:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حياة عماد متعب الشخصية

sherif met3b
mira moon
برنسيسة مصر
AHLAWYA3TOL
فاتن
تولين
فيوريلا 91
sasso4ahly
mariam eid
GOGO.M
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 10:36 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ياريت يا جماعة مندخلش في حياة كابتن عماد الشخصية لان محدش فينا هيقبل ان حد يتدخل في حياته ابدا ودي حرية شخصية جداااااااااااااااااااا يعني لو ارتبط بيارا كل اللي نقوله ربنا يوفقك وتسعدو بعض لان هو ادرى بحياته واحتمال كبير ان الموضوع يطلع اشاعة بس انا بتكلم في فرض انه مطلعش كلنا بحنبه ونحترمه وبنقدره جدا ودي حياته الشخصية ومشكلته مع ناديه والمشاكل اللي هو فيها ملهاش علاقة بيارا او بغيرها وكمان مرض اخوه اكيد ملوش علاقة بيارا ولو الموضوع دا كان صحيح فهيبقى قبل ما يسافر بكتير هو مكتشفش فجاة انه بيحبها وهينزل عشانها وبجد ربنا يكرمك ويوفقك وترجع احلى لاعب في الدنيا وتملى الدنيا كلها نجاح وتألق يا عمدة وحشتنا اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي ياريت كلكو تكونو معايا وكلنا نفكر بنفس الطريقة

كاتب الموضوعرسالة
تولين
عاشق مميزعاشق مميز

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 2:21 am

يا جماعه انا كان نفسي الموضوع كله يطله اشاعه
لكن اظاهر ان الموضوع بجد
كابتن عماد ليه صور معاها في الشارع والصور بتقول
انه يعرفها من فتره كبيره وان هيتجوزها فعلا
كــــــــــــــــان نفسي الموضوع يطلع فشنك لكن............. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللــــــــــــــــــــــــــه اعلـــــــــــــم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا
علم بلادك : حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 Female31

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 2:30 am

فين الصور دى يا تولين انا شوفت كل صورها تقريبا وعلى فكرة دى بتصور فيلم جديد اسمه صوت وصورة وطلعت فى فيلم حين ميسرة بس بجد دى مش من مستوى عماد خالص احنا مش بنعيب فيها بس هى استايل ومتعب استايل تانى خااااااااااااااااااااااااااالص
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 2:42 am

بليز يا جماعة ممكن نستنى لحد ما الموضوع دا يبقى واضح اكتر من كدا او لما عماد يطلع يقول حاجة بليز لا صور تتصدق ولا اخبار تتصدق لحد ما الازمة دي تعدي على خير وهو اكيد هيطلع يقولنا كل حاجة
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 3:07 am

هو انتو ماشوفتوش كابتن عماد قال (ده تصريح ليه انا مسمعتوش) انو هيرتبط بيها العام القادم
وانوا يعرفها من قبل مايمضلي لستاندر ليج لو عايزين الموقع انا ممكن اجيبوه والصور كمان
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 3:12 am

لا الخبر نزل طبعا في المنتدى وبكزا طريقة كمان منها انه هو قال ومرة جابو الحوار من غير سيرتها خالص عشان كدا محدش عاف الحقيقة فين بس بليز يا تولين مش تجيبي الصور عشان متتنشرش ويبقى فيه هجوم عليه هو حاليا في حالة نفسية وحشة جدا نستنى لحد ما يطلع يتكلم وقتها هنفهم كل حاجة
تولين
عاشق مميزعاشق مميز
تولين

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 4:06 am

خلاص انا مش هجيب الصور
يـــــــــــارب يطلع الموضوع غلط
والصور متغبركه
والكلام مش مظبوط
يـــــــــــــــــــــــارب
ربــــــــــــــــ معاه ــــــــــــــــــــــــا
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 4:12 am

ميرسي يا تولين انا عايزة كلنا نقف جنبه طلع الموضوع صح طلع غلط دا كله ميلغيش ان هو في مشكلة جامدة دلوقتي ونفسيته تعبانة وميرسي ليكي بجد
m.ashor
عاشق مميزعاشق مميز
m.ashor

ذكر
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: حياة عماد متعب الشخصية   حياة عماد متعب الشخصية - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 9:04 am

merci 3la l topic

حياة عماد متعب الشخصية
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» خشبة: لن نخوض فى حياة متعب الشخصية والتعاقد معه رسمياً غداً
» عماد متعب: التوقيع لم يستغرق وقت كبير.. سأعلن خطبتي قريباً ولاعلاقة لأحد بحياتي الشخصية
» حــصــريــــا للمنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب :خلفيات جامده اوى للعمده عماد متعب المتعب
» حصريا لمنتدى عماد متعب اكتر من 50 صوره للقناص عماد متعب من مباراه مصر وبنين
» حوار عماد مع مجلة حياة الجزء الاول