:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هو ايه اللى بيحصل بالضبط

Menna 9
MEMO10
*&~!AMR!~&*
ahmed mahmoud elgamal
reporty
Eng/SaSo
توتة10
sara99
ayosha
hend gamal
Ψ Just Ahly Ψ
اسامة متعب
سوزى
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى
البلد : بورسعيد
علم بلادك : هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 Female31

هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:21 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بصراحه مش عارفه اتكلم اقول ايه بعد كميت النفاق اللى بشوفها من معظم الناس فى الموقع ده لما عماد بيدخل جون بتخلوه احسن واحد فى الدنيا بالرغم من انه مش بيلعب كويس ولما يلعب كويس وميدخلش جون يبقى وحش اوى ده المحللين نفسهم بعد الماتش ملاموش عماد يعنى اسال سؤال مطلوب ايه من واحد بقاله حوالى سنه بره الملعب فى اصابات وقرف عايزينه يرجع يكسر الملعب بصراحه انا اول ما دخلت الموقع ده وسجلت فيه كنت بحبه اوى وكنت بدخل عليه فى اليوم كذا مره لكن دلوقت بدخل فى الاسبوع مره ولا اتنين لان الموقع كان الاول بيتكلم عن حياه عماد متعب فى الملاعب بس مكنش بيتكلم عن حياته الشخصيه لكن دلوقت ما شاء الله مش بنتكلم فى اى حاجة ولا فالحين فى حاجة غير ان احنا نشتم فى مراته كل مصيبه تحصل تبقى يارا نعوم هى السبب والله انا خايفه لتقولوا ان هى سبب الثوره ما خلاص هى سبب كل حاجة لمجرد ان لبسها مش كويس واحنا مالنا ومال لبسها قبل ارتباطها بعماد ولا حتى بعد الارتباط اللى لينا دعوه بيه هو سلوكها لما تبقى مراته ومن يوم كتب الكتاب مشفناش ليها صوره مش حلوه ولا بتظهر فى الاعلام يعنى هى محترمه شعور جوزها يعنى هى احسن مننا لكن احنا كنا اول ناس بندبح فيه وبعدين مفيش حاجة حلوة فى يارا دى كلكم شايفينها وحشه لمجرد لبسها يعنى عماد متعب حبها لله فى لله مش فيها اى حاجة تجذبه مايمكن طيبه ولا روحها حلوة ولا سباقة للخير ولا هى مفيهاش حاجة حلوه ربنا خالقها شاذه عن باقى مخلوقاته
وبعدين ايام ما عماد كان بيتصاب على طول كل شويه نقول يارا السبب فى اصابته ولا فى ظهوره بمستوى مش حلو وفى الاخر فى خروج الاهلى من البطوله والجديد خلت سمعت متعب والاهلى وحشه يسلام ليه كل ده انتو متعرفوش حاجة اسمها قدريات
يعنى مفيش حاجه اسمها قدر الله وما شاء فعل
ولا كل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
ولا عسا ان تكرهوا شبيئا وهو خير لكم وعسى ان تحبوا شيئا وهو شرا لكم
ولا انا اريد وانت تريد والله يفعل ما يريد
اقولكوا ايه تانى ليه كل الهجوم ده عليها عشان ملكه جمال هى ملكه الجمال دى بتتكرم عشان جمالها لا دى بتتكرم عشان زكائها وتعليمها وثقافتها
وانا قولتها قبل كده وهقولها تانى يا جماعة من فضلكم ارجوكم ملكوش دعوة بحياه عماد بره الملعب اللى يهمكو هو اداء عماد فى الملعب بسسسسسسسسسسسسسسس
والمنتدى ده اسمه المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب مش المتدى الرسمى لمنتقدى تصرفات يارا نعوم
انا اسفة لو طولت عليكوا وياريت محدش يزعل منى بس ده اللى كنت عايزه اقولوا من زمان لان كده الموضوع اخد اكتر من حجمه
وياريييييييييييييييييييييييييييييييييت تكون دى اخر مر نتكلم فى الموضوع ده

كاتب الموضوعرسالة
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:07 am

اولا شكرا على كل واحدكتب تعليق
ثانيا من نضرب بعض احسن فى ايه ياتوته اسهل من الكلام مفيش يعنى مفيش اكتر من الصحفيين اللى بيكتبوا ممكن واحد يطلع يقول متعب عايز يتجوز انا بقى واحده من الناس اللى عمرى ما صدقت جرنال او مجله مش بصدق غير الصوت والصوره يعنى اما اسمع عماد بيقول كده ابقى اتكلم وبعدين ماهو اجل جوازه كذا مره بسبب الاهلى جت عليه يعنى ما عن موضوع البرنامج عماد نفسه قال طول ما هو بيلعب كوره مش هيفكر فى حاجه تانيه عشان يدى لكل حاجه حقها وبعدين ايه حكايه مش قادر يخش على كوره ما هو لما رجع من اصابه اول ماتش لعبه دخل فى كور اتكسرله ضلعين وبعدين خلاص بقى هو عقبه الاهلى الوحيده فى الخروج من البطوله
وايه حكايه انه رجع فى ماتش الجزاير والاتحاد الليبى والزمالك وهدف هوايه ايه يعنى مرادونا ولا كريستيانو اى لاعب فى العالم ليه وقت منيكنش كويس فيه وبعدين قبل الخطوبه ما كلنا متعودينان عماد متعب بتجيله فتره بيبقى عامل فيها زى الاعصار مبيرحمش وفتره بيكون وحش جدا وبعدين ما الموفقع المحترم نزل كميه صور ليارا بس من غير عماد زباله بس الموضوع اتمسح مش هتيجى على الصور اللى انتى بتقولى شوفتيها يعنى وريهانا ما يمكن اقديمه بس مشكلتك انك بتشوفى الصور متاخر فبيتهيالك انها جديده
بصى انا هقولك حاجة حب لاخيك كما تحب لنفسك حطى نفسك مكان يارا او عماد للحظه وشوفى عماد لما يقرى التعليقات حالته النفسيه اللى هى اهم من الحاله البدنيه هتبقى عامله ازاى ولا حتى يارا زنبها ايه فى راجل مش محترم وعكسها انتى لو مكنها وكنتى مخطوبه وعريسك مدفعش عنك هيقل فى نظرك شوفى بقى ده مش عريسها ده جوزها ومهما كانت لبسه اصل دلوقتى الشماعه بتاعتنا بقت لبس يارا
اصل هى الوحيده اللى فى مصر اللى انتوبتشفوها بتلبس كده
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:10 am

اه نسيت الاهلى هيلعب النهارده من غير متعب متنسوش لو لقدر الله الاهلى خرج من الكاس تقولوا يارا السبب فى خروج الاهلى
ahmed mahmoud elgamal
عاشق برونزىعاشق برونزى
ahmed mahmoud elgamal

ذكر
البلد : المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:21 am

ثااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانكس سوزي

الأهلي فوق الجميع

والأهلي أكبر من أي لاعب.....................

والأهلي غني بلاعيبته ومش حيقف على أي لاعب ايا كان.........

ولازم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نشجع بحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس

عشان ناخد الكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس

[url=http://www.0zz0.com][img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[url=http://www.0zz0.com][img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 12:13 pm

انتوا خلاص كلكوا بقيتوا عليا وبعدين ايه هنضرب بعض والكلام ده انتوا اللى متعصبين هو انا عشان رأيى غير رأيكوا ابقى وحشة وبعدين انا بكلمكوا باحترام جدااااااااا وانتوا بتتريقوا

وانتى يا سوزى موضوعك اصلا عن يارا وحياة عماد الشخصية يبقى لازم الرد يبقى فيه حاجة عن يارا

وانا مش عارفة تعليقاتى مالها سيبته كل التعليقات وبتعدلوا عليا

هو مش كل واحد ليه وجهة نظر ولا ايه

وبعدين انا دخلت اكتب تعليق واحد بس فقط لا غير عن الموضوع لقيت كل تعليق ليا بتعدلوا عليه وتتهمونى يا جماعة اختلاف الرأى ما يضرش حد ولا يزعل وزى ما قلت ليكى رأى يحترم وليا رأى برده يحترم

وانا بقى مش فاضية للكلام فى الموضوع ده انا حبيت اوضح بس حاجات وللمرة المليون انا يهمنى عماد ومستواه ومش عايزين اى حاجة تاأثر عليه اى كانت الحاجة دى بتهيألى كلامى مش محتاج اى توضيح

وشكراااااااااااااااااااااااااا وانا مش هتكلم تانى على موضوع زى ده
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 1:32 pm

[quote:d5be="سوزى"]اه نسيت الاهلى هيلعب النهارده من غير متعب متنسوش لو لقدر الله الاهلى خرج من الكاس تقولوا يارا السبب فى خروج الاهلى[/quote]

هههه تصدقى ممكن

من كام يوم لما قال عندى برد ومش جاى التدريب كان فى السخنه معاها بيصطاد

واهو جوزيه اصطاده
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 6:14 pm

المفروض ان المنتدى اسمه منتدى عشاق متعب بس للاسف فى ناس كتير موجوده مش بتحترمه حتى ودايما بيغطلوا فيه حتى لو عدد قليل بس المفروض مايكونوش موجودين فى المنتدى اصلا
على فكره عماد لما كان بيلعب وضهره واجعه فى ماتش الاتحاد الليبى كان عارف يارا
وليه الكل بيتكلم على انه عماد الوحيد اللى وحش ومش بيلعب كويس وهو السبب فى خروجنا وفى كل ماتش مش بنكسبه
الفريق كله وحش حتى احمد فتحى اللى المفروض احسن لاعب فى مصر
جوزيه بيتحجج باى حاجه عشان مايطلعش غلطان هو فين جوزيه بتاع زمان اللى كان عنده فكره الخاص وشخصيته اللى تخلى الكل يحبه ويحترمه وفين قيادته للاعبين ومش هو اللى قال انا مسئول عن الفوز قى ماتش الوداد!!!!!!!!!!!!!!!!
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 6:29 pm

[quote:ba38="*&~!AMR!~&*"][quote:ba38="سوزى"]اه نسيت الاهلى هيلعب النهارده من غير متعب متنسوش لو لقدر الله الاهلى خرج من الكاس تقولوا يارا السبب فى خروج الاهلى[/quote]

هههه تصدقى ممكن

واهو جوزيه اصطاده[/quote]

وانتي اتاكدي منين حضرتك

مهو قالوا هيعمل برنامج وطلع كذب عندك ادله بكلامك ده ولا بتهاجمي بنائا علي كلام مش اتاكد صحته
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 6:31 pm

[b][color:8262=green][url=https://3madmet3b.ahlamontada.com/u9356]MEMO10[/url][/color]

عندك حق في كل كلمه المفروض الناس ال بتغلط في متعب تنطرد

لانها كده مش دخله عشان هي بتحبه ومن جمهوره داخله لشئ تاني والله اعلم ايه

[/b]
Ψ Just Ahly Ψ
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ψ Just Ahly Ψ

ذكر
البلد : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 8:49 pm

عشان الواحد مش عاجبه تصرفاته

وزعلان ع الى وصله يبقا يطرد من المنتدى

لا والله ايه الحلاوه دى

hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 8:59 pm

هو فى ايه يا جماعه ماكل واحد يقول الى هو عايزيه وكل واحد حر ف رائيه

مادام مافيش غلط ف حد

وايه حكايه الطرد من المنتدى دى هههههههههه

مافيش حد اصلا غلط ف متعب احنا بننتقده بسسسسسسسسسسس الانتقاد دلوقتى بقا شتيمه ونفاق؟!!

وانا معاكى يا توته ف كل كلمة قولتيها
ahmed mahmoud elgamal
عاشق برونزىعاشق برونزى
ahmed mahmoud elgamal

ذكر
البلد : المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:04 pm

يا جماعة لازم نحترم جميع الآراء

وبعدين مش حنضحك على بعض

متعب وحش الفترة دي ولازم يبقى في نقد عشان يفوق ويعود لحالته

ولازم النقد يبقى نقد بناء مش هدام

والصراحة الفترة اللي جاية مش عايزين نركز على لاعب معين

الفرقة طلعت من الكاس و لازم نساند الفرقه كلها عشان الفرقة تقف على رجليها

وربنا يستر على الأهلي

sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه اهو الاهلي خرج من الكاس ايه متعب برده ال خرجهم

دلوقتي عرفتوا ان الفرقه كلها مستوها قل

حاسه كده ان هلاقي تعليق ان متعب السبب عشان ضرب جوزيه علي ايده عشان يخرجه من القائمه

هههههههههههههههههههههههههه دي ال ناقصه بجد
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:32 pm

هو حد قال ان الفرقه كلها مش وحشه؟؟؟

اه الفرقه كلها وحشه

بس احنا هنا ف المنتدى بنحط توبيك ف قسم جمهور عماااااااااد متعب

يبقا اكيد هانقول راينا ف متعب بس

مش معقول يعنى داخلين على موضوع بتاع متعب نقوم نقول الفرقه كلها وحشه مش متعب بس

واى حد بيبقا مختلف ف الراى عن التانى وبينتقده بس ف حاجه يقول انه مش بيحب متعب ف ايه؟؟
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 10:03 pm

لا يا هند الحكايه كانت بتوصل ان هو السبب فى الخسارة

وان هو مش بيعمل اى حاجه يعنى بمعنى اصح كان وجوده زى عدمه زى ما الناس كانت بتقول

ولما كنا نقول ان الفرقه مستواها وحش جدااا ودة اكيد كان مأثر عليه

كان يتقال ان هو المهاجم والمسئول ان يجيب اجوان ويشيل الليله
ayosha
عاشق شغااالعاشق شغااال
ayosha

انثى
البلد : مصر حبيبتي أم الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 10:11 pm

[quote:95c0="MENNA 93"]لا يا هند الحكايه كانت بتوصل ان هو السبب فى الخسارة

وان هو مش بيعمل اى حاجه يعنى بمعنى اصح كان وجوده زى عدمه زى ما الناس كانت بتقول

ولما كنا نقول ان الفرقه مستواها وحش جدااا ودة اكيد كان مأثر عليه

كان يتقال ان هو المهاجم والمسئول ان يجيب اجوان ويشيل الليله[/quote]
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 10:12 pm

انا عن نفسى مش قصدى على النقد انا قصدى على ناس بتشتم فيه وبتقول عليه كلام وحش لدرجه ان ناس جايبين صور ليارا بس وبيشتموها هى وعماد طيب ده مثلا ايه لزومه؟!!!!!!!!!!
وبعدين انه بيبقى غلط فى حاجات ده عادى كلنا انسان وبنغلط ادعوله وخلاص وانتقدوه اكيد وفى الكوره طبعا
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 10:53 pm

[quote:d0b0="sara99"][quote:d0b0="*&~!AMR!~&*"][quote:d0b0="سوزى"]اه نسيت الاهلى هيلعب النهارده من غير متعب متنسوش لو لقدر الله الاهلى خرج من الكاس تقولوا يارا السبب فى خروج الاهلى[/quote]

هههه تصدقى ممكن

واهو جوزيه اصطاده[/quote]

وانتي اتاكدي منين حضرتك

مهو قالوا هيعمل برنامج وطلع كذب عندك ادله بكلامك ده ولا بتهاجمي بنائا علي كلام مش اتاكد صحته[/quote]

هههههه يعنى اسامه انتى

طب وعمرو بقا انتى بردو

؟؟؟

المواقع كلها مش فجاه كده هتتطلع تقول خبر متفبرك الخبر لما يكون متفبرك بيبقى من موقع واحد وتحديدا ايوا كوره

وبعدين مهو ما فى كذا موضوع متعب بنفسه طلع نفى موضوع ضرب النار وفى الاخر طلعت حقيقه وراح النيابه

بلاش دى الموضوع بتاع ارتباطه بيارا

المواقع كلها قالت الحوار ده والمنتدى كله واولهم انا عمرنا ما صدقنا ودافعنا عنه وقولنا مستحييل عماد يكون عارفها او شافها اصلا

وفى الاخر طالع معاها فى الاستاد وبيقول لا الموضوع صح ومصر كلها هتعرف
Ψ Just Ahly Ψ
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ψ Just Ahly Ψ

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:23 pm

ساره والله مش ناقصه كلامك دا

وبعدين انتى بتتكلمى كدا زى ماتكونى فرحانه ان الاهلى اتغلب عشان نعرف قيمه عماد ولا عشان نعرف ايه بالظبط

احنا بنشجع كيان مش لاعيبه انا بتكلم عن نفسى انا بشجع كيان اسمه الاهلى الاعيبه مش هتفرق معايا واولهم عماد

حلو تمام يبقا فوق راسى اما لو وحش وتصرفاته مستفزه لا هقول كدا وقدام اى حد حتا لو مش عاجبه

لان انا عايز مصلحه الاهلى وبسسسسسسسسسسسسس ياريت تفهميها دى الاهلى وبسسسسسس

توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 12:57 am

[quote:e006="hend gamal"]هو فى ايه يا جماعه ماكل واحد يقول الى هو عايزيه وكل واحد حر ف رائيه

مادام مافيش غلط ف حد

وايه حكايه الطرد من المنتدى دى هههههههههه

مافيش حد اصلا غلط ف متعب احنا بننتقده بسسسسسسسسسسس الانتقاد دلوقتى بقا شتيمه ونفاق؟!!

وانا معاكى يا توته ف كل كلمة قولتيها[/quote]

شوفتى يا هند عشان بنخاف عليه وننصحه وننتقده عشان يبقى احسن نبقى مش بنحبه والله اعلم بجد انا بحب متعب اكتر من اى حد وحزينة عليه اووووووووووى وهموووووت ويرجع لمستواه فى اقرب وقت
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 1:09 am

[quote:cb51="Ψ Just Ahly Ψ"]ساره والله مش ناقصه كلامك دا

وبعدين انتى بتتكلمى كدا زى ماتكونى فرحانه ان الاهلى اتغلب عشان نعرف قيمه عماد ولا عشان نعرف ايه بالظبط

احنا بنشجع كيان مش لاعيبه انا بتكلم عن نفسى انا بشجع كيان اسمه الاهلى الاعيبه مش هتفرق معايا واولهم عماد

حلو تمام يبقا فوق راسى اما لو وحش وتصرفاته مستفزه لا هقول كدا وقدام اى حد حتا لو مش عاجبه

لان انا عايز مصلحه الاهلى وبسسسسسسسسسسسسس ياريت تفهميها دى الاهلى وبسسسسسس

[/quote]

اولا انا اهلويه ومتعصبه كمان

انا مش قلت كده فرحانه انا بقول كده عشان تعرفوا ان مش متعب الشماعه ال نعلق عليها اخطاء الفريق

الفريق كله مستواه سئ غير حوزيه ال تفكيره غلط

المعظم هاجمه بعد ماتش الترجي وقال هو من ضمن الاسباب ومستواه ومش عارفه ايه اهو مش لعب خالص والاهلي زي ماهو يبقي الغلط مش عنده

انا بس حبيت اوضح مش اكتر
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 1:14 am

ايوه فعلا بيتقال ان هو مهاجم وهو السبب وكلام كتير ووجوده زي عدمه وبنسمع كلام مستفز زي ما يكون هو ال بيلعب لوحده

اهو مش لعب ولا دقيقه وشفتم انهارده مستواهم مستواهم كان ازاي وخرجوا من الكاس

بلاش بقي بعد كده يبقي هو الشماعه ال بتعلقوا عليها اخطا جوزيه والفريق

كفايه بقي

وتاني مره انا بحمد ربنا انه مش لعب
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 12:26 pm

[quote:3e85="سوزى"]بصراحه مش عارفه اتكلم اقول ايه بعد كميت النفاق اللى بشوفها من معظم الناس فى الموقع ده لما عماد بيدخل جون بتخلوه احسن واحد فى الدنيا بالرغم من انه مش بيلعب كويس ولما يلعب كويس وميدخلش جون يبقى وحش اوى ده المحللين نفسهم بعد الماتش ملاموش عماد يعنى اسال سؤال مطلوب ايه من واحد بقاله حوالى سنه بره الملعب فى اصابات وقرف عايزينه يرجع يكسر الملعب بصراحه انا اول ما دخلت الموقع ده وسجلت فيه كنت بحبه اوى وكنت بدخل عليه فى اليوم كذا مره لكن دلوقت بدخل فى الاسبوع مره ولا اتنين لان الموقع كان الاول بيتكلم عن حياه عماد متعب فى الملاعب بس مكنش بيتكلم عن حياته الشخصيه لكن دلوقت ما شاء الله مش بنتكلم فى اى حاجة ولا فالحين فى حاجة غير ان احنا نشتم فى مراته كل مصيبه تحصل تبقى يارا نعوم هى السبب والله انا خايفه لتقولوا ان هى سبب الثوره ما خلاص هى سبب كل حاجة لمجرد ان لبسها مش كويس واحنا مالنا ومال لبسها قبل ارتباطها بعماد ولا حتى بعد الارتباط اللى لينا دعوه بيه هو سلوكها لما تبقى مراته ومن يوم كتب الكتاب مشفناش ليها صوره مش حلوه ولا بتظهر فى الاعلام يعنى هى محترمه شعور جوزها يعنى هى احسن مننا لكن احنا كنا اول ناس بندبح فيه وبعدين مفيش حاجة حلوة فى يارا دى كلكم شايفينها وحشه لمجرد لبسها يعنى عماد متعب حبها لله فى لله مش فيها اى حاجة تجذبه مايمكن طيبه ولا روحها حلوة ولا سباقة للخير ولا هى مفيهاش حاجة حلوه ربنا خالقها شاذه عن باقى مخلوقاته
وبعدين ايام ما عماد كان بيتصاب على طول كل شويه نقول يارا السبب فى اصابته ولا فى ظهوره بمستوى مش حلو وفى الاخر فى خروج الاهلى من البطوله والجديد خلت سمعت متعب والاهلى وحشه يسلام ليه كل ده انتو متعرفوش حاجة اسمها قدريات
يعنى مفيش حاجه اسمها قدر الله وما شاء فعل
ولا كل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
ولا عسا ان تكرهوا شبيئا وهو خير لكم وعسى ان تحبوا شيئا وهو شرا لكم
ولا انا اريد وانت تريد والله يفعل ما يريد

[color:3e85=black]المنتدى واعضائه مش بينافقوا الاعضاء بتحب متعب بجد اوكى هقلك ليه
لان لما بيبقى حلو ف ماتش بنسقفله وبنفضل نشكر فيه لحد الماتش اللى بعده
ولما بيبقى وحش بنسانده ونقف جمبه طب انا هفكرك بحاجه فاكره ايام لما متعب مكنش بيجيب اجوان خالص 2008/ 2009 ؟
متعب مكنش بيجيب اجوان لكن محدش كان بيهاجمه كنا كلنا جمبه وبنسانده وبنشجعه
لسبب بسيط انه مركز وبيسعى وبيتعب وبيجتهد ده الاساس لاى لاعب مكناش بنحط ف دماغنا الاهداف ليه عشان ركز وحاول وتعب ليه الناس مقالتش علينا منافقين واننا بنشكر فيه وبنجم فيه وهو مش بيحط اجوان لان الناس كانت شايفه انه بيعمل مجهود وبيسعى وبيركز عشان ربنا يوفقه عمل اللى عليه والباقى بتاع ربنا مش بتاعه ولا بتاعنا اوك .. ااما دلوقتى متعب وحش وحش اوى كمان لا بيركز ولا بيعمل مجهود كافى ولا عنده روح مش بيخش ف اى كوره مشتركه عصبى جدا ف الملعب وبالتالى بقى سى جدا ف الملعب .. احنا اتكلمنا وقولنا متعب وحش ليه ..؟ عشان معملش اللى عليه لما عمل اللى عليه فضلنا جمبه .. ودلوقتى هو مأثر ومش بيعمل واجباته والمفروض اننا نقسى عليه ونعنفه عشان يرجع احسن من الاول .. ده مش نقاق حضرتك النفاق لما يبقى وحش ونقول حلو
[/color]
اقولكوا ايه تانى ليه كل الهجوم ده عليها عشان ملكه جمال هى ملكه الجمال دى بتتكرم عشان جمالها لا دى بتتكرم عشان زكائها وتعليمها وثقافتها
وانا قولتها قبل كده وهقولها تانى يا جماعة من فضلكم ارجوكم ملكوش دعوة بحياه عماد بره الملعب اللى يهمكو هو اداء عماد فى الملعب بسسسسسسسسسسسسسسس

[color:3e85=black]لا ليه دعوه بمتعب برا وجوا عشان احنا بنحبه بجد وعايزين مصلحته وف اى مشكله احنا اللى بنبقى جمبه مش حد تانى لما يغلط لازم نبقى جمبه عشان ننبهه ومش يتمادى ف الغلط[/color]

والمنتدى ده اسمه المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب مش المتدى الرسمى لمنتقدى تصرفات يارا نعوم
انا اسفة لو طولت عليكوا وياريت محدش يزعل منى بس ده اللى كنت عايزه اقولوا من زمان لان كده الموضوع اخد اكتر من حجمه

[color:3e85=black]المنتدى منتدى عشاق عماد متعب فعلا اللى بيحبوه وعايزين مصلحته وكلنا كده عشان ساعه المجد بنمجده وساعه الغلط بنعنفه وده دليل حبنا نبقى منافقين زى ماحضرتك بتقولى لو وحش ونقول حلو لو غلطان ونقول صح مش غلطان[/color]
وياريييييييييييييييييييييييييييييييييت تكون دى اخر مر نتكلم فى الموضوع ده[/quote]

[color:3e85=black]وع فكره انا رائى زى توته 10 عندها حق ف حاجات كتير
وياريت نتقبل الراى الاخر ونحترم وجهه نظر اى حد [/color]
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 6:49 pm

على فكره بالرغم من الردود الكتيره دى وانا طبعا بشكر كل اللى ردوا الا انى موصلتش للى انا عايزاه من الموضوع
يا جماعه ممكن نعاهد بعض اننا منجبش سيره يارا او اى خبر شخصى لعماد متعب
ويكون هدفنا بس تشجيع عماد وتحفيزه وننتقده نقد بناء
ayosha
عاشق شغااالعاشق شغااال
ayosha

انثى
البلد : مصر حبيبتي أم الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 9:21 pm

[quote:29a5="سوزى"]على فكره بالرغم من الردود الكتيره دى وانا طبعا بشكر كل اللى ردوا الا انى موصلتش للى انا عايزاه من الموضوع
يا جماعه ممكن نعاهد بعض اننا منجبش سيره يارا او اى خبر شخصى لعماد متعب
ويكون هدفنا بس تشجيع عماد وتحفيزه وننتقده نقد بناء[/quote]

ياريت و الله يا سوزي أنا اول واحدة هعمل كده في صور كتير و أخبار كتير و مبحبش اجبهم علشان الكلام ده احنا نجيب اخبار متعب في الكورة بسسسس و صور متعب بسسس و ملناش دعوة بحياته الشخصية خاااالص
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 10:20 pm

على فكرة انا قررت الخروج من النتدى والسبب انا كتبته فى الخبر الجديد
بعد استبعادهمن فقايمة انبى عماد ويارا فى رحله صيد
وعلى فكرة القرار ده اخدته بعد ما قريت الردود لا اتا كدت ان فى ناس كتير هنا عمرها ما هتتغير
ولا يغير الله ما بقوم حتى يغبيروا ما بانفسهم
وشكرا ليكى يا[b][url=https://3madmet3b.ahlamontada.com/u8782]ayosha[/url][/b]
Ψ Just Ahly Ψ
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ψ Just Ahly Ψ

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 23, 2011 2:25 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ماكل واحد حر ف رده يقول اىل هوا عايز يقوله لو انتى مش عايزه تيجى سيره يارا دى حاجه تخصك مش ليكى انك تفرضى ع حد انه يقول ايه

هو ايه اللى بيحصل بالضبط
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  الجروبات اللى على الفيس بوك
» نداء لكل اللى بيحبوا متعب ساعدونى
» تاريخ نادى استاندر ليج اللى هيورحله متعب
» تردد القناة اللى هتزيغ الدورى البلجيكى
» احنا مش هنسكت على اللى اتعمل فى متعب