:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار

buty
مرام البربرية
هايدى
Amal7
هدير الاهلاوية مووووت
mayada9
Boba Alex
فرحF
دينا جوهر
khadija al maghribia
sherif met3b
Menna 9
asmaa ahmad
زينة
~*~GHADA~*~
soooka
اسامة متعب
myskyangle
برنسيسة المنتدى
فيوريلا 91
hend gamal
honey
kimovilla
MEMO10
Ana Darsh
nino3030
نورهان كارم محمود
*&~!AMR!~&*
m.ashor
نونه كات
sweet kiss
rosana
36 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 5:19 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

في سرية تامة يجهز اللاعب عماد متعب - نجم هجوم فريق كرة القدم بالنادي الأهلي ومنتخب مصر - لحفل خطوبته الرسمي من يارا نعوم ملكة جمال مصر لعام 2008.

وقد أكد المقربون من متعب أنه قد اشترى ليارا بالفعل خاتم الخطبة بقيمة 75 ألف دولار أي ما يعادل حوالي 400 ألف جنيه مصري، وذلك ليقدمه لها في الحفل الضخم المرجح إقامته أواخر العام.

وكان متعب قد أعلن ارتباطه الرسمي بيارا نعوم منذ أسبوعين، حيث أقام حفلا عائليا صغيرا لقراءة الفاتحة، على أن يتم إقامة حفل الخطوبة بعد انتهاء مشوار النادى الأهلي في بطولة دوري أبطال أفريقيا، والتي يتنافس حاليا في مرحلتها قبل الأخيرة - الدور نصف النهائي - حيث يستعد أصدقاء متعب من لاعبي النادي الأهلي للسفر غدا إلي تونس لأداء مباراة العودة أمام نادي الترجي التونسي الأحد القادم.

من ناحية أخري، أكد عماد متعب في تصريحاته مؤخرا أن علاقته بخطيبته شأن خاص، ولا يحب تدخل وسائل الإعلام فيها، حيث قال: " ما يغضبني بشدة هو إقحام اسم خطيبتي في جميع الأخبار التي تتناولني، فتارة يؤكدون أنني فسخت خطوبتي منها، وتارة أخرى يؤكدون أن لجنة الكرة منعتها من دخول النادي، وأخيراً يؤكدون أن مسئولي النادي يطالبونني بفسخ خطبتي، وهو ما لم يحدث علي الإطلاق، ارتباطي بيارا نابع من قناعتي باختياري وأعتقد أنني أراها أنسب إنسانة لي، وأمتلك قناعة كاملة بالإنسانة التي ارتبطت بها".

واستكمل نجم الكرة الشاب: "حياتي الشخصية ملك لي، أنا مرتبط بخطيبتي ومستمر معها، وسأكمل معها المشوار حتى اليوم الأخير من عمري، حيث سأعقد قراني عليها قريباً، وأعتقد أن هذا لا يسبب الضيق لأي شخص".

وطالب متعب النقاد بانتقاده فقط فيما يتعلق بالشئون الكروية وعدم اقحام حياته الخاصة فيما يتعلق بأدائه في الملعب، لافتا إلى أنه من غير المقبول أن يجد صورتها منشورة على صفحات جميع الإصدارات الرياضية.

[color:aa90=red] ربنا يوفقك ياعمدة ويهديكم لبعض بس 400الف كتير شوية وانت لسا خارج من موضوع استندرلياج ويارب يسعدكم فعلاويارب نشوف يارا معاك بالحجاب [/color]

كاتب الموضوعرسالة
mony elahlawya
عاشق ملكىعاشق ملكى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 22, 2010 4:06 pm

ربنا يزيدهم
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى
علم بلادك : هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 22, 2010 5:29 pm

طيب هو ليه مش راكب العربيه بتاعته انا شفته مرتين راكب نفس العربيه ماهو ده اللى محيرنى اصلا ومستغربه جدا من موضوع الكرسى اليمين ده
انا قصدى الفلوس قلت شويه عشان هو قال صفرت حساباتى واكيد اللى اخده من النادى مش كتير اوى والمفروض انه لسه هايحضر البيت والحاجات دى بتاخد فلوس كتير وانا عارفه ان الفلوس مش بتهمه خالص
عموما ربنا يوفق العمده العسل ويكرمه ويزيده اكتر
totty
عاشق جديد
عاشق جديد
totty

انثى
البلد : ام الدنيا
علم بلادك : هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 22, 2010 6:50 pm

جميل جدا ان الواحد يتمسك بحبه و انا فعلا ببقي سعيده لما بشوف واحد متمسك بالبنت اللي بيحبها قوي كده. بس اسلوب عما في الكلام مش اسلوب واحد متمسك بحبيبته لكن كان اسلوب تحدي وعند وده اللي مخوفني عليه. خايفه احسن العند يخليه يعمل حاجه يندم عليها. انا فعلا بدعيله من قلبي ان ربنا يهديه اللي الخير ليه و مصلحته يارب امين
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 25, 2010 7:19 pm

[quote:23b3="totty"]جميل جدا ان الواحد يتمسك بحبه و انا فعلا ببقي سعيده لما بشوف واحد متمسك بالبنت اللي بيحبها قوي كده. بس اسلوب عما في الكلام مش اسلوب واحد متمسك بحبيبته لكن كان اسلوب تحدي وعند وده اللي مخوفني عليه. خايفه احسن العند يخليه يعمل حاجه يندم عليها. انا فعلا بدعيله من قلبي ان ربنا يهديه اللي الخير ليه و مصلحته يارب امين[/quote]

كلامك حلو اوى

هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» بالصور: انباء عن انفصال متعب و يارا
» متعب مايعرفش يارا نعوم
» حصريا : صور عقد قران متعب و يارا
» عاجل:متعب بحب يارا وهتجوزها
»  متعب: أحب في يارا طيبتها وأكره عصبيتها