:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب

أماني
sherouk kafi
gwad
برنسيسة مصر
GOGO.M
AHLAWYA3TOL
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى
علم بلادك : روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب Female31

روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب Empty
مُساهمةموضوع: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 5:01 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

مش عارفة ابدأ الكلام ازاي عشان جوايا غل بجد ومفيش كلام يوصفه بس هحاول علي قد ما اقدر اوصلكم اللي جوايا لان بجد في احد مواقع الاهلي المعروفة بس مش الموقع الرسمي انا مش عارفة اذا كنت ممكن اكتب اسم الموقع ولا لا بس انتوا اكيد هتعرفوه لوحدكم من كلامي او ممكن اصلا تكونوا عرفتوه من عنوان التوبيك لكن المهم ان الموقع ده فعلا بيشن حرب شرسة بمعني الكلمة علي متعب يعني كل يوم خبر شكل علي متعب وكلها اخبار زي الزفت بس طبعا غلط واللي يأكد انها غلط انها كلها بتدور حوالين مماطلة متعب وشروطة للتجديد وطبعا كلنا عارفين ان متعب مضي لستانرليج يوم الخميس كنت بقول يمكن الموقع مش عارف مع انه يبقي عذر اقبح من زنب لكن الموقع ده لما كان بتابع خبر اللاعب الصهيوني واصلا تقريبا هو الموقع الوحيد اللي اتكلم في الموضوع كانوا حاطين لينك لموقع بلجيكي فيه قائمة ستاندرليج عشان الناس تشوف اسم متعب واسم اللاعب الاسرائيلي وعلم اسرائيل فساعتها قلت يبقي كده هم عارفين انه مضي لكن برضه لسه اخبار شروط متعب دي مستمرة او زي ما الموقع ده بيقول مسلسل تجديد متعب اصل مفيش خبر عندهم مش بينتهي بالجملة دي

االجدير بالذكر ان مسلسل تجديد متعب كان قد اثير بقوه خلال الفترة الماضية وحتي الان لم تضح نهاية القصة

فدلوقتي كل ردود وتعليقات الناس علي الاخبار دي قصدي المسلسل اللي بقي احسن من المسلسلات التركي بتكون زي الرد ده مثلا لاحد زوار الموقع

اانا زهقت بجد

والله العظيم انا زهقت من مسلسل عماد متعب ونفسي حد مسئول في النادي الاهلي يطلع ويقول متعب مشي ولا لا عشان الناس تعبت من مسلسل تجديد متعب والاندية التانية فيها صفقات سوبر واحنا في مسلسل خايب ياريت يا متعب تقول انت ماشي ولا لا؟

يعني من الاخر كل الردود ان الناس متخيلة ان المسلسل ده من فبركة متعب ونادر شوقي عشان كده مش طايقين متعب وعلي فكرة كل خبر او كل حلقة من حلقات المسلسل البايخ ده بيكون عليها اكتر من 100 تعليق ورد يعني الناس دلوقتي بدل ما تبقي اخر ذكري عندهم لمتعب هي ماتش الاتحاد الليبي والتضحية والجول العالمي هيبقي المسلسل ده هو الذكري الاخيرة اللي فاكرنها عن متعب يبقي الموضوع كبير ويخنق ويخلي الواحد دمه يفور ولا لا؟؟

انا طبعا مش بجيب الاخبار دي هنا عشان شريف قال اننا منجبش خبر غير واحنا متأكدين من صحته 100% وانا اصلا متأكده ان الاخبار دي غلط ترليوووووووووووون وقال قولوا علي المواقع اللي بتهاجم متعب واحنا كلنا نتصرف فانا عن نفسي سجلت في الموقع ده وبدافع عن متعب علي قد ما اقدر بس عيزاكم تساعدوني اننا ندافع عنه ونقف جنبه

GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 5:08 pm

ما هي مهزلة فعلا يا اهلاوية وانا عارفة الموقع دا وعلى الرغم من ان الخبر بتاع اللاعب الاسرائيلي طلع اشاعة الا انهم برضه مصممين على الكلام فيه ودي حرب شرسة جدا ضد متعب يارب يعديها على خير وفيه مقال او خبر في اخبار الرياضة كاتب ان فيه حملة لتشويه صورة متعب ودي فعلا حقيقة بس انا مش عارفة هيستفادو ايه في الاخر من كل دا هو عشان كان طموح وحلم حلم اتمنى يحققه هيحاربوه بالطريقة دي عشان يدمروه ربنا مع متعب باذن الله لانه اكيد ربنا ميرضاش بالظلم دا واكيد كل دا في ميزان حسناته واي واحد جاهل هيقول عليه كلمة هيتحاسب عليها ان شاء الله ومش هنقدر نقول حاجة غير حسيب الله ونعم الوكيل
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى
علم بلادك : روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب Female31

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 5:13 pm

والله معاكى حق يا حبيبتى ضحى عشان الأهلى لحد اخر يوم لعبه معاهم فى ماتش الاتحاد الليبى وفى الاخر اصل مسلسل متعب انا عمرى ما كنت اهلاوية ولا زملكاوية انا متعبية وكنت بشجع الأهلى عشان متعب بس الأهلى بجد جرحنى ليه قالوا ان متعب ماطلهم وهم اللى اخفوا خبر توقيعه عشان يبينوا ان هم الكويسين ومتعب خاين ليه عملوا كده
بس الحمد لله جمهوووووره بالطوووول والعرض جمهووووووره بيهز الأرض بسمته بالدنيا والأهلى بلاه ما يسوى
ولازم حد يوضحلنا من الأهلى ليه عملوا كده حراااااااااااااام حسبى الله ونعم الوكيل ده ابنهم ليه جم عليه كده بس الحمد لله ماعدش فى مشاكل لأن جمهور متعب ومتعب كبييييييييييييير اوى والكبيييييييييييييييييييييييير كبيييييير
ويا متعب يا جبل ما يهزك ريح طول ما حبيبتك انا معاااااااك
gwad
عاشق جديد
عاشق جديد
gwad

ذكر
البلد : طنطا_الغربية

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 5:32 pm

يا جماعة الموقع ده غلطان محدش قال حاجة
بس الموقع لا يمت بصلة للنادى الاهلى
فياريت محدش يظلم الاهلى وادارته لان متعب نفسه شكر فيهم و اثنى عليهم
وف الاخر ربنا يوفق متعب ..ويوفق الاهلى
sherouk kafi
عاشق شغااالعاشق شغااال
sherouk kafi

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 5:55 pm

كل يوم اشعه جديدة وخبر جديد هما مش زهقوا بقى ايه ده ده متعب لو جبل كان اتهد لكن الحمدللله انه لسه بالسلامه بدعوه والدته ربنا يخليهاله يارب ويحميه هو كمان من شائعات والاخبار الزى الزفت ده البنسمعها ربنا معاك يا متعب والاقدر اقوله ان متعب انشاء الله ربنا حرسه من الناس الوحشه وانشاء الله يكون بيحبه برده عشان محبب الناس فى كده يبقى انشاء الله ربنا يكون بيحبه برده
أماني
عاشق شغااالعاشق شغااال
أماني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 6:18 pm

[b]متعب يا جماعة صدقوني في الاهلي وهيلعب الموسم الجاي صدقوووووني هو مبقدرش يبعد عن الاهلي[/b]
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 6:41 pm

في الاهلي او في غير الاهلي احنا معاه وبنشجعه وهو حر في الاختيار اللي هيختاره مادام اختار بكل احترام
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 6:47 pm

ميرسي ليكم علي الردود

بس برضه احنا مينفعش نسيب المهزلة دي ونقعد نتفرج لازم نعمل حاجة بس نعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 6:56 pm

[quote:9655="AHLAWYA3TOL"]ميرسي ليكم علي الردود

بس برضه احنا مينفعش نسيب المهزلة دي ونقعد نتفرج لازم نعمل حاجة بس نعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/quote]

الحل انحنا نسكت ومانزعلش ولا نرد ولا نتهز لأن هدفهم يدمروا جمهور متعب الكبير اللى سانده وهم بعد كده هيزقزا زى ما حصل فى 2008 فى الأمم يعدوا يكتبوا ولا حد يعبرهم وعلى فكرة كل ده بيزود جمهور متعب اكتر واكتر وبيكبر فى نظر الناس اكتر واكتر
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 6:58 pm

بصي اهلاوية ممكن نعمل جروب على الفيس بوك نساند متعب فيه لان لحد دلوقتي رغم ان خبر اللاعب الاسرائيلي مش صح وملوش وجود بيتكلمو فيه وكأنهم سدو ودانهم عن اي خبر بيحسن صورته
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 7:08 pm

من بداية الموسم دة وبداية حكاية متعب للتجديد وتاجيله لمسالة التجديد لنهاية الموسم واغلب المواقع واولها الموقع اللى انتى بتقولى عليه يااهلوية وانا عارفه كويس جدا وعندك حق فى كل اللى انتى بتقوليه وانا ملاحظ انهم بيتكلموا على متعب بطريقة مش حلوة وطريقة مستفزة حتى لو جاب اجوان او حتى لو عمل اى حاجة كويسه بيقللوا منها كل دة عشان مجددش للاهلى وفى احتمال لرحيله وكانهم عايزين يوصلولوا رساله انه لو جدد للاهلى هايشيلوا على عينيهم وراسهم وهيطلعوا بيه القلعة زى ما بيعملوا مع ابو تريكة وبركات واحمد حسن وكلنا شوفنا الطريقة اللى كان بيتكلم بيها الليثى ودفاعه المستميت وبيان حبه لاحمد حسن لما كان عايز يمشى اهتمام قناة الاهلى بالموضوع ومكالماتهم مع احمد حسن فى كل برنامج عشان التوضيح وانا عارف ان احمد حسن ولا عايز يمشى ولا حاجة لكن عند عماد الليثى كان فيه تعمد واضح منه بتجاهل متعب نفسه وكأنه عايز يقواه انت بتتكبر على اية ولازم تعرف ان انت طول ما فى الاهلى هانرفعك ونعليك لكن لو خرجت بره حتى لو باحترام ملكش حاجة عندنا والاهلى مافيهوش الا ابوتريكة وبركات واحمد حسن مع احترامى ليهم وكأنهم هما كل حاجة فى الفرقة وعمرى ماشوفت حاجة عدله فى قناة الاهلى عن متعب او حتى تقرير يفرح قلبنا او حاجة حد فيهم جاب تقرير عن متعب لما جاب عشر اهداف فى الزمالك دى قناة مودرن احتفلت بيه اكتر منهم متعب جه كام مرة فى قناة الاهلى هما مرتين ولا عمرى ما شوفت مقال حلو يوحد ربنا فى مواقع الاهلى الا مرة واحدة وكنت فى قمة الاستغراب لما لقيتوه لانى مش متعود الاقى حاجة زى كدة ومازال زى ما انت قولتى ياهلويه مسلسل التشويه مستمر ومش هايسيبوه الا لما يضيعوه ويكرهوا الناس فيه ويطلعوا الندل اللى مشى من الاهلى من غير ولا مليم وان كل الكلام اللى بيقولوا كلام فاضى وبيضحك بيه على الناس ويطلعو هما يعينى اللى اضحك عليهم ولسه لما نشوف الاستاذ محمد الليثى هايقول ايه
ومادام الاهلى عايز فلوس وعايز يستفيد ماكان يجدد لاحمد بلال وبعد كدة يبيعه كان يبطل يشترى لعيبه بالملايين ويسيبهوم ببلاش او بالاعارة ولا هما عايزين يحتكروا متعب وخلاص وليه مش عايزين يعترفوا ان متعب مضى خلاص وعايزين يبوظوا الصفقة عشان يحققوا اكبر نفع مادى وخلاص ويضيعوا عليه حلمه لمجرد انهم عايزين يستفيدوا منه عشان يبقى ابن الاهلى البار لكن لو مشى من غير مايستفيدوا منه ميبقاش ابن الاهلى بل ووصلت انه يبقى الخائن
اسف انى طولت لكن دة حاجة صغيرة جدا من اللى انا حاسس بيه وبشعره لمجرد انى بخش على مواقع الاهلى او اشوف محمد الليثى على قناة الاهلى وبحس كمان ان متعب اصلا مكانش موجود فى الاهلى لكن انا احب اقول لكل من يحاول تشويه متعب مش هاتقدر مهما حاولت لك الله ياعمدة وان شاء الله هايجى اليوم اللى هاتخرس فيه كل الالسنة دى
ربنا معاك ويوفقك ويكرمك وترفع راس عشاقك دايما ياااااااااااااااااااااااااااارب
وياريت نوصل اصواتنا دى فى كل المواقع ولكل الناس
اسف كمان مرة على الاطالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 7:22 pm

انت مطولتش ولا حاجة يا 3bdelrahman وياريتك كنت كتبت اكتر من كدا انت خلتني اعيط لان دا برضه جزء صغير من اللي جوايا بس انا مستغربة اوي لان الاحترام والصدق واضح اوي على متعب مش عارفة ازاي هما شايفين كدا مش عارفة ليه مسبوش الموضوع يمشي طبيعي لما العقد خلص ويروح يحترف بهدوء ولا عشان دخل في يوم من الايام الاهلي يبقى مش هيخرج منه الا على الاعتزال انا متأكدة ان زي ما حلم حياته الاحتراف حلمه برضه ينهي مشواره في الاهلي دا انسان ليه احلام وطموحات وبينفذها بشكل محترم ليه عايزين يقضو عليه عشان اختلفو معاه؟
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى
البلد : بورسعيد

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 8:16 pm

بصراحه انا تعبت من موضوع التجديد والاحتراف ده
علشان كده انا قررت انى اسيبها لظروفها وزى ماتيجى تيجى
لحد ما متعب هو اللى يطلع ويتكلم وأنا عارفة ان هو
اكيد هيتكلم بس لما الدنيا تهدى شوية عليه
لان عماد ذكى ولو اتكلم دلوقتى الدنيا هتتقلب اكتر عليه
ينفع بقى نشوف موضوع جواز عماد ده
علشان بجد لو فسخ الخطوبة يبقى حام لاننا استنينا اكتر من
خمس سنين انو يخطب ويتجوز
لسه هنستنى خمس سنين كمان
دا الواحد مش ضامن عمره ونفسى افرح بمتعوبى
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
عالفكره ياجماعة انا بحاول اخليكم تفرفشو شويه عالشان
الموضوع الاخير ده تعبنا كتير ومن الاخر الموضوع مش
هيخلص غير لمل عماد شخصيا هو اللى يتكلم
يارييت اسمع ردودكم
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 8:18 pm

انا اسفة لو فى كلام مش واضح زى
حرام
ولما
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 8:22 pm

والله يا سوزي انتي عندك حق المفروض نفك شوية ونثق فيه وفي تفكيره بس غصبب عنا بنزعل عليه وانا كمان زيك نفسي افرح بمتعب اووووووووووووي ويارب لو فيه مشاكل تتحل عشان كلنا نفرح بيه ونشوفه عريس زي القمر
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 8:47 pm

كلنا زعلانين علشانة بس انا متأكدة ان عماد مش هيقرا
الحاجات دى علشان ميزعلش نفسه
وان هو هيستنى انهم يتعبوا من كتر الكلام
وبعد كده هيوضح كل حاجه
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 9:28 pm

لا عادي يا 3bdelrahman انت لا طولت ولا حاجة انا فعلا سمعت وحسيت ان الحملة دي طالعة من داخل جدران الاهلي عشان خاطر محدش يلومهم انهم مقدروش يقنعوا متعب بالتجديد بس انا كنت بكذب نفسي لان مش قادرة اصدق ان الاهلي يعمل كده في ابنه لا بجد مش مصدقة الاهلي اكبر من كده بكتيييييييييير

متعب فعلا وضح موقفه يا سوزي وقال انع مضي خلاص لستاندرليج

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 9:32 pm

[quote:8a29="GOGO.M"]بصي اهلاوية ممكن نعمل جروب على الفيس بوك نساند متعب فيه لان لحد دلوقتي رغم ان خبر اللاعب الاسرائيلي مش صح وملوش وجود بيتكلمو فيه وكأنهم سدو ودانهم عن اي خبر بيحسن صورته[/quote]

اوك يا جوجو لو ده هيبقي لصالح متعب اكيد مفيش مانع لان بجد الناس دي بقت مستفزة اوي بس يارب ربنا يوفق متعب ويخرسهم كلهم
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 9:35 pm

تمام يا اهلاوية بس لازم كلنا نتفق على الموضوع دا لاني معرفش ازاي اعمل جروب لوحدي
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 9:43 pm

ولا انا انا اصلا مليش اكونت علي الفيس عشان مش بحبه بس عشان خاطر متعب اعمل اكونت حالا
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 10:07 pm

[quote:86dc="سوزى"]بصراحه انا تعبت من موضوع التجديد والاحتراف ده
علشان كده انا قررت انى اسيبها لظروفها وزى ماتيجى تيجى
لحد ما متعب هو اللى يطلع ويتكلم وأنا عارفة ان هو
اكيد هيتكلم بس لما الدنيا تهدى شوية عليه
لان عماد ذكى ولو اتكلم دلوقتى الدنيا هتتقلب اكتر عليه
ينفع بقى نشوف موضوع جواز عماد ده
علشان بجد لو فسخ الخطوبة يبقى حام لاننا استنينا اكتر من
خمس سنين انو يخطب ويتجوز
لسه هنستنى خمس سنين كمان
دا الواحد مش ضامن عمره ونفسى افرح بمتعوبى
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
عالفكره ياجماعة انا بحاول اخليكم تفرفشو شويه عالشان
الموضوع الاخير ده تعبنا كتير ومن الاخر الموضوع مش
هيخلص غير لمل عماد شخصيا هو اللى يتكلم
يارييت اسمع ردودكم[/quote]

فعلا انا مش عارفة هو متعب مش هيتجوز ولا ايه غير الكلام انه فسخ الخطوبة بجد نفسي يتجوز قبل ما يسافر عشان الاشاعات وعشان نفرح بيه
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 6:11 pm

الحل اننا ندخل ونرد عليهم لانه موقع مستفز وبيخلى الناس تهاجم متعب بطريقه مش كويسه
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 7:09 pm

لالالالالالالالالالالالا بجد الموقع ده جاب اخره معايا يعني ازاي يعني متعب يطلع ال12 في نتائج التقييم بتاعة الموسم وفضل ال11 ده متعب اخد يجي 3 مرات احسن لاعب وباقي الماتشات كان يا التاني يا التالت وماتش واحد تقريببا الخامس

بجد مش عارفة ليه الحقد بيعمل كده في الناس

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
N.D
عاشق مميزعاشق مميز
N.D

انثى

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالخميس يونيو 24, 2010 3:42 pm

عندك حق ياهلوية بجد انا لما شفت الخبر اتجننت ازاى يبقى فى المركز ال12 وابوتريكة وفضل قبليه وهو عمل اكتر منهم بكتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير حرام عليهم

ايه رايكوا ياعشاق متعب نسجل فى الموقع دة عشان نجيب حق متعب وعشان يعرفوا ان وراه جمهور يهز الارض وهايفضل ورا متعب علطول
lovely girl
عاشق جديد
عاشق جديد
lovely girl

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب I_icon_minitimeالخميس يونيو 24, 2010 8:21 pm

[i][b][color:4193=yellowgreen][size=18]حلوة فكره الجروب دى واحنا لازم نعملها لان حرااااااااااااااااااااااااااام ال بيتعمل فمتعب ده مهما كان ده بنى ادم وليه طاقه والناس دى بتضعط عليه اوى وبقولها له تانى متفكرش فالناس الحاقده دى وفكر فحياتك انت وبس وربنا ان شاء الله مش حيسيبك واحنا كمان مش حنسيبك[/size][/color][/b][/i]

روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية