:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صور متعب ويارا

abdo_meteb10
برنسيسة مصر
sara99
reporty
heba_met3be
snow white
AHLAWYA3TOL
sherif met3b
غزل خالد
aliaa aliaa
تولين
soooka
Nour Malak Rohy
moody4ever
Menna 9
GOGO.M
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

صور متعب ويارا - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 9:10 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بمناسبة توبيك صور عماد مع يارا اللي موجود في قسم الصور انا مش عارفة ليه كلنا شايفين نفسنا مثاليين اوي وعمالين نهاجمه بالطريقة دي انا التوبيك دا خلاني اعيط مش عشان الصور لا عشان ردود بعض الاعضاء واللي بيقولو انه نزل من نظرهم وانهم مصدقين انه نزل مصر عشان يارا ياريت نفكر شوية الموضوع دا لو حقيقي هو اكيد معرفش يارا في يومين ونزل عشانها لا كان يعرفها اكيد قبل كدا وسافر برضه يعني نزل لظروف مختلفة خالص ارجوكو كفاية كدا والموضوع دا موجود على الفيس من فترة طويلة ةعمري ما فكرت اني احطه هنا ولا اني افكر ان متعب ينزل من نظري وفيه بنت عاملة رد هناك ان متعب في ازمة كبيرة ودا لانها مش وقت كلام في صور خالص كنت اتمنى ان كلنا نفكر كدا واللي متعب نزل من نظره خلاص يلغي الاكونت بتاعه في المنتدى وبلاش الكلام الجارح لان فيه ناس كتير وانا منهم عمره ما هينزل من نظرهم ولا ثانية واحدة وهيفضلو يحبوه ويشجعوه.........وبعيد بقى عن متعب وبغض النظر عن ان كان الموضوع حقيقى ولا لا يارا دي بنوتة عسولة جدا ومثقفة جدا جدا جدا وكانت بتروح جمعيات خيرية كتير جدا وبتساعد ناس كتير وهي عيبها الوحيد طريقة لبسها والصور بتاعتها باللبس دا بس يمكن اوي انها غيرت طريقة لبسها دي ومبقتش كدا ولو بتحبه هتبقى كدا فعلا بس اصلا ممكن في الاخر الموضوع يطلع مش حقيقى خالص بس وقتها هيبقى اتعرف مين بيحب متعب ومين بيقف جنبه بجد واسفة لو كنت طولتو عليكو واسفة لو حد اضايق بس انا بجد مخنوقة اوي وعيطت من توبيك الصور عشان نفسي شوية نبطل هجوم عليه

كاتب الموضوعرسالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 3:04 am

ميرسي ليكي يا سارة انا معاه حتى لو المنتدى مفضلش فيه غيري بس انا عارفة اننا هنزيد مش هنقل ان شاء الله وهو مهما يعمل عمري ما هقدر اهاجمه او ازعل منه لان رغم كل حاجة زي ما قلت انا واثقة ان مفيش غير كل خير جواه وانه بني ادم جميل اوي ولاعب اجمل حتى لو اتجوز يارا انا عارفة ان الجملة دي بتستفز ناس كتير بس انا بجد لما بقولها بيبقى قصدي ان تحت اي ظرف انا بشجعه وواثقة فيه وميرسي لكل الردود انا عارفة ان الكل بيحبه وميقدرش ميشجعوش وميرسي ليكي تاني يا سارة يا قمر
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 3:16 am

[quote:6ab0="GOGO.M"]ميرسي ليكي يا سارة انا معاه حتى لو المنتدى مفضلش فيه غيري بس انا عارفة اننا هنزيد مش هنقل ان شاء الله وهو مهما يعمل عمري ما هقدر اهاجمه او ازعل منه لان رغم كل حاجة زي ما قلت انا واثقة ان مفيش غير كل خير جواه وانه بني ادم جميل اوي ولاعب اجمل حتى لو اتجوز يارا انا عارفة ان الجملة دي بتستفز ناس كتير بس انا بجد لما بقولها بيبقى قصدي ان تحت اي ظرف انا بشجعه وواثقة فيه وميرسي لكل الردود [color:6ab0=violet]انا عارفة ان الكل بيحبه وميقدرش ميشجعوش[/color] وميرسي ليكي تاني يا سارة يا قمر[/quote]

وده اللى انا كمان متأكدة منو يا جوجو
ان كل اعضاء المنتدى بيحبو متعب فعلا لو فى ناس زعلت شوية فهما عشان فعلا خايفين عليه
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 3:19 am

ربنا يخليكي ياسوكا انا متأكدة اننا هنفضل نتجمع هنا علطول مهما حصل عشان العندة يستاهل ولا ايه؟
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 3:23 am

اه طبعا هنفضل مع بعض نشجع متعب و نسانده علطوووول
انا بصراحة نفسى المشكلة تتحل بقى
و متعب يظهر تانى ,وحشناااااااااااااااااااا اوى
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى
علم بلادك : صور متعب ويارا - صفحة 4 Female31

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 11:47 am

معاكى حق يا جوجو حتى بالجروب رفعوا الصور ومسحناها وناس كتير عاشوات دور المثالين واعدوا يقولوا متعب اتغير وظهر على حقيقته وشوية كلام فارغ لكن اقسم بربى لو حد نطق عليه نص كلمة ادامى لعرفه شغله كويس زى ما بعمل هناك بالجروب انا مجنونة واللى عايش دور المثالى يحط لسانه فى بؤه ويحتفظ برأيه لنفسه متعب وحياته الشخصية كتاب خاص بيه لوحده وبس هو انا اغيب شوى ارجع الاقيكم كده حتى فى المنتدى يعنى ندافع جوه وبره حرااااااااام بس انا ما بزهقش ولو العالم كله زهق انا هفضل اداف لاخر يوم بعمرى اصلا بكون مستمتعه
وبعدين الموضوع شكله مش حقيقى خاااااااااااالص وحتى لو طلع حقيقى ايه المشكلة؟مشكلتكم ايه؟ كل واحد يجى الجروب يقولنا انا مارداش اخطب لنفسى واحدة كدة وكمان مش على ديانتى طب انت مااااااااااالك ايه حشرك؟هو انت اللى هتربط؟وخلاص خلتوها خطبته عشان شوية صور شكلها متفبركة
وبعدين هى دى اول مرة يقولوا على متعب انه بعلاقة عاطفية مع وحدة ما هم قالوا قبل كده حلا شيحه ومى عز الدين ويااااااااامااااا شفنا قصص واتعودنا خلاص فاللى فاكرين نفسهم بيضيقونا احنا او متعب لاااااااااااا ارتااااااااااااااااااحوا احنا اتعودنل خلاص

وماااااااافيش حد فى العااااااااااااااااااااااالم زى متعب وعندة جمهووووووووووور كبير زى متعب الله اكبر

مساندين ومجانين العمده ♥ ♥عماد متعب

[url=https://www.facebook.com/group.php?gid=129849437049851][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
abdo_meteb10
عاشق جديد
عاشق جديد
abdo_meteb10

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 1:04 pm

اكيد كلنا بنحب متعب عماد متعب افضل لاعيب فى الملعب واخلاق فى الملعب وخارج وكل حاجه فى
لكن بردك انا منقدرش نستحمل حد يقول عليا حاجه علشان احنا بنحبو لكن متعب الطيبه بتعتو خلتو يعمل كده ازاى واحد فى كل المشاكل دى ويروح حفله ويروح يلعب فى برنامج اجمد واحد وكده هو انسان زينا اةةة ولازم يعمل كل حاجه بى الطبيعه لكن طيبه متعب خلت الناس تتكلم
ولازم نقول كلمه كلنا
مهما العزول يقول هاتفضل متعب على طول
مرام البربرية
عاشق جامدعاشق جامد
مرام البربرية

انثى
البلد : maroc
علم بلادك : صور متعب ويارا - صفحة 4 Female49

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 3:17 pm

انا اول وحدة هاجمت متعب على الصورة
وهاجمتو لروحتو لحفل ملكة جمال
لآنو نحنا جمهورو زعلانين ومدايقين من الآزمة الي هوفيه
وهو رايح لشغلات الفاضية والحفلات السخيفة
انا ماعم صدق ليش متعب بالضبط بروح لهيدي الاماكن
وبعدين يا جوجو عسولة ايه ومثقفة ايه
هو في حد بهالدنيي لساتو مش مثقف
لا ربنا يبعد هالآشكال عن متعب
انا مستحيل شوف وحب متعب ومعاه هالبنت
انا راح طق منها ومن اسمها ومن كل موضوع بيتعلق فيها
وسوري كتير يا جوجو انا هاجمتا وبهاجمها وراح ظل هاجمها
لانو هاي هالآشكال مو من قيمة متعب
وازا عنجد متعب عملها فراح يخسر كتيــــــــــــــــر
مو بس جمهورو كمان صحابو والناس الي بتقدرو و اللاعبين النادي الاهلي
يعني ليش كل اللاعبين يتزوجو بنات محترمات وحلوين
الا متعب حرااااااااااااااااام والله حرااااااااااااااااام
ان شاء الله تطلع اشاعة متل باقي الآشاعات
ويسلمووووو عالموضوع
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 6:54 pm

حفلة ايه يا جماعة واجمد واحد ايه الحفلة دي كانت قبل ما يروح بلجيلكا بكتير قبل الازمة دي خالص والبرامج دي مش بتتصور قبلها بيومين ولا بتلاتة دا كا ن متصور بقاله كتير جدا واكن هبتعرض قبل رمضان اصلا بس غيرو معاد عرضه وخلوه في رمضان يا جماعة نفكر شوية بس ...... وانا معاكي يا اجمل برنسيسة جداااااااااااااااااااااا ومتغبيش تاني وعلى فكرة هي مسلمة ودا ميمنعش احترمنا لكل اخواتنا المسيحين
برنسيسة مصر
عاشق مميزعاشق مميز
برنسيسة مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 8:53 pm

[quote:9283="GOGO.M"]حفلة ايه يا جماعة واجمد واحد ايه الحفلة دي كانت قبل ما يروح بلجيلكا بكتير قبل الازمة دي خالص والبرامج دي مش بتتصور قبلها بيومين ولا بتلاتة دا كا ن متصور بقاله كتير جدا واكن هبتعرض قبل رمضان اصلا بس غيرو معاد عرضه وخلوه في رمضان يا جماعة نفكر شوية بس ...... وانا معاكي يا اجمل برنسيسة جداااااااااااااااااااااا ومتغبيش تاني وعلى فكرة هي مسلمة ودا ميمنعش احترمنا لكل اخواتنا المسيحين[/quote]

مرسى يا قلبى وان شاء الله تكون اشاعة وورررررررررررررررراااااااااااااااك يا متعععب
jljl
عاشق جديد
عاشق جديد
jljl

ذكر
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 9:29 pm

ok
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 19, 2010 7:12 pm

[quote:a8ee="sara99"][color:a8ee=yellow]والله الي نزل من نظرها ما تستحق تبقي في موقعه لان كدا هي مش متاكده من اخلاقه......والصور اذا كانت حقيقه اولا مش حد ليه دعوه هو حر وعارف مصلحته

كل واحد يروح يشوف عيوبه ويجي يتكلم علي الانسان الخلوق ده وهو عمره ما يرد لانه عارف انا احنا جمهوره واثقين فيه..والي بتشكك في اخلاقه وان نزل من نظرها احب اطمنها انك كنتي بتملي وقت فراغك مش لانك متاكده من اخلاقه ..ومجرد مشكله بسيطه شوهتي صورته بس احب اطمنكم اي كلمه عليه من اي عضوه انا اعرف ارد كويس ..لان فعلا هفضل مسانده متعب مهم تعرض لظروف ..وشكرا يا gogoلكلامك الرائع الي اكدلي اد ايه حبك لمتعب وانك من المشجعين الي مساندينه ..ميرسي كتير ليكي

وحسب الله ونعم الوكيل[/color][/quote]

عايزة اوضح حاجة لاني شايفة ان كل الناس بتتكلم علي كلمة متعب نزل من نظري اللي انا قولتها فحابة اوضح ليكم اولا متعب بالنسبة ليا ولينا كلنا هو متعب داخل الملعب ومتعب خارج الملعب فمتعب اللي داخل الملعب لايمكن ابدااااااااااااااااااااااااااااااااا ينزل من نظري وهيفضل في نظري احسن مهاجم في مصر واللاعب الوحيد اللي بيستخدم عقله وكل الكلام الجميل اللي ديما كنت بقوله علي متعب وهفضل اقوله علطووووووووووووووووووووول لغاية لما اموت اما متعب اللي نزل من نظري فهو متعب خارج الملعب وده لاني ديما كنت شايفة متعب ده ملاك مش بيغلط وديما لما كان اي حد من اصحابي او اخواتي يتريقوا علي متعب عشان بنرفزوني اضحك واقولهم معذورين طول عمركم عايشين مع بشر ازاي فجأة اطلب منكم تتعاملوا مع ملاك زي متعب وناس كتير قالولي مروة متعب انسان اكيييييييد بيغلط زي اي حد وانا اقولهم لا لا لا وكل يوم كنت بتأكد انه ملاك اكتر من اليوم اللي قبله وكل الاشاعات اللي طلعت عليه زمان مكنتش بتأثر فيا لان الظروف اللي مكانت بتحط متعب فيها انما اللي زعلني المرة دي وخلاني اخاف اوي علي متعب اني حسيت ان هو اللي حاطط نفسه في موضع شبهات وانتوا نفسكم لما رديتوا عليا قولتوا متعب انسان مش ملاك كلامكم معناه هو نفس معني كلمتي انت نزلت من نظري لاني بجد مقتنعة ان متعب ملاااااااااااااااااااااك مش انسان من اول مرة شوفته فيها لكن واضح ان الناس كان عندها حق وانتوا عندكم حق متعب بشر لكن انا بقي نفسي موضوع الصور ده يطلع فبركة عشان ارجع تاني اشوف متعب ملااااااااااااااااااااااااكي
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 19, 2010 10:22 pm

خلاص بقى يامروه مش قلنا نقفل على الموضوع دة
وبعدين ياستى خلى كلمتك تنزل الارض المرة دى
انا فاهمه قاصدك ايه ومقدرة دة
بس ان شاء الله لما عماد يرجع ويوضح كل حاجة هاتعرفى ان هو قد ايه اتظلم
وهيفضل طول عمره ملاك(مع انى ماشفتش ملا ك بيتعصب اوى كدة)
وانا متوقعه انه مينفيش الصور دى لانه اصلا ممكن يكون ماشفهاش
ميبقاش احنا بقى اللى ورينهالو ومنتداه هو اللى نشرها
ولا ايه
وبردو مستنيه ردك
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس أغسطس 19, 2010 10:30 pm

على فكرة انا مش هايهدالى بال غير لما اسمع متعب بيكدب الموضوع ده

عشان انا متضايقة جدا من ساعة لما شوفت الصورة دى

~*~GHADA~*~
عاشق ملكىعاشق ملكى
~*~GHADA~*~

انثى
البلد : أم الدنــــــــــــــيـــــــــــــا مـــــــصــــــر

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 1:49 am

ياجماعة حراااااام بجد انا الموضوع ده بيجنني نفسي أعرف هو حقيقي ولا لأ بجد تعبت ونفسي متعب يطلع ويكدب الكلام ده عشان الناس تسكت بقى وكفاية بقى هجوم عليه هي الناس مش لاقيه حد تتكلم عليه غير متعب بجد حررررررام

صور متعب ويارا
صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
 مواضيع مماثلة
-
» متعب ويارا اد اه
» فرح متعب ويارا
» متعب ويارا ومتكبروش الموضوع
» متعب ويارا في الطائرة لقضاء شهر العسل
» حصرياااااااااااااا : متعب ويارا نعوم صور جديدة 5/12/2010