:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )

Menna 9
namora
rosana
MEMO10
Amal7
el_helwa
فاتن
*&~!AMR!~&*
فيوريلا 91
hend gamal
buty
نورهان كارم محمود
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) Empty
مُساهمةموضوع: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 2:31 pm

اولا ازيكم يا احلي اعضاء في الدنيا ثانيا انا عارفة ان دة مش مكان التوبيك دة بس انا حبيت ان كلكو تشوفو لان دة اكتر قسم الاعضاء بتدخلوا ثالثا بقة انا حبيت اخرج من جو التوتر اللي احنا عايشين فيه دة واخرجكوا معايا مين فيكم حلم بمتعب قبل كدة وحلم بايه انا عن نفسي حلمت بيه كتيييييير اوي اصلي بحبه جدا اوي خالص وكلها احلام حلوة الحمد لله فاللي حلم فيكو بمتعب قبل كدة يقولنا ويقولنا حلم بايه ويحكيلنا بحبك مووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب.(ومهما العزول يقول حاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول )(وبحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا متعب).
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى
البلد : مصر-إنجلترا
علم بلادك : ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) Female31

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 2:36 pm

انا حلمت بية بعدد شعر راس العالم كلة
هههههههههههه
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا
علم بلادك : ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) Female31

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 2:40 pm

انا حلمت بيه كتيييييييييييييييييييييييييييييير جدااااااااااااااا

بس فيهم احلام غريبه شويه لو قولتها هاتضحكو عليا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يعنى مثلا جه عندنا البيت وقعدت احكى معاه فى حاجات هبله كده يعنى ههههههههههههههه

وفيه احلام حلوة بقى انه جه فى برنامج وقعدت اتفرج عليه كتير وفى الاخر صحيت وزعلت جدا ههههههههههههه

فى بقى حاجة حصلت بس مش حلم ده بجد ومن اسبوع كده
عمرو اخويا شاف عماااااااد متعب بجد فى العربيه بتاعته وانا كنت معاه وماقليش وبعد ما مشى بيقولى هند مش انا شفت عماد متعب فى العربيه بتاعته

انا بقى كان هايحصلى حاجة ههههههه كنت هقتله وقعدت ازعقله لانى كنت قاعده جمبه فى العربيه

والله لحد دلوقتى متغاظة جدااااا منه وكل شويه يقعد يغظنى اكتر ههههههههههههه

قولى انتى بقى يا نورهان حلمتى بيه بايه؟؟
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 2:58 pm

انا لسه حلمانه بيه قريب اول مره احلم بيه كنت قعده بفكره فى علاقته بيارا وهما مناسبين ولا لا بس حلمت بيهم الاتنين مع بعض وفرحانين اوى وعمالين يضحكوا
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 3:09 pm

والله انا كمان يا ولاء لسه حلما بيهم هما الاتنين عماد ويارا قريب جدا كمان كان عماد واقف فى حوار كده مع مراسل ويارا واقفه جمبه وكان فرحان اوى وهيا كمان كانت فرحانه وبتضحك Very Happy Very Happy

buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 3:15 pm

ربنا يخلي متعب يدحك كمان و كمان يااااارب
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 4:18 pm

نفسى احلم بيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:19 pm

انا حامت بية كتير شوفتة مرة سان جيوفانى فى ستانلى كان معاة محمد شوقى واحد تانى بس معرفوش كانوا بتغدوا لاسف المكان دة ممنوع انك تكلمى حد تبقى فى حالك وبس ملكيش دعوة بحد حتى لو مشهور كنت هموت اتصور معاة بس الويتر رفض قالى دى مش قواعد المكان بس هما مبطلوش ضحك ومتعب ومحمد شوقى كانو عمالين بيغظوا فى بعض يبهدلوا بعض بالاكل الموضوع دة كان السنة الى فاتت
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:23 pm

يابختك يا فاتن انك شوفته حتى من بعيد
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:26 pm

انا لو منك كنت ضربت الزفت ده وروحت سلمت عليه وكمان انا بحب شوقى اووى
el_helwa
عاشق مميزعاشق مميز
el_helwa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:28 pm

الله الموضوع دا جميل اوووى يانورهان
وانا حلمت بمتعب كتير بس للاسف مش فاكرة ولا حلم
وساعات بقوم من النوم وانا بنادى عليه
Amal7
عاشق برونزىعاشق برونزى
Amal7

انثى
البلد : قلب فلسطين
علم بلادك : ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) Female56

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:29 pm

يا بختك يا فتون بس انتي سكتي ازاي
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:31 pm

ده قريب اوى يا فاتن يا بختتتتك هاحسدك هههههههههههههههههههههههه

كنتى صوريه حتى ههههههههه
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:44 pm

برافوا عليك يا عمرو
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:47 pm

برافوا عليك يا عمرو
buty
عاشق فضىعاشق فضى
buty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:48 pm

انا حلمت ان متعب و فتحي طلبوة ايدي في نفس اليوم
كان حلم حلو اوييييييييييييييي
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:51 pm

اعمل اية كان لازم اسكت عشان المكان دة بيرحوا لية مشاهير كتير اوى معظمهم بيبقوا موجدين من بتوع كورة فنانين لكل حاجة دى قواعد المكان انى اصلن مبصلهمش ابقى فى حالى وبس اعمل اية حظى بقى كمان عارفين هما بيرحوا عشان القواعد دى لانهم بيخدوا رحتهم اوى بيعملوا الى هما عايزينوا لانهم متاكدين ولا حد هيصورهم ولا حاجة تعرفوا مرة شوفت محمود معروف بس الراجل دة مسخرة كنت هموت من الضحك بسببة قاعد بيعمل حاجات غريبة
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:53 pm

[quote:fc8f="MIRO ADMIRE MET3EB"]انا لو منك كنت ضربت الزفت ده وروحت سلمت عليه وكمان انا بحب شوقى اووى[/quote] وللة يا ميرو كنت هاعمل كدة بس ماما زعقلتى قالتى بطلى عشان الناس خدت بالها انى انا بزعق روحت سكت وخلاص
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 5:57 pm

ههههههههههه اصلا محمود معروف لو حد شافه على الحقيقه هيمووت من الضحك بقولك ايه هو المكان ده فين بالظبط
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 6:35 pm

كان امتى بالظبط يا فاتن كان يعنى ساعتها بيلعب فى الاهلى ؟؟ السنة الى فاتت علطول يعنى الدورى الى فات علطول؟؟؟
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 6:59 pm

يا بخت كل اللى شاف عماد ويا اجمل ما شافت العيون نفسى اشوفه اوى وحلمت بيه كتير وكلها غريبه اكيد بس بيبقى يوم سعيد اوى لما اشوفه وبيبقى نفسى مش اقوم من النوم خالص عشان افضل معاه دايما ربنا يباركله ويوفقه دايما ان شاء الله
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:23 pm

كنت استنتيه يافاتن لحد مايخلص ويخرج واخرحى وراه واتصورى معاه بس دا كفايه اوى انك حتى شفتيه من بعيد هتلاقيكى طول الوقت كنت قاعده تبسى عليه وبتشوفيه بيتصرف ازاى
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:57 pm

[quote:d999="walaa1991"]كنت استنتيه يافاتن لحد مايخلص ويخرج واخرحى وراه واتصورى معاه بس دا كفايه اوى انك حتى شفتيه من بعيد هتلاقيكى طول الوقت كنت قاعده تبسى عليه وبتشوفيه بيتصرف ازاى[/quote] فعلن وللة انا كنت قاعدة عمالة ابص علية هو بيعمل اية هو شوقى بصراحة كانوا جامدين جدا عملوا فى بعض حاجات تموت من الضحك كان نفسى استناة بس هتعملى اية بقى كانت معايا شجرة الدر قعدت تزعقلى لحد ما مشينا اعمل اية حكم القوى
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:59 pm

[quote:27ee="MIRO ADMIRE MET3EB"]ههههههههههه اصلا محمود معروف لو حد شافه على الحقيقه هيمووت من الضحك بقولك ايه هو المكان ده فين بالظبط[/quote] سان حيوفانى فى ستانلى فى اسكندرية
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )   ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا ) I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 06, 2010 8:01 pm

[quote:f1bd="hend_met3b"]كان امتى بالظبط يا فاتن كان يعنى ساعتها بيلعب فى الاهلى ؟؟ السنة الى فاتت علطول يعنى الدورى الى فات علطول؟؟؟[/quote] وقتها كان فى الاهلى بصى هو بعد مارجعوا من انجولا وقتها شوقى تقريبا كان لسة مارحش الدورى التركى

ايه حلمك لمتعب حبيب قلبي(ادخلو وقولولي حلمتو بيه قبل كدة ولا لا )
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» .. بورتسموث يرغب في استعارة متعب.. والأهلي ينتظر عرضا رسميا
» رسالة الي عماد متعب حبيب قلبي وبجد والله بحبك(من فضلكم ردو عليا وقولو رايكم)
» صورة حلوة لمتعب حبيب قلبى فى المانيا
» احلى صور لمتعب حبيب قلبى احمد متعب
» رسالة شخصية لمتعب روح قلبي