:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام

مارينا المصرية
هدى موسى
sherif met3b
الدلوعه
rosana
عماد الباسل
غزل خالد
محمد عصام متعب
فيوريلا 91
the star
مريومة الاهلاوية اوى
nada_9
ليالى المتعب
meteb meteb
d.s
sosololo5
mtm
hadeer yousry
mony elahlawya
Mi$$ Nanosty
mido-randa
mira moon
Ana Darsh
اسامة متعب
lolla met3b
abdo met3eb
فتاة مصرية
عاشقة لمتعب حتى الموت
الساحر
yoyo.ar
*&~!AMR!~&*
مرام البربرية
samar_bata2000
سوزى
جوليافورايفر
Rona@
فرحF
Amal7
m.ashor
buty
ياسمين رجب
احمد حسن
فاتن
radwamet3b
د.هبه
sasso4ahly
نورهان كارم محمود
aseel2003
sendrella 9
Nour Malak Rohy
soooka
maro love metaeb
تولين
shymaa
ساندرا
الدلوعة
reporty
kokokoko
هدير الاهلاوية مووووت
mayada9
~*~GHADA~*~
هايدى
زينة
azza adel
Menna 9
GOGO.M
moody4ever
el_helwa
Mariam egyptus
73 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5
كاتب الموضوعرسالة
Mariam egyptus
عاشق ملكىعاشق ملكى
Mariam egyptus

انثى
البلد : Egyptus
علم بلادك : من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 Female31

من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 30, 2010 11:03 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[center][color:c56e=white][size=18]
السلاااااااااام عليكم

أزيكم يا محبى متعب

وخدين بالكم من الكلمة محبى متعب

مش اى حد يعنى يرد الا محبى متعب الباقى يقرأ بس

ويفهم كلامى كويس

أولا معلش لو موضوع خاص بمتعب والانسة يارا تانى هحذفه

ولو حد تجاوز ع متعب هيتم طرده طبقا للقوانين

خلينا نتناقش مع بعض بهدوء

ايه المشكلة متعب يحب يارا انا امبارح كنت مضايقة اه وقلت أزاى وبعدين فكرت صح

ده انسان لحم ودم زينا

قلبه مش بأيده حبها يمكن الشخصية بتاعت يارا حد كويس

وان كان ع لبسها يا ما ناس لبسها زيها وولاد ناس

وياما ناس محجبة ولبسها تمام ونفوسها وحشة ومش صفية

مش بلبس ولا بشكل وسورى يعنى يارا دى متعب مجبهاش من الشارع

ولا أجوزها عرفى بقا عشان نقول متعب وحش ونزل من نظرى وعمل وسوا كبرتوا الموضوع

انتوا متعب بيدخل حبيتو مين ولا هتجوزوا مين

انا أخويا كان فى الاستاد وبيقولى الجمهور كان هيموت ع متعب

أتضح ليا ان فى ناس فى المنتدى عاملة روحها بتحب متعب اللى بيحب ميكرهش

والمنتدى ده لمحبى متعب بس

عشاق القناص

واللى غير كدا ينسحب من المنتدى بكل هدوء هو حر لكن يشتم فى متعب والكلام الفاااضى ده عيب أوى

ده لاعب كبير وحياته الشخصية ملكة هو بس مش ملك الجمهور محدش بقى يقلى اصل حبناه اصل احترمناه

ومكنش يقدر يعمل كدا من الاخر

اللى فيكوا يالى بتكلموا عن متعب بيتحكم فى قلبه ومشاعره ويحب مين ويكره مين يروح يحاسب متعب

وأحترامى الاعضاء الكررررررررررم

محبى متعب

بنحبك يا متعب بيارا ولا غيرها
[/size][/color][/center]

عدل سابقا من قبل Mi$$ MariaM في الأربعاء سبتمبر 01, 2010 1:55 am عدل 2 مرات

كاتب الموضوعرسالة
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 1:42 pm

[quote:897f="Mi$$ MariaM"]ميرسى يا جماعة ع ردودكم

بس ليا ملحوظتين الاولى لساسو اولا انا مش بقول كلام من الهوا فى ناس هنا وكلمتنى شخصيا وبدون ذكر اسماء شتمت متعب وقالت كلام مش كويس خالص

يبقا كدا بيحبو هو ليا حق انى اقول لانهم يتسحبوا من المنتدى لان المنتدى ده محبى متعب مش اللى بيشتموا متعب أظن وجهة نظرى اتضحت لحضرتك ومتعب راجل وادرى دى زوجة صالحة ولالا انا منعرفهاش

الملحوظة التانية بالنسبة لانسة رضوى انتى بقا بقالك شهرين بتقولى بدفعى عن متعب مع انك فى الشهرين كنتى مطلعة عينى انى احذف ردودك وموضوعاتك اللى بتسيىء لمتعب واظن انى بعتلك رسالة خاصة وقلتلك الكلام ده واظن بردو متعب مش بيبى مش عارف مصلحته وليا ام واخوات وناس اد كدااااااااااا ينصحوه وهو حر فى اختياره

ع ما اعتقد لما تيجى بأذن الله تجوزى مش هتخدى موافقة متعب رافض ولا موافق !!

أحتراااااااااااااااااااااااامى للجميع[/quote] والهى يامريم قولتى كل اللى كنت عاوزه اقوله بس ياريت كان من فتره من اول الموضوع ما ابتدا محدش ليه دعوه بحياته ومتعب طول عمره محترم وهيفضل محترم واهله هما اللى ليهم حق ينصحوه
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى
علم بلادك : من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 Female31

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 2:01 pm

[quote:8d5a="sasso4ahly"]بس يا جماعة بعيدا عن الشد والجذب اللي احنا فيه دة
انتو مش شايفين ان حاجة غريبة ان متعب يبقي بيحب ايتن اوي وكان طاير بيها وهيتجنن عليها وكان الفترة دي احلي فترات حياته كان علطول فرحان ومبسوط وسيريتها لما تيجي وشه ينور وفجاة كدة يسيبوا بعض ومافيش شهرين يبقي هيخطب واحدة تانية
طيب لحق امتي ينسي ايتن ولحق امتي يحب يارا ؟
سؤال يطرح نفسه[/quote] مكنش طاير بيها ولا حاجه حتى لما كان مع احمد شوبير شوبير قاله بس اانت كنت متردد
sasso4ahly
عاشق شغااالعاشق شغااال
sasso4ahly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 6:40 pm

لا يا ولاء كان فرحان بيها اوي حتي لو شوفتيه مع غادة عادل كان بيتكلم عليها ازاي
كان بيقول انا بحب خطيبتي جدا وهي بتحبني اوي ومامتها وباباها واخواتها بحبهم اوي وكان بيتكلم عليها وهو فرحان اوي
ولما شوبير سأله انت لابس دبلة ليه؟
ضحك اوي وقاله عشان خاطب وكل الناس خدت بالها انه سعيد اوي زيادة عن اللزوم
وكان بيطلع من الماتش يلبس الدبلة ولما حماه اتصل بيه مع شوبير كان بيان اوي انه فرحان بيها يا ولاء
انا بس نفسي اعرف هو لحق امتي يحب يارا؟
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 6:50 pm

واضح انها عند مش حب
مريومة الاهلاوية اوى
عاشق جامدعاشق جامد
مريومة الاهلاوية اوى

انثى
البلد : مصر روح قلبى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 7:23 pm

[quote:caa6="walaa1991"][quote:caa6="مريومة الاهلاوية اوى"]احنا عايزين متعب اللى نعرفه مش متعب اللى فقد اعصابه و كان حيخش فى مشكلة مع مصور عشان صوره مع يارا فى الاستاد يا سلام اذا كنت انت اللى صحبتها معاك للماتش يبقى ايه لازمته اللى انت عملته ده واللى انت رايك ايه يا مريم ده متعب اللى احنا عشقناه بسبب اخلاقه الحلوة قبل اجواله الجميلة لازم متعب يعرف ان احنا لينا عليه حق وقبلنا ربنا سبحانه وتعالى وبعده والدته اللى مش موافقة على اللى بيحصل[/quote] وله ماتلوميش المصور اللى عاوز يصورهغصب عنه هو رايح المتش يشجع الاهلى مش علشان يتصور تانى شئ هو البنى ادم اللى بيحب ده بنى ادم مش محترم ولا ايه ايه معنى ان متعب اخلاقخ بقيت وحشه عيب كده متعب محترم وهيتنيه طول عمره محترم واللهى لو متعب مكنش يعرف يارا مكنتيش قولتى عيب يضرب المصور كنتى هتقولى المصور هو اللى غلطان[/quote]

واو يعنى عجبك متعب وهو رايح يضرب واحد عشان خاطر واحدة عجبك عماد كدة هايل اتصدقى
محمد عصام متعب
عاشق جديد
عاشق جديد
محمد عصام متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 7:56 pm

انا بجد بجدمبسووووووووووووووووووط اوى من التوبيك وهوة ده الصح انا بموت فى متعب ولو بتحبها يا متعب على بركة الله ومستنييينك يا نجم الجماهير
بنموت فيك يا متعب
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 8:00 pm

يا محمد نفترض انه بيحبها واتجوزها عارف الجماهير لو شتمته هتشتمه بميييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غزل خالد
عاشق شغااالعاشق شغااال
غزل خالد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 9:26 pm

وانا كمان معاكم وهو انسان وازاى ع لبسها يمكن لو اتجوزها يقدر يغيرها وكل اللى غلط فيه مايقدرش بعد كدا يفتح بق امه بولا كلمه عليه وعليها وفى الاخر متعب حبيب الملايين ومش منتظر من كام واحد ان يقلولوا اننا بنحبك وربنا يسعده اذا كان ليه نصيب مع يارا او مع غيرها واللى يغلط فى متعب ملهوش مكان وسطنا زى ما مريم قالت وشكرا يامريم ع موضوعك
Mariam egyptus
عاشق ملكىعاشق ملكى
Mariam egyptus

انثى
البلد : Egyptus

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 4:47 am

ازيكم يا جماعة عاملين ايه

هكرر للمرة المليون الموضوع مش للنقاش هو خلاص أختارها وأعلن ان خطوبتهم بعد العيد.

من الاخر هى أختياره هو حر بلاش بقا ندخل فى حياته الشخصية بدون داعى خاصتا ان مهما الناس المعترضة أكلموا كلامهم مش هيفيد فى اى حاجة

هيحرقوا أعصابهم ع الفاضى

أحنا ندعيله ان ربنا يدله ع الخير

منعدش بقا نقول لا ده مش حب طيب حبها أمتى لحق معرفش ايه

لو حبها أمتى فى الحب بيجى فى ثانية ع رأى الاغنية

وأكرر حياتو الشخصية ملنااااااااااااااااااااااااااااااش دعووووووووووووووووووووووووووة
احمد حسن
عاشق جديد
عاشق جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 9:54 pm

اول مرة اشوف حد يتكلم بحترم وبهدوء عايز يا مريم موضوع مهم جدا وكلام جميلة جدا
عماد الباسل
عاشق جديد
عاشق جديد
عماد الباسل

ذكر
البلد : ام الدنيا مصر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 12:08 pm

انتى عندك حق فى كلامك بس برضه نجم كبير زيه لازم يبقى احنرامه لجمهوره كبير يعنى ما فهاش حاجة لما يلبسها حجاب دا طبعا رايي وهوا حر انا عن نفسى بحب ذكاء متعب فى الملعب حياته هوا حر فيها اخوكم عمادالباسل[img][/img]
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 09, 2010 8:18 pm

أنابحب متعب جدا وهو شخص محترم جدا واحناواثقين في اختياره بس يفكر ألف مرة قبل مايخطى خطوة زى دى لأن ده جواز يعني شريكة حياته أتمني انه يحجبها لأن الحجاب فرض واتمني انه يحاول يشيل صوريارا اللي الناس بتكلم عليها من ع النت ومهماحصل احنابنحب عماد أتمني انه يفهم وجهة نظر جمهوره وميضايقش نفسه وياخدباله من نفسه ومن اللى قلبه اختارها
الدلوعه
عاشق فضىعاشق فضى
الدلوعه

انثى
البلد : مصر ارض المحبه والسلام

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 10, 2010 1:31 pm

وانا معاكى يا مريم
وربنا يوفقه لوكان بجد بيحبها
وعايز يرتبط بيها
ربنا يوفقه
بحبك يا متعب بيارا او من غيرهاااااااااااا
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 7:47 pm

thx marem
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 7:47 pm

thx marem
هدى موسى
عاشق برونزىعاشق برونزى
هدى موسى

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 8:04 pm

انا معاكى يا مريومه فى كل كلمه قولتيها

واحنا المفروض نحب متعب وبس

وملناش ان احنا ندخل فى حياة متعب الشخصيه اصلا

وانا يمكن قولت لاسامه ان قسم اخبار متعب منتزلش فى اخبار من اى حته او اى سايت

المفروض بيبقى اى حاجه بصوت عماد بسسسسسسسسسسسسسسس

ومنتكلمش عن اى حاجه تانى

ومن حقك يا عمده تعمل اى حاجه انت عايزها

مارينا المصرية
عاشق جديد
عاشق جديد
مارينا المصرية

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 3:43 pm

انا معاكي في كل كلمة قلتيها يا مريم
moonlife
عاشق جديد
عاشق جديد
moonlife

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 18, 2010 11:55 am

ميرسي ليكي يامريم هو ده الكلام بجد
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى
البلد : مصر-إنجلترا

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 18, 2010 12:05 pm

كل الخق معاكي ياى مريم و بعد الكلام دة لا تعليق من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 948955
mrmr met3eb
عاشق جامدعاشق جامد
mrmr met3eb

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 22, 2010 2:14 pm

انتى كلامك صح يا انسة مريم

انا كنت خايفة على عماد من المشاكل بتاعت الصحفيين مش اكتر وهو ده كل الى يهمنى علشان الصحافة مابترحمش حد

واتمنى له انه يكون اختار الزوجة الصالحة الى تقدر تحافظ عليه فى غيابه وفى وجوده وتربى اولاده على الدين الاسلامى الصحيح

لكن احنا ملناش دعوة يتجوز يارا او غيرها احنا كل الحكاية لو بنحبوا بجد نتمناله الخير وندعيله مش اكتر من كده

وانه يخرج من ازمة المصور دى على خير
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 22, 2010 10:23 pm

أنا معاك ان احنا ملنقاش الحق نتدخل في حياة متعب الشخصية واللي بيحب مش ممكن يكره احنا كل اللي بنقوله ان هو كان لسا خارج من قصة حب مع ايتن فكان لازم يستني شوية عشان اختياره يبقي سليم واحنا مشككناش في اخلاق يارا احنا كان كل تعليقنا منصب علي ان متعب شخصية محترمه ومتدينة وعارف ان الحجاب فرض وان لبس يارا مش حلو بالنسبة ليها وله وان الواحد هيبقي في عرض حسنة يوم القيامة وااللي بيحب عماد فعلا هو اللي يخاف علي عماد في الاخرة قبل الدنيا وان احنا مش عايزين عماد يتحاسب علي لبس مراته او شعرها بس لكن لو كان مفيش حساب علي لبس المراة وحجابها فمكنش هيبقي فيه مشكلة ده كان قصدنا وكمان ان عادات وتقاليد متعب غيرها خالص واعتقد ان فعلا اللي بيحب عماد هو اللي يخاف علي مصلحته ومش معني ان انا قلت الكلام ده ابقي مبحبش عماد بالعكس انا بحب عماد حب ميتسواش بمال الدنيا كله وبخاف علي مصلحته جدا واحبله الخير والتوفيق في الدنيا والاخرة وميرسي يا مريم
اهلاوية موووت
عاشق جديد
عاشق جديد
اهلاوية موووت

انثى

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 23, 2010 12:10 am

كل انسان حر فى حياتة وهو وحدة اللى يتحمل نتيجة اختيارة
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام   من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام - صفحة 5 I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 19, 2010 11:58 pm

[color:4d50=red]كلامك صحيح

ميرسي ليكي
[/color]

من الاخر الكل يدخل هنا لو سمحتوا يا محبى متعب الكرااااام
صفحة 5 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5
 مواضيع مماثلة
-
» الكل يدخل ويقول للمتعب مبرووووووك يا قمر
» الكل يدخل ويقول لعماد كل سنه وانت طيب بمناسبه رمضان
» الكل يدخل بسرررعه ,, احلى تصااميم لاحلى متعب
» الكل يدخل ويقول كلمة من القلب الى النجم عماد متعب قبل سفره
» مبروووووووووووووك لعمده الهدفين الكل يدخل يهني