابه لنفسه فعلا ولا هى ولا خطيبته ولا مراته
ياخدها معاه ليه؟
هاتقوله احنا مالنا؟....هى عادتنا وتقاليدنا كده ده احنا فى مصر
وكمان مكنش قاعد معاها كه وخلاص لا ده كان ضحك وكل حاجة
وكلنا شوفنا الصور ال.... انا مش عارفة واحد بحجم عماد بيعمل كده ليه؟؟
فلازم مش كل حاجة نقول عماد انا بحبك
عماد انا مقدرش استحمل عليك حاجة
عماد انا هاعيط من اللى انت بتعمله فينا
ليه ده كله؟؟
واحد عايش حياته واحنا اللى محروقين دمنا؟..عشان مين ده؟؟؟
والبنت اللى ارتبط بيها دى كل نا عارفين اخلاقها ايه وهو كمان
واخلاقه هاتبقى من اخلاقها لانها هاتبى ام عياله وهاتشيل اسمه واظن انه عارف كده كويس اوى
انا مش بهاجمه
انا بقوووووووووووووووول الحق اللى يزعل ناس كتير
بس حبهم ليه مخلينهم يغفلو عنيهم على حاجات كتير اوى
وكفاية بقى انا زهقت والله من الكلام اللى انتو بتقولوه ده
هو احنا هانفضل نطبطب عليه لحد امتى؟
وهو غلط فى غلط
وعماد كمان مش بيسكت وببيرد كتير على ناس اكبر منه
ودايما عامل مشاكل فى الاعلام
اشمعنى هو
ابوتريك ولا بركات ولا احمد حسن
مادول كلهم ناس محترمين وشايفين شغلهم وبس
ومحدش بيقدر يتكلم عن حياتهم
لكن عماد هو اللى عكل ده لنفسه
وسمح انهم يدخلو بحياته وبرضاه
فكفاية اوى بقى كده
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:55 am

هبة لا هي خطيبته وهو قال كدا وهي قالت كدا عايزين ايه تاني وايه المشكلة لما يقعد جنب خطيبته في الاستاد ويتكلم معاها؟ هو الضحك والكلام حرام ولما هو يروح يخطب واحدة يستاهل اني اتكلم عن شرفه واخلاقه احنا مش بندافع دفاع اعمى وعلى فكرة سوكا اللي عاملة الموضوع هي اكتر واحدة بتنتقد متعب لما بيغلط واساليها بس لو حد اتكلم لا قدر الله عن شرفك واخلاقك ردة فعلك هتكون ايه؟ متعب مخصش حد بالاسم وانتي لو بتقري جرايد او متابعة كل المواقع على النت كنتي قريتي الفاظ وشفتي حاجات والله الواحد بيتكسف يكمل الجملة من كتر اللي اتقال مفيش اي مبرر مقنع لدا صور عماد مع يارا في الاستاد صور عادية جدا مفيهاش اي حاجة وزي ما قلت واحد قاعد جنب خطيبته طبيعي هيتكلم معاها ويضحك مش مطلوب منه يضربها زيدان مكانش خاطب شتينا دي وكان مصاحبها 3 سنين وعايشين مع بعض وبتيجي الاستاد دايما ومحدش اتكلم ولا قال حاجة وانا مش بقارن متعب بزيدان لان مفيش وجه للمقارنة اصلا دا واحد ملعبش دا راح خطب علطول ... وعلى فكرة احمد حسن اكتر لاعيب ليه تصريحات وعلطول بيهدد ومش بيقبل اي كلمة عليه ولما حد بيتكلم احمد حسن بيرد في ساعتها عكس متعب اللي بقاله شهور وشهور بيتشتم يا هبة دي حاجة تخرج اي واحد عن شعوره وابو تريكة لما استفزوه زيادة قال الكلاب تعوي والقافلة تسير يعني طبيعي اي بني ادم يخرج عن شعوره في لحظة من اللحظات من كتر الضغط والتوتر وصدقيني انا مش بتكلم دلوقتي ومتعب في دماغي خالص انا اي حد لو مكانه كنت هقول كدا.... واحنا على فكرة منعرفش اخلاق يارا ايه عشان نقول احنا عارفين اخلاقها كويس وربنا يهدي الجميع
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 2:59 am

لا يا هبة هى خطيبته مش جايب واحدة من الشارع وكمان معترضة على الضحك هو الضحك حرام عايزا يعقد يعيط ما تقولى كلام معقول وبعدين كل واحد حر فى تعليقاته والناس مش زى بعض لكن متتريقيش على مشاعر الناس بسهولة كده وانتى بتغلطى فى اخلاق يارا على اساس ايه علشان اللبس اولا المايوهات والصور اللى انتى قصدك عليها دى كانت من سنتين ياعنى مرحلة وخلصت وحتى لو هى لسا بتلبس كده اللبس مش كل حاجة وياريت متغلطيش فى اخلاق البنات اللى زيك ده مش من الاسلام ولا متعرفيش ومتسخريش منها لانها ممكن تكون احسن منينا كلنا بافعالها وربنا بيقول "يايها الذين ءامنوا لا يسخر قوما من قوم عسى ان يكونا خير منهم ولا نساء من نساء عسى ان يكون خير منهم"ده كلام ربنا يبقى ياريت نبطل نغتاب بنات الناس بالطريقة دى واحنا مبنطبطبش ولا حاجة كل اللى عنده حاجة قالها لكن فى النهاية ده قراره ودى حياته هو ومن حقه يختارها وفى الاخر هى سواء كانت كويسة اولا هو اللى هيتحمل نتيجة اختياره ولازم تعرفى ان متعب لىاهل واكيد خد موافقتهم قبل ما يخطبها وانتى مش هتخافى عليه اكتر منهم ومن حقه يرد ولا يسب اللى يسوا واللى ميسواش يغلط سيبهم شهرين يقوله اللى هما عاوزينه من حقه بقى يرد مرة ده بشر وبيحس ده لو اتجبل كان زمانه رد من زمان ارحمى شوية
radwamet3b
عاشق شغااالعاشق شغااال
radwamet3b

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:06 am

يا جماعه انا شايفه ان عماد غلطان لو كان قال الكلمه دى انا مش معاك يا عماد بس انا عارفه ان انت قلت كده من كتر اللى بيحصل بس كان لازم تعرف ان انت مش لعيب صغير والكلمه محسوبه عليك وان كله متغاظ منك واولهم ياسر ايوب والبرنامج الفاشل اللى هو بيقدمه معلش يا عماد استحمل انت اللى اختر واحنا معاك وجنبك مش هانسيبك وان احنا بنحبك مع يارا او غيرها احنا بنحب متعب الانسان
heba_met3be
عاشق شغااالعاشق شغااال
heba_met3be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:07 am

انتو مشس عايزين تفهمونى ليه؟
يعنى ايه عادى انه يقعد معاها؟؟
بزمتك عمرك شفتى حد عمل كده غير الناس اللى اخلاقها ضضايعة؟
ومين قالك الى هى خطيبته
ده لسه هايلعن بعد العيد
وكمان كان بيخرج معاها قبل كده كتير والصور باينة
والصور ان كانت عجباكو مش عجبانى خالص
بالمناظر دى
وفين اللى كان عمال يقول هاخطب واحدة بنت اصل
ومحجبة وى وى
فين بقى
انتى كمان متعرفيش ايه اللى بيحصل فى مسابقات الجمال
حاجة منتهى القذارة انا عارفة ده كويس وشفته
وكل عارف انهم بنات مش محترمة
انا بجد هاتجنن انه يفكر فى دى
ومالقاش غيرها؟؟؟

وكمان انتى بتتكلمى عن احمد حسن
اه احمد حسن بيرد
فى حدودو اسمه الكبير ومش بيسمح لحد بينتقدوا غير فى الكورة بس
عمرك سمعتى انه خرج مع بنات وديسكوهات وسهر ؟؟
لانه نجم محترم وحتى لو غلط الناس بتعتبر ده نرفزة ملعب مش اكتر
ولا يعبر ابدا عن اخلاقه

لكن ابوتريكة بقى ده اللى مايتقارنش بحد ابدا
ده حتى لما قال الكلمة دى
قال القافلة تعوى......... وقام ساكت مكملش
وطبعا الناس كلها عارفة اخلاقه ايه
وانا بصراحة ولا يهمنى كورة ولا بتاع
كل اللى يهمنى اخلاق اللى بحبه
والله بحبه يكون على اخلاقى انا
لان اللى بيحب حد بيحشر معاه يوم القيامة
فلازم نختار اللى بنحبه وبس
وكمان والله ياجوجو انا عمرى ماكنت اقدر اقول على عماد اى كلمة من اللى بقوله ده
لكن زى مابيقوله ان مرايه الحب عامية
ومتعب بقى هو اللى خلاها تفتح
وعرفت حاجات كتييييييير مكنتش اعرفها
وبجد بجد قل فى نظرى جدا جدا
heba_met3be
عاشق شغااالعاشق شغااال
heba_met3be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:14 am

انا مش هارد عليكى ياجوجو
على رسالتك الاخيرة دى
اسخر بمين؟؟
انا موجهتش الكلام ليكى
انا بقول للناس اللى بتدافع عنه وخلاص
وهى متعرفش عنه حاجة
وياسلام اللى بتلبس من سنتين تابت خلاص؟
متصورة هى مع كل نجوم العالم
وكمان انا عارفة كويس ايه اللى بيحصل فى مسابقات الجمال
وكمان انا موجهتش الكلام ليكى عشان تتكلمى كده
انا بحب عماد ده اكتر منك
لكن مش بطبطب عليه واسكت
وادافع عن واحدة بتخرج قدام الناس مش لابسة حاجة
وتقولى بطلى تجريح فى كلام الناس
هاتكون احسن منى فيه ايه دى
فى اخلاقها اسلوبها
صلاتها لبسها؟؟
نفسى اعرف احسن منى في ايه
لما انتى عارفة القراءن كده
متعرفيش ان فيه زى اسلامى
وبتقوليلى انا ماتقوليها هى؟
مش بقولكو انتو بتدافعو عنه وخلاص
من غير تعرفه ايه انجازاته ومميزاته وايه عيوبه
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:15 am

خلاص يا هبة ما دام كدا ليه مهمتة تدخلي المنتدى وتقري اخباره وتردي عليها؟ وبليز كمان مرة بلاش الكلام بالطريقة دي عن البنت لانه ميصحش وعرفتي منين اللي بيحصل في مسابقات الجمال حد قدم قبل كدا انتي تعرفيه او كان مشترك فيها؟ والخطوبة مش تلبيس دبل زي ما قلت الخطوبة اعلان وهو اعلن عن كدا وانتي شايفة ان اي حد يقعد مع خطيبته ويضحك ويتكلم اخلاقه ضايعة؟ على كدا تلت تربع البلد اخلاقها ضايعة ومين قالك ان احمد حسن مش بيسهر وقت اجازته عايزة اقلك بس حاجة انتي كل شوية تقري خبر ان متعب مع يارا في سيتي ستارز مثلا اللي هو ازحم مكان فيكي يا مصر او في الاستاد اللي مفيش فيه اكتر منا الناس يعني خطيبته علني وقدام الناس ومش بياخدها يروح بيها اماكن مشبوهة مثلا يا انسة هبة الكلام عن الناس ميبقاش بالطريقة دي فيه اعضاء كتير هنا انتقدوه بس مش بالطريقة دي ولما اتكلمنا معاهم خرجنا اخوات واصحاب اكتر من الاول لكن طريقتك هجوم على طول الخط في حاجات اصلا لا يستحق عليها اي هجوم ومش من حقنا ولو متعب نزل من نظرك اوي كدا وخايفة تحبيه عشان ربنا ميحاسبكيش وهو اخلاقه ضايعة يبقى متتعبيش نفسك اكتر من كدا عليه وتقري اخباره
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:17 am

وللتوضيح مش انا اللي رديت عليكي قبل الرد دا
heba_met3be
عاشق شغااالعاشق شغااال
heba_met3be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:26 am

المنتدى ده مفتوح للناس اللى بتحبه
ومن حقى ادخل فى الوقت اللى انا حباه
وانا مبتكلمش بطريقة تجرح حد
انا بقول اللى فى رايى
انتى لو دخلتى شفتى ردى فى التوبيكات القديمة من قبل موضوع يارا ده
هاتعرفى انا قد ايه بحبه
لكن وقت الغلط لازم نقول غلط
ولا عشان بيجى على الجرح
وكمان انا عارفة اخلاقى كويس جدا
وعمرى مابجرح فى حد
انا بقول اللى بيظهر قدامى واللى بشوفه
اه انا عارفة ايه اللى بيحصل فى مسابقات الجمال كويس جدا وبلاش اقول

لما انتى بتقولى احمد حسن بيسهر
عمرك سمعتى عنه كلمة وحشة؟؟؟؟
اشمعنى عماد؟؟
انا ياااااااما وقفت جنبه كتير جدا وادافع واقول عماد ميعملش حاجة زى دى
وكنت اول من هاجمت ابو المعاطى زكى
لانى مكنتش اقبل عليه كلام وحش

لكن هو اللى خلى الناس كلها تفتكر اللى مضى ده
بصوره مع الانسة يارا
وبعدين انا بقول رايى هنا
وكل الاعضاء اواتى وهايفضلو اخواتى
وبعدين موجهتش الكلام ليكى
انا بقول رايى ليس اقل
ومش بجرح فى حد لانى برده بقول رايى
لكن ساعات الصراحة بتزعل
وعايزة افكرك برده
فيه توبيكات
كانت واحدة اسمها رضوى نازلة كلام وحش جدا على متعب
انا من اول الناس كنت بدافع عنه
لكن وقت الغلط بقول
ولا هى دايما الصراحة تزعل؟
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:32 am

يا جوجو انا شايفة انك بدافعى عن متعب خالص انتى تقريبا مش شايفة اى حاجة بيعملها غلط خالص انتى عمرك ما انتقدى ابدا دايما بدافعى عنة بطريقة مش فى صالحة
يا جوج انا بنمت مسلمة وما اقبلش ان متعب الراجل المسلم انة
معلش فى الكلمة اللى هقولها دى انة يحط ايدة فى وسطها انتى بكلامك دة يا جوجو محسسانى انة ملاك
ودة مش صح
عمالة تتدفعى عنى فى كل حاجة يا هبة دة مش فى مصلحتة
ولعلمك احنا مش بنقطع فى شرف حد احنا مش جبنا سيرة يارا بالباطل ولا جرحنا فى شرفها احنا بننتقد لبسها وهو احنا بنتبلى عليها لسمح الله مش هى اللى بتخرج كدة
متعب غلطان فى حاجات كتير والصحافة مش هتسيبة فى حالة بجد انا عمرى ما شفت لاعب كرة بيعمل زية كدة طب ماهى مرات حسام غالى مش محجبة ومع ذلك انا عمرى ما شفت لية صورة مش بطالة
وبعدين هبة عندها حق يارا دى للاسف شخصية بتبيع جمالها بتعرى نفسها للناس وانا مش بتبلى عليها انتى مش شوفتيها بالبكينى ولا اية
بس مش معنى كلامى دة انى بتهمها فى شرفها
انا بكلم عن اسلوب حياتها والعيشة اللى هى عيشاها يعنى ممكن تودى متعب فى داهية بالسهر والكلام دة
وممكن اكون غلطانة يمكن تتحجب بس اللى انا شايفاة انها مش ناوية دلوقت خالص
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:34 am

يا جماعة الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
لازم كل واحد يعبر عن رأية بكل حرية
radwamet3b
عاشق شغااالعاشق شغااال
radwamet3b

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:40 am

هبه الموضوع اسهل من كده انتى ايه اللى جبرك انك تدفعى عن عماد احنا فى اوقات كتر عماد بيكون غلطان بس مينفعش نقول غلطان ان احنا محبى وعشاق عماد متعب اللى اهم منى ومنك بش مينفعش انك تكونى بتحبى متعب بجد ومتقفيش جنبه ده درنا طيب انتى لو عملتى كده تسيبى ايه لناس التنين ميصحش يا هبه ولازم تعرفى ان احنا كلنا بنحب عماد بيارا ولا من غيرها
والله عيب علينا بدل ما نكون يد وحده فى ان احنا ندفع عن عماد ونقف جنبه بنعمل كده
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:41 am

[quote:ae28="heba_met3be"]ياريت تقروا رايى لانى لو حطيته فى توبيك
هالقيه ممسوح
اصلى مش عارفة اللى بيقول الحق......................

ياجماعة عماد غلط
ولا عشان احنا هنا المنتدى بتاعه يبقى ندافع عنه سواء صثح او غلط
وهو اللى جابه لنفسه فعلا ولا هى ولا خطيبته ولا مراته
ياخدها معاه ليه؟
هاتقوله احنا مالنا؟....هى عادتنا وتقاليدنا كده ده احنا فى مصر
وكمان مكنش قاعد معاها كه وخلاص لا ده كان ضحك وكل حاجة
وكلنا شوفنا الصور ال.... انا مش عارفة واحد بحجم عماد بيعمل كده ليه؟؟
فلازم مش كل حاجة نقول عماد انا بحبك
عماد انا مقدرش استحمل عليك حاجة
عماد انا هاعيط من اللى انت بتعمله فينا
ليه ده كله؟؟
واحد عايش حياته واحنا اللى محروقين دمنا؟..عشان مين ده؟؟؟
والبنت اللى ارتبط بيها دى كل نا عارفين اخلاقها ايه وهو كمان
واخلاقه هاتبقى من اخلاقها لانها هاتبى ام عياله وهاتشيل اسمه واظن انه عارف كده كويس اوى
انا مش بهاجمه
انا بقوووووووووووووووول الحق اللى يزعل ناس كتير
بس حبهم ليه مخلينهم يغفلو عنيهم على حاجات كتير اوى
وكفاية بقى انا زهقت والله من الكلام اللى انتو بتقولوه ده
هو احنا هانفضل نطبطب عليه لحد امتى؟
وهو غلط فى غلط
وعماد كمان مش بيسكت وببيرد كتير على ناس اكبر منه
ودايما عامل مشاكل فى الاعلام
اشمعنى هو
ابوتريك ولا بركات ولا احمد حسن
مادول كلهم ناس محترمين وشايفين شغلهم وبس
ومحدش بيقدر يتكلم عن حياتهم
لكن عماد هو اللى عكل ده لنفسه
وسمح انهم يدخلو بحياته وبرضاه
فكفاية اوى بقى كده
[/quote]

انا متفقة معاكى فى معظم كلامك
الحقيقة متزعلش
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:43 am

بصوا يا جماعة لو والدة عماد متعب راضية عن اللى بيعملة انا مش عدت هنتقدة تانى خالص هو دة اللى عندى وانا شايفة ان الاعضاء اما بيهاجموا متعب خالص واما بيدفعوا خالص وكل واحد شايف لما حد بيختلف معاة فى الراى انة عدوة لا مش كدة
انا بقى شايفة ان متعب بقى فيرى اووووووووووووى
ودة مش اخلاق اهل الشرقية يا متعب نصيحة لوجة الله يا متعب قرب من ربنا
وبلاش تلتفت للدنيا
انت دلوقت فى فتنة الشباب والمال والشهرة
يا متعب العيار اللى مش بيصيب بيدوش وانت طول ما انت فى مشاكل صدقنى مستواك مش هيبقى كويس اتمنى ان كلامى يوصلة
لانى بجد تعبت من الكلام فى المواضيع دى واللة حراااااااااااام انا فى ثانوى عام اخر سنة وهتحددلى مصيرى
والموضوع دة ماثر عليا جامد ومش عدت بهتم بمذاكرتى خالص
انا نفسى بجد ينتهى
ويا جماعة يتصور معاها يجوزها او مش يجوزها كل هينعكس علية فى الاخر احنا بنتعب قلبنا ع الفاضى
بجد يا متعب انت اسم على مسمى متعب الحراس والجماهير
نفسى بقى الكابوس دة يخلص انا عايزة اذاكلر عايزة ابقى مهندسة انا بقيت خايفة ع الحلم دة لايضيع
بجد يا متعب هضيع نفسك وتتضيعنا معالك
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب   ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:46 am

هبة انتي واخدة موقف مني ليه انا مقلتش اي حاجة غلط انا بقلك الصحافة اتكلمت كلام ميصحش ومينقعش يتكتب على ورق للناس تقراه واتكلمت في شرف هل دا صح؟ دا اللي انا بقوله انا مش بدافع عن متعب انا بقلك ان والله مش حاطة متعب قدامي انا بتكلم لو اي حد مكانه هعمل كدا وانا لو شايفة متعب ملاك يا جوليت مكنتش دافعت عنه بالعكس كنت زعلت منه انا شايفاه بشر وعشان كدا ممكن يغلط وقلت قبل كدا الغلط غير الخظيئة لان الغلط ممكن نسامح فيه وكلنا بنغلط ومن كان ممكن بلا خطئية فليرمه بحجر وياريت محدش يزعل مني انا مش حابة اني اتكلم عن اي حد بطريقة مش كويسة حتى كمان لو مش بحبه وعن نفسي متعب منزلش من نظري ولا اي حاجة وربنا يهديه ويهديها ويهدينا كلنا وياريت ندعيله في الوقت دا احسن بكتير اوي من الكلام وياريت كمان مرة محدش يضايق ويا هبة ادي رضوى اللي كانت بتهاجم دلوقتي حتى بتدافع وكلنا وقتها ردينا عليها وكنا ضدها بس محدش زعل من التاني مع اننا ردينا عليها ردود قاسية وانا كنت بتناقش معاكي عادي جدا احنا مش ملايكة احنا بشر كلنا زي بعض ومن سلالة واحدة وربنا في الاخر هو اللي هيحاسبنا وربنا كمان كاتب مين هيتجوز مين من قبل ما يتولد فربنا يعمل اللي فيه الخير ويقدمه

ايمن ابو عايد:سنأخذ موقف رادع و حاسم ضد متعب
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» الاهلى ينتظر موقف متعب ليحسم موقف وارجو
» أيوب وأبو عايد: عماد متعب غير مهذب، ويجب التصدي له بعد تصريحاته المسيئة
» ايمن منصور:على الزمالك ان يغرى متعب بالفلوووووس
» ملخص لقاء عماد متعب مع ايمن يونس
» فيديو: مكالمة متعب و الحاج محمد عبد الوهاب ,ايمن حافظ, و تامر عبد المنعم