:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب

أماني
sherouk kafi
gwad
برنسيسة مصر
GOGO.M
AHLAWYA3TOL
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى
علم بلادك : روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب - صفحة 2 Female31

روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 5:01 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

مش عارفة ابدأ الكلام ازاي عشان جوايا غل بجد ومفيش كلام يوصفه بس هحاول علي قد ما اقدر اوصلكم اللي جوايا لان بجد في احد مواقع الاهلي المعروفة بس مش الموقع الرسمي انا مش عارفة اذا كنت ممكن اكتب اسم الموقع ولا لا بس انتوا اكيد هتعرفوه لوحدكم من كلامي او ممكن اصلا تكونوا عرفتوه من عنوان التوبيك لكن المهم ان الموقع ده فعلا بيشن حرب شرسة بمعني الكلمة علي متعب يعني كل يوم خبر شكل علي متعب وكلها اخبار زي الزفت بس طبعا غلط واللي يأكد انها غلط انها كلها بتدور حوالين مماطلة متعب وشروطة للتجديد وطبعا كلنا عارفين ان متعب مضي لستانرليج يوم الخميس كنت بقول يمكن الموقع مش عارف مع انه يبقي عذر اقبح من زنب لكن الموقع ده لما كان بتابع خبر اللاعب الصهيوني واصلا تقريبا هو الموقع الوحيد اللي اتكلم في الموضوع كانوا حاطين لينك لموقع بلجيكي فيه قائمة ستاندرليج عشان الناس تشوف اسم متعب واسم اللاعب الاسرائيلي وعلم اسرائيل فساعتها قلت يبقي كده هم عارفين انه مضي لكن برضه لسه اخبار شروط متعب دي مستمرة او زي ما الموقع ده بيقول مسلسل تجديد متعب اصل مفيش خبر عندهم مش بينتهي بالجملة دي

االجدير بالذكر ان مسلسل تجديد متعب كان قد اثير بقوه خلال الفترة الماضية وحتي الان لم تضح نهاية القصة

فدلوقتي كل ردود وتعليقات الناس علي الاخبار دي قصدي المسلسل اللي بقي احسن من المسلسلات التركي بتكون زي الرد ده مثلا لاحد زوار الموقع

اانا زهقت بجد

والله العظيم انا زهقت من مسلسل عماد متعب ونفسي حد مسئول في النادي الاهلي يطلع ويقول متعب مشي ولا لا عشان الناس تعبت من مسلسل تجديد متعب والاندية التانية فيها صفقات سوبر واحنا في مسلسل خايب ياريت يا متعب تقول انت ماشي ولا لا؟

يعني من الاخر كل الردود ان الناس متخيلة ان المسلسل ده من فبركة متعب ونادر شوقي عشان كده مش طايقين متعب وعلي فكرة كل خبر او كل حلقة من حلقات المسلسل البايخ ده بيكون عليها اكتر من 100 تعليق ورد يعني الناس دلوقتي بدل ما تبقي اخر ذكري عندهم لمتعب هي ماتش الاتحاد الليبي والتضحية والجول العالمي هيبقي المسلسل ده هو الذكري الاخيرة اللي فاكرنها عن متعب يبقي الموضوع كبير ويخنق ويخلي الواحد دمه يفور ولا لا؟؟

انا طبعا مش بجيب الاخبار دي هنا عشان شريف قال اننا منجبش خبر غير واحنا متأكدين من صحته 100% وانا اصلا متأكده ان الاخبار دي غلط ترليوووووووووووون وقال قولوا علي المواقع اللي بتهاجم متعب واحنا كلنا نتصرف فانا عن نفسي سجلت في الموقع ده وبدافع عن متعب علي قد ما اقدر بس عيزاكم تساعدوني اننا ندافع عنه ونقف جنبه

كاتب الموضوعرسالة
lovely girl
عاشق جديد
عاشق جديد

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يونيو 24, 2010 8:21 pm

[i][b][color:4193=yellowgreen][size=18]حلوة فكره الجروب دى واحنا لازم نعملها لان حرااااااااااااااااااااااااااام ال بيتعمل فمتعب ده مهما كان ده بنى ادم وليه طاقه والناس دى بتضعط عليه اوى وبقولها له تانى متفكرش فالناس الحاقده دى وفكر فحياتك انت وبس وربنا ان شاء الله مش حيسيبك واحنا كمان مش حنسيبك[/size][/color][/b][/i]
lovely girl
عاشق جديد
عاشق جديد
lovely girl

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب   روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يونيو 24, 2010 8:23 pm

انا موافقه جدا اننا نسجل فيه وناخد حقه بس انا عايزة اسم الموقع علشان انا مش اعرفه ممكن

روايات خيالية.....ومسلسل متفبرك.......والحرب الشرسة علي متعب
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» روايات وروايات وروايات .. الحقيقة وراء عماد متعب
» فتحي: متعب كان ذاهباً لدورة المياه!!......شفتم الاعلام الفاسد بيعمل في متعب ايه
» عشان تعرفوا قيمه متعب وتحركاته .. فينك يا متعب الحراس
» خاص وليد متعب : متعب يسافر الى بلجيكا الجمعه للانتظام مع ستاندرلييج
» الاحتفال بعيد ميلاد القناص عماد متعب متعب الحراس