:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة

فيوريلا 91
برنسيسة المنتدى
*&~!AMR!~&*
Ana Darsh
nino3030
soooka
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة Empty
مُساهمةموضوع: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:44 am

دا اللى متعب قالو خلال مداخلتة مع ك. مدحت شلبى فى حضور ك.حسن شحاته

ك.حسن قالو انا زعلان منك يا عماد عشان سافرت بلجيكا و رجعت و المنتخب كان محتاجك و حاجات كدا. قالو انا اقتنعت بسبب عودتك لانك لقيت الفرقة دى اقل من مستواك بس برده كنت لازم تحاول تكمل
عماد قالو متزعلش منى يا كابتن انا مقدرش على زعلك دى غلطة من ضمن الغلطات اللى غلطها فى حياتى ,ساعات الانسان بياخد قرارات غلط فى حياته
رد عليه كابتن حسن وقالو معلش يا عماد خلاص عشان انت عارف اد ايه انا بحبك اووى
و بعدين سألوه عن الاصابه قال الحمد لله بقيت كويس عملت اشاعات من 10 ايام و مافيش اى الام فى ضهرى وان شاء الله هجرى اول الاسبوع اللى جاى.
ك.مدحت سألو عن وزنه قالو فيه ناس قالولى انك زدت ,قالو لا كويس يا كابتن
كابتن حسن قال عماد وزنه كويس هو بس لما تشوفه بره الملعب تحس بكده لكن جوه الملعب هتلاقيه جسمه كويس . و بعدين هرج وقال هو بس هيجى المنتخب و كل يوم هيبقى فيه ميزان Laughing

انا كتبت لكم نص الحوار
هبقى اجيب لكم المكالمة ان شاء الله Smile

انا عجبنى اوووى عماد انه كان عنده الشجاعة و اعترف ان سفره لبلجيكا كان غلطة

على فكرة ك.حسن شحاتة بيحب عمااد اووووى انا حسيت ده اوى خلال مداخلته

عدل سابقا من قبل soooka في الأربعاء أكتوبر 20, 2010 1:23 am عدل 2 مرات
nino3030
عاشق شغااالعاشق شغااال
nino3030

ذكر
البلد : egypt_Mansoura
علم بلادك : متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة Female31

متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:56 am

حسن شحاتة لية كل حق علشان حسن شحاتة اب لية كل الاعبين وبزات متعب بس يارب ترجع احسن من الاول كمان بحبك يا متعب :صواريخ

:صواريخ: :صواريخ:
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour
علم بلادك : متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة Female31

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:58 am

شكرا ع المتابعه يا سوكا
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 10:09 am

ميرسى يا سوكا (الراعى الرسمى للحصريات)
برنسيسة المنتدى
عاشق ملكىعاشق ملكى
برنسيسة المنتدى

انثى
البلد : EgYpT

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 10:38 am

ميرسي يا سوكا

ع الخبر
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:47 pm

العفو يا مصطفى ليك انت و نينو و ميرو....
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:48 pm

[quote:7552="MIRO ADMIRE MET3EB"]ميرسى يا سوكا (الراعى الرسمى للحصريات) [/quote]

ههههه راعى رسمى مرة واحدة...
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 1:11 pm

طبعا يا سوكا انتى اسرع واحده بتجيب اخبار للعمده وكمان بتهتمى باخباره اووى تستاهلى انك تكونى كده واكتر
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 3:49 pm

شكرا ياسوكا وكويس يا متعب انك تعترفت بغلطك وكويس انك بقيت هادى اليومين دول
نونه كات
عاشق برونزىعاشق برونزى
نونه كات

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 3:55 pm

ميرسى على الخبر
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 8:46 pm

ميرسى يا سوكا الراعى الرسمى لاخبار متعب وبجد المكالمة حلوة اوى حتى زعلهم من بعض تحسى انو تحفة شوفتى هو بيقلة انا مقدرش على زعل حضرتك
myskyangle
عاشق شغااالعاشق شغااال
myskyangle

ذكر
البلد : Alexandria

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 11:03 pm

ربنا يحميك يا عماد
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 21, 2010 1:19 am

[quote:500c="فاتن"]ميرسى يا سوكا الراعى الرسمى لاخبار متعب وبجد المكالمة حلوة اوى حتى زعلهم من بعض تحسى انو تحفة شوفتى هو بيقلة انا مقدرش على زعل حضرتك[/quote]

ههههه انتى كمان اطلقتى عليا اللقب ده..... مرسى يا فاتن

تحسى ان ك.حسن مش عارف يزعل منه من كتر ما بيحبه
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 21, 2010 1:22 am

[quote:caf6="MIRO ADMIRE MET3EB"]طبعا يا سوكا انتى اسرع واحده بتجيب اخبار للعمده وكمان بتهتمى باخباره اووى تستاهلى انك تكونى كده واكتر[/quote]

مرسى يا ميرو
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة   متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها  ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 21, 2010 7:47 am

ميرسى اوى ياسوكا على المتابعه

متعب ل ك.حسن شحاته:متزعلش منى يا كابتن دى غلطة و ندمان عليها ك.حسن شحاتة: مش هقدر اقول حاجة غير معلش عشان انت عارف انا بحبك اد ايه يا عمدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لا داعي للقلق خشوا عشان تتمنوا علي متعب
» عشان تعرفوا قيمه متعب وتحركاته .. فينك يا متعب الحراس
» متعب (عمدة قلبى)
» شحاتة لمتعب قبل لقاء الكونغو: أنت من أهم النجوم في المنتخب ونحن في حاجة إليك
» حوار مع كابتن عماد متعب بس جميل ؟