:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حياة عماد متعب الشخصية

sherif met3b
mira moon
برنسيسة مصر
AHLAWYA3TOL
فاتن
تولين
فيوريلا 91
sasso4ahly
mariam eid
GOGO.M
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

حياة عماد متعب الشخصية Empty
مُساهمةموضوع: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:36 pm

ياريت يا جماعة مندخلش في حياة كابتن عماد الشخصية لان محدش فينا هيقبل ان حد يتدخل في حياته ابدا ودي حرية شخصية جداااااااااااااااااااا يعني لو ارتبط بيارا كل اللي نقوله ربنا يوفقك وتسعدو بعض لان هو ادرى بحياته واحتمال كبير ان الموضوع يطلع اشاعة بس انا بتكلم في فرض انه مطلعش كلنا بحنبه ونحترمه وبنقدره جدا ودي حياته الشخصية ومشكلته مع ناديه والمشاكل اللي هو فيها ملهاش علاقة بيارا او بغيرها وكمان مرض اخوه اكيد ملوش علاقة بيارا ولو الموضوع دا كان صحيح فهيبقى قبل ما يسافر بكتير هو مكتشفش فجاة انه بيحبها وهينزل عشانها وبجد ربنا يكرمك ويوفقك وترجع احلى لاعب في الدنيا وتملى الدنيا كلها نجاح وتألق يا عمدة وحشتنا اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي ياريت كلكو تكونو معايا وكلنا نفكر بنفس الطريقة
mariam eid
عاشق جديد
عاشق جديد
mariam eid

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:43 pm

معاكى حق والله وربنا يكرمك ورمضان كريم
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:45 pm

ميرسي يا مريم والله اكرم بلاش نغلط في اخلاق البنت واحنا في شهر كريم وهي ممكن تبقى احسن من كل البنات
mariam eid
عاشق جديد
عاشق جديد
mariam eid

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:49 pm

انتى عارفة ان جمهوره ممكن يكون بيغير علية بس برضو ملهمش الحق فى انهم يتدخلو فى حياتة الشخصية
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:51 pm

انا كمان بغير عليه جدا بس في الكورة بس يوم ما يختار شريكة حياته هحبها واحترمها وادعيلهم هما الاتنين بكل خير اي كانت هي مين لانها شريكة حياته هو وبس وميرسي اوي على ردك يا مريم
sasso4ahly
عاشق شغااالعاشق شغااال
sasso4ahly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:56 pm

هو مش دة برده المنتدي اللي كله كان بيقول اهم حاجة في البنت اللي هيرتبط بيها عماد انها تبقي محجبة سبحان مغير الاحوال
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 11:00 pm

مش كل الناس قالت كدا واختارها محجبة اختراها حاجة تانية هو حر ولازم نحترمه ونحترمها قبله
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى
علم بلادك : حياة عماد متعب الشخصية Female31

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 11:15 pm

يعنى البنات المحجبين مليكه والباقى شياطين بلاش تعصب
sasso4ahly
عاشق شغااالعاشق شغااال
sasso4ahly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 11:40 pm

بالعكس خالص انا مقولتش كدة انا اصلا مش محجبة ويومها قولت مش معني ان البنت محجبة تبقي كويسة وانها مش محجبة تبقي وحشة بس لاقيت كل الناس بتهاجمني
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 12:04 am

معاكي مش لازم ندخل في حياته الشخصيه
بس برده احنا مش عايزين حد يتكلم عليه هو
هيخطب يارا ديه فعلا
يا خبر ديه ليها شويه صور
وممت كابتن عماد هتوافق
كابتن عماد نفسه هيوافق لالالالالالا مظنش
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 12:18 am

مش يمكن يارا مع متعب بعد ميتجوزها ربنا يهديها يخليها تبقى مسلمة واجدة كويسة صح ولا اية
sasso4ahly
عاشق شغااالعاشق شغااال
sasso4ahly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 12:20 am

متعب زمان قال انا فلاح وعندي عادات وتقاليد متمسك بيها
يارب يكون الخبر غلط عشان الموضوع هيبقي صعب اوي علينا اننا نتقبله
sasso4ahly
عاشق شغااالعاشق شغااال
sasso4ahly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 12:22 am

[quote:7a7b="فاتن"]مش يمكن يارا مع متعب بعد ميتجوزها ربنا يهديها يخليها تبقى مسلمة واجدة كويسة صح ولا اية[/quote]
ايه دة ايه دة ايه دة هي يارا مش مسلمة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حد يفهمني يا جماعة يكسب فيا ثواب
sasso4ahly
عاشق شغااالعاشق شغااال
sasso4ahly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 12:23 am

طبعا انا مش قصدي حاجة بأن هي مش مسلمة انا قصدي عشان هو مسلم اعتقد انها لو مش مسلمة هيبقي صعب يكون فيه ارتباط رسمي بينهم بس مش اكتر من كدة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 12:35 am

يا جماعة انا مقلتش ان الخبر دا صح لان احتمال كبير يبقى غلط جدا وانا فاكرة ساعة حلا شيحا الموضوع كان اكبر من كدا وفي الاخر طلع ولا حاجة بس انا بتكلم على افتراض انه صح ميصحش اننا نغلط في البنت ابدا لانها ممكن تكون احسن مننا كلنا محدش عارف وكمان حتى لو مختراهاش والموضوع غلط كمان ميصحش نغلط فيها خالص
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 6:04 pm

اكيد دي حياته وهو حر بس انا معتقدش ان متعب ابن بلبيس اللي عنده اخلاق الريف يرضي ان مراته يبقي ليها صور علي النت بالبكيني وبملابس بشعة ده متعب مدخلش صحفيين في خطوبته مع ايتن يبقي ازاي يوافق علي حاجة زي كده عشان كده انا متأكده ان الموضوع ده اشاعة مش اكتر
وربنا يوفقه

ميرسي 3 التوبيك وتقبلي مروري
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 6:55 pm

[quote:c181="AHLAWYA3TOL"]اكيد دي حياته وهو حر بس انا معتقدش ان متعب ابن بلبيس اللي عنده اخلاق الريف يرضي ان مراته يبقي ليها صور علي النت بالبكيني وبملابس بشعة ده متعب مدخلش صحفيين في خطوبته مع ايتن يبقي ازاي يوافق علي حاجة زي كده عشان كده انا متأكده ان الموضوع ده اشاعة مش اكتر
وربنا يوفقه

[/quote]

انا معاكى يا اهلاوية اكيد حياته الشخصية حاجة خاصة بيه وبس وربنا يشفى اخوه باذن الله ويرجع العمده هداف الهدافين قريب

وموصوع يارد ده اشاعة مية بالمية لأن متعب بجد راجل بمعنى الكلمة وعنده اخلاق مش ممكن يقبل ان مراته اكون كده

وربنا يوفقك يا عمدتى ومرسى ا جوجو ع التوبيك وكلنا معاكى
mira moon
عاشق ملكىعاشق ملكى
mira moon

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 7:04 pm

اكيد هو حر ف حياته وف قراراته وهو اللي هيتحمل نتيجتها
بس فيه ايه ف القران بتقول ((المؤنون للمؤمنات)) وايه تانيه بتقول فيما معناها ان عبده من المؤمنين احسن من اي واحده مشركه
ومعاكي حق مش المفروض نتدخل ف حياته الشخصيه دي حياته وهو حر فيها
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 7:36 pm

ميرسي على ردودكو وميرسي يا برنسيسية وحشتيني اوي انا كتبت التوبيك عشان منفتحش مجال بس للهجوم عليه من خلال موضوع يارا وعشان اكيد هو ميحبش اننا نكون بنهاجمه وبنحجر على حياته الشخصية وانا معاكو انها احتمال كبير تكون اشاعة بس بتكلم في نسبة بسيطة اوووووووووووووووووووووووي انها لو مش اشاعة برضه بلاش هجوم
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 8:17 pm

فعلا والله انا مستغرب جدا

ناس عماله تقول ازاى يرتبط بيارا ازاى مالها يعنى يارا انا مش عارف

ربنا معاك يامتعب ربنا يوفقك يارب
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 8:55 pm

عندك حق يا شريف انا اصلا بقول ارتبطت بعماد ولا طلع الموضوع اشاعة مينفعش نغلط فيها ما يمكن يارا دي احسن مننا كلنا ويمكن لما ترتبط بيه تكون احسن كمان انا مش عارفة فيه ايه
kokokoko
عاشق برونزىعاشق برونزى
kokokoko

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 9:07 pm

اه طبعا هو حر فى حياته الشخصيه وربنا معاك با متعب
مرسى على الموضوع
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 9:23 pm

اة هو حر طبعا لكن حضرتكوا قبل ما تتكلموا عن يارا ياريت تشوفوا صورها انا شايفة انها مش مناسبة لعماد متعب خالص فى النهاية متعب راجل فلاح ودة حاجة مش تعيبة بل تزيدة شرف لانى انا كمان فلاحة شرقاوية زية واكيد هو يعرف الاصول كويس وقبل ما يفكر يجوز ياريت اللى يجوزها تكون على خلق وبنت محتشمة مش بتاجر بجمالها ولا بتعرى جسمها لامة لا الة الا اللة وانا قبل كدة سمعت الحاجة والدة عماد متعب بتقول انها هتجوزة بنت من عائلة محافظة مش بنت جسمها رخيص وانا ملاحظة ان اللى كتبوا تعليقات قبلى كانوا شباب مش بنات انا هسال كل شاب لو فية بنت زى يارا دى تقبلوا على نفسكوا انها تحمل اسمكوا وتبقى ام لولادكوا انا اتمنى لمتعب انة يرتبط ببنت تصونة وتحفظة وياريت كلكوا توفقونى فى رايى مع احترامى للاخرين اللى كتبوا راى معاكس لانى انا شايفة ان دة الصح ودة اللى اللى ديننا بيدعو لية وانا متاكدة باذن اللة ان دى اشاعة وانة لايمكن انة يتجوزها ياريت اسمع تعليق عى رايى من حضرتكوا
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 10:52 pm

جوليت كلامك جميل جدا ومفيهوش حاجة بس دي بنت واحنا منعرفهاش ويمكن صورها اللي على النت دي مش هتكرر تاني وتكون احسن بكتير لما ترتبط بيه ولو هي بتحبه اوي وبتخاف عليه هتحاول تكون احسن بنت في الدنيا لانها مرتبطة باحسن واحد في الدنيا وكلامي دا مبيقلش ان الموضوع حقيقي عشان محدش يصدق دا كله مجرد افتراض ومينفعش اننا نقول هتنزل من نظرنا يا عماد لو اتجوزتها
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 2:21 am

يا جماعه انا كان نفسي الموضوع كله يطله اشاعه
لكن اظاهر ان الموضوع بجد
كابتن عماد ليه صور معاها في الشارع والصور بتقول
انه يعرفها من فتره كبيره وان هيتجوزها فعلا
كــــــــــــــــان نفسي الموضوع يطلع فشنك لكن............. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللــــــــــــــــــــــــــه اعلـــــــــــــم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حياة عماد متعب الشخصية
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» خشبة: لن نخوض فى حياة متعب الشخصية والتعاقد معه رسمياً غداً
» عماد متعب: التوقيع لم يستغرق وقت كبير.. سأعلن خطبتي قريباً ولاعلاقة لأحد بحياتي الشخصية
» حــصــريــــا للمنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب :خلفيات جامده اوى للعمده عماد متعب المتعب
» حصريا لمنتدى عماد متعب اكتر من 50 صوره للقناص عماد متعب من مباراه مصر وبنين
» حوار عماد مع مجلة حياة الجزء الاول