:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بايع نفسه ؟؟

reporty
snow white
فاتن
soooka
Asmaa Arif
Ana Darsh
the moon light
Menna 9
*&~!AMR!~&*
sherif met3b
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : بايع نفسه ؟؟ Female31

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 7:07 am

[center]السلام عليكم جميعا

ازييييييييييييييييكم عاملين ايه

كنت بتفرج على ستاد مصر يوم الخميس

وشوفت كابتن ايمن يونس بيتكلم على هجوم الاهلى

فبيقول الاهلى كان عنده احسن 2 راس حربه فى افريقيا

دلوقتى مش عنده واحد اتباع اللى هو فلافيو

وواحد بايع نفسه اللى هو متعب

انا اتضايقت جدا من كلمه بايع نفسه دى لانها تقيله شويه

فاانتوا ايه رايكم فى كلامه ده فعلا متعب بايع نفسه ولا ايه

انا من رائى مشغول حبه بس مش بايع نفسه ولا حاجه[/center]
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر
البلد : مــــــــــــــــــــــــصــــــــــــــــــــــــــر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 8:52 am

مش عارف اقول ايه يا شريف شوفوا انتوا هو بيعمل ايه وقولوا اللى انتوا عايزينوا انا خلااااص

بالنسبه ليا عماد اللى عرفته معرفش راح فين
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 2:30 pm

يعنى ايه بايع نفسه
احترافه كان غلطه وهو اعترف بكدة
دلوقتى ميحقلوش انه يلعب وبيدرب يعمل ايه تانى
عشان خطوبته يعنى ماهو كل الناس بتخطب وبيعملوا كدة ولا عشان يعنى كل الناس واخدة بالها منه اوى وبيحاسبوا على تصرفاته بالوحدة
نفسى اعرف بايع نفسه من ناحيه ايه يعنى
وعلى فكرة عييييييييييييييب اوى انه يقول كلمه زى دى لان معناها كبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير اوى
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر
البلد : zagazig

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 2:41 pm

بايع نفسه ازاى يعنى وبعدينا يمن يونس يعنى مفيش حد بياخد ع كلامك دا زملكاوى.... يعنى ربنا يشفى وبعدين كلها شهر ومتعب يرجع ويسكت الى زى ايمن يونس داا
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 2:44 pm

[quote:5725="the moon light"]بايع نفسه ازاى يعنى وبعدينا يمن يونس يعنى مفيش حد بياخد ع كلامك دا زملكاوى.... يعنى ربنا يشفى وبعدين كلها شهر ومتعب يرجع ويسكت الى زى ايمن يونس داا[/quote]

فعلا كلامك ميه ميه
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 3:34 pm

مظبوط ياكبير
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 3:53 pm

عماد مش هينفع الا لو سابها يعنى كل اللاعيبه اللى عملت زى عماد مش نفعت تانى وكلهم سابوا اللى مجوزينهم عشان يرجعوا عدلين تانى جت على عماد هو اللى هينفع فيهم يعنى
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 4:19 pm

ميرو انا كنت زيك كده
بس حط نفسك مكان متعب

وبعدين مدام مش هتاثر على مستواه فى الملعب
يبقى خلاص اهم حاجه عندنا متعب فى الملعب
Ana Darsh
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ana Darsh

ذكر
البلد : _Mnofia_Bagour

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 9:14 pm

شكرا ع التوبيك

انا مابتكلمش فى السياسه
Asmaa Arif
عاشق مميزعاشق مميز
Asmaa Arif

انثى
البلد : مصر أم الدنيا

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 04, 2010 10:34 pm

انا مش عارفه بأي حق أيمن يونس يقول الكلمه دي لأنها عيبه في حقه قبل ماتكون عيبه في حق متعب وانا مش عارفه الناس كلها شغله بالها ليه بيارا ياعني متعب لاأول ولاأخر واحد يجوز واحده معروفه مش أحسن ماياخد واحده رقاصه وبلاش زكر أسامي وإحنا لينا بلعب متعب مش بحيات متعب الشخصيه وبعدين مانقدرش نحكم عليه إلا لما يرجع ونشوف لعبه وبعدين صح داه زمالكاوي ليه حق يقول أكتر من كده عاشقة متعب
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 10:51 am

[quote:20e4="Asmaa Arif"]انا مش عارفه بأي حق أيمن يونس يقول الكلمه دي لأنها عيبه في حقه قبل ماتكون عيبه في حق متعب وانا مش عارفه الناس كلها شغله بالها ليه بيارا ياعني متعب لاأول ولاأخر واحد يجوز واحده معروفه [color:20e4=yellow]مش أحسن ماياخد واحده رقاصه [/color]وبلاش زكر أسامي وإحنا لينا بلعب متعب مش بحيات متعب الشخصيه وبعدين مانقدرش نحكم عليه إلا لما يرجع ونشوف لعبه وبعدين صح داه زمالكاوي ليه حق يقول أكتر من كده عاشقة متعب[/quote]

يعنى اللى مزعلكوا فى الموضوع انه زملكاوى .......................مش عارف اقول ايه بس على فكره مفيش فرق خاااااااالص
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 11:20 am

اه زملكاوى فعشان كدا بيتكلم عليه بالطريقه دى ومش اتكلم على الى شيكابالا بيعمله بعد كل متش ولا قال حاجه واساس قناه مودرن خلاص راحت عليها بدل مصريه 100% بقت اسمها زملكاويه 100%
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 2:56 pm

لا مش حكايه انه زملكاوى ولا اهلاوى المشكله انه مينفعش يقول الكلمه دى من الاساس لان زى ماقولت معناها كبير
وكبير اوى
ولو عايز يقولها يبقى لما يكون عماد يحقله انه يلعب ومبيروحش يدرب وضاربها طناش زى ما الناس مابتقول
دى الحاله الوحيدة اللى ممكن نقول عنده حق فيها

ومعلش بقى ماعبدالمنصف متجوز لقاء الخميسى ليه محدش بيتكلم عليه ولا واخد باله من تصرفاته زى مابيعملوا مع عماد

انا اه مكنش ابدا اتمنى انه يخطب وحدة زى دى لكن خلاص الكلام لاهيودى ولا هيجيب
يبقى منعدلوش ع السقطة واللقطه ونقول هو بيعمل ايه ومبيعملش ايه
ولو الناس مش قبلاها يبقى متدخلش وتعد تدور وتدعبس على صورها علشان يطلعوه وحش وغلطان ونعد نقول ازاى وليه والكلام اللى خلاص بقى مبيجبش همه
يبقى ليه تتعبوا نفسكوا وتتعبوا الناس معاكوا وتعدوا تقولوا كلام يحزن ويوجع اكتر ما الواحد مهموم وموجوع
لكن بالطريقه دى الناس هى اللى وصلت عماد للى هو فيه دلوقتى سواء فى التصريحات او حتى كمان فى بعض تصرفاته

soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 3:24 pm

ابتديت احس انها كلمة فى محلها فعلا....

the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 3:55 pm

[quote:5ebf="soooka"]ابتديت احس انها كلمة فى محلها فعلا....

[/quote]

سبحان الله ودا من ايه بقا

ياجماعه خلاص احنا مش هنقعد نعيد ونزيد ف الكلام ماحدش ليه دعوه بحياته الشخصيه يعمل الى يعمله بس اهم حاجه مستواه ف المعلب طب ماهوا كل يوم بيسهر بس ملتزم بمواعيد التمرين والتدريبات يعنى مفيش حد هيقدر يكلم عليه نص كلمه
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 4:31 pm

[quote:87e8="menna met3b"]لا مش حكايه انه زملكاوى ولا اهلاوى المشكله انه مينفعش يقول الكلمه دى من الاساس لان زى ماقولت معناها كبير
وكبير اوى
ولو عايز يقولها يبقى لما يكون عماد يحقله انه يلعب ومبيروحش يدرب وضاربها طناش زى ما الناس مابتقول
دى الحاله الوحيدة اللى ممكن نقول عنده حق فيها

ومعلش بقى ماعبدالمنصف متجوز لقاء الخميسى ليه محدش بيتكلم عليه ولا واخد باله من تصرفاته زى مابيعملوا مع عماد

انا اه مكنش ابدا اتمنى انه يخطب وحدة زى دى لكن خلاص الكلام لاهيودى ولا هيجيب
يبقى منعدلوش ع السقطة واللقطه ونقول هو بيعمل ايه ومبيعملش ايه
ولو الناس مش قبلاها يبقى متدخلش وتعد تدور وتدعبس على صورها علشان يطلعوه وحش وغلطان ونعد نقول ازاى وليه والكلام اللى خلاص بقى مبيجبش همه
يبقى ليه تتعبوا نفسكوا وتتعبوا الناس معاكوا وتعدوا تقولوا كلام يحزن ويوجع اكتر ما الواحد مهموم وموجوع
لكن بالطريقه دى الناس هى اللى وصلت عماد للى هو فيه دلوقتى سواء فى التصريحات او حتى كمان فى بعض تصرفاته

[/quote]

بس لقاء مهما كان عمرها ما لبست بالطريقه البشعه دى ولا بتترمى فى احضان الرجاله بالطريقه دى
the moon light
عاشق برونزىعاشق برونزى
the moon light

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 4:48 pm

بس برضو يا عمرو لقاء جامد برضو ولو زى مابتقول ماكنش اوسه لعب كوره تانى
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 5:01 pm

هو احنا الاول بنقول اوسه مش نافع عشان متجوزها بس الصراحه بقا جامد مع الجونه يعنى العيب مش منها العيب من الدكه الى كان قاعد عليها
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 6:49 pm

اقول حاجة على فكرة لعيبة الكورة مش ملايكة ناس شايفة شغلها فى نفس الوقت عايشة حياتها لو عايز تشوف اتفرج عليهم فى مارينا وساحل الى بيعملوة يرقصو ويسهرو كل لاعيبة بتعمل كدة مع ذلك بيخلو بالهم من الكورة عشان دى الشغلانة بتاعتهم مش ملايكة عشان انتوا بتكلموا ومش عايشين فى دنيا الواقع هما ناس زينا زيهم بيخرجوا ويسهروا وكل حاجة بس احنا عايشين فى دور المدينة الفاضلة الى فى خيالنا بس لوهدور هتلاقى لاعيبة عارفين بنات اوحش من يارا الف مرة طب بلاش كدة احمد فتحى داير بمراتة فى كل البرامج بتكلم وبيهزر وكل حاجة
فاتن
عاشق مميزعاشق مميز
فاتن

انثى

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 6:59 pm

[quote="فاتن"]اقول حاجة على فكرة لعيبة الكورة مش ملايكة ناس شايفة شغلها فى نفس الوقت عايشة حياتها لو عايز تشوف اتفرج عليهم فى مارينا وساحل الى بيعملوة يرقصو ويسهرو كل لاعيبة بتعمل كدة مع ذلك بيخلو بالهم من الكورة عشان دى الشغلانة بتاعتهم مش ملايكة عشان انتوا بتكلموا ومش عايشين فى دنيا الواقع هما ناس زينا زيهم بيخرجوا ويسهروا وكل حاجة بس احنا عايشين فى دور المدينة الفاضلة الى فى خيالنا بس لوهدور هتلاقى لاعيبة عارفين بنات اوحش من يارا الف مرة طب بلاش كدة احمد فتحى داير بمراتة فى كل البرامج بتكلم وبيهزر وكل حاجة مع انو واحد ملتزم يطلع مراتة لية يفرجة للناس طب بلاش كدة شوفت مرات حسن شحاتة واحد عارف شغلة صح كل حاجة عارف ربنا مراتة واحد فرى جداااااااااااااااااااااا ومرات حسن حمدى اجنبية بتجى معاة واحد برضة فرى جدااااااااااااااااااااا مرات برضة صالح سليم انا لما شوفتها زهلت واحد مبادئة واخلاقة مجوز واحد زى دى ياما كتيرررررررررر زيدان عمرو زكى مجدى عبد الغنى ومصطفى يونس يبقى دول مضعوش لية دة وملوش علاقة بدة لو الواحد خد بالة من شغلة يبقى خلاص هيبنجح على فكرة ايمن يونس مكنش قصدة الى انتو فهمتوة انا اتفرجت على الحلقة كان قصدة واحد زى متعب باع نفسة ضيع منة6 شهور راحو فى هوا يبقى كدة هو باع نفسة ريحوا نفسكوا سبيكوا منها
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:09 pm

فى لاعيب محترم هيسهر مع بنات فى مارينا

وبعدين هو فتحى عمل ايه يا ريت توضحى

اما الناس دى كلها مهما كان صوره ولا اتنين لازواجهم وبيبقوا بالكتير مثلا لابسين فستان زفت

بس مش صورهم ماليه كل المواقع بالطريقه الزفت دى ومرميين فى احضان ناس تانيه
snow white
عاشق مميزعاشق مميز
snow white

انثى
البلد : elmansoura

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 7:21 pm

[color:2e8b=darkblue]انا رأيي ان متعب محدش بقى فاهم له حاجة انا بس مضايقة انه ناسى انه انسان شرقى
وكل شوية صورة له هو ده اللى ممكن يخلى الناس تقول عليه كده[/color]
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 8:01 pm

اولا مرات فتحى اه محجبة بس ميعتبرش حجاب رقبتها باينة واللبسها ضيق جدا وبتحط مكياج ياعنى حجاب اى كلام ثانيا بقى احنا ملناش دعوة هو يختار مين ما هو كان ممكن يروح يخطب واحدة سورى ياعنى ازفت من يارا 100 مرة بس محدش عارفها مكنش حد هيتكلم عليها رغم انها ممكن تبقى اسوا من يارا بكتير انتوا كل مشكلتكوا الصور انسوا الصور شوية ومتركزوش معاها انتوا اصلا متعرفوهاش وممكن تبقى انسانة كويسة جداا وطريقة لبسها دى هى اتعودت عليها من وهى صغيرة لكن ممكن ربنا يهديها فبطلوا تكلموا عليها بطريقة وحشة ومحدش عارف ممكن تبقى اعمالها احسن من اعمال ناس كتير اوى بنشوفهم كويسين وبعدين اصلا احنا مالنا يخطب اللى هو عاوزاها يتصور معاها يولع فيها هو حر ده ميخصناش احنا لينا شغله بيدرب وبيروح النادى وملتزم وباذن الله يرجع احسن من الاول لما يبقى ياثر ابقوا اتكلموا بس بردوا هى مش هتبقى السبب فى كل مشكلة تحصل انسوها شوية وبطلوا تدورا على صورها وعلى فكرة كلام ايمن يونس كانو اضح جدا يقصد على افترة اللى ضياعها فى الكورة مش على حاجة تانية بس انتوا مخكوا بيترجم الكلام على الشى اللى انتوا بتفكروا فيه سبوهم فى حالهم شوية مش كل شوية نفتح نفس الموضوع
snow white
عاشق مميزعاشق مميز
snow white

انثى
البلد : elmansoura

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 8:52 pm

[font:3b84=Comic Sans Ms][color:3b84=darkblue]انا معبتش فى يارا فى حاجة بالعكس انا ياما قولت ان طريقة لبسها دى متعنيش انها مش كويسة و يمكن تكون احسن من اى واحدة محجبة و قولت ان متعب راضى و دى حاجة ترجعله
بس انا بلوم دلوقتى ع متعب لان فعلا الصور متصحش و لو هو متحرر كده يبقى ليه هو و غيره من اللعيبة اللى زيه بيدخلوا الدين ف لعبهم متزعلوش منى بس دى الحقيقة انا آسفة فى الكلمة و عارفة انكم ممكن تزعلوا منى او مدخلونيش المنتدى تانى بس بجد كده يبقى سجوده هو و بعض اللعيبة ف الملعب متاجرة بالدين كمظهر
و بعدين ايه لازمة كل الصور اللى هو منزلها له هو و خطيبته و ان كان ده عادى عنده يبقى ليه زعل و عمل مشكلته مع المصور
مش ده اللى كان زعلان لان كل من هب و دب بيدخل فى حياته الشخصية
اهى حياته الشخصية كلها بقت ع صفحات نت و هو اللى بيخلى اى حد يدخل ف حياته
و سورى و ده رأيى الشخصى
طالما الصور دى نزلت ع النت يبقى هو موافق انها تنزل و طالما وافق و هو عارف انها معروضة لملايين هيقولوا رأيهم يبقى زى ما يقبل رأى اى حد يقول عليها حلوة يبقى لازم يقبل الرأى المناقض لاى حد يقول ان الصور دى متصحش
و بجد هو اللى خلى حياته موضع للنقد
انهى لاعب خطب و عمل زيه كده[/color][/font]
*&~!AMR!~&*
عاشق ملكىعاشق ملكى
*&~!AMR!~&*

ذكر

بايع نفسه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بايع نفسه ؟؟   بايع نفسه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 05, 2010 9:22 pm

طلعت فين مرات فتحى برقبتها ولبسها الضيق

ملهاش غير صور الفرح وكمان بالحجاب محترم

مفيش حاااجه اسمها لبسها كده وتبقى من جوه كويسه

ههههههههههه سورى مش مقنع اطلاقاااا

ويا ريت بعد اذنك نقفل الموضوع عشان احنا بجد اتكلمنا فييييييييييييه 400000 مره

بايع نفسه ؟؟
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية