:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حلمت بمتعب امبارح

hend gamal
*&~!AMR!~&*
نورهان كارم محمود
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:31 pm

بسم الله الرحمن الرحيم (السلام عليكم يا احلي اعضاء واحلي ناس واحلي منتدي)اولا انا عايزة اقولكم علي حلم حلمته لمتعب امبارح بعد ما قريت ازكار النوم واية الكرسي ودعيت قبل ما انام زي مابعمل كل يوم ومعلش طولت عليكم في المقدمة لكن خلاص انا هابتدي ومش هاطول في الكلام وهوة حلم صغير علي فكرة (حلمت ان عماد كلم كابتن مدحت شلبي في برنامج مساء الانوار وكابتن مدحت شلبي عمال يساله كدة علي البرنامج العلاجي بتاعه واخبار الاصابة اللي في ظهره ايه وكدة يعني وفي الاخر ساله في موضوع الخطوبة دة وقاله قولي يا عماد خطيبتك اسمها ايه فعماد سكت ومردش بعد ماكان بيضحك وكابتن مدحت شلبي قعد ينادي عليه ويقوله يا عماد رد انت سامعني ولا لاة لكن بردو عماد مردش وقفل السكة من غير مايرد)وبس وصحيت علي كدة بقة وانا الي حدا ما زي مايكون كدة حاسة ان في حاجة هاتحصل ووالله يا جماعة مش بقول كدة علشان نفسي انه يسيبها ولا حاجة بس انا فعلا حاسة ان في حاجة هاتحصل وخصوصا بعد الحلم دة وردو عليا بقة هه والنبي وقولولي انتو ايه رايكم.وبحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب (ومهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول)(وبحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب). حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 686695 حلمت بمتعب امبارح 876877 حلمت بمتعب امبارح 185244 قلب 1 قلب 1 قلب 1 قلب 1
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: بسم الله الرحمن الرحيم   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:39 pm

ووالنبي يا جماعة عايزة اغير الصورة اللي محطوطة عند اسمي دي اناعايزة احط صورة لعماد لوحده ومش عارفة ومكتبة الصور بتاعتي فاضية ومش عارفة اعمل مكتبة صور واحط صور فيها والنبي حد يساعدني علشان خاطر ربنا .وبحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب(ومهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول )(وبحبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب). حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر
علم بلادك : حلمت بمتعب امبارح Female31

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:42 pm

ههه وانا كمان اول مره احلم بيه امبارح كان حلم جمييل اوووى

ان الزمالك جاب فينا جون ومتعب اتعادلنا والزمالك جاب جون تانى وبعد كده النور قطع وكنت هامووت والنور يجى واول ما جه لقيت الاعاده بتاعه هدف متعب التانى فى اخر دقيقه فى الماتش
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:44 pm

بصى يا نورهان تعالى عند ملفى فى اول الصفحة ودوسى عليها وبعد كده دوسى على الصورة اشخصية واختارى من على جهازك اى صورة

buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى
البلد : مصر-إنجلترا

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:56 pm

أنا كمان حلمت من كام يوم كدة من فترة قليلة بخير الله اجعله خير
(اني كنت لسة راجعة من الشغل امت راكنة العربية و طالعة افتح باب الشقة بتاعتي اللي
في لندن فلقيت حد بيخبط على كتفي و يقول لي أنسة نورا ! أمت لفة ورايا
لقيت شريف إكرامي فقالي متعب عاوزك بسرعة. ألتلوا خير في اية ؟
قالي مفيش و قت يلا أمت فتحت باب الشقة و قلتلة يتفضل و قعدنا و سألتوا
أحكيلي في أية يا إكرامي قلقتني؟ قالي عماد متعب متخانق مع يارا و عايزك
تيجي تحليلوا المشكلة امت قايلالوا طول عمر متعب بيجيلي الا لما يكون في مشكلة
فقام واخد مفاتيح عرابيتي و ساق لحاد شقة كدة قمنا فتحنا الباب لقيت مين يا ترى؟
لقيت عماد متعب و أحمد فتحي قلت السلام عليكم و ردوا عليا و عليكم السلام
امت قاعدة لقيت متعب بيقولي أنا جيت لندن مخصوص علشان تحليلي المشكلة
بتاعتي أنا و يارا و انا قلت لمرات فتحي تحل الموضوع لكنها معرفتش؟
ام ساحبني من ايدي و مقومني و واخد المفتاح من ايد شريف إكرامي
بتاع عربيتي و ساق على مطار لندن و ركبنا الطيارة و قالي احنا رايحين مصر
المهم أول لما وصلنا المطار لقيت يارا واقفة في المطار فتكلمت معاها
و خلتها ترضى بصعوبة تتجوز متعب فقلتلوا متعب ساعتها قال بصوت غريب جدا
"أنا استحالة أتجوز واحدة شايفة نفسها عليا و عمالة تتشرط " فساب الدبلة على
الطاولة و مشي أمت جريت وراة و فلتلوا لية كدة ؟
فقال النادي الأهلي و جمهورة أولى بحبي و جهدي ليهم و مشي ! )
بس هوة دة ال حلم اللي حلمتوا معلش طولط عليكم بس نفسي أعرف يعني أية
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 1:10 pm

yaaaaaaaaaaah

dh lw 72e2y ya noooooraaaaaaa

hyb2a met3b bs7eeeeeeeeeeeeeeeeeee7
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى
البلد : مصر-إنجلترا

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 1:13 pm

اللي عايز الحلم حقيقة يدعي و يقول يا رب!
قولوا يا رب

يااااااااااااارب!
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 1:20 pm

ya raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 2:02 pm

يارب0انا كنت ع طول بحلم بمتعب بس بقالي فترة هي مش طويلة اوي بس وحشني موووووووت ويارب فعلا يكون هيسيب يارا ويتفرغ لجمهوره وحبنا لييييييييييه ميتساواش بمال الدنيا كله وبحبك ياعمدة
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 3:33 pm

ياااااااريت احلامكم تتحقق ويبعد عنها بس اعتقد صعب, بعد ما سمعت ان متعب خلاص خطوبته بعد كام يووم.
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 3:38 pm

سمعتى الكلام ده فين يا سوكاااااااا
رضوى
عاشق مميزعاشق مميز

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 3:53 pm

يااااااااااااااااااارب
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: بسم الله الرحمن الرحيم   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 6:29 pm

لاة يا سوكة ان شاء الله هايسيبها يا حبيبتي والله العظيم انا تقريبا بدعي في كل صلاة لية وبدعي في الفجر وبقول كل الادعية اللي لو قولتيها ربنا يستجيبلك ومايردش دعوتك ابدا ومايكشفكيش وبحس بعدها انه هايسيبها مش ممكن كل دة يبقي غلط والله العظيم انا حاسة انه هايسيبها صدقوني ولو عمل خطوبة هايسيبها بعد الخطوبة علي طول وبكرة تشوفوا وتقولوا نورهان قالت ومرسي جدا جدا جدا علي ردودكم وياريت تصدقيني يا سوكة يا قمر انتي والله بحبك في الله ومررررررررررررررررسي جدا لكل اللي رد عليا .وبحبك مووووووووووووووووووووت يا متعب.(ومهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول)(وبحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب). حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912 حلمت بمتعب امبارح 438912
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 6:34 pm

[b]اللى قال الخبر ده كان متأكد منه للاسف Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
وقال ان الخطوبة يوم 6-11
الله اعلم بقى , انا فضلت انى اقولكم عشان متبقوش متعشمين انهم سابو بعض , و بعد كده تتصدمو لو اتخطبو فعلا,
انا طبعا بتمنى المعلومة دى متكونش مظبوطة, اهو كلها 3 ايام و هنشوف فعلا هيتخطبو و لا لأ.[/b]
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 6:56 pm

والله انا كمان بتمنى انه يسيبها ,
بس هنعمل ايه تانى نصحناه بما فيه الكفايه Crying or Very sad Crying or Very sad

انا كمان يا نورهان بحبك فى الله.
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

حلمت بمتعب امبارح Empty
مُساهمةموضوع: رد: حلمت بمتعب امبارح   حلمت بمتعب امبارح I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 03, 2010 12:00 pm

ايوة مين قال يعنى؟

حلمت بمتعب امبارح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ايندهوفن مهتم بمتعب المصرى
» نفي إنجليزي لاهتمام إيفرتون بمتعب
» محدث .. تصريحات روسيه خاصه بمتعب
» كريم حسن شحاتة بيقول صلة قرابة تربطنى بمتعب
» الموقع الرسمي لـ«ساترن» الروسي يشيد بمتعب