:::: منتديات القناص عماد متعب :::: ملوك الانفرادات ::::
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
مرحبا بك عزيزى الزائر فى المنتدى الرسمى لعشاق عماد متعب ,المرجو منك ان تعرف بنفسك او تقوم بالتسجيل وتدخل المنتدى معنا وشكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب - THE OFFICIAL FORUM WwW.3MadMet3B.aHlaMoNTaDa.CoM

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هو ايه اللى بيحصل بالضبط

Menna 9
MEMO10
*&~!AMR!~&*
ahmed mahmoud elgamal
reporty
Eng/SaSo
توتة10
sara99
ayosha
hend gamal
Ψ Just Ahly Ψ
اسامة متعب
سوزى
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى
البلد : بورسعيد
علم بلادك : هو ايه اللى بيحصل بالضبط Female31

هو ايه اللى بيحصل بالضبط Empty
مُساهمةموضوع: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:21 pm

بصراحه مش عارفه اتكلم اقول ايه بعد كميت النفاق اللى بشوفها من معظم الناس فى الموقع ده لما عماد بيدخل جون بتخلوه احسن واحد فى الدنيا بالرغم من انه مش بيلعب كويس ولما يلعب كويس وميدخلش جون يبقى وحش اوى ده المحللين نفسهم بعد الماتش ملاموش عماد يعنى اسال سؤال مطلوب ايه من واحد بقاله حوالى سنه بره الملعب فى اصابات وقرف عايزينه يرجع يكسر الملعب بصراحه انا اول ما دخلت الموقع ده وسجلت فيه كنت بحبه اوى وكنت بدخل عليه فى اليوم كذا مره لكن دلوقت بدخل فى الاسبوع مره ولا اتنين لان الموقع كان الاول بيتكلم عن حياه عماد متعب فى الملاعب بس مكنش بيتكلم عن حياته الشخصيه لكن دلوقت ما شاء الله مش بنتكلم فى اى حاجة ولا فالحين فى حاجة غير ان احنا نشتم فى مراته كل مصيبه تحصل تبقى يارا نعوم هى السبب والله انا خايفه لتقولوا ان هى سبب الثوره ما خلاص هى سبب كل حاجة لمجرد ان لبسها مش كويس واحنا مالنا ومال لبسها قبل ارتباطها بعماد ولا حتى بعد الارتباط اللى لينا دعوه بيه هو سلوكها لما تبقى مراته ومن يوم كتب الكتاب مشفناش ليها صوره مش حلوه ولا بتظهر فى الاعلام يعنى هى محترمه شعور جوزها يعنى هى احسن مننا لكن احنا كنا اول ناس بندبح فيه وبعدين مفيش حاجة حلوة فى يارا دى كلكم شايفينها وحشه لمجرد لبسها يعنى عماد متعب حبها لله فى لله مش فيها اى حاجة تجذبه مايمكن طيبه ولا روحها حلوة ولا سباقة للخير ولا هى مفيهاش حاجة حلوه ربنا خالقها شاذه عن باقى مخلوقاته
وبعدين ايام ما عماد كان بيتصاب على طول كل شويه نقول يارا السبب فى اصابته ولا فى ظهوره بمستوى مش حلو وفى الاخر فى خروج الاهلى من البطوله والجديد خلت سمعت متعب والاهلى وحشه يسلام ليه كل ده انتو متعرفوش حاجة اسمها قدريات
يعنى مفيش حاجه اسمها قدر الله وما شاء فعل
ولا كل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
ولا عسا ان تكرهوا شبيئا وهو خير لكم وعسى ان تحبوا شيئا وهو شرا لكم
ولا انا اريد وانت تريد والله يفعل ما يريد
اقولكوا ايه تانى ليه كل الهجوم ده عليها عشان ملكه جمال هى ملكه الجمال دى بتتكرم عشان جمالها لا دى بتتكرم عشان زكائها وتعليمها وثقافتها
وانا قولتها قبل كده وهقولها تانى يا جماعة من فضلكم ارجوكم ملكوش دعوة بحياه عماد بره الملعب اللى يهمكو هو اداء عماد فى الملعب بسسسسسسسسسسسسسسس
والمنتدى ده اسمه المنتدى الرسمي لعشاق عماد متعب مش المتدى الرسمى لمنتقدى تصرفات يارا نعوم
انا اسفة لو طولت عليكوا وياريت محدش يزعل منى بس ده اللى كنت عايزه اقولوا من زمان لان كده الموضوع اخد اكتر من حجمه
وياريييييييييييييييييييييييييييييييييت تكون دى اخر مر نتكلم فى الموضوع ده
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:39 pm

بصراحه انا اول ما دخلت الموقع ده وسجلت فيه كنت بحبه اوى وكنت بدخل عليه
فى اليوم كذا مره لكن دلوقت بدخل فى الاسبوع مره ولا اتنين

جبتى الكلام اللى ف الجول بجد

ثانكس سوزى كلامك مظبوط
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:45 pm

العفو وشكرا على ردك
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر
البلد : Mother of the world

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:46 pm

سوزى كلامك جميل و صح
بس احنا اخر موضوع اتكلمنا فية ان متعب مش فى مستوى
دون ذكر اسباب خالص و محدش جاب سيره يارا
بس احنا اتفقنا ان متعب مش فى مستوى و ده عادى لانة راجع من سنة اصابة
و قلنا عايزين نعملة حاجه ن عرفة ان احنا وراه و مستنينة و نساعده انه يرجع لمستواه
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:48 pm

حبيبتى اقرى التعليقات الموجوده على موضوع يارا تسببت فى ضرب خطيبه الهانى سليمان
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:48 pm

[quote:d98a="Ayoa Zamalkawy"]بصراحه انا اول ما دخلت الموقع ده وسجلت فيه كنت بحبه اوى وكنت بدخل عليه
فى اليوم كذا مره لكن دلوقت بدخل فى الاسبوع مره ولا اتنين

جبتى الكلام اللى ف الجول بجد

ثانكس سوزى كلامك مظبوط[/quote]

لازم كلنا نرجع ندخل المنتدى تانى عشان يرجع احسن من الاول
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:49 pm

[quote:0dae="سوزى"]حبيبتى اقرى التعليقات الموجوده على موضوع يارا تسببت فى ضرب خطيبه الهانى سليمان[/quote]
حبيبنى اولا انا ولد
ثانيا شوفى تعليقى فى الموضوع ده
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:56 pm

اولا انا اسفة مركزتش متلومنيش انا فى 3 ثانوى ومش شايفة قدامى
ثانيا انا متكلمتش عن تعليقك الكويس او اال3او 4 تعليقات الكويسين زيك انا بتكلم عن باقى التعليقات الظريفة جا وبصراحه عصبتنى ومقدرتش استنى لبكرة عشان اكتب الموضوع ده وانا اسه تانى مره
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 9:59 pm

[quote:4871="اسامة متعب"]سوزى كلامك جميل و صح
بس احنا اخر موضوع اتكلمنا فية ان متعب مش فى مستوى
دون ذكر اسباب خالص و محدش جاب سيره يارا
بس احنا اتفقنا ان متعب مش فى مستوى و ده عادى لانة راجع من سنة اصابة
و قلنا عايزين نعملة حاجه ن عرفة ان احنا وراه و مستنينة و نساعده انه يرجع لمستواه[/quote]

كان الأول يا اسامه فى ف المنتدى حاجه بتشدنى ليه غصب عنى بدخل
اهتمام من الكل والتزام
لكن دلوقتى لا اداره موجوده ولا اعضاء ولا التزام فصعب ندخله
اسامة متعب
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
اسامة متعب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 10:03 pm

لازم كلنا نرجع نخش المنتدى تانى بقوه عشان يبقى احسن و عشان تعليقتنا تكون اكتر مش 3 ولا 4 زى ما قالت سوزى
و لا يهمك و ربنا معاكى
و مبروك يا زملكاوى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 10:06 pm

الله يبارك فيك يا اسامه
شكرا
Ψ Just Ahly Ψ
عاشق ملكىعاشق ملكى
Ψ Just Ahly Ψ

ذكر
البلد : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 10:21 pm

ولا حاجه حصلت انتى بتسالى ايه الى بيحصل واحنا بنقول مفيش حاجه بتحصل

وبعدين احنا مالنا بحياته بس لما تكون حياته سبب انه يكون كدا

سورى بقا يبقا لينا دعوه ونص مش لسه خارجين منبطوله ويقول عايز اخد اجزه عشان اجوز

طب مايصبر شويه حتا عشان الجمهور مش ناق ايه استفزار من اى لاعب واولهم عماد

ممكن تقوليلى عماد عمل ايه من اول مارجع وهوا راجع بقاله مده كبيره مش ماتشين ولا حاجه لا

عموما احنا عايزينه يرجع لمستواه مش اكتر ولا تهمنا حياته ف شى حياته وهوا حر بيها

بس لما تكون سبب انه مش قادر يدخل ف اى كوره مشتركه

فمن حق كل اهلاوى مش بيحب متعب بس انه يكلم ويقول الى هوا عايزه
hend gamal
عاشق ذهبىعاشق ذهبى
hend gamal

انثى
البلد : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 10:44 pm

اولا احنا لما بنقول مستوااااه وحش كده مش نفاق

النفاق ده لما نقعد نمدح فيه علطول

لكن لما مسواته بيكون وحش اكيد لازم نقول ده

ولو العكس اكيد برضه لازم نقول

وفيها ايه لما نقول ماتش كان مش كويس والماتش الى بعده حلوايه المشكله ده مش نفاق

ثاااااانيا موضوع يارا ده فعلا ياريت يتقفل

وحكايه انها السبب ف اصاباته لا طبها مش هى السبب

بس متعب من ساعه معرفها بقا عصبى اوى وبيتخانق علطول احنا طبعا ملناش دعوة بحياته ابدااا

بس عايزينه يرجع زى الاول ويركز لانو بقاله فترة مش حلو وهو رجع من الاصابه من زمان يعنى المفروض بقا يركز
ayosha
عاشق شغااالعاشق شغااال
ayosha

انثى
البلد : مصر حبيبتي أم الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 10:56 pm

كلامك مظبوط جداااااااااااا انا فعلا بقيت مش عايزة ادخل علشان من كتر الاستفزاز اللي بشوفوه
أنا عايزة اقول حاجة بقي أصلا متعب بتجيلو فترات بيقي وحش هو نجم و كل حاجة لكن هو مش نوع اللاعيبة اللي مستواها ثابت يعني الفترة دي طبيعة من غير يارا و الكلام ده
و يقعدوا يقوللك بدخلوا في مشاكل و نيابة و مش مركز ده علي أساس ان متعب ملاك و عمروا ما دخل نيابة و قضايا قبل يارا كان الآول سبب الهجوم عليه مستواه دلوقتي بقي انو اتجوز ملكة جمال مصر و ده اثر علي مستواه
أنا مش بدافع عنو ولا بحب يارا يس بجد مينفعش اللي بيحصلهم ده حرااااااااااام يعني

انا كل مرة في اي توبيك اقولهم فككوا بقي من حوار يارا الفكسااااااااان ده و طلعوها من دماغكوا شوية مش بيسمعوا كلامي هههههههههههه
ميرسي ليكي
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 11:08 pm

انا معاكي في كل كلمه قلتيها

والف شكر ليكي علي روحك وحبك لمتعب

ورائ بقي

يارا دلوقتي بقت الشماعه

مش عايزين يعرفوا ان متعب كان مصاب واي لاعب مصاب يبقي في الاول كده

لاكن ليه يرجع من الاصابه كده لازم يرجع من الاصابه رونالدوا في زمانه عشان مش يبقي السبب يارا

انا لما سجلت في المنتدي كنت زيك بالضبط شايفه روح اسره متجمعه في حب متعب وعارفين كويس مين هو متعب وعارفين اخلاقه

ويوم ما يتصاب ويرجع بيكونوا متوقعين ان مستواه هيقل وبيساندوا

لاكن دلوقتي مستواه قل بسبب الاصابه يبقي عشان زوجته

ونسوا انه هو ده متعب ال كانوا بيتغنوا باخلاقه العاليه وال كانوا بيبكوا لو اتصاب

نسوا متعب افضل هداف نسوا كل شئ

افتكروا بس انه اتزوج وحده مش علي هواهم

يبقي نهاجمه ونقطع فيه حتي لو المهاجمه ظن سئ مش مبني علي دليل

بجد المنتدي بقي يكره الناس في متعب مش زي الاول ابدا

لاكن انا

عشان عرفاه وعارفه اخلاقه وعارفه مين متعب عمري ما هكره وهفضل اسانده دايما

مهما اتهاجم ومهما قالوا

بس ده ال كان بجد جوايه وعايزه اقوله
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى
البلد : مصر ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 11:16 pm

هو فين النفاق ده ؟؟؟؟؟ هو لما يلعب وحش ونقول لأ مش مستواه يبقى نفاق طب ما احنا لما بيلعب حلو بنقول وبنمدح فيه لحد الماتش اللى بعده احنا بنقول الحقيقة وانا اكتر واحدة بتحب عماد عامة عماد لما كان بيلعب وحش كنت بدافع عنه لأنه راجع من اصابة ويعنى كنت بعذره وكان فى اعضاء بيزعلوا من كدة لكن الموضوع مش اصابة عماد راجع بقاله كتير ولعب ماتشات كفاية

عماد رجع ماتش انبى وجاب جون خلانا فى صدارة الدورى وكان عنده حافز وحماس وياما اتصاب وكان بيرجع احسن من الاول وافتكرى ماتش الجزائر كان راجع من صليبى

وكان ماتش الزمالك الموسم قبل اللى فات والاتحاد الليبى كان بيلعب وهو عنده اصابة فى ضهره وكان ممتاز اداء واهداف لانه مركز ...لكن دلوقتى لما نشوف صور ليه هو ومراته وهى سورى يعنى بترقص والصورة نازلة هنا فى المنتدى هند تقريبا اللى كانت منزلاه يبقى ده ايه ولما يبقى فى مشاكل بسببها((( يبقى جمهوره ليه عليه حق لانه مأثر فى الملعب)))

محدش قال مايتجوزش ولا يحب بالعكس كله قال حياته وهو حر فيها بس اهم حاجة ميتأثرش فى الملعب لان بعد الافتات فى ماتش الزمالك مستواه اتأثر وقال بنفسه كدة وغير موضوع ضرب النار مش كان ممكن يسجن فيها ومشاكله مع الصحفيين فى الاول ما ننكرش يا جماعة انها عملت ازمة لعماد وناس كتير قل فى نظرهم شوفى ع الفيس بوك عاملين ايه وهتعرفى

اننا مش بنهاجمه وان احنا جمهوره الحقيقى وخايفين عليه ومش عايزين حد يتكلم عليه وحش

واخر حاجة على موضوع جوازه احنا قلنا يا ريت يأجله شوية عشان يرجع لمستواه والجمهور يبقى مبسوط منه كدة يفرح اكتر وربنا يوفقه ابقى شوفى التعليقات فى المواضيع السابقة

ميرسى ليكى سوزى ومهما كان احنا منتدى عشاق ومجانين عماد متعب كمان ومايهمنيش اى حاجة غير مستواه لا يارا ولا غيرها ده موضوع زهقنا منه وقديم ما تفرقش معايا اهم حاجة يركز ويرجع متعب بتاع زمان
Eng/SaSo
عاشق شغااالعاشق شغااال
Eng/SaSo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 11:30 pm

انك تنتقدى حد مش معناه انك بتكرهه لكن معناه انك مستنيه منه الاحسن وعلشان كده لما متعب بيلعب ماتش وحش احنا لازم نكون اول ناس ننتقده لاننا مستنين احلى حاجه منه زى ما بنكون اول ناس يباركوله لو مستواه حلوه
وبعدين لما يكون الاهلى لسه خسران وتنزل اخبار بأن عماد عايز يعمل برنامج مع يارا او اجازه علشان يحتفل بجوازه وانه كان هيتسجن بسببها وان مشاكله مع الصحفيين كتر وكل دى مش مخليه مركز ومخلى الفريق يخسر ويخرج من بطوله مهمه عايز الناس ازاى متلموش على الجوازه
؟
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 20, 2011 11:32 pm

[quote:3c46="Eng/SaSo"]انك تنتقدى حد مش معناه انك بتكرهه لكن معناه انك مستنيه منه الاحسن وعلشان كده لما متعب بيلعب ماتش وحش احنا لازم نكون اول ناس ننتقده لاننا مستنين احلى حاجه منه زى ما بنكون اول ناس يباركوله لو مستواه حلوه
وبعدين لما يكون الاهلى لسه خسران وتنزل اخبار بأن عماد عايز يعمل برنامج مع يارا او اجازه علشان يحتفل بجوازه وانه كان هيتسجن بسببها وان مشاكله مع الصحفيين كتر وكل دى مش مخليه مركز ومخلى الفريق يخسر ويخرج من بطوله مهمه عايز الناس ازاى متلموش على الجوازه
؟[/quote]

الله ينور عليكى كلامك مظبوط ده اللى اقصده
reporty
عاشق مميزعاشق مميز
reporty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 12:35 am

توتة ملحوظة ياعنى الورة اللى انتى بتقولى عليها دى كانت قبل كتب الكتاب بفترة .من ساعة كتب الكتاب مشوفنلهاش نص صورة حتى وكلها صور لمتعب ولا حتى سمعنا عنها حاجة غير فى الفترة الاخيرة دى الاخبار بتاعت البرنامج والجوزا وكده فياريت منجبش حاجة قديمة وان نتكلم عليها كانها بتاعت اول امبارح وعمتا اىن كان هما حريين احنا اللى لينا الملعب وبس ربنا اللى هيحاسبها مش احنا
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 12:41 am

يا اخواتي احب افكركم ان حكايه البرنامج كاذب وعبد الحفيظ كذبه

بلاش نلومه وبس من غير من نتاكد

بلاش نظن ظن سئ هما خرجوا خلاص من البطوله يحط ايده علي خده ويياس ويسيب حياته عشان الاهلي خرج من البطوله

بالعكس ده تصرف صحيح انه قرر الزواج علي الاقل مش حد يشكك ويقول عشان يارا

وبعدين ايه علاقه زواجه بخروج من البطوله او مستواه هو عدم زواجه ال هيرجعهم للبطوله او عدم زواجه ال هيرجع مستواه

ياريت نفكر تفكير منطقي مش نفكر تفكير علي اساس كرهنا لزوجته
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 12:49 am

[quote:bc8e="توتة10"]هو فين النفاق ده ؟؟؟؟؟ هو لما يلعب وحش ونقول لأ مش مستواه يبقى نفاق طب ما احنا لما بيلعب حلو بنقول وبنمدح فيه لحد الماتش اللى بعده احنا بنقول الحقيقة وانا اكتر واحدة بتحب عماد عامة عماد لما كان بيلعب وحش كنت بدافع عنه لأنه راجع من اصابة ويعنى كنت بعذره وكان فى اعضاء بيزعلوا من كدة لكن الموضوع مش اصابة عماد راجع بقاله كتير ولعب ماتشات كفاية

عماد رجع ماتش انبى وجاب جون خلانا فى صدارة الدورى وكان عنده حافز وحماس وياما اتصاب وكان بيرجع احسن من الاول وافتكرى ماتش الجزائر كان راجع من صليبى

وكان ماتش الزمالك الموسم قبل اللى فات والاتحاد الليبى كان بيلعب وهو عنده اصابة فى ضهره وكان ممتاز اداء واهداف لانه مركز ...لكن دلوقتى لما نشوف صور ليه هو ومراته وهى سورى يعنى بترقص والصورة نازلة هنا فى المنتدى هند تقريبا اللى كانت منزلاه يبقى ده ايه ولما يبقى فى مشاكل بسببها((( يبقى جمهوره ليه عليه حق لانه مأثر فى الملعب)))

محدش قال مايتجوزش ولا يحب بالعكس كله قال حياته وهو حر فيها بس اهم حاجة ميتأثرش فى الملعب لان بعد الافتات فى ماتش الزمالك مستواه اتأثر وقال بنفسه كدة وغير موضوع ضرب النار مش كان ممكن يسجن فيها ومشاكله مع الصحفيين فى الاول ما ننكرش يا جماعة انها عملت ازمة لعماد وناس كتير قل فى نظرهم شوفى ع الفيس بوك عاملين ايه وهتعرفى

اننا مش بنهاجمه وان احنا جمهوره الحقيقى وخايفين عليه ومش عايزين حد يتكلم عليه وحش

واخر حاجة على موضوع جوازه احنا قلنا يا ريت يأجله شوية عشان يرجع لمستواه والجمهور يبقى مبسوط منه كدة يفرح اكتر وربنا يوفقه ابقى شوفى التعليقات فى المواضيع السابقة

ميرسى ليكى سوزى ومهما كان احنا منتدى عشاق ومجانين عماد متعب كمان ومايهمنيش اى حاجة غير مستواه لا يارا ولا غيرها ده موضوع زهقنا منه وقديم ما تفرقش معايا اهم حاجة يركز ويرجع متعب بتاع زمان[/quote]

انا عايزه بس نكلم بدليل في ايدنا مش نكلم عشان كرهنا لزوجته

دلوقتي هو رجع من اصابه فعلا ليه نشكك ونظن انه عشان يارا فين دليلك لكده

والصوره ال حضرتك بتكلمي عليها صوره قديمه ومش كان بيلعب لسه ايه لازمه نجيب سيرتها دلوقتي

ده اكبر دليل اننا بنظن في متعب عشان كرهنا ليارا مش اكتر
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 1:08 am

لا لا انا اصلا مايهمنيش يارا ولا تفرق معايا ولو على الصور اللى بعد كتب الكتاب لا فى كتيييييييييييييييييييييييير اوى بس احنا عشان منتدى محترم مش بنزلها وانا بشوفهم ومش بنزلهم ولو حتى الصورة دى كانت ايام الخطوبة برده هو مش كان بيدرب ولا ايه !!!

هى مش قصة قبل كتب الكتاب ولا بعد كتب الكتاب القصة انه مش مركز ويارا سببت ليه مشاكل مش هفضل اقول بقى ايه هى انا اصلا والله مش بحب السيرة دى

انا كتبت رأيى وشفت رأيك مش علقت عليه كل واحد حر وكل واحد ليه وجهة نظره واكيد وجهات النظر بتختلف

وانا مش بقول كدة على يارا عشان مش بحبها ولا الكلام ده اصلا هى ماتفرقش معايا بلاش الظن السىء اهم حاجة ماتبقاش مأثرة عليه فى الملعب ولا تعمله مشاكل

غير كدة انا ماليش فيه انا بتكلم فى جزء معين
توتة10
عاشق برونزىعاشق برونزى
توتة10

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 1:12 am

واهدى شوية يا سارة مش لازم عشان انتى مقتنعة برأى معين ليكى تبقى عايزة تقنعى كل الناس برأيك انتى حرة جداااااااااااااااا فى رأيك وانا احترمه جدااااا

وانا حرة فى رأيى مش مستاهلة جدال كل واحد يكتب تعليقه وخلاص ما انا شفت تعليقاتك وماعلقتش عليها لان ليكى وجهة نظر وانا ليا وجهة نظر عادى يعنى
sara99
عاشق جامدعاشق جامد
sara99

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 1:21 am

فيها ايه لما اصور معها هما منعوا الخطاب يصوروا مع بعض

ما كل اللعيبه كده وكل الناس ال خلقها ربنا بيصوروا بعد الخطوبه

هنرجع نقول تاني متبقاش ماثره في الملعب وهقولك بلاش نظن وبس من غير دليل

احنا ال امامنا انه راجع من اصابه وقبل كده كان قل مستواه بسبب الاصابات

غير كده مين قال انها سببت مشاكل العيب في الناس مش فيها وحده وارتبطت بواحد ايه زنبها ان ناس تهاجمها هي وخطبها

يا عزيزتي انا مقتنعه بالصح مش بظن وانا مش معايه دليل
سوزى
عاشق شغااالعاشق شغااال
سوزى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هو ايه اللى بيحصل بالضبط   هو ايه اللى بيحصل بالضبط I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:07 am

اولا شكرا على كل واحدكتب تعليق
ثانيا من نضرب بعض احسن فى ايه ياتوته اسهل من الكلام مفيش يعنى مفيش اكتر من الصحفيين اللى بيكتبوا ممكن واحد يطلع يقول متعب عايز يتجوز انا بقى واحده من الناس اللى عمرى ما صدقت جرنال او مجله مش بصدق غير الصوت والصوره يعنى اما اسمع عماد بيقول كده ابقى اتكلم وبعدين ماهو اجل جوازه كذا مره بسبب الاهلى جت عليه يعنى ما عن موضوع البرنامج عماد نفسه قال طول ما هو بيلعب كوره مش هيفكر فى حاجه تانيه عشان يدى لكل حاجه حقها وبعدين ايه حكايه مش قادر يخش على كوره ما هو لما رجع من اصابه اول ماتش لعبه دخل فى كور اتكسرله ضلعين وبعدين خلاص بقى هو عقبه الاهلى الوحيده فى الخروج من البطوله
وايه حكايه انه رجع فى ماتش الجزاير والاتحاد الليبى والزمالك وهدف هوايه ايه يعنى مرادونا ولا كريستيانو اى لاعب فى العالم ليه وقت منيكنش كويس فيه وبعدين قبل الخطوبه ما كلنا متعودينان عماد متعب بتجيله فتره بيبقى عامل فيها زى الاعصار مبيرحمش وفتره بيكون وحش جدا وبعدين ما الموفقع المحترم نزل كميه صور ليارا بس من غير عماد زباله بس الموضوع اتمسح مش هتيجى على الصور اللى انتى بتقولى شوفتيها يعنى وريهانا ما يمكن اقديمه بس مشكلتك انك بتشوفى الصور متاخر فبيتهيالك انها جديده
بصى انا هقولك حاجة حب لاخيك كما تحب لنفسك حطى نفسك مكان يارا او عماد للحظه وشوفى عماد لما يقرى التعليقات حالته النفسيه اللى هى اهم من الحاله البدنيه هتبقى عامله ازاى ولا حتى يارا زنبها ايه فى راجل مش محترم وعكسها انتى لو مكنها وكنتى مخطوبه وعريسك مدفعش عنك هيقل فى نظرك شوفى بقى ده مش عريسها ده جوزها ومهما كانت لبسه اصل دلوقتى الشماعه بتاعتنا بقت لبس يارا
اصل هى الوحيده اللى فى مصر اللى انتوبتشفوها بتلبس كده

هو ايه اللى بيحصل بالضبط
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  الجروبات اللى على الفيس بوك
» نداء لكل اللى بيحبوا متعب ساعدونى
» تاريخ نادى استاندر ليج اللى هيورحله متعب
» تردد القناة اللى هتزيغ الدورى البلجيكى
» احنا مش هنسكت على اللى اتعمل فى متعب