:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صور متعب ويارا

abdo_meteb10
برنسيسة مصر
sara99
reporty
heba_met3be
snow white
AHLAWYA3TOL
sherif met3b
غزل خالد
aliaa aliaa
تولين
soooka
Nour Malak Rohy
moody4ever
Menna 9
GOGO.M
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

صور متعب ويارا - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 9:10 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بمناسبة توبيك صور عماد مع يارا اللي موجود في قسم الصور انا مش عارفة ليه كلنا شايفين نفسنا مثاليين اوي وعمالين نهاجمه بالطريقة دي انا التوبيك دا خلاني اعيط مش عشان الصور لا عشان ردود بعض الاعضاء واللي بيقولو انه نزل من نظرهم وانهم مصدقين انه نزل مصر عشان يارا ياريت نفكر شوية الموضوع دا لو حقيقي هو اكيد معرفش يارا في يومين ونزل عشانها لا كان يعرفها اكيد قبل كدا وسافر برضه يعني نزل لظروف مختلفة خالص ارجوكو كفاية كدا والموضوع دا موجود على الفيس من فترة طويلة ةعمري ما فكرت اني احطه هنا ولا اني افكر ان متعب ينزل من نظري وفيه بنت عاملة رد هناك ان متعب في ازمة كبيرة ودا لانها مش وقت كلام في صور خالص كنت اتمنى ان كلنا نفكر كدا واللي متعب نزل من نظره خلاص يلغي الاكونت بتاعه في المنتدى وبلاش الكلام الجارح لان فيه ناس كتير وانا منهم عمره ما هينزل من نظرهم ولا ثانية واحدة وهيفضلو يحبوه ويشجعوه.........وبعيد بقى عن متعب وبغض النظر عن ان كان الموضوع حقيقى ولا لا يارا دي بنوتة عسولة جدا ومثقفة جدا جدا جدا وكانت بتروح جمعيات خيرية كتير جدا وبتساعد ناس كتير وهي عيبها الوحيد طريقة لبسها والصور بتاعتها باللبس دا بس يمكن اوي انها غيرت طريقة لبسها دي ومبقتش كدا ولو بتحبه هتبقى كدا فعلا بس اصلا ممكن في الاخر الموضوع يطلع مش حقيقى خالص بس وقتها هيبقى اتعرف مين بيحب متعب ومين بيقف جنبه بجد واسفة لو كنت طولتو عليكو واسفة لو حد اضايق بس انا بجد مخنوقة اوي وعيطت من توبيك الصور عشان نفسي شوية نبطل هجوم عليه

كاتب الموضوعرسالة
reporty
عاشق مميزعاشق مميز

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 10:10 pm

ياجوجو يارا دى مش مشكلتها الوحيدة لبسها زى ما انتى بتقولى ده الموضوع اكبر من كده بكتير دى بتمثل اولا هى مثلت فعلا فى فيلم حين ميسرة وثانيا بتصور فيلم اسمهخ صوت وصورة والفيلم ده جرىء شويتين وهى طالعة فيه بدور ام وبتشتغل فى بار فتخيلى بقى المشاهد اللى هتبقى موجودة دى مش مناسبة اطلاقا ان تكون زوجة متعب دى هى حاجة وهو حاجة تانية خااااااااااااااااالص متحولوش تقنعه نفسكوا بانها مناسبة لى وانها هتتغير لان اللى عاوز يتغير مبيروحش يمثل افلام ولا ايه؟ ادعوا لمتعب ان ربنا يبعدوا عنها ده لو هو اصلا فى حاجة بينوا وبينها
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 10:11 pm

هو ياسوكا شوبير بيجى امتى
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 10:20 pm

برنامج شوبير بيجى الساعة 10 بس هو خلاص خلص
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 10:21 pm

[quote:483d="reporty"]ياجوجو يارا دى مش مشكلتها الوحيدة لبسها زى ما انتى بتقولى ده الموضوع اكبر من كده بكتير دى بتمثل اولا هى مثلت فعلا فى فيلم حين ميسرة وثانيا بتصور فيلم اسمهخ صوت وصورة والفيلم ده جرىء شويتين وهى طالعة فيه بدور ام وبتشتغل فى بار فتخيلى بقى المشاهد اللى هتبقى موجودة دى مش مناسبة اطلاقا ان تكون زوجة متعب دى هى حاجة وهو حاجة تانية خااااااااااااااااالص متحولوش تقنعه نفسكوا بانها مناسبة لى وانها هتتغير لان اللى عاوز يتغير مبيروحش يمثل افلام ولا ايه؟ ادعوا لمتعب ان ربنا يبعدوا عنها ده لو هو اصلا فى حاجة بينوا وبينها[/quote]

كلامك صح
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى
علم بلادك : صور متعب ويارا - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 10:44 pm

[quote:8fb7="reporty"]ياجوجو يارا دى مش مشكلتها الوحيدة لبسها زى ما انتى بتقولى ده الموضوع اكبر من كده بكتير دى بتمثل اولا هى مثلت فعلا فى فيلم حين ميسرة وثانيا بتصور فيلم اسمهخ صوت وصورة والفيلم ده جرىء شويتين وهى طالعة فيه بدور ام وبتشتغل فى بار فتخيلى بقى المشاهد اللى هتبقى موجودة دى مش مناسبة اطلاقا ان تكون زوجة متعب دى هى حاجة وهو حاجة تانية خااااااااااااااااالص متحولوش تقنعه نفسكوا بانها مناسبة لى وانها هتتغير لان اللى عاوز يتغير مبيروحش يمثل افلام ولا ايه؟ ادعوا لمتعب ان ربنا يبعدوا عنها ده لو هو اصلا فى حاجة بينوا وبينها[/quote]

حين ميسرة!!!!!!!!!!!!!!

ربنا يستر عليك يا متعب
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:04 pm

انا قلت كدا لان يارا اصلا اللي قريب جدااااااااااااااااا قالت انها محبتش التمثيل وكانت ليها تجربة واحدة مش ناوية تكررها ودا على لسانها ....وبعدين عماد مش هو اللي طلع الصور دي ودي حاجة اكيدة وانا مش عارفة نهاية ايه اللي بنتكلم عنها هو شاب ومن حقه انه يحب ويتجوز ومش احنا اللي هنخارله شريكة حياته على الاقل الموضوع دا لو صحيح متعب ناوي يتجوز لكن زيدان مكانش متجوز وكلنا عارفين وانا مزعلتش يا اهلاوية انك جبتي الصور انا زعلت لانك بتقولي انه نزل من نظرك وانه بيكتب نهايته الحاجة الوحيدة اللي تكتب نهايته هو انه يبطل كورة وميدربش ويعمل مشكل مع مدربينه لكن انه يحب ويتجوز معتقدش ان دي نهاية ابدا ومش من حقنا اننا نقول كدا حتى ومعيطش كمان ابدا من الصور ولا الصور اثرت فيا اللي اثر فيا الكلام في ان حد يقول ان عماد نزل من نظري ودي حاجة توجعني اكتر بكتير من الصور لان زي ما انتي بتقولي لو من بعد تشجيع 6 سنين بالنسبالي يعني اكتر منك بسنتيت لو بعد كدا شفت صورتين لمتعب معجبونيش مش بالسهولة دي هقله انت نزلت من نظري وانتي بتنتهي reporty
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:05 pm

ودروها في حين ميسرة للي هياهجمو مشهدين مش اكتر ومفيهمش اي حاجة عشان متاخدوش اسم الفيلم وتبنو دورها على اساسه
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:14 pm

يا اهلوية انا ملاحظة انك بنت طيبة اوى اوى وبتصدقى اى حاجة وانا كنت بصدق زيك كتير طب تعرفى دى اول مرة ما اصدقش حاجة تسيى لمتعب كنت كل مرة بصدق وفى الاخر بيطلع مظلوم وانا لما قرات تعليقاتك تانى لاحظت انك زعلانة على متعب مش منة وبعدين يا قمر انا مش عايزاكى انك تزعلى منى عشانانا بهاجم كلامك بس انا كنت زعلانة اننا احنا محبى متعب اللى بنصدق علية كدة امال الغرب هيعملوا اية وواللة انا حبيتك اوى ياقمروياريت الشعور يكون متبادل وزى منة ما قالت ياريت تمسحى توقيعك اللى فى الاخر اللى بتقولى فية انة محدش هيسمحة تانى وانتى ياجوجو فينك يا سكر من بعد الفطار وانا ع المنتدى ومش شفتك خالص ع المنتدى انا عايزاكى انتى ومنة واهلوية نعمل حملة دفاع عن متعب لحد ما تظهر برائتة
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:21 pm

يارب اكون فعلا طيبة وعلي نياتي وهبلة وبصدق اي حاجة ياااااااااارب يا جميل بجد اطلع هبلة وظالمة متعب المهم عندي ان متعب يطلع صح زي ما طول عمره بيطلع صح

وانا مش زعلانة منك خاااااااالص يا جميل بالعكس انا فرحانة بيكي عشان بتدافعي عن متعب واكيد الشعور متبادل وانا فاهمة انك زعلتي لما لقيتي الهجوم من عشاق متعب لكن بجد انا مش بهاجم انا خايفة عليه اويييييييي بجد وقصدي نصيحة مش اكتر واكيد هو حر في حياته الخاصة بس انا خوفي انه لو اختار غلط ده ياثر علي نفسيته وبالتالي علي مستواه وربنا يستر وربنا يوفقه ياااااااااااارب واطلع انا اللي غلطانة عشان اعمل حفلة كمان

وخلاص انا مسحت التوقيع
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:22 pm

انا موجودة اهو يا جوليت يا قمر ..... وياريت محدش ياخد كلامي على ان الموضوع حقيقي انا بتكلم في افتراض انه حصل ولو افتراض بعيد ياريت محدش يقول كدا لانه مغلطش الغلط اللي بتتكلمو عنه لو اي واحدة هنا ليها اخ كبير هتعرف انه ممكن يحب ويبقى عايز يتجوز ويتصور ويبقى مبسوط بلاش نحاسبه بالطريقة دي ونعاقيه العقاب القاسي لاننا اول ناس المفروض تدافع عنه في كل الظروف وانا حتى لو الصور دي طلعت مش متفبركة مش هقله غير معاك برضه يا عمدة وولا يهمك وربنا يوففقك يارب عشان انا واثقة فيك وفي ان مفيش جواك غير كل خير
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:25 pm

ومتزعليش مني يا اهلاوية احنا كلنا بنحب متعب بس ممكن كل واحد يبقى ليه طريقة تفكير مختلفة بس في الاول وفي الاخر لازم كلنا نبقى جنبه في كل الظروف وبجد متزعليش مني يا جميل
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:30 pm

انا مش زعلانة خالص يا جوجو

طيب عايزة اعرف رأيكم بصراحة لو موضوع يارا طلع صح مش ممكن يأثر عليه سلبيا في الملعب وكده ولا انتوا شايفين ايه؟
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:35 pm

دورها كان مشهدين بس انتى مشوفتيش الصور اللى متصورها مع الممثلين وبعدين لو هى ناوية تتحسن هتمثل فيلم جديد ودورها فيه كبير الفيلم ده الرقابة رفضته3 مرات ياجوجو ياعنتى اكيد مش كويس وبعدين انا مش قادرة اصدق ان دى اشاعة اه متعب طول عمره بتطلع عليه اشاعات بس عمرها ما وصلت انهم يقولوا انه واحدة راحت معاه تقابل الصحفين وهى اصلا اللى كلمتهم وترجمت الحوار وردت بالنيابة عنه فى احد الاسئلة وكان متوطر وهى هديته وانه باين عليهم الحب الفظيع عمر ما كل ده اتقال عليه قبل كده وان متعب كمان يقول يقول انه هيتجوزها قريب معتقدش ان كل ده فبركة مفيش فبركة بالتفاصيل الفظيعة دى بس ارجع واقول ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب تطلع فبركة وان متعب ملوش علاقة بيها لان الموضوع ده ماثر على جماهريته جامد
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:38 pm

بصي يا لولو احنا اكيد منقدرش نقول انه ممكن يأُثر عليه ولالا وممكن يأثر عليه بالايجاب مش السلب وممكن كان يتجوز واحدة تانية وكلنا موافقين عليها ويأُر عليه بالسلب لان الحاجات دي والله نصيب واكيد لو الموضوع حقيقي هيبقى ليه وجهة نظره وهيكون مرتاح ودا هيأثر عليه ايجابي وبرضه ممكن يطلع الموضوع اشاعة وهما مجرد اصدقاء وهي جدعة وواقفة جنبه بس في كل الاحوال ياريت كلنا نبقى ايد واحدة وندافع عنه ونخلينا جنبه لان في كتير اوي اتخلو عنه وهو محتاجنا واحنا يهمنا راحته وسعادته عشان بنحبه بجد ومش عايزين منه حاجة فاتجوز او لا ياريت كلنا نقف جنبه.... ومتزعليش مني تاني انا والله ربنا يعلم بحبكو كلكو هنا اد ايه
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:44 pm

ياااااااااااااارب نخلص منها يااااااااااااااارب ده انا اللي بحب متعب موووووووت اتهزيت من الموضوع ده اومال الناس العادية هتقول ايه ولا ايييييييييييه؟ يااااااااااااارب يطلع الموضوع فبركة ولو بجد يارب متعب يحسبها تاني ويعمل اللي في مصلحته وربنا يهديه للقرار الاصح
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:45 pm

والله على لسانها هي قالت انها مش هتمثل تاني لانها محبتش التمثيل انا بقول كدا لان قريب هي قالت الكلام دا وحين ميسرة اكان من3 سنين يا ريت يا جماعة نهدى شوية ربنا يخليكو متعب عمره ما اذانا بانه هرب وحط الجمهور في موقف وحش زي الحضري ولا هو زي شيكا اللي كل شوية يدخل مع الجمهور في مشادات ويقول مش عايزكو عمره ما غلط في حقنا كجماهير ولا قال علينا غير كل خير وبيحبنا اوي وعمره برضه ما غلط في حد ولا اذى حد ودي حياته ومادام مضرناش في حاجة يبقى ليه نحاسبه كدا ونقول عليه كلام مش فيه
AHLAWYA3TOL
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
AHLAWYA3TOL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 17, 2010 11:46 pm

ربنا يقدم اللي فيه الخير
Nour Malak Rohy
عاشق برونزىعاشق برونزى
Nour Malak Rohy

انثى
البلد : الله يا مالك وطنى (مصر)

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 12:19 am

انا موافقاكى يا جوجووعى فكرة ممكن نكون شايفين انها هتاثر علية بالسلب بس ممكن يحصل العكس وتاثر علية بالا يجاب وبعدين يمكن تكون اشاعة وممكن تكون يارا دى غاوية تشتهر على حساب حد تانى من المشاهير اصلى شوفت لها صورة مع زيدان تخيلوا بقى واستغربت اوى واللة بس ارجع واقول ان الاشاعات دى بتتطلع على متعب عشان مش اتجوز لسةوبعدين هو متعب اى حد يا جماعة دا لة شعبية جارفة
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 1:32 am

انا كمان قريت انها رفضت التمثيل
يلا بقى هانقول ايه
ربنا معاك ياعماد والازمه دى تخلص على خير
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 1:36 am

الله عليكو ياحلى جمهور ايوا كدة يلا نرجع تانى دة عماد هو اللى جمعنا مع بعض يبقى مش سهل نسيب بعض ونسيب عماد كمان ولا ايه
Menna 9
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
Menna 9

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 1:49 am

ياجوجو انتى فين اوعى تكونى زعلتى منى ردى عليا
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 2:25 am

لا يا منمون مقدرش ازعل منك طبعا
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 2:41 am

[quote:ab3e="reporty"]دورها كان مشهدين بس انتى مشوفتيش الصور اللى متصورها مع الممثلين وبعدين لو هى ناوية تتحسن هتمثل فيلم جديد ودورها فيه كبير الفيلم ده الرقابة رفضته3 مرات ياجوجو ياعنتى اكيد مش كويس وبعدين انا مش قادرة اصدق ان دى اشاعة اه متعب طول عمره بتطلع عليه اشاعات بس عمرها ما وصلت انهم يقولوا انه واحدة راحت معاه تقابل الصحفين وهى اصلا اللى كلمتهم وترجمت الحوار وردت بالنيابة عنه فى احد الاسئلة وكان متوطر وهى هديته وانه باين عليهم الحب الفظيع عمر ما كل ده اتقال عليه قبل كده وان متعب كمان يقول يقول انه هيتجوزها قريب معتقدش ان كل ده فبركة مفيش فبركة بالتفاصيل الفظيعة دى بس ارجع واقول ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب تطلع فبركة وان متعب ملوش علاقة بيها لان الموضوع ده ماثر على جماهريته جامد[/quote]

[color:ab3e=violet]انا بقى اللى مخوفنى التفاصيل الفظيعة دة
انا عن نفسى مبأدرش ازعل منه ابدا مهما عمل وتأكد من ده بعد الموقف دة زعلت اه فى الاول بس مأدرتش اتخلى عنه و انساه لأ بالعكس بقيت ادعيلة اكتر من الاول و متأكدة ان كل الاعضاء اللى فى المنتدى كدة
حتى اللى قالو انهم زعلو منو تأكدو انهم كلهم بيحبوه هما بس خايفين عليه مش اكتر بس اللى خايفة منو الجماهير العادية هما بيهاجموه دلوقتى من غير حاجة امال لو الكلام ده طلع صح انا اللى مخوفنى جماهيريته تقل زى ما قولتى يا reporty
انا بدعى ربنا دلوقتى ان ربنا يبعدها عنة يااااااااااااااااااااااااااا رب
و يكرمة و يرزقه بالبنت اللى فعلا تستاهلة
انا بدعيلة كتيييييييييير اوى و كلنا لازم ندعيلة فى الشهر لكريم ده[/color]

عدل سابقا من قبل soooka في الأربعاء أغسطس 18, 2010 3:01 am عدل 1 مرات
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 2:49 am

[color:0b53=yellow]والله الي نزل من نظرها ما تستحق تبقي في موقعه لان كدا هي مش متاكده من اخلاقه......والصور اذا كانت حقيقه اولا مش حد ليه دعوه هو حر وعارف مصلحته

كل واحد يروح يشوف عيوبه ويجي يتكلم علي الانسان الخلوق ده وهو عمره ما يرد لانه عارف انا احنا جمهوره واثقين فيه..والي بتشكك في اخلاقه وان نزل من نظرها احب اطمنها انك كنتي بتملي وقت فراغك مش لانك متاكده من اخلاقه ..ومجرد مشكله بسيطه شوهتي صورته بس احب اطمنكم اي كلمه عليه من اي عضوه انا اعرف ارد كويس ..لان فعلا هفضل مسانده متعب مهم تعرض لظروف ..وشكرا يا gogoلكلامك الرائع الي اكدلي اد ايه حبك لمتعب وانك من المشجعين الي مساندينه ..ميرسي كتير ليكي

وحسب الله ونعم الوكيل[/color]

عدل سابقا من قبل sara99 في الأربعاء أغسطس 18, 2010 2:57 am عدل 2 مرات
soooka
عاشق جامدعاشق جامد
soooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 2:51 am

AHLAWYA3TOL

كويس انك غيرتى التوقيع بتاعك يا اهلويه , على الرغم انى كنت زعلانة امبارح بعد ما شوفت الصور ,السطرين اللى كنتى كاتباهم فى الوقيع كانو صعبين اوى اوى و قاسين على كل اللى بيحبو متعب

التوقيع الجديد بتاعك حلو اوى
GOGO.M
عاشق مميزعاشق مميز
GOGO.M

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور متعب ويارا   صور متعب ويارا - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 18, 2010 3:04 am

ميرسي ليكي يا سارة انا معاه حتى لو المنتدى مفضلش فيه غيري بس انا عارفة اننا هنزيد مش هنقل ان شاء الله وهو مهما يعمل عمري ما هقدر اهاجمه او ازعل منه لان رغم كل حاجة زي ما قلت انا واثقة ان مفيش غير كل خير جواه وانه بني ادم جميل اوي ولاعب اجمل حتى لو اتجوز يارا انا عارفة ان الجملة دي بتستفز ناس كتير بس انا بجد لما بقولها بيبقى قصدي ان تحت اي ظرف انا بشجعه وواثقة فيه وميرسي لكل الردود انا عارفة ان الكل بيحبه وميقدرش ميشجعوش وميرسي ليكي تاني يا سارة يا قمر

صور متعب ويارا
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» متعب ويارا اد اه
» فرح متعب ويارا
» متعب ويارا ومتكبروش الموضوع
» متعب ويارا في الطائرة لقضاء شهر العسل
» حصرياااااااااااااا : متعب ويارا نعوم صور جديدة 5/12/2010