:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا

سندباد الشرق
rosana
كريمه متعب
كريم ناصر
MARY
هدى موسى
اسامة متعب
هايدى
توتة10
hend gamal
sherif met3b
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
sherif met3b
عاشق ملكىعاشق ملكى
sherif met3b

ذكر
البلد : EgYpT .. CaiRO
علم بلادك : وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 Female31

وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا    وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 21, 2011 11:49 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اولا كده مبروك لكل اهلاويه رجعنا لمكانا الطبيعى وركبنا المركز الاول ومش هننزل من عليه خلاص
وعقبال ماتش سيسى وبعديه زيزى وبكده نكون خلصنا الدورى ان شاء الله
ثانيا مبروووووووووووووك عوده العمده واحرازه هدف الفوز حاجه جامده بجد

اولا : بصراحه بقى ياجماعه وخدوها كلمه منى متعب رقم واحد فى الاهلى ايوه رقم واحد فى الاهلى كنت بقولها كتير
بس كنت بتمنى انه يكون كده فعلا وكنت بقول "هيكون" مش بقى رقم واحد بجد متعب رقم واحد فى الاهلى بالنسبه للجمهور مش عشان جاب الجون لا وعشان لعب حلو لا والله بس عارفين الحاجه اللى تاكد كلامى

ان اصلا ياجماعه انا كنت فى الاستاد انا واسامه وجمهور الاهلى عمل الداخله زى ماانتو شفتو وكانت صعبه موت بجد
والله انا اول مره اشوف الداخله بتتعمل من اولها وفعلا صعبه يعنى الناس دى بتعمل مجهود جبار غير ان صوتنا بيروح فى الماتش المهم ان التراس اهلاوى والتراس ديفلز كانو مشغولين بعمل الداخله ولحد اخر نص ساعه كانو لسه بيعملو فيها لان المدرج كان زحمه اوى المهم والله ياجماعه اللاعيبه كانت نازله تسخن والناس لسه بتعمل فى الداخله
اول مانزلو الملعب والكل كان ساكت قالو كلمتين فى صوت واحد واكتر من 20 الف ولا حاجه او عدد قريب من ده " تعالا يامتعب " بس والله العظيم بصوت عالى جدا ومتواصل يعنى عارفين الملعب حسيت انه بيتهز زى مابنقول اغنيه من تالته شمال وتحس ان المدرج بيتهز اهو الهتاف كان لمتعب كده والله مش بجامل ده اللى حصل
وبعد كده رجعو نادو على شويه من اللاعيبه ومش الكل اللى هتف كمان لانهم كملوا عمل الدخله نادو للعمده ورجعو تانى للداخله وده يدل ان متعب بقى رقم واحد لانهم مش ندو جمعه ولا بركات ولا فتحى قبله

ثانيا :احنا كنا وعدناكم اسامه وانا اننا نروح ماتش الاهلى وانبى انهارده ونعمل بوستر لمتعب ونحثه انه يرجع بقوه للماتش
ويحس ان جمهوره بيسانده وواقف جمبه ومش هياثر فينا اى كلام يتقال على العمده والحمد لله روحنا والحمد لله اسامه
بشكره عمل 3 بوسترات واحد كان عليه اسمه المنتدى وواحد صوره ليه
والتالت هو اللى ظهر على الشاشه بعد الجون وده كان قديم بس الحمد لله انه ظهر والاحلى من كده ان لينك المنتدى بتاعنا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كان منور الشاشه واظن كلكم شوفتوه ودى حاجه الحمد لله قدرنا نعملها واحنا ورا العمده مهما حصل

ثالثا : احنا بنعمل كل حاجه جديده للمنتدى ولمتعب وهنفضل وراه وعلى فكره ياجماعه انا واسامه بااذن الله هنروح النادى الاهلى يوم 30 الشهر ده وهنروح لمتعب التمرين وهنتفق معاه بااذن الله اننا نعمل معاه حوار حصرى للمنتدى وهنبعتله كل الاسئله اللى هتسئلوها لمتعب وهنجيب ردها بس ده طبعا بعد موافقه متعب احنا هنروح اول مره نسلم عليه ونتكلم معاه شويه وبعد كده نستاذن منه على الحوار ويارب يرضى وهو اللى هيحدد الوقت اللى نعمل فيه الحوار معاه عشان نسئله كل اللاسئله اللى فى نفسنا قولوا يارب يوافق

رابعا : تانى مره لما نروح لمتعب نعمل معاه الحوار بااذن الله اذا رضى يعمل حوار معانا فيكون معانا هديه ثمينه لمتعب
وهى هتكون ساعه دهب او كده ودى طبعا مكلفه يعنى فى حدود 1000 جنيه او اكتر من كده
واحنا هنكون اتنين بس اللى هنروح لمتعب انا واسامه وصعب جدا اننا نجيب الهديه لوحدنا وانتو لازم تساعدو لان الهديه مش هتتقدم بااسمى اى حد فينا هتتقدم بااسم المنتدى ككل فلاززم تساعدو ياجماعه واحنا فى اقرب وقت هنفتح حساب فى البنك وهنقولكم عليه ان شاء الله واللى هيقدر يساعد يبقى يحط اللى يقدر عليه فى الحساب ده الكلام مش للى فى القاهره بس لا للى فى جميع المحافظات بس بليز يعنى اللى يدفع مش يدفع 2 جنيه او خمسه يعنى يكون مبلغ كويس والله لو المبلغ وصل ل 500 اتفقنا انا واسامه هنتكفل بال 500 التانين اوكى ياجماعه وان شاء الله اول ماالحساب نفتحه هنقولكم عليه بااذن الله

خامسا : احنا ان شاء الله هنعمل علم سناره كبير عليه صوره متعب وهنروح بيه المدرجات وده مش مكلف اوى يعنى ب 400 او 500 فانا واسامه هنعمله ان شاء الله بس محتاجين وقت عشان اسامه عنده امتحانات وفى ماتشات جايه كتير فاالواحد هيكون مشغول بحاجات تانيه وكمان اكيد مع علم السناره يافتات زى الى ظهرت انهارده فى الملعب
وهتكون جديده غير اللى عملناها دى

سادسا : بخصوص الداخله اسامه اتكلم مع الالتراس على موضوع الداخله هما مش وافقو على موضوع الداخله
لان هما مش بيعملو دخلات للاعيبه هما داخلتهم للنادى ومجد النادى وبس بس هما وافقو على علم السناره

وان شاء الله اول ماناخد راى متعب فى موضوع الحوار هنيجى نجيب الرد
ويارب يوافق يعمل معانا حوار عشان اعوره هههههههه احم قصدى عشان يرد على كل اسئلتنا

وياجماعه ارجوكم مش تنسو رجاء محتاجين مساعده عشان هديه متعب واحنا هنجيب لكم الحساب اللى هنفتحه قريب ان شاء الله

سلام ويارب نكون اسعدناكم لما شوفتو البوستر بتاع متعب
وياريت اللى هيقدر يساعد فى موضوع الهديه
يرد ويقول واححنا هنقوله وهنتكلم معاه ونشوف الموضوع معاه اوك

سلام

كاتب الموضوعرسالة
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى

وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا    وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 28, 2011 1:37 pm

بليز ممكن لو فعلا رحتوا لمتعب تسألوه اذا كان قرأ الرسالة اللي كنتم اديتوها له يوم المطار ولا لا؟ وان كنت انا اتمني انه يكون رده لا
هدى موسى
عاشق برونزىعاشق برونزى
هدى موسى

انثى
البلد : ام الدنيا
علم بلادك : وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 Female31

مُساهمةموضوع: رد: وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا    وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 28, 2011 2:41 pm

ايه يا بنت فينك
وحشانى جداااااااااااااااااااااا

حاضر والله لو شفته بأذن الله اكيد هسأله
بس لا ليه؟

وافينا بوعدنا + علم سناره + فتح حساب فى البنك + هديه من المنتدى لمتعب + حوار خاص مع العمده لمنتدانا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» حصري جدا لمنتدانا وبس صور العمده من مباراه السوبر
» أول حوار لمتعب بعد الهروب مع صحيفة بلجيكية : أنا لستُ انتهازياً
» @ صور لمتعب وعليها اسم المنتدى @
» في اقوى حوار لمتعب .. ارفعوا يدكم عن ؛؛ نور ؛؛
» حوار قديم لمتعب من 4 سنين فاتو.....