:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار

buty
مرام البربرية
هايدى
Amal7
هدير الاهلاوية مووووت
mayada9
Boba Alex
فرحF
دينا جوهر
khadija al maghribia
sherif met3b
Menna 9
asmaa ahmad
زينة
~*~GHADA~*~
soooka
اسامة متعب
myskyangle
برنسيسة المنتدى
فيوريلا 91
hend gamal
honey
kimovilla
MEMO10
Ana Darsh
nino3030
نورهان كارم محمود
*&~!AMR!~&*
m.ashor
نونه كات
sweet kiss
rosana
36 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
rosana
عاشق مميزعاشق مميز
rosana

انثى

هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار Empty
مُساهمةموضوع: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 5:19 pm

في سرية تامة يجهز اللاعب عماد متعب - نجم هجوم فريق كرة القدم بالنادي الأهلي ومنتخب مصر - لحفل خطوبته الرسمي من يارا نعوم ملكة جمال مصر لعام 2008.

وقد أكد المقربون من متعب أنه قد اشترى ليارا بالفعل خاتم الخطبة بقيمة 75 ألف دولار أي ما يعادل حوالي 400 ألف جنيه مصري، وذلك ليقدمه لها في الحفل الضخم المرجح إقامته أواخر العام.

وكان متعب قد أعلن ارتباطه الرسمي بيارا نعوم منذ أسبوعين، حيث أقام حفلا عائليا صغيرا لقراءة الفاتحة، على أن يتم إقامة حفل الخطوبة بعد انتهاء مشوار النادى الأهلي في بطولة دوري أبطال أفريقيا، والتي يتنافس حاليا في مرحلتها قبل الأخيرة - الدور نصف النهائي - حيث يستعد أصدقاء متعب من لاعبي النادي الأهلي للسفر غدا إلي تونس لأداء مباراة العودة أمام نادي الترجي التونسي الأحد القادم.

من ناحية أخري، أكد عماد متعب في تصريحاته مؤخرا أن علاقته بخطيبته شأن خاص، ولا يحب تدخل وسائل الإعلام فيها، حيث قال: " ما يغضبني بشدة هو إقحام اسم خطيبتي في جميع الأخبار التي تتناولني، فتارة يؤكدون أنني فسخت خطوبتي منها، وتارة أخرى يؤكدون أن لجنة الكرة منعتها من دخول النادي، وأخيراً يؤكدون أن مسئولي النادي يطالبونني بفسخ خطبتي، وهو ما لم يحدث علي الإطلاق، ارتباطي بيارا نابع من قناعتي باختياري وأعتقد أنني أراها أنسب إنسانة لي، وأمتلك قناعة كاملة بالإنسانة التي ارتبطت بها".

واستكمل نجم الكرة الشاب: "حياتي الشخصية ملك لي، أنا مرتبط بخطيبتي ومستمر معها، وسأكمل معها المشوار حتى اليوم الأخير من عمري، حيث سأعقد قراني عليها قريباً، وأعتقد أن هذا لا يسبب الضيق لأي شخص".

وطالب متعب النقاد بانتقاده فقط فيما يتعلق بالشئون الكروية وعدم اقحام حياته الخاصة فيما يتعلق بأدائه في الملعب، لافتا إلى أنه من غير المقبول أن يجد صورتها منشورة على صفحات جميع الإصدارات الرياضية.

[color:aa90=red] ربنا يوفقك ياعمدة ويهديكم لبعض بس 400الف كتير شوية وانت لسا خارج من موضوع استندرلياج ويارب يسعدكم فعلاويارب نشوف يارا معاك بالحجاب [/color]
sweet kiss
عاشق شغااالعاشق شغااال
sweet kiss

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 5:41 pm

ميرسى على الخبر

وربنا يوفقك يا متعب لان سعادتك من سعادتنا
نونه كات
عاشق برونزىعاشق برونزى
نونه كات

انثى
البلد : مصر
علم بلادك : هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار Female31

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 6:23 pm

ميرسى على الخبر
وربنا يسعدك ياعمدة
m.ashor
عاشق مميزعاشق مميز
m.ashor

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 7:11 pm

مبروك يا عمده
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 7:23 pm

شكرا ع الخبر
نورهان كارم محمود
عاشق شغااالعاشق شغااال
نورهان كارم محمود

انثى

مُساهمةموضوع: بسم الله الرحمن الرحيم   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 7:29 pm

اولا انا عايزة اقولكم علي حاجة مهمة جدا وياريت محدش يفهم كلامي غلط والله والله والله والله والله والله العظيم وحياة ربنا والله انا مش بكدب ومش علشان نفسي في كدة ولا حاجة انا بجد حاسة ان الموضوع دة مش هايكمل وهايسيبها ومش عارفة والله العظيم الاحساس دة جايلي من ايه ومنين وعلي اساس ايه رغم ان زي ماانا شايفة وانتوا شايفين الموضوع ماشي بس هوة دة اللي انا حاسة بيه والله وانا عارفة ان فيه اعضاء في المنتدي هايعترضوا علي كلامي بس والله العظيم انا مش بكدب ولا حاجة والله والله والله والله والله واله العظيم وعلي فكرة من ناحية الهدية اللي عماد جابهالها ف عماد اصلا اصلا اصلا مسرف جدا جدا وهوة اللي قال كدة في حوار ليه في مجلة كنفو يعني شئ طبيعي جدا انه يجيب هدية غالية كدة وللمرة المليار والمليون انا بقول والله وبدعيلها ربنا يهديه وبجد من قلبي بس مش قادرة اتقبلها خااااالص وبردو بحبك موووت يا متعب وعمره ماهايسقط من نظري وعمره ماهيتغير في نظري وبحبك موووووووووووووووووووووووووت يا متعب .(ومهما العزول يقول هاتفضل متعب وهانفضل نحبك علي طول)(وبحبك موووووووت يا متعب).
nino3030
عاشق شغااالعاشق شغااال
nino3030

ذكر
البلد : egypt_Mansoura

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 8:05 pm

75الف دولار بس يارتنى كنت يارا نعوم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 8:25 pm

شكرا ع الخبر
MEMO10
عاشق مميزعاشق مميز
MEMO10

انثى
البلد : مصر روحى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 8:38 pm

مش عارفه انا متاكده ان عماد مش بتهمه الفلوس وخصوصا للى بيحبها وانا عارفه انه ممكن يعمل اى حاجه عشانها بس لو كان فى ظروف احسن كنت هاصدق اكتر بس بجد عماد شكله مش معاه فلوس كتير اوى الايام دى وخصوصا انى عارفه ان عربيته كانت BM دلوقت راكب كيا اكيد ارخص كتير منها انا حاسه ان القيمه مبالغ فيها اوى
kimovilla
عاشق شغااالعاشق شغااال
kimovilla

ذكر
البلد : مصر-القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 9:00 pm

شكرااااااااا ع خبر وربنا يوفقكة
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001403654014
honey
عاشق مميزعاشق مميز
honey

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 9:14 pm

الف مليون مبرو ك للعمدة ومرسي ع الخبرر I love you
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 9:52 pm

انا احساسى زيك يا نورهان مش عارفة ليه من الرغم ان الموضوع ماشى زى ماقولتى بس ده مجرد احسااااااااااااااااااااااااااااااس منى انا

لكن بجد من كل قلبى اقول لمتعب مبرووووك يا متعب على الخطوبه مقدما وان شاء الله تبقى زوجه صالحة باذن الله معاك
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 9:57 pm

يارب تكون زوحه صالحه ليك يا متعب بس بصراحه مش مصدقه الخبر الرقم مبالغ فيه اوى دى خطوبه مش جواز
برنسيسة المنتدى
عاشق ملكىعاشق ملكى
برنسيسة المنتدى

انثى
البلد : EgYpT

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 9:59 pm

ميرسي ع الخبر
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 9:59 pm

لا صدقى يا ولاء ليه لاء؟ مادام بيحبها ؟؟؟
ربنا يسعدهم ويارب يجعلها زوجه صااااااااااااااااالحة
فيوريلا 91
عاشق برونزىعاشق برونزى
فيوريلا 91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 10:04 pm

[quote:0392="hend_met3b"]لا صدقى يا ولاء ليه لاء؟ مادام بيحبها ؟؟؟
ربنا يسعدهم ويارب يجعلها زوجه صااااااااااااااااالحة[/quote] انا عارفه ياهند ان متعب كريم اوى وعمره ماهيستخسر حاجه فى انسانه بيحبها بس بجد كتير اوى لو كانت شابكه مش خطوبه كنت صدقت عموما ربنا يوفقه سواء كان الخبر صح اولا
myskyangle
عاشق شغااالعاشق شغااال
myskyangle

ذكر
البلد : Alexandria

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:07 pm

ياسيدى .... ربنا يخليكو لبعض

بنحبك يا عُمده

بنحبك يا روو
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:16 pm

ثانكس على الخبر
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:23 pm

ثانكس على الخبر

بس الرقم مبالغ فيه اووى

عدل سابقا من قبل soooka في الأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:38 pm عدل 1 مرات
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:24 pm

الخبر ده مصدره ايه؟؟
~*~GHADA~*~
عاشق ملكىعاشق ملكى
~*~GHADA~*~

انثى
البلد : أم الدنــــــــــــــيـــــــــــــا مـــــــصــــــر

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:27 pm

مرسي ع الخبر
زينة
عاشق شغااالعاشق شغااال
زينة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 14, 2010 12:07 am

ميرسي ع الخبر
و ربنا يوفقهم
asmaa ahmad
عاشق شغااالعاشق شغااال

انثى
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 14, 2010 12:45 am

75 الف دولار يا نهار ابيض ا

عدل سابقا من قبل asmaa ahmad في الخميس أكتوبر 14, 2010 12:56 am عدل 1 مرات
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 14, 2010 12:48 am

واسعه اوى من اللى كاتبه الخبر

لكن لو حقيقى
يبقى ربنا يجعله بفايدة
وربنا يستر
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO

مُساهمةموضوع: رد: هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار   هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 14, 2010 6:30 am

ميرسى على الخبر

وربنا يوفقك هو اه المبلغ كبير
بس مش هيكبر على حب يارا لمتعب

وان شاء الله يكونوا سعداء مع بعض

هدية متعب لـ يارا بـ 75 ألف دولار
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بالصور: انباء عن انفصال متعب و يارا
» متعب مايعرفش يارا نعوم
» حصريا : صور عقد قران متعب و يارا
» عاجل:متعب بحب يارا وهتجوزها