:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

معاك ياعمدة

m.ashor
GOGO.M
soooka
hend gamal
reporty
AHLAWYA3TOL
*&~!AMR!~&*
هدير الاهلاوية مووووت
meda
فيوريلا 91
rosana
فاتن
Menna 9
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

معاك ياعمدة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 2:49 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

اولا سلامى لاحلى واجمد اعضاء لاجمد لاعبى فيكى يامصر

احنا اكيد يعنى كلنا عارفين كل اللى حصل الايام اللى فاتت ايام استغفر الله العظيم يعنى ايام سودة
الله لا يرجعها تانى (رغم انى متوقعه اللى جاى هيبقى اسود من اللى راح بس ربنا يستر)
احنا من يوم ما حبينا عماد وهو واقع فى مشاكل كتيرة جدا رغم انه مكنش السبب فى المشاكل دى
ومع ذلك قلنا معاك ياعمدة لاننا بجد حسينا انه بيبقى مظلوم ودايما الناس بتيجى عليه عشان مابيتكلمش ولما بيتكلم الناس بتقوم عليه زيادة لانه بيقول كل اللى جواه اللى بيبقى كله حزن ومرارة وبيبقى متعصب لدرجه انه ممكن يزعل ناس كتير اوى
والفترة اللى فاتت دى كلها واضح اوى انه بيمر بفترة صعبه اوى ومعندوش اتزان خالص فى كل حاجه ومش قادر يتحمل دة اذا كان احنا اللى جمهوره مش قادرين نتحمل يبقى هو يعمل ايه عشان كدة هو بيبقى فى حاله غضب لما بيتكلم مع اى حد وزى ما قولت ساعات بيزعل منه ناس كتير قوى واللى منهم بصراحه انا بس والله عشان خوف عليه مش اكتر لانى مش مستحمله اسمع او اقرا اى كلمه عليه
ورغم برده ان لسه انا زعلانه شويه منه بس بجد مش قادرة انساه ومش قادرة برده اكرهه ولاحتى قادرة انى انزله من نظرى زى ما ناس كتير قالو وللاسف كانو هنا فى منتداه منتدى عشاقه وجماهيره
دة انا النهاردة شوفتله على قناه الاهلى شويه اجوان ليه مخصوص مش قادرة اقولكو على السعادة اللى كنت فيها واتاكد ساعتها انى مش ممكن اكرهه ابدا وهفضل اشجعه وادافع عنه وادعيله كمان واظن ان دة دورنا كلنا تجاهه احنا جمهوره هو اه ممكن كلامنا ميوصلوش بس كفايه ان احنا نحس دة ان احنا بنحب لاعب وانسان برضوا ولازم نفضل جمبو والا مايبقاش اسمنا جماهيره وعشاقه
اللى يحب حد بيبقى معاه على الحلوة والمرة وياريت ننسى كل اللى فات ومنقفلوش على غلطه ونسانده دايما لحد مايرجع ينورنا تانى فى الملاعب اللى بجد ملهاش طعم من غيره
ولا ايه يامحبى وعشاق العمدة مستنيه ردودكم لسه بتحبو العمدة ولا زهتقوا منه

طلب اخير ياريت بجد كلنا ندعيله من قلبنا ان ربنا يعديه من الفترة دى على خير ويرجعلنا سالم غانم
عشان بجد وحشناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اوى
ومعلش لو طولت عليكو بس بجد عايزة اعرف رايكوا ايه ايه اذا كنتو بتحبوه لفترة قليله ولا لسه مكملين معاه لحد مايعتزل بعد عمر طويل ان شاء الله وحتى بعد الاعتزال

كاتب الموضوعرسالة
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:16 pm

[quote:91ea="soooka"]انا مش زعلانه من متعب على اد ما انا زعلانه عليه
انا حاسة ان اللى هو فيه ده غصب عنه , بدعى ربنا انه يفووووق منه قبل فوات الاوااااان.
بس ساعات بيكوون فيه تعليقاات بتضايقنى اووى زى تعليق اهلوية[/quote]

وانا كمان مش زعلانه منه اد مازعلانه عليه
عارفه ليه لانه بجد مايستهلش كل اللى بيحصله دة
وبدعى ربنا دايما انه يهديه ويرشده لصوابه
ويبعده عن الناس اللى تضره ويقرب منه اصحابه اللى بجد اللى ينصحوه
النصيحه اللى تفيده
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر
علم بلادك : معاك ياعمدة - صفحة 2 Female31

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:22 pm

هيا ردها جامد اووووى بس اعذروها هى بتعشق عماااااد
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 8:28 pm

كل واحد حقه يقول انه لسه بيحبه ولا لا
بس مش لدرجه انه يكون الشخص نفسه ماااااااااااااااااااااات
كان ممكن تبقى الكلمه احسن من كدة
اكيد عماد مابقاش وحش اوى للدرجه اللى هى متخيلاها
لكن الظروف اللى هو حط نفسه فيها هى اللى مبيناه كدة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 9:06 pm

انا معاكي جدا يا منة انا استحالة هكرهه ومش هغير وجهة نظري فيه وبحاول اشوف الايجابيات وبالنسبالي هيفضل عما د متعب هو هو وبالنسبة لاهلاوية انا اعرف ان اللي يكره حد وبيعتبره مات بيشيله من دماغه من حسباته ومش بيدخل على المنتتدى الخاص بيه ويهتم يعمل كومنتات وعايزة يا جماعة اقلكو حاجة ان عيب اوي لما حد يدخل بيت حد ويشتمه وبعدين يقله انت زعلان ليه دي حرية شخصية هي اه حرية شخصية بس مش تبقي في بيته وتشتمبيه وميرسي اوي يا احلى منوش على التوبيك الحلو دا وحشاني جدااااااااااااااااااااااا
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 11:05 pm

يا جماعه واللهى متعب متغيرش هو هو بس اليومين دول هو عصبى بجد الكلام اللى اتقال عنه كتير حرام هو بشر وليه قدره تحمل ده كله علشان ارتبط بوحده احنا مش حبنها وعلى فكره يا اهلويه تعليقك بيدل على انك بتحبى عماد جدا جدا ومستحيل تكرهيه
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 4:45 pm

الاعضاء اللي بتقول اني ليه بدخل 3 المنتدي فانا اقولهم انتوا اكيد متعرفونيش اصلا متعرفوش اني كنت زمان قاعدة 24 ساعة علي المنتدي وعلي كل مواقع الاهلي بدافع عن متعب واي حد كان بيقول عليه ربع كلمة وحشة كنت بفضل وراه لغاية ما يبطل كلامه الوحش وكنت عايشة لمتعب وبمتعب وكنت صاحبة فاكرة توديعه في المطار عشان كان نفسي اسعده باي طريقة وكنت عايشة حلم الاحتراف ده اوييييييييييي ويمكن بل تقريبا فعلا كنت عيشاه اكتر من متعب نفسه اما انا دلوقتي بدخل علي المنتدي كل فين وفيييييييين علي امل اني الاقي اي تصريح لمتعب يحسسني انه ممكن يرجع تاني متعب بتاع زمان لكن للاسف مش بلاقي

وبجد انا مش قاصدة مات اني هنساه لا انا قلت مات وهعيش علي ذكراه انا قصدي ان متعب بتاع زمان هو اللي مات وانا هفضل احب متعب بتاع زمان لغاية اخري يوم في عمري لكن نيو متعب فبجد مش هقدر احبه واحترمه ولا هقدر ادافع عنه لاني معرفش ادافع عن حاجة غير وانا مقتنعة بيها اوي علي فكرة تعبير مات افضل مليون مرة من وجهة نظري من تعليقات بسمعها من اصحابي انه انسان ممثل وكان بيغشنا بجد انا مقدرش اقول انه كان بيخدعنا

وعارفة ان صعب انسي متعب ومتفتكروش اني طايرة من الفرحة وانا بقول متعب مات بالعكس انا قلبي بيتقطع وانا بقولها ونفسي اغمض عيني وافتحها الاقي الكابوس ده انتهي لكن زي ما قولتي يا منة الايام الجاية هتبقي اسوء واسوء

تعرفوا انا كنت زمان لما بيجي متعب في برنامج برضه مكنتش بخلي حد بنطق ولا حد يكلمني وافضل مركزة زي ما اكون بحضر دكتوراه لكن لما متعب جاه في برنامج الاهلي اليوم كنت حاسة انه حد تاني خالص بجد

علي فكرة انا لسه لما بشوف جول قديم لمتعب او اقعد اتفرج علي كليباته القديمة اللي كنت بقعد اعملها بعيط واقعد اقول ياريت ترجع تاني وادعيله من كل قلبي لكن هو مش راضي يرجع تاني

علي فكرة مش موضوع يارا اللي مزعلني اوي كده انا اي نعم زعلت زكم كلكم لكن كنت عادي يعني ههدي تاني وخلاص واقوله مبرووووووووك وافرحله من قلبي لان متعب ده زي اخويا ولازم افرح له وكنت ناوية كمان اعمله كليب هو ويارا علي اغنية تبان ونبات وتبقي هدية فرحه شوفتوا بقي انا كنت هصفي ازاي لكن بجد كلامه اللي اتغير عن الاحتراف ده اللي جنني ده انا كان اكتر حاجة بحبها في متعب طموحه واصراراه علي تحقيق حلمه في لحظة كل ده يتبخر
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 4:50 pm

يعنى انتى زعلانه كل ده وفى الاخر مش عشان يارا
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 4:50 pm

طيب يا اهلاوية انتي مش مضايقة من موضوع متعب ويارا وهتعملي كليب ودا بيدل على روحك الحلوة فعلا وزمي ما قلتي انه زي اخونا وانا لو اخويا خطب واحدة مش حباها ومش موافقة عليها ولاقيته مصمم عليها وبيحبها مش هقدر اقله غير مبروك وهفرحله ....بس انتي كل اللي مضايقك وبتقلي انه مات عشانه هو موضوع الاحتراف؟
m.ashor
عاشق مميزعاشق مميز
m.ashor

ذكر
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:04 pm

Klamek gameeel bs e7na leh momkn nkraho d2 most7eeeeeeeeeeeel
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:10 pm

بصي يا جوجو موضوع الاحتراف ده سبب بس اللي بجد هيجنني اني كل كلمة متعب كان بيقولها كانت بتتحفر في دماغي اي تصريح ليه صغنن خالص حتي تلاقيني عارفاه وحفظاه مش بس كده ده انا كنت بتوقع هو هيطلع يرد علي الاشاعات وهيقول ايه وبنص الكلام اللي هيقوله وحصلت معايا كذا مرة مش مرة ولا حاجة لدرجة ان اصحابي كانوا هيتجننوا ويقولولي انتي لازم متعب يخليكي المتحدث الرسمي بتاعه ما انتوا دماغكوا واااااااحدة وتفكيركم واحد حتي كلامكن بيكون بنفس النص مع انكم عمركم ما شوفتوا بعض عشان كده كنت بقتنع ان انا متعب ومتعب انا لدرجة اني اول ماعرفت انه رجع من بلجيكا والله اول كلمة قلتها بقي كده تضيع حلمي بكل سهولة انتي واخدة بالي حلمي مش حلمك حتي

اصلا انا اخويا كان زعلان مني جدا ايام موضوع احتراف متعب وكان بيقولي انتي فرحانة كده ليه ده الاهلي من بعده هبضيع اقوله فرحانه عشان حقق حلمه والاهلي مش بيقف علي لاعب

ده انا كنت في صلاتي بدعي له يحترف في اسبانيا اكتر ما بدعي لنفسي اني ادهل الكلية اللي بحلم بيها

شوفتي بقي انا كنت عايشة الحلم ازاي ولما موضوع الجيش ده وكتعب رجع من المطار انا في اليومين دول كان عندي حالة اكتئاب فظيعة وكنت بعيط ليل نهار

عايزة بقي يبقي رد فعلي ايه لما الاقي عماد بيتكلم بلامبالاة عن موضوع حلم الاحتراف اللي هو ضيعه بكل سهولة كده ويقول حجم النادي يا نهار اسوووووود وامال فين كلامه مع مدحت شلبي لما قال النادي ده هيوصلني لاسبانيا والمهاجم اللي قبلي راح ليفربول وفين وفين كلام كتيييييييير اوي جمييييييييل متعب قاله وخلاني اعيش الحلم والمسه باديا وفجأة يصحيني علي كابوس
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:13 pm

انا مقلتش اني فرحانة بموضوع يارا انا اكيد زعلانة بس مكنتش هسمح لزعلي ده انه يخليني اكره متعب

لكن ان كلامه يتغير وفي كذا حاجة ده يخليني احس ان الشخص اللي حبيته اتبدل وبقي حد تاني عشان كده انا هفضل احب متعب بتاع زمان وبسسسسسسسسس
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:22 pm

بصي يا اهلاوية انا كنت زيك وبتمنى بجد الاحتراف ليه باي طريقة بس فكري معايا كدا انا قعدت اقول هو ليه يضيع حلمه وفوق كل دا يدفع مبلغ كبير اوي ويقعد في بيته شهور من غير شغل ولياقته تقل اكيد كل دا مش عشان حاجة بسيطة او لا مبالاة منه اكيد عشان حاجات تانية كتير هو لما قال حجم النادي مكترش في الكلام عشان محدش يضايق منه انا كل احساسي ان نادر شوقي ورطه جامد ورسمله صوره مش موجودة اصلا كان متعب بيتكلم على اساس الصورة دي وكلنا كنا بنتكلم على اساسها ولما متعب راح واتدرب لقى عكس الصور دي وانه لو استمر هيبقى بكدا اتورط اكتر واكيد قال انا سبت الاهلي وكنت فاكر اني هروح لمكان اعلى منه او على الاقل هيوصلني بس هو حس ان النادي عمره ما هيوصله لاي حاجة وان نادر ورطه بشكل او باخر يمكن تفكيره غلط يمكن انا كمان مش معاه في حاجات كتير ومعترضة على كزا حاجة في موضوع الاحتراف دا تحديدا بس كل اللي فكرت فيه انه وقتها حس انه متورط دا غير مشاكل عنده هو شخصيا ومرض اخوه ووقتها قال ملهاش داعي كل داانا مش بقلك انا معاه وموافقة مية بالمية على طريقة التفكير والتعامل دي وهو نفسه لما كان في برنامج الاهلي قال كل اللي هيهاجموني ويعترضو على الموضوع دا هيبقى عندهم حق لانه مش منطقي يعني هو نفسه عارف فحاولي بس مع اعتراضك على الموضوع ككل انك تلتمسيله اي عذر زي ما كنتي بتعملي برضه وانا زيك والله مضايقة عشان حلمه دا بس اول ما حصل الموضوع قلت ان نادر اكيد ورطه في حاجاة هو مكانش عارفها كويس ولقى انه مش هيستفدا من الموضوع لا فنيا ولا نفسيا ولا ماديا لان كمان الاهلي لو حسبناها كان هيبقى عارض عليه من ناحية الفلوس اكتر فهو راح عشان يستفاد فينا ولقى ان الافادة دي مش موجودة ووقتها حس انه غلط ولازم يرجع وعايزة اقلك متزعليش نفسك ولا تضايقي انا عارفة انك بتحبيه اوي وصعبان عليه ان كل اللي بيحبوه اوي وبيشجعوه ينقصو واحدة عسولة ويتحيه بجد زيك حاولي ترجعي زي الاول وتشجعيه تاني واعملي الكليب ونزليه هنا وانا اوعدك انه هيرجع تاني عند حسن ظنك واسفة اوي على التطويل دا كله
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:28 pm

يعني في عصر التكنولجيا والنت وكل ده مش عارف يعرف معلومات عن النادي مكنش عارف حتي يقعد هناك اسبوع قبلما يمضي ويشوف الجو علي الطبيعة وهو اصلا كان عنده وقت لده يمكن يكون اتسرع ويمكن يكون قراره في الرجوع هو الخير وفي كل الاحوال انا هفضل ادعيله من كل قلبي يرجع تاني متعب اللي حبيته عشان اقدر اقول باعلي صوتي لاي حد ايوه انا متعبااااوية ومتعب ده حد محترم جدا واقدر ادافع عنه في اي حاجة نفسي ارجع احس الاحساس ده بجد نفسي بس متعب صعب الامور اوي عليا وعلي كل عشاقه وقبل ده كله صعبها علي نفسه
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:33 pm

يعنى انتى يا اهلويه مش زعلانه عشان موضوع يارا و زعلانه عشان رجع من بلجيكا.؟؟؟!!!!!
و ايه المشكلة رجع من بلجيكا واحد و معرفش يتأقلم ايه المشكلة.
حس انه اتسرع فى قراره .... كلنا بيحصلنا كدا كتيييير.
حس ان الظروووف مش مهيأه ليه انه يدى و يتألق ايه الجرم فى كدااااا ؟؟؟!!!
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:35 pm

انتوا ليه مصريين اني مش زعلانة من موضوع يارا والله زعلانة برضه وزعلانه برضه من الاحتراف بس السبب الاسااااااااااااااااااااااااااسي لزعلي ان كلام عماد وتفكيره اتغير يارب تكونوا فهمين قصدي
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:40 pm

lموضوع يارا اكيييييييييد مزعلني جدااااااااا لكن انا مش عايزة اتكلم فيه عشان حرام اني اغلط في يارا وهي مش موجودة وكمان عشان كل الناس اتكلمت ومتعب مصمم علي اللي في دماغه فخلاص بقي مش كلامي انا اللي هيغير وجهة نظر عماد بس اكيد برضه تفكير عماد الغريب اوي ده يعتبر جزء من السبب الاساسي في زعلي من عماد عشان اتغير
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:51 pm

حاولي تهدي بس وزي ما قلتي ان حرام نتكلم عنها وهي مش موجودة والغيبة دي ابشع حاجة في الدنيا اي كان طبيعة اللي بنتكلم عليهم وان شاء الله متعب هيبقى عند حسن ظنك بس كنت عايز اسالك لو متعب رجع وتالق اوي وجاب اجوان حلوة زي زمان مش هتفرحليه؟
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:54 pm

هى زعلانه منه اووووى بس اكيييد بتعشقه زيناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:56 pm

هفرحله عشان جاب اجوان للاهلي ولانه لاعب في الاهلي لكن لو فكر يحترف تاني وكده فاكيد مش ههتم بالموضوع

بس قولي يارب بس يرجع مستواه كويس مع اني حاسة انه مش هيعرف يفصل بين الكرة وحياته خصوصا انه اخد معاه يارا التدريبات!!!!!!!
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 5:58 pm

ده كان مره ولا اتنين بس البدرى اكيد هيقوله افصل حياتك خاااالص بس متقلقيش مش هيحترف تانى للاسف بقت سمعته وحشه فى اوروبا
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 6:04 pm

انا عارفة انك بتحبى متعب زينا بالظبط
بس انا متأكدة ان متعب هيرجع تانى الانسان اللى احنا عرفناه و حبناه.
احساسى انه هيفووق من اللى هو فيه و هينفصل عنها و هيرجع يتألق تانى مع النادى الاهلى.
انا لسة عندى امل كبييير اوووى
و صدقيينى مهياش صعبة و لا مستحيل انه يرجع تانى الانسان اللى احنا عرفناه
كل واحد فينا ممكن يمر بفترة تخبط و تشتت, اللى ممكن نعملة ان ندعيلة ربنا يهديه و يهدينا جميعا
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 6:11 pm

[quote:4b81="soooka"]انا عارفة انك بتحبى متعب زينا بالظبط
بس انا متأكدة ان متعب هيرجع تانى الانسان اللى احنا عرفناه و حبناه.
احساسى انه هيفووق من اللى هو فيه و هينفصل عنها و هيرجع يتألق تانى مع النادى الاهلى.
انا لسة عندى امل كبييير اوووى
و صدقيينى مهياش صعبة و لا مستحيل انه يرجع تانى الانسان اللى احنا عرفناه
كل واحد فينا ممكن يمر بفترة تخبط و تشتت, اللى ممكن نعملة ان ندعيلة ربنا يهديه و يهدينا جميعا[/quote]

يااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يكون احساسك ده صح
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 6:11 pm

هو قال انه خلاص هيفضل في الاهلي لحد ما يعتزل وعايزة اوضحكلو حاجة انا كنت زعلانة منه ومضايقة بس انا بعتبره اخويا بجد ولو اخويا عمل اي حاجة مش عاجباني مش هقدر اقاطعه ولو راح وحب انه يرتبط بحد انا مش معجبة بيه او مش موافقىة عليه هنصحه وهزعل منه بس لو صمم وحس ان دي هي اللي هتسعده وتقف جنبه وتعليه مش هقدر اقف قصاده واقاطعه ومعرفوش تاني لانه اخويا اللي بموت فيه ومقدرش اعيش من غيره وهدعي ربنا ان اللي اختارها تكون عند حسن ظنه وتكون على اد مسؤلية انها ترتبط بوحد زيه وهدعيله وادعيلها من كل قلبي ان ربنا يهديهم حتى لو مش موافقة مش هقدر ادعي عليه ولا هقدر ادعي على حد بيحبه هتممناله كل خير وسعادة ولو شفته مبسوط وناجح هفرحله ا وي وصدوقني انا بحس ام متعب دا اخويا بجد فمش هقدر ابدا اكرهه ولا اقاطعه واقاطع اخباره ومش هقدر مداقعش عنه قصاد اي كلمة بتتقال وحش في حقه ومش هقدر مفرحش فرحة كبيرة اوي لما ينجح وبعلى اكتر واكتر ويكون سعيد في حياته
honey
عاشق مميزعاشق مميز
honey

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 01, 2010 6:13 pm

عندكم حق في كل الي قولتو هو بس العمدة يبطل عصبية شوية
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 02, 2010 1:45 am

هو ده الكلام

معاك ياعماد

لحد النهايه
الهنوف
عاشق مميزعاشق مميز

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: معاك ياعمدة   معاك ياعمدة - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 08, 2010 2:27 pm

انا كمان ياsoooka عندي نفس الاحساس
انا مشكلتي الوحيده دلوقتي
ان تصرفاته مش مديانل فرصه ادافع عنه اقدام اي حد
يقول عليه كلمه وحشه
اخر مره واحده صاحبتي قالت لي ارتباطه بيارا ده اكبر دليل
انه مش متدين من جواه و مش خجول وهادي زي ماكان مبين
وانه تلافي اشاعات البنات وانه ايتن سابته بسبب يارا دي صح
ولما قلت لها لا مكنش ناس محترمه زي ابوتريكه وبركات
واحمد حسن حبوا وقالو عليه كويس
قالت لي وايه يعني مابيقولوا كده ع عمرو زكي و ابراهيم سعيد
صراحه اتكبست ومعرفتش ارد
متعب بقي بيتشبه بزكي وسعيد